quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:07 schreef Kroelo het volgende:
Carice ziet er wel echt beter uit buiten d'r personage
(zoals iedereen van GoT volgens mij)
[ afbeelding ]
Meh ik vind lena headey er in GoT beter uitzien dan zichzelf.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:07 schreef Kroelo het volgende:
Carice ziet er wel echt beter uit buiten d'r personage
(zoals iedereen van GoT volgens mij)
[ afbeelding ]
ja zonde van die tattoos vind ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Meh ik vind lena headey er in GoT beter uitzien dan zichzelf.
Jep.quote:
zonde eigenlijk dat ze nu zo lelijk is gemaaktquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jep.
Nu heb ik ook wel een van haar beste foto's uitgekozen hoor.
Past wel verdomd goed bij haar rol anders.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef Kroelo het volgende:
[..]
zonde eigenlijk dat ze nu zo lelijk is gemaakt
jaa, dat zeker. Maar ik bedoel dat ze een (redelijk) mooi meisje dan zo lelijk hebben gemaaktquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Past wel verdomd goed bij haar rol anders.
Ik zit heel hard na te denken of ik zo iemand ken voor wie dat ook geld, maar lelijke personages zijn er in GoT sowieso weinig. Ja, Tyrion is geen hunk, maar datzelfde geldt buiten de show.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:51 schreef Kroelo het volgende:
[..]
jaa, dat zeker. Maar ik bedoel dat ze een (redelijk) mooi meisje dan zo lelijk hebben gemaaktMaar goed ik heb er altijd wel respect voor ze er niet moeilijk over doen om een lelijke personage te spelen
Die zus van Theon is ook niet echt de knapstequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zit heel hard na te denken of ik zo iemand ken voor wie dat ook geld, maar lelijke personages zijn er in GoT sowieso weinig. Ja, Tyrion is geen hunk, maar datzelfde geldt buiten de show.
Van haar is het wel wat lastiger om een mooie foto te vinden inderdaad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:58 schreef Kroelo het volgende:
[..]
Die zus van Theon is ook niet echt de knapste
maar ook niet buiten de show volgens mij nee
[ afbeelding ]
volgens mij zou die naam anders te verwarrend worden met Osha ofzoiets, snap het ook niet helemaalquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:17 schreef Vlindur het volgende:
Eeh, waarom is het Yara*/* asha?
Wat mis ik?
In de BOEKEN (quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:25 schreef Kroelo het volgende:
[..]
volgens mij zou die naam anders te verwarrend worden met Osha ofzoiets, snap het ook niet helemaal
Kunnen we haar in ieder geval googlen zonder spoilergevaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
In de BOEKEN () heet ze Asha. Omdat men het verwarrend vond voor de kijker om een Asha en een Osha te hebben, heet Asha in de serie Yara.
American Horror Story 2 was daar ook heel goed inquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:51 schreef Kroelo het volgende:
[..]
jaa, dat zeker. Maar ik bedoel dat ze een (redelijk) mooi meisje dan zo lelijk hebben gemaaktMaar goed ik heb er altijd wel respect voor ze er niet moeilijk over doen om een lelijke personage te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het juist wel knap. Sommige mensen zijn zo bang "lelijk" te spelen.
Kom op zeg, het is acteren. En het is HBO, niet The CW
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
American Horror Story 2 was daar ook heel goed inHoly moly!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het juist wel knap. Sommige mensen zijn zo bang "lelijk" te spelen.
Kom op zeg, het is acteren. En het is HBO, niet The CW
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
JE ZEI BOEKquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
In de BOEKEN () heet ze Asha. Omdat men het verwarrend vond voor de kijker om een Asha en een Osha te hebben, heet Asha in de serie Yara.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
American Horror Story 2 was daar ook heel goed inhaha ohja dat gedrocht, ik dacht altijd dat dat echt door een man gespeeld werdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het juist wel knap. Sommige mensen zijn zo bang "lelijk" te spelen.
Kom op zeg, het is acteren. En het is HBO, niet The CWdat is wel een MEGA transformatie zeg, die zal wel de hele dag de make up in moeten
Kan hij eigenlijk lachen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |