Hij is toch mooiquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoort niet bij deze tekening
truequote:
Ik had Pokémon Red, maar die is ook kwijtquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
trueben alleen die game kwijtgeraakt dus zit met een werkende gameboy colour zonder game opgescheept
ja komt goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:55 schreef Toto69 het volgende:
Prom, wel in de sc blijven danBen nu voor je bezig
ze zijn geteleport naar pokemonheavenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:55 schreef hylian het volgende:
[..]
Ik had Pokémon Red, maar die is ook kwijt
een ds heb ik ook nog, ga eens kijken wat alles bij elkaar ook computerspellen oplevertquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb ook veel pokemon op mijn ds gespeeld
Computerspellen volgens mij bar weinig omdat je zo'n beetje alles wel kan downloadenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een ds heb ik ook nog, ga eens kijken wat alles bij elkaar ook computerspellen oplevert
zit wat in maar het valt te proberen, thuis liggen ze toch alleen te verstoffenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Computerspellen volgens mij bar weinig omdat je zo'n beetje alles wel kan downloaden
leuk! Ben benieuwdquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:07 schreef Toto69 het volgende:
@ promi: panda is klaar, nu stan nog erbij
liefquote:
Hmm ja ik ga wel ff rondvragen aan vriendenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:32 schreef nodig het volgende:
[..]
NeeGR heb ik alleen maar voor wiskunde gebruikt
Heb je wel echt nodig voor wiskunde. Voor economie was je ook verplicht om zo'n standaard ding te gebruiken tijdens toetsen
![]()
Er staan er nu trouwens zat op op marktplaats, ikzelf heb een TI 84 plus. Zal me niet verbazen als de helft van die dingen gejat zijn
check ook mijn andere :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
check ook mijn andere :hahahah tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |