Nee echt bewaren. Misschien heb je ze wel nodig. En is ook wel leuk om te bewaren op zich.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Had ik bijna gedaan![]()
had er al 1 in de krat gegooid maar toch maar even bij het mapje ingedaan
Jaquote:
Nah, officieel ding krijg je bij de examenuitreiking toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee echt bewaren. Misschien heb je ze wel nodig. En is ook wel leuk om te bewaren op zich.
ik heb ze wel nodig nu opeens. You never knowquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Nah, officieel ding krijg je bij de examenuitreiking toch?
Misschien Marktplaats? Alhoewel 7 euro wel erg goedkoop is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
waar kan ik goedkopere wijnrekken vinden dan die van 7 euro bij de ikea
maar dat is zo'n simpel houten rek dingquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien Marktplaats? Alhoewel 7 euro wel erg goedkoop is.
whahahquote:
Dan moet je ook meer uitgeven helaas.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar dat is zo'n simpel houten rek ding
ik wil fancy
Ja ik heb nu ook ineens m'n rapport weer nodig. Dus is wel handig om die dramatische dingen te bewaren ;dquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb ze wel nodig nu opeens. You never know
Ja gewoon in een mapje, neemt toch niet veel ruimte in.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ik heb nu ook ineens m'n rapport weer nodig. Dus is wel handig om die dramatische dingen te bewaren ;d
dan moet ik eerst een kast kopen waar de wijnflessen inpassenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef supersof het volgende:
je kunt toch ook gewoon je wijn op een plank in je kast neerzettenalles om geld te besparen lijkt me toch?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |