Valt wel mee, 1,73.quote:
Op zich niet zo gek dat je dat dacht, dat is haar namelijk ook.quote:Op woensdag 29 mei 2013 05:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam een stel fantasy illustraties tegen op een website en dacht: Daenerys!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 06:02 schreef Dagonet het volgende:
Op zich niet zo gek dat je dat dacht, dat is haar namelijk ook..
http://michael-c-hayes.deviantart.com/gallery/
Die Asha/Yaraquote:Op woensdag 29 mei 2013 06:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op zich niet zo gek dat je dat dacht, dat is haar namelijk ook..
http://michael-c-hayes.deviantart.com/gallery/
Ja er komt nog actie inquote:Op woensdag 29 mei 2013 07:43 schreef Abed het volgende:
Komt er nog actie in of blijft het bij te dure dialogen en fantasy rommel
quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:43 schreef Abed het volgende:
quote:
Heb je het eerste seizoen niet gezien ofzo? Zat minstens evenveel dialoog in, en zeker niet meer actiequote:Op woensdag 29 mei 2013 07:43 schreef Abed het volgende:
Fantasy rommel in een fantasy serie? How very dare they?!quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:43 schreef Abed het volgende:
Volgens mij is dit geen serie voor jouquote:Op woensdag 29 mei 2013 07:43 schreef Abed het volgende:
Ik ben een afschuwelijke trompetspeler en ik ken maar één liedje, wanneer kan ik beginnen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:46 schreef Walder_Frey het volgende:
Ik zoek met spoed muzikanten en koks, geen ervaring vereist.
Sorry, ik blijf even wachten tot het opgehouden is met regenen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:46 schreef Walder_Frey het volgende:
U bent aangenomen!quote:Ik ben een afschuwelijke trompetspeler en ik ken maar één liedje, wanneer kan ik beginnen?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:46 schreef Walder_Frey het volgende:
Me too!quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:35 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Zo, gisteren eindelijk bijgebeent met seizoen 3. AwesomeI loooove Khaleesi. Ik vind haar verhaallijn verreweg het leukste, samen met de Lannisters/Starks. Alhoewel alle verhaallijnen mij zeker wel boeien hoor, maar zodra Daeny in beeld komt ben ik blij
Ik kan alleen 'Rains of Castamere', is dat voldoende?quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:46 schreef Walder_Frey het volgende:
Leuk deuntje inderdaad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:35 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik kan alleen 'Rains of Castamere', is dat voldoende?
En die van die Bear en die Maiden Fair dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:35 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik kan alleen 'Rains of Castamere', is dat voldoende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |