rapporten niet weggooien!!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Oude rapporten, bierdopjes, dopjes, pennen, snoeppapiertjes, batterijen, oortjes
[..]
nee hij is er een!quote:
zat er nog veel bloed aan die oortjes of valt het mee?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Oude rapporten, bierdopjes, dopjes, pennen, snoeppapiertjes, batterijen, oortjes
[..]
Dus jij hebt ook al jaren je kamer niet meer opgeruimd?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:39 schreef nodig het volgende:
oude pasjes die al jaren niet meer geldig zijn
Het zal je niet verbazen dat ze kapot zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zat er nog veel bloed aan die oortjes of valt het mee?
Als het meevalt wil ik ze wel hebben, de mijne functioneren soms niet meer zo goed
viespeuk die nodigquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook al jaren je kamer niet meer opgeruimd?
ik had het over echte oren, slecht grapje dat wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen dat ze kapot zijn
Mwa, pasjes gooi ik niet zo makkelijk wegquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook al jaren je kamer niet meer opgeruimd?
Op de brandstapel ermee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Mwa, pasjes gooi ik niet zo makkelijk wegAfgelopen halfjaar is er niet zo heel veel opgeruimd, alles maar in laatjes gedouwd omdat ik niet zeker wist of ik schoolspullen kon weggooien.
Maar nu mag alles weg![]()
Oh, dacht dat het grapje alleen de bovenste zin wasquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had het over echte oren, slecht grapje dat wel.
neequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het grapje alleen de bovenste zin was
Wat moet je trouwens met oude rapporten?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Mwa, pasjes gooi ik niet zo makkelijk wegAfgelopen halfjaar is er niet zo heel veel opgeruimd, alles maar in laatjes gedouwd omdat ik niet zeker wist of ik schoolspullen kon weggooien.
Maar nu mag alles weg![]()
Leuk voor later?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat moet je trouwens met oude rapporten?
lekker warmquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Met deze temperaturen kan ik de kachel er wel mee aanmaken
Later aan je kinderen laten zien dat ze net zulke hoge cijfers moeten halen als papaquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat moet je trouwens met oude rapporten?
Nou, die van mij zijn niet zo leuk hoorquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, die van mij zijn niet zo leuk hoor![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, die van mij zijn niet zo leuk hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |