Ik wist dat ze kwamen, helaas. Gelukkig was dit de enige echt grote spoiler die ik ken, dus vanaf nu kan ik weer als een onwetend Ugjerke kijken.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:14 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Benieuwd wat de algemene opinie van deze twee momenten is.
Janken dan. Daar hebben we een speciaal topic voor, ga daarheenquote:Op maandag 3 juni 2013 08:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
wat een afwijking van de boeken zeg, tjezus. (nou ja het zit em in de "details" dan maar toch)
Mwah de opmerking past beter hier, gaat over de tv serie net zo goed.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Janken dan. Daar hebben we een speciaal topic voor, ga daarheen
Het spoilert de boeken een beetje boelquote:Op maandag 3 juni 2013 08:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Janken dan. Daar hebben we een speciaal topic voor, ga daarheen
Fopfanquote:Op maandag 3 juni 2013 09:01 schreef timmmmm het volgende:
Het boeit me totaal niet hoe de serie zich verhoudt tot de boeken. Daar is dit topic ook helemaal niet voor.
Okay dan.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:01 schreef timmmmm het volgende:
Het boeit me totaal niet hoe de serie zich verhoudt tot de boeken. Daar is dit topic ook helemaal niet voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 09:01 schreef timmmmm het volgende:
Dit is echt onzin.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
wat een afwijking van de boeken zeg, tjezus. (nou ja het zit em in de "details" dan maar toch)
Moet hem nog kijkenquote:Op maandag 3 juni 2013 09:53 schreef kossikvassik het volgende:
En niet boekenlezertjes zijn jullie geschokt??
Uhu, ik ben er ondertussen over aan het praten in de boeken topic met spoilers.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:55 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Dit is echt onzin.
Deze episode is nota bene door de schrijver van de boeken zelf geschreven -_-
Aflevering 8 is toch door hem geschreven??quote:Op maandag 3 juni 2013 09:55 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Dit is echt onzin.
Deze episode is nota bene door de schrijver van de boeken zelf geschreven -_-
quote:Op maandag 3 juni 2013 09:01 schreef timmmmm het volgende:
Wij hadden dus precies hetzelfde.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:58 schreef Khaleesi het volgende:
Net ep. gezien (ben er toch niet voor wakker gebleven, niet rouwig om), en ik ben echt jaloers op kijkers die nog van niks wisten, wat een schok moet dat geweest zijn!!
Ik wist dus al wat er ging gebeuren, en je stelt je er vanalles bij voor. En uiteindelijk is het dan wat flauwtjes. Dat moment dat Cat die mouw optilt van Roose vond ik dan weer wel fantastisch.
Heb me zelf ook net effe wat meer vermaakt met de Bran scene, maar dat moment waarop die roofvogel Jon aanvalt ________!
Al met al goeie ep. hoor, maar geen Blackwater... Note to self: geen spoilers meer lezen...
BTW: had niet verwacht dat Orell zo snel al dood zou gaan.
over de 'Red Wedding' sprak.quote:
Dit topic zou een toegangsbarriere moeten krijgen.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar klikte onnadenkend op dit topic. Eerste wat ik zie is het doorsnijden van Catelyn's hals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |