40/45 uur per week ofzo? En dan werk ik ook in het weekend en 's avondsquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoeveel uur maak jij gemiddeld niet per week
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:53 schreef supersof het volgende:
[..]
40/45 uur per week ofzo? En dan werk ik ook in het weekend en 's avonds
Nederlandsquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:55 schreef TienVingers het volgende:
Ik ga leren voor het leukste vak ter wereld, doei
ben jij datquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja de webcam van 3fm![]()
Screenshot:
[ afbeelding ]
Jawel, denk aan het geldquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:54 schreef nodig het volgende:
[..]Da's toch niet leuk meer
Maarja volgend jaar ga je weer naar school
Ga je VWO in 1 of 2 jaar doen?
Ik ga solliciterenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Mij ook! Maar je moet wel flink goed kunnen snel praten
Geld komt later welquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel, denk aan het geld
en weet nog niet wat de mogelijkheden zijn. En ik moet eerst toegelaten worden he.
Ik heb niet geld zatquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Geld komt later welNu verdien je echt bar weinig per uur
En geld heb ik opzich nog zat
Ja, hahaha. Geen grapje! Ik was vrijwilliger bij het WNF en toen werd ik ook uit genodigd voor de radioquote:
Zat om een flinke auto te rijden! Tenminste de goeie. Maar 3fm blijft publieke omroep dus weet niet precies hoe het zit. Maar als ik bij een radio station zal willen werken dan was het sws 3fmquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoeveel verdienen die mensen eigenlijk?
omg ik wil je stem horenquote:
Doe mij maar 538 of Slam!FMquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Zat om een flinke auto te rijden! Tenminste de goeie. Maar 3fm blijft publieke omroep dus weet niet precies hoe het zit. Maar als ik bij een radio station zal willen werken dan was het sws 3fm
Zelfs ik ben op de radio geweestquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, hahaha. Geen grapje! Ik was vrijwilliger bij het WNF en toen werd ik ook uit genodigd voor de radio
En jij was de verdachte?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zelfs ik ben op de radio geweest
December 2011 was dat, na een schietpartij hier vlakbij
Alles moet je weer uitgeven aan de VAVO of nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb niet geld zatEn ik moet toch wat te doen hebben.
jij gaat toch ook geen drie maanden niks doen?
En ik heb het geld nu nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |