Ja die kop zoals je beschrijft heb ik me lang aan geėrgerd toen ik Terminator: The Sarah Connor Chronicles keek, zij speelde Sarah Connor en kon die kop snel niet uitstaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:42 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat ze in het boek een bloedmooi iemand voor moet stellen.
in de serie kijkt ze de heletijd als ze moet poepen, met 1 wenkbrauw zo strak omhoog. Beetje als worstelaar de rockzon rare bekke trekt ze
Vind 't wel iets geils hebbenquote:Op zondag 2 juni 2013 03:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja die kop zoals je beschrijft heb ik me lang aan geėrgerd toen ik Terminator: The Sarah Connor Chronicles keek, zij speelde Sarah Connor en kon die kop snel niet uitstaan.
Was ook onaangenaam verrast met dat zij verscheen in GoT.
Maar nu, seizoen 3, vind ik het wel redelijk gecast... die zure rotkop past wel bij Cersei zoals ze in de serie is... boeken heb ik geen weet van.
And I'm the goddess of tits n winequote:Op zondag 2 juni 2013 09:52 schreef Jivis het volgende:
[..]
Op zaterdagavond vertoef ik wel eens in de stad.
Oh, ik dacht altijd dat je Daenerys Stormborn of House Targaryen, of the blood of old Valyria en the dragon’s daughter was.quote:
quote:
En dan weer een jaar wachtenquote:Op zondag 2 juni 2013 13:40 schreef Hierro het volgende:
Moet je nagaan dat we morgen gewoon de laatste aflevering konden kijken als die stomme Amerikanen geen gare 'holiday' hadden.
quote:
Kan er iemand deze stream effe doorgeven en/of DM'en, misschien wil ik hem ook nog wel live kijken vannacht. Iemand?quote:Op zondag 2 juni 2013 13:30 schreef Funzel het volgende:
Bah ik kan deze keer niet de stream kijken. En dat wil ik deze ep juist zo graag
Ja of half 3?quote:Op zondag 2 juni 2013 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe laat is ie? Drie uur vannacht toch?
3 uur is hier de volgende dagquote:Op zondag 2 juni 2013 15:58 schreef Anonyappelmous het volgende:
Wacht gewoon tot de volgende dag stelletje no-life nerdszszzs.
Waarom zou je wachten als je toch nog wakker bent op dat tijdstip.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:58 schreef Anonyappelmous het volgende:
Wacht gewoon tot de volgende dag stelletje no-life nerdszszzs.
Kan iemand mij die ook DM'enquote:Op zondag 2 juni 2013 14:10 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Kan er iemand deze stream effe doorgeven en/of DM'en, misschien wil ik hem ook nog wel live kijken vannacht. Iemand?
Je kunt het ook omkeren. Waarom zou je op dat tijdstip wakker zijn als je een anderhalf uur of meer vrij te besteden hebt?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:14 schreef Funzel het volgende:
[..]
Waarom zou je wachten als je toch nog wakker bent op dat tijdstip.
Nouja ik ben bijvoorbeeld maandag altijd vrij. Dan ben ik weleens wakker op dat tijdstip ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je kunt het ook omkeren. Waarom zou je op dat tijdstip wakker zijn als je een anderhalf uur of meer vrij te besteden hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |