quote:In seizoen 2, aflevering 8 zei Tyrion Lannister het volgende:
The Lord of Light wants his enemies burnt. The Drowned God wants his enemies drowned. Why are all the gods such vicious cunts? Where is the god of tits and wine?
quote:In seizoen 3, aflevering 8 zei Tyrion Lannister het volgende:
Drinking and lust , no man can match me in these things. I am the god of tits and wine.
Goede TT!quote:
Iddquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Die troon hoeft ook niet groot te zijn als Dany er op gaat zitten straks
Zeker als ze vaker uit de kleren gaatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:06 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk dat Dany het nog koud gaat krijgen in Westeros brrr
Nee, doe maar gewoon de komende twee weken nog twee keer een aflevering. I don't want it to end so soon.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:45 schreef gazhims3lv het volgende:
Er is zojuist aangekondigd dat we aankomende maandag twee afleveringen krijgen om het goed te maken!
SPOILER: Casting Seizoen 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, doe maar gewoon de komende twee weken nog twee keer een aflevering. I don't want it to end so soon.
Onmogelijk. Als ze online staan ga ik ze kijken. Alsof je tegen een heroine junk zegt "Hier heb je een paar dosissen, maar wel netjes over een paar weken verspreiden he?".quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:49 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]![]()
dan kan je tussendoor vast ook nog wel twee weekjes wachten en dan pas de laatste aflevering kijken
![]()
Wat een slechte vergelijking zegquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Onmogelijk. Als ze online staan ga ik ze kijken. Alsof je tegen een heroine junk zegt "Hier heb je een paar dosissen, maar wel netjes over een paar weken verspreiden he?".
Dat is toch hetzelfde probleem?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Wat een slechte vergelijking zegDan is dit hetzelfde "Ik heb twee dosissen klaar liggen en je mag er deze week een ophalen en volgende week, óf je mag ze allebei in een keer". "Oké ik wil het liefst over twee weken verspreid".
![]()
bullshitquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:45 schreef gazhims3lv het volgende:
Er is zojuist aangekondigd dat we aankomende maandag twee afleveringen krijgen om het goed te maken!
Hoezo Shae ?quote:
Hoezo.. Shae voegt echt niks toe, is alleen maar irritant en ga zo nog maar even doorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:01 schreef Altron het volgende:
[..]
Hoezo Shae ?
Er zijn zat andere characters die ik eerder dood wil hebben hoor
Omdat ik de actrice en haar rol saai en vervelend vind.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:01 schreef Altron het volgende:
[..]
Hoezo Shae ?
Er zijn zat andere characters die ik eerder dood wil hebben hoor
oehhh Sansaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:05 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Dat tyrell snolletje kan ook nooit d'r smoel normaal houden he?Heeft ze een afwijking ofzo?
Zijn er nog meer die niets toevoegen , maar goed , jij je zin...ze mag doodquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:02 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hoezo.. Shae voegt echt niks toe, is alleen maar irritant en ga zo nog maar even door
Valt best mee hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:05 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Dat tyrell snolletje kan ook nooit d'r smoel normaal houden he?Heeft ze een afwijking ofzo?
Ook daar tuit ze ze.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:24 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Valt best mee hoor [ afbeelding ]
Daarnaast lijkt het alsof Sansa echt een reus is, gelukkig is ze maar 1.75m en zijn die anderen gewoon erg klein..
Hier trekt ze juist een raar gezichtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:24 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Valt best mee hoor [ afbeelding ]
Daarnaast lijkt het alsof Sansa echt een reus is, gelukkig is ze maar 1.75m en zijn die anderen gewoon erg klein..
Ik zie daar een hoop tuitloze foto's hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Ook daar tuit ze ze.
Klik
Is echt een tic van dr ofzo.
Was al 6 topics terug bekend ofzo.. maar zie hem idd wel in Game of Thrones verschijnen. Een van de weinige Nederlandse acteurs die het in het buitenland een beetje goed doet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:37 schreef Kyubey het volgende:
http://www.spoilertv.com/(...)-casting-rumors.html
Dit moest ik van MAHL plaatsen, hij kan niet posten (lees: ban)
Yorick van Wageningen doet auditie voor seizoen 4. Wel boekspoilers onder het filmpje, kijk uit dus.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Ook daar tuit ze ze.
Klik
Is echt een tic van dr ofzo.
Wist alweer dat jullie dat gingen zeggen, je zou er maar gefixeerd op zijn hequote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:31 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Hier trekt ze juist een raar gezicht
MAHL zit ook normaal gesproken in het topic met boekspoilers, je zit hier in het verkeerde topic.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:37 schreef Kyubey het volgende:
http://www.spoilertv.com/(...)-casting-rumors.html
Wel boekspoilers onder het filmpje, kijk uit dus.
Sansa in serie = meh. Sansa buiten serie = bekeren tot de Lord of Lightquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:05 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:18 schreef padlarf het volgende:
[..]
Sansa in serie = meh. Sansa buiten serie = bekeren tot de Lord of Light
Geef toe, je post deze alleen maar vanwege haar tepels.quote:
Ik vind haar een heel rara gedrongen poppenkopje hebbenquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geef toe, je post deze alleen maar vanwege haar tepels.
A man admits and agrees.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind haar een heel rara gedrongen poppenkopje hebbenEcht zo'n bobblehead. Of een Bratz pop
You know nottin' John SNooooooohhhhh.quote:
Waar dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:45 schreef gazhims3lv het volgende:
Bron? Wil je best graag geloven, maar wil ook een bron hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:45 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoezo nog niet danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:18 schreef padlarf het volgende:
[..]
Sansa in serie = meh. Sansa buiten serie = bekeren tot de Lord of Light
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bron? Wil je best graag geloven, maar wil ook een bron hebben.
Doet niet zoveelquote:
Voor de derde keer, het was niet serieusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sansaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:05 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Valt wel mee, 1,73.quote:
Op zich niet zo gek dat je dat dacht, dat is haar namelijk ook.quote:Op woensdag 29 mei 2013 05:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam een stel fantasy illustraties tegen op een website en dacht: Daenerys!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 06:02 schreef Dagonet het volgende:
Op zich niet zo gek dat je dat dacht, dat is haar namelijk ook..
http://michael-c-hayes.deviantart.com/gallery/
Die Asha/Yaraquote:Op woensdag 29 mei 2013 06:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op zich niet zo gek dat je dat dacht, dat is haar namelijk ook..
http://michael-c-hayes.deviantart.com/gallery/
Ja er komt nog actie inquote:Op woensdag 29 mei 2013 07:43 schreef Abed het volgende:
Komt er nog actie in of blijft het bij te dure dialogen en fantasy rommel
quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:43 schreef Abed het volgende:
quote:
Heb je het eerste seizoen niet gezien ofzo? Zat minstens evenveel dialoog in, en zeker niet meer actiequote:Op woensdag 29 mei 2013 07:43 schreef Abed het volgende:
Fantasy rommel in een fantasy serie? How very dare they?!quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:43 schreef Abed het volgende:
Volgens mij is dit geen serie voor jouquote:Op woensdag 29 mei 2013 07:43 schreef Abed het volgende:
Ik ben een afschuwelijke trompetspeler en ik ken maar één liedje, wanneer kan ik beginnen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:46 schreef Walder_Frey het volgende:
Ik zoek met spoed muzikanten en koks, geen ervaring vereist.
Sorry, ik blijf even wachten tot het opgehouden is met regenen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:46 schreef Walder_Frey het volgende:
U bent aangenomen!quote:Ik ben een afschuwelijke trompetspeler en ik ken maar één liedje, wanneer kan ik beginnen?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:46 schreef Walder_Frey het volgende:
Me too!quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:35 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Zo, gisteren eindelijk bijgebeent met seizoen 3. AwesomeI loooove Khaleesi. Ik vind haar verhaallijn verreweg het leukste, samen met de Lannisters/Starks. Alhoewel alle verhaallijnen mij zeker wel boeien hoor, maar zodra Daeny in beeld komt ben ik blij
Ik kan alleen 'Rains of Castamere', is dat voldoende?quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:46 schreef Walder_Frey het volgende:
Leuk deuntje inderdaad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:35 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik kan alleen 'Rains of Castamere', is dat voldoende?
En die van die Bear en die Maiden Fair dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:35 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik kan alleen 'Rains of Castamere', is dat voldoende?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:07 schreef Kroelo het volgende:
Carice ziet er wel echt beter uit buiten d'r personage
(zoals iedereen van GoT volgens mij)
[ afbeelding ]
Meh ik vind lena headey er in GoT beter uitzien dan zichzelf.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:07 schreef Kroelo het volgende:
Carice ziet er wel echt beter uit buiten d'r personage
(zoals iedereen van GoT volgens mij)
[ afbeelding ]
ja zonde van die tattoos vind ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Meh ik vind lena headey er in GoT beter uitzien dan zichzelf.
Jep.quote:
zonde eigenlijk dat ze nu zo lelijk is gemaaktquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jep.
Nu heb ik ook wel een van haar beste foto's uitgekozen hoor.
Past wel verdomd goed bij haar rol anders.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef Kroelo het volgende:
[..]
zonde eigenlijk dat ze nu zo lelijk is gemaakt
jaa, dat zeker. Maar ik bedoel dat ze een (redelijk) mooi meisje dan zo lelijk hebben gemaaktquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Past wel verdomd goed bij haar rol anders.
Ik zit heel hard na te denken of ik zo iemand ken voor wie dat ook geld, maar lelijke personages zijn er in GoT sowieso weinig. Ja, Tyrion is geen hunk, maar datzelfde geldt buiten de show.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:51 schreef Kroelo het volgende:
[..]
jaa, dat zeker. Maar ik bedoel dat ze een (redelijk) mooi meisje dan zo lelijk hebben gemaaktMaar goed ik heb er altijd wel respect voor ze er niet moeilijk over doen om een lelijke personage te spelen
Die zus van Theon is ook niet echt de knapstequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zit heel hard na te denken of ik zo iemand ken voor wie dat ook geld, maar lelijke personages zijn er in GoT sowieso weinig. Ja, Tyrion is geen hunk, maar datzelfde geldt buiten de show.
Van haar is het wel wat lastiger om een mooie foto te vinden inderdaad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:58 schreef Kroelo het volgende:
[..]
Die zus van Theon is ook niet echt de knapste
maar ook niet buiten de show volgens mij nee
[ afbeelding ]
volgens mij zou die naam anders te verwarrend worden met Osha ofzoiets, snap het ook niet helemaalquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:17 schreef Vlindur het volgende:
Eeh, waarom is het Yara*/* asha?
Wat mis ik?
In de BOEKEN (quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:25 schreef Kroelo het volgende:
[..]
volgens mij zou die naam anders te verwarrend worden met Osha ofzoiets, snap het ook niet helemaal
Kunnen we haar in ieder geval googlen zonder spoilergevaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
In de BOEKEN () heet ze Asha. Omdat men het verwarrend vond voor de kijker om een Asha en een Osha te hebben, heet Asha in de serie Yara.
American Horror Story 2 was daar ook heel goed inquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:51 schreef Kroelo het volgende:
[..]
jaa, dat zeker. Maar ik bedoel dat ze een (redelijk) mooi meisje dan zo lelijk hebben gemaaktMaar goed ik heb er altijd wel respect voor ze er niet moeilijk over doen om een lelijke personage te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het juist wel knap. Sommige mensen zijn zo bang "lelijk" te spelen.
Kom op zeg, het is acteren. En het is HBO, niet The CW
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
American Horror Story 2 was daar ook heel goed inHoly moly!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het juist wel knap. Sommige mensen zijn zo bang "lelijk" te spelen.
Kom op zeg, het is acteren. En het is HBO, niet The CW
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
JE ZEI BOEKquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
In de BOEKEN () heet ze Asha. Omdat men het verwarrend vond voor de kijker om een Asha en een Osha te hebben, heet Asha in de serie Yara.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
American Horror Story 2 was daar ook heel goed inhaha ohja dat gedrocht, ik dacht altijd dat dat echt door een man gespeeld werdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het juist wel knap. Sommige mensen zijn zo bang "lelijk" te spelen.
Kom op zeg, het is acteren. En het is HBO, niet The CWdat is wel een MEGA transformatie zeg, die zal wel de hele dag de make up in moeten
Kan hij eigenlijk lachen?quote:
Hij probeert het bloed uit zn lul te houden. Om het even poëtisch te formuleren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:13 schreef Kroelo het volgende:
[..]
hij kijkt alsof er iets dwars zit ergens
of misschien vindt ie meisjes gewoon vies ruiken
Hij lacht wel iets, maar de neerwaartse vorm van de snor cancelt dat volledigquote:
Dat is zo erg nog niet, maar Ygritte lijkt het niet tof te vinden dat Margaery ook wat probeert.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef Altron het volgende:
Aaah , ik snap het al...Ygritte zit natuurlijk weer aan z'n lul.
incestquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Misschien houdt ie wel van jong en gaat ie voor Arya
Ze schelen 10 jaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Misschien houdt ie wel van jong en gaat ie voor Arya
Halve incest dan he, volgens de geruchtenquote:
Dit klopt voor geen meter. Ze ziet er nu totaaaaaal niet zo uit hoor. Als je interviews kijkt etc. Misschien was ze hier 20 jaar jonger ofzo.quote:
Nope, geen 20 jaar jonger. Gewoon hard gezocht naar die paar mooie foto's. Op zich is er van bijna iedereen wel een mooie foto te maken. Al zal de ene persoon een betere fotograaf nodig hebben dan de ander.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:59 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Dit klopt voor geen meter. Ze ziet er nu totaaaaaal niet zo uit hoor. Als je interviews kijkt etc. Misschien was ze hier 20 jaar jonger ofzo.
Dan is daar de beste photoshopper ter wereld opgezet want dit klopt echt niet. It's sorcery!quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nope, geen 20 jaar jonger. Gewoon hard gezocht naar die paar mooie foto's. Op zich is er van bijna iedereen wel een mooie foto te maken. Al zal de ene persoon een betere fotograaf nodig hebben dan de ander.
En dat kapsel maakt een hoop goed.
Alsof dat nog niet voorgekomen is in GOTquote:
Ik vind Brienne echt wel een mooie vrouw hioor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Dan is daar de beste photoshopper ter wereld opgezet want dit klopt echt niet. It's sorcery!
Je onderschat echt de waarde van een goede fotograaf en styliste.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Dan is daar de beste photoshopper ter wereld opgezet want dit klopt echt niet. It's sorcery!
Ik meld me aanquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:46 schreef Walder_Frey het volgende:
Wat zul jij schrikken als jij jouw "fapmateriaal" een keer in het echt ziet, zonder (professionele) make-up/styling, photoshop en eventuele, andere "kunstgrepen"quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Je ziet het verschil al wanneer ze in haar roze jurk zit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Brienne echt wel een mooie vrouw hioor.
Nou ja, de actrice dan.
[ afbeelding ]
En dat heet geen photoshop, dat heet gewoon make-up.
Een normaal tot mooi iemand lelijk maken is denk ik makkelijker dan een lelijk iemand mooi maken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je ziet het verschil al wanneer ze in haar roze jurk zit.
?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:47 schreef Ang3l het volgende:
Dan valt Brienne, met wat watjes in d'r mond, nog wel mee
Daar zijn haar kaken mee opgevuld, zodat ze een mannelijkere bredere kaak krijgt. Las ik ergensquote:
Alienbekje bedoel je, vind haar niet bepaald knap ofzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die rechter (margaery) heeft altijd zo'n pruilbekje
Ik wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:11 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Alienbekje bedoel je, vind haar niet bepaald knap ofzo.
En zo delen meerdere mensen jouw mening gok ikquote:
Ga je dan niet raar praten?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zijn haar kaken mee opgevuld, zodat ze een mannelijkere bredere kaak krijgt. Las ik ergens
Ik zou haar ook wel geven, maar emilia ook wel en die rooie dame ook!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
En zo delen meerdere mensen jouw mening gok ik![]()
Ik vind Emilia echt veruit de lekkerste van de hele serie <3
En deze man neukt haarquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:52 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:53 schreef ThaTim het volgende:
[..]
En deze man neukt haarIs volgens mij al lang uit hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
Is dat zo? Jij zal dat wel 't beste wetenquote:
Idd ik heb er wat van gezegd en toen zei ze "okeeeeeee zal het nooit meer doen..."quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:55 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Is dat zo? Jij zal dat wel 't beste weten.
Jijquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:57 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Idd ik heb er wat van gezegd en toen zei ze "okeeeeeee zal het nooit meer doen..."![]()
Cersei, geile milf. Wat zou ik die hard pakken zegquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:23 schreef Anonyappelmous het volgende:
Cersei vind ik trouwens echt lelijk! Iedereen maar zeiken op Margeary, maar die Cersei heeft een gigantisch bitch hoofd. Past wel bij der rol natuurlijk, maar neemt niet weg dat ze lelijk is.
Ik vind haar met die blonde pruik anders best knap.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:23 schreef Anonyappelmous het volgende:
Cersei vind ik trouwens echt lelijk! Iedereen maar zeiken op Margeary, maar die Cersei heeft een gigantisch bitch hoofd. Past wel bij der rol natuurlijk, maar neemt niet weg dat ze lelijk is.
lolquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:29 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Logisch dat hij niet kan lachen, hij staat helemaal Stark van de pillen.
Geil hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:36 schreef Khaleesi het volgende:
Emilia die met haar poes speelt![]()
[ afbeelding ]
Wat een dik opgezwollen harig dingquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:36 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een harige poes heeft ze.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:36 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
Ze laat je verstikken in je slaapquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:02 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Cersei, geile milf. Wat zou ik die hard pakken zeg
En een nieuwe UI.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:26 schreef Jivis het volgende:
Gezien de laatste posts in dit topic is het duidelijk tijd voor een nieuwe aflevering.
Dat mag zij bij mij wel doen hoor, hou wel van een pittig vrouwtjequote:Op donderdag 30 mei 2013 17:05 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ze laat je verstikken in je slaap
Whahah Pat, wat een baas is dat in die film..quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:53 schreef JaqenHghar het volgende:
De eerste keer dat ik het eerste boek probeerde te lezen (in het Engels):
[ afbeelding ]
Omdat saai? Of hou je gewoon niet van lezen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:02 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Whahah Pat, wat een baas is dat in die film..
I love books. Seriously.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Omdat saai? Of hou je gewoon niet van lezen?
Haha, elke keer als ik een nieuw hoofdstuk zie met "Catelyn" erboven baal ik wel een beetjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[..]
I love books. Seriously.
Al die namen, was me gewoon net wat te gek haha. Vooral die stukjes van Catelyn Stark kwam ik gewoon niet doorheen. Huisvrouw/Moeder struggles
Heb nu boek 1 bijna uit en vind het vooral jammer wanneer het weer over Sansa gaat. Tyrion is in de boeken trouwens een net zo grote held als in de serie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:02 schreef iAvani het volgende:
[..]
Haha, elke keer als ik een nieuw hoofdstuk zie met "Catelyn" erboven baal ik wel een beetje
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:19 schreef Altron het volgende:
Normaal zeg ik dit nooit met een weekend wat er aan zit te komen maar.... BIJNA MAANDAG!! WOOOOOOHOOOO!!!
BOEK!!!!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:11 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Heb nu boek 1 bijna uit en vind het vooral jammer wanneer het weer over Sansa gaat. Tyrion is in de boeken trouwens een net zo grote held als in de serie.
Dit moet wel hier, aangezien er geen topic is: GoT: Met boekspoilers TOT DE LAATSTE EPISODE OP HBOquote:
Hij kan ook gewoon niet posten...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:26 schreef iAvani het volgende:
[..]
Dit moet wel hier, aangezien er geen topic is: GoT: Met boekspoilers TOT DE LAATSTE EPISODE OP HBO
Dat moet helemaal niet hier, want het B-woord is hier verboden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:26 schreef iAvani het volgende:
[..]
Dit moet wel hier, aangezien er geen topic is: GoT: Met boekspoilers TOT DE LAATSTE EPISODE OP HBO
Ik heb het zelfdequote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:19 schreef Altron het volgende:
Normaal zeg ik dit nooit met een weekend wat er aan zit te komen maar.... BIJNA MAANDAG!! WOOOOOOHOOOO!!!
Die sla ik altijd overquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:02 schreef iAvani het volgende:
[..]
Haha, elke keer als ik een nieuw hoofdstuk zie met "Catelyn" erboven baal ik wel een beetje
Dat is jammer, ze is misschien niet de sympathiekste, maar ze speelt wel een sleutelrol (en in de serie is ze nagenoeg compleet weggeschreven, zonde.)quote:
Welke film is dat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me dus ook af. Na wat gegoogle heb ik het vermoeden dat het om "Silver Linings Playbook" gaat. Heb die film echter (nog) niet gezien, dus zeker weten doe ik het niet.quote:
Helaas kan ik dit bevestigenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af. Na wat gegoogle heb ik het vermoeden dat het om "Silver Linings Playbook" gaat. Heb die film echter (nog) niet gezien, dus zeker weten doe ik het niet.
Ik heb het wel één keer gelezen hoor, maar elke keer als ik de boeken herlees dan sla ik Catelyn en Brienne standaard overquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is jammer, ze is misschien niet de sympathiekste, maar ze speelt wel een sleutelrol (en in de serie is ze nagenoeg compleet weggeschreven, zonde.)
Kutfilmquote:
Bazenfilmquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:42 schreef Kyubey het volgende:
Lena Headey in 300
Overigens wel een kutfilm.
Ik vond hem ook maar matigquote:
A man thinks THIS IS MADNESSquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:42 schreef Kyubey het volgende:
Lena Headey in 300
Overigens wel een kutfilm.
Echt? Maar de Cat hoofdstukken betekenen vaak Young Wolf (Robb) en Blackfish (Brynden).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:07 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik heb het wel één keer gelezen hoor, maar elke keer als ik de boeken herlees dan sla ik Catelyn en Brienne standaard over
Ze eamelt zo. In de serie ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Echt? Maar de Cat hoofdstukken betekenen vaak Young Wolf (Robb) en Blackfish (Brynden).
Mee eens. Met zo'n breedbekkikker. Margaery is wel geil mokkeltjequote:Op woensdag 29 mei 2013 21:23 schreef Anonyappelmous het volgende:
ik heb begrepen dat ze in het boek een bloedmooi iemand voor moet stellen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:40 schreef Bananentroep het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik Cersei wel een boeiend karakter. Niet per se heel aardig, maar gewoon boeiend. Als je de boeken leest, begrijp je haar ook iets meer. Nu krijg je wel meer diepte in haar karakter te zien.
Ik ben nog niet helemaal bij met seizoen 3, omdat ik vooral de afleveringen opspaar. Ben wel benieuwd hoe alles in de serie vergaat.
Vind haar wel geil eigenlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:44 schreef Bananentroep het volgende:
Daar zit wel wat in, maar ik vind haar in de serie eigenlijk ook wel mooi.
Ik erger mij eerder aan Melisandre, maar dat ligt vooral aan het karakter. Ze is gewoon een bijzonder irritant figuur.
Konden we maar meer achter elkaar kijkenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:07 schreef Bananentroep het volgende:
Ik vind het wel knap van degenen die netjes een aflevering per week kunnen kijken.
Ik kijk echt teveel afleveringen achter elkaar.
We zitten op Fok! Wat denk je zelfquote:Op zondag 2 juni 2013 00:22 schreef Bananentroep het volgende:
Opsparen, en dan een marathon houden.![]()
Heb je wel veel discipline voor nodig natuurlijk.
Knap? Ik snap het nut er niet echt vanquote:Op zondag 2 juni 2013 01:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]
We zitten op Fok! Wat denk je zelf
Wel knap als je het kan
Was je op geblevenquote:Op zondag 2 juni 2013 02:41 schreef kristyle het volgende:
Ik besef net dat er deze nacht nog geen aflevering is
Ja die kop zoals je beschrijft heb ik me lang aan geërgerd toen ik Terminator: The Sarah Connor Chronicles keek, zij speelde Sarah Connor en kon die kop snel niet uitstaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:42 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat ze in het boek een bloedmooi iemand voor moet stellen.
in de serie kijkt ze de heletijd als ze moet poepen, met 1 wenkbrauw zo strak omhoog. Beetje als worstelaar de rockzon rare bekke trekt ze
Vind 't wel iets geils hebbenquote:Op zondag 2 juni 2013 03:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja die kop zoals je beschrijft heb ik me lang aan geërgerd toen ik Terminator: The Sarah Connor Chronicles keek, zij speelde Sarah Connor en kon die kop snel niet uitstaan.
Was ook onaangenaam verrast met dat zij verscheen in GoT.
Maar nu, seizoen 3, vind ik het wel redelijk gecast... die zure rotkop past wel bij Cersei zoals ze in de serie is... boeken heb ik geen weet van.
And I'm the goddess of tits n winequote:Op zondag 2 juni 2013 09:52 schreef Jivis het volgende:
[..]
Op zaterdagavond vertoef ik wel eens in de stad.
Oh, ik dacht altijd dat je Daenerys Stormborn of House Targaryen, of the blood of old Valyria en the dragon’s daughter was.quote:
quote:
En dan weer een jaar wachtenquote:Op zondag 2 juni 2013 13:40 schreef Hierro het volgende:
Moet je nagaan dat we morgen gewoon de laatste aflevering konden kijken als die stomme Amerikanen geen gare 'holiday' hadden.
quote:
Kan er iemand deze stream effe doorgeven en/of DM'en, misschien wil ik hem ook nog wel live kijken vannacht. Iemand?quote:Op zondag 2 juni 2013 13:30 schreef Funzel het volgende:
Bah ik kan deze keer niet de stream kijken. En dat wil ik deze ep juist zo graag
Ja of half 3?quote:Op zondag 2 juni 2013 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe laat is ie? Drie uur vannacht toch?
3 uur is hier de volgende dagquote:Op zondag 2 juni 2013 15:58 schreef Anonyappelmous het volgende:
Wacht gewoon tot de volgende dag stelletje no-life nerdszszzs.
Waarom zou je wachten als je toch nog wakker bent op dat tijdstip.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:58 schreef Anonyappelmous het volgende:
Wacht gewoon tot de volgende dag stelletje no-life nerdszszzs.
Kan iemand mij die ook DM'enquote:Op zondag 2 juni 2013 14:10 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Kan er iemand deze stream effe doorgeven en/of DM'en, misschien wil ik hem ook nog wel live kijken vannacht. Iemand?
Je kunt het ook omkeren. Waarom zou je op dat tijdstip wakker zijn als je een anderhalf uur of meer vrij te besteden hebt?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:14 schreef Funzel het volgende:
[..]
Waarom zou je wachten als je toch nog wakker bent op dat tijdstip.
Nouja ik ben bijvoorbeeld maandag altijd vrij. Dan ben ik weleens wakker op dat tijdstip ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je kunt het ook omkeren. Waarom zou je op dat tijdstip wakker zijn als je een anderhalf uur of meer vrij te besteden hebt?
Funzel welke stream heb jij?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:52 schreef Funzel het volgende:
[..]
Nouja ik ben bijvoorbeeld maandag altijd vrij. Dan ben ik weleens wakker op dat tijdstip ja.
Dan al? Ik heb 'm nooit eerder online gezien dan 4 uur; de tijd dat de aflevering in Amerika is afgelopen (eastcoast).quote:
Op een stream kijken lijkt me vrij zonde. Er van uitgaande dat het geen vloeiende HD stream isquote:
Daarna gewoon nog een keer kijken in HDquote:Op zondag 2 juni 2013 23:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Op een stream kijken lijkt me vrij zonde. Er van uitgaande dat het geen vloeiende HD stream is
spannendquote:Op maandag 3 juni 2013 03:43 schreef Franknfurter het volgende:
Volgende TT: A wedding needs a bedding, HEHEHEHE.
Ik zou nu dit topic verlaten als ik jou wasquote:Op maandag 3 juni 2013 03:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten.Kijken of ik hem straks kan binnenhalen.
Is het zo afwijkend was die leesdingen?quote:Op maandag 3 juni 2013 03:55 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ik zou nu dit topic verlaten als ik jou was
quote:Op maandag 3 juni 2013 03:58 schreef Funzel het volgende:
Toen ze op Talisa in gingen stekenwow wat hard
Ik wist dat ze kwamen, helaas. Gelukkig was dit de enige echt grote spoiler die ik ken, dus vanaf nu kan ik weer als een onwetend Ugjerke kijken.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:14 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Benieuwd wat de algemene opinie van deze twee momenten is.
Janken dan. Daar hebben we een speciaal topic voor, ga daarheenquote:Op maandag 3 juni 2013 08:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
wat een afwijking van de boeken zeg, tjezus. (nou ja het zit em in de "details" dan maar toch)
Mwah de opmerking past beter hier, gaat over de tv serie net zo goed.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Janken dan. Daar hebben we een speciaal topic voor, ga daarheen
Het spoilert de boeken een beetje boelquote:Op maandag 3 juni 2013 08:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fopfanquote:Op maandag 3 juni 2013 09:01 schreef timmmmm het volgende:
Het boeit me totaal niet hoe de serie zich verhoudt tot de boeken. Daar is dit topic ook helemaal niet voor.
Okay dan.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:01 schreef timmmmm het volgende:
Het boeit me totaal niet hoe de serie zich verhoudt tot de boeken. Daar is dit topic ook helemaal niet voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 09:01 schreef timmmmm het volgende:
Dit is echt onzin.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
wat een afwijking van de boeken zeg, tjezus. (nou ja het zit em in de "details" dan maar toch)
Moet hem nog kijkenquote:Op maandag 3 juni 2013 09:53 schreef kossikvassik het volgende:
En niet boekenlezertjes zijn jullie geschokt??
Uhu, ik ben er ondertussen over aan het praten in de boeken topic met spoilers.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:55 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Dit is echt onzin.
Deze episode is nota bene door de schrijver van de boeken zelf geschreven -_-
Aflevering 8 is toch door hem geschreven??quote:Op maandag 3 juni 2013 09:55 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Dit is echt onzin.
Deze episode is nota bene door de schrijver van de boeken zelf geschreven -_-
quote:Op maandag 3 juni 2013 09:01 schreef timmmmm het volgende:
Wij hadden dus precies hetzelfde.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:58 schreef Khaleesi het volgende:
Net ep. gezien (ben er toch niet voor wakker gebleven, niet rouwig om), en ik ben echt jaloers op kijkers die nog van niks wisten, wat een schok moet dat geweest zijn!!
Ik wist dus al wat er ging gebeuren, en je stelt je er vanalles bij voor. En uiteindelijk is het dan wat flauwtjes. Dat moment dat Cat die mouw optilt van Roose vond ik dan weer wel fantastisch.
Heb me zelf ook net effe wat meer vermaakt met de Bran scene, maar dat moment waarop die roofvogel Jon aanvalt ________!
Al met al goeie ep. hoor, maar geen Blackwater... Note to self: geen spoilers meer lezen...
BTW: had niet verwacht dat Orell zo snel al dood zou gaan.
over de 'Red Wedding' sprak.quote:
Dit topic zou een toegangsbarriere moeten krijgen.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar klikte onnadenkend op dit topic. Eerste wat ik zie is het doorsnijden van Catelyn's hals
Dat had ik ook, maar ik dacht dat het over de bruiloft van Geoffrey zou gaan.. kut boekenlezers hierquote:Op maandag 3 juni 2013 11:20 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik wist een klein beetje wat er zou gebeuren omdat een ZEKER IEMAND
[..]
over de 'Red Wedding' sprak.
Desalniettemin geweldige scene.
Helemaal mee eens. schijt aan de afwijking tov de boeken.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:55 schreef timmmmm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |