Kutfilmquote:
Bazenfilmquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:42 schreef Kyubey het volgende:
Lena Headey in 300
Overigens wel een kutfilm.
Ik vond hem ook maar matigquote:
A man thinks THIS IS MADNESSquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:42 schreef Kyubey het volgende:
Lena Headey in 300
Overigens wel een kutfilm.
Echt? Maar de Cat hoofdstukken betekenen vaak Young Wolf (Robb) en Blackfish (Brynden).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:07 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik heb het wel één keer gelezen hoor, maar elke keer als ik de boeken herlees dan sla ik Catelyn en Brienne standaard over
Ze eamelt zo. In de serie ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Echt? Maar de Cat hoofdstukken betekenen vaak Young Wolf (Robb) en Blackfish (Brynden).
Mee eens. Met zo'n breedbekkikker. Margaery is wel geil mokkeltjequote:Op woensdag 29 mei 2013 21:23 schreef Anonyappelmous het volgende:
Cersei vind ik trouwens echt lelijk! Iedereen maar zeiken op Margeary, maar die Cersei heeft een gigantisch bitch hoofd. Past wel bij der rol natuurlijk, maar neemt niet weg dat ze lelijk is.
ik heb begrepen dat ze in het boek een bloedmooi iemand voor moet stellen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:40 schreef Bananentroep het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik Cersei wel een boeiend karakter. Niet per se heel aardig, maar gewoon boeiend. Als je de boeken leest, begrijp je haar ook iets meer. Nu krijg je wel meer diepte in haar karakter te zien.
Ik ben nog niet helemaal bij met seizoen 3, omdat ik vooral de afleveringen opspaar. Ben wel benieuwd hoe alles in de serie vergaat.
Vind haar wel geil eigenlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:44 schreef Bananentroep het volgende:
Daar zit wel wat in, maar ik vind haar in de serie eigenlijk ook wel mooi.
Ik erger mij eerder aan Melisandre, maar dat ligt vooral aan het karakter. Ze is gewoon een bijzonder irritant figuur.
Konden we maar meer achter elkaar kijkenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:07 schreef Bananentroep het volgende:
Ik vind het wel knap van degenen die netjes een aflevering per week kunnen kijken.
Ik kijk echt teveel afleveringen achter elkaar.
We zitten op Fok! Wat denk je zelfquote:Op zondag 2 juni 2013 00:22 schreef Bananentroep het volgende:
Opsparen, en dan een marathon houden.![]()
Heb je wel veel discipline voor nodig natuurlijk.
Knap? Ik snap het nut er niet echt vanquote:Op zondag 2 juni 2013 01:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]
We zitten op Fok! Wat denk je zelf
Wel knap als je het kan
Was je op geblevenquote:Op zondag 2 juni 2013 02:41 schreef kristyle het volgende:
Ik besef net dat er deze nacht nog geen aflevering is
Ja die kop zoals je beschrijft heb ik me lang aan geërgerd toen ik Terminator: The Sarah Connor Chronicles keek, zij speelde Sarah Connor en kon die kop snel niet uitstaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:42 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat ze in het boek een bloedmooi iemand voor moet stellen.
in de serie kijkt ze de heletijd als ze moet poepen, met 1 wenkbrauw zo strak omhoog. Beetje als worstelaar de rockzon rare bekke trekt ze
Vind 't wel iets geils hebbenquote:Op zondag 2 juni 2013 03:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja die kop zoals je beschrijft heb ik me lang aan geërgerd toen ik Terminator: The Sarah Connor Chronicles keek, zij speelde Sarah Connor en kon die kop snel niet uitstaan.
Was ook onaangenaam verrast met dat zij verscheen in GoT.
Maar nu, seizoen 3, vind ik het wel redelijk gecast... die zure rotkop past wel bij Cersei zoals ze in de serie is... boeken heb ik geen weet van.
And I'm the goddess of tits n winequote:Op zondag 2 juni 2013 09:52 schreef Jivis het volgende:
[..]
Op zaterdagavond vertoef ik wel eens in de stad.
Oh, ik dacht altijd dat je Daenerys Stormborn of House Targaryen, of the blood of old Valyria en the dragon’s daughter was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |