Doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, hahaha. Geen grapje! Ik was vrijwilliger bij het WNF en toen werd ik ook uit genodigd voor de radio
Oh ik wel op zichquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Was een grapjeIk heb geen zware stem hoor
Waarom heb je dat niet geregeld danquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Alles moet je weer uitgeven aan de VAVO of nietIk ga wel wat werken in deze 3 maanden jah
Misschien nog krantenwijkje ofzo erbij
Maar weet niet hoeveel ik bij mijn werk terecht kan. Denk maar een stuk of 25-35 werkdagen.
nou enquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Was een grapjeIk heb geen zware stem hoor
Met Jeugdjournaal, weet eigenlijk niet meer waarvoorquote:
Ik stond vorig jaar november in de krantquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Met Jeugdjournaal, weet eigenlijk niet meer waarvoor
En met de citotoets in groep 8 stond mijn klas ook op de voorpagina van een krant
hoeveel kost vavo per jaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet geregeld dan
En ja aan VAVO, maar ik krijg de helft terug van mijn ouders als ik slaag
Heb wel aangegeven dat ik meer kan werken maar weet niet of ze er wat mee doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet geregeld dan
En ja aan VAVO, maar ik krijg de helft terug van mijn ouders als ik slaag
Sowieso moet ik wiskunde in twee jaar doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb wel aangegeven dat ik meer kan werken maar weet niet of ze er wat mee doenIk hoop voor je dat je het in 1 jaar kan doen
Moet je wel flink aan de bak
1090 euroquote:
ja maar dat is gestoordquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
valt mee vergelekn met 20.000 euro van luzac
Nice! Jij bent beroemd! Ik een keer met de kids top20quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Met Jeugdjournaal, weet eigenlijk niet meer waarvoor
En met de citotoets in groep 8 stond mijn klas ook op de voorpagina van een krant
iemand stuurde dat en ik was toch aan het soggenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar dat is gestoord
waarom had dje dat gepost eigenlijk?
ik ook!quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nice! Jij bent beroemd! Ik een keer met de kids top20
Thnxquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/W(...)ne-5-5G-p-60173.html
coupon: bgi5sp
$0.00
mss heb je er iets aan
http://www.banggood.com/?zf=164219 dit is m'n referal link, als je je hier via registreertquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
krabs als ik nog op een refferal ofzo ergens moet drukken dan zeg je het maar
Heb er op geklikt maar heb al wel geregistreerdquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/?zf=164219 dit is m'n referal link, als je je hier via registreert
nooit geprobeerd nog
thnx!
Of als een gek wiskunde gaan lerenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Sowieso moet ik wiskunde in twee jaar doenen denk maw ook wel.
ik moet eerst wiskunde op havo maken in het eerste jaar. En tweede jaar op vwo niveau.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Of als een gek wiskunde gaan lerenMaar je gaat van geen wiskunde op de HAVO naar wiskunde A op het VWO
Dat word wel pittig danquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet eerst wiskunde op havo maken in het eerste jaar. En tweede jaar op vwo niveau.
Dus vier jaar wiskunde in twee jaar.
Nu ik erover nadenk. wtf
omg nee moet ik een gr kopenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat word wel pittig danMoet je zeker ook examen doen Wiskunde A Havo? Ik haat dat kansberekenen echt
Heb je al een GR?
ja?quote:
Je mag m van mij wel over kopen. Moet ik alleen wel even kijken of ik hem niet volgend jaar nodig heb. Heb hem nooit gebruikt aangezien ik na 3 havo ben gestopt ;dquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:28 schreef supersof het volgende:
[..]
omg nee moet ik een gr kopenik dacht dat dat alleen voor eco was?
en dat van havo weet ik niet
AWHquote:
nicequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je mag m van mij wel over kopen. Moet ik alleen wel even kijken of ik hem niet volgend jaar nodig heb. Heb hem nooit gebruikt aangezien ik na 3 havo ben gestopt ;d
Neequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:28 schreef supersof het volgende:
[..]
omg nee moet ik een gr kopenik dacht dat dat alleen voor eco was?
en dat van havo weet ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |