Die was al weg :$quote:
Ik weet hoe je er uitziet...quote:
Nee. Dat is een momentopname. Irl ben ik een valse kreng. Qua lookquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Dat is een momentopname. Irl ben ik een valse kreng. Qua look
Vanmorgen kwam mijn droom uit. 10 brandweermannen voor mijn raam.Wauwz.
Stond je huis in brand?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Dat is een momentopname. Irl ben ik een valse kreng. Qua look
Vanmorgen kwam mijn droom uit. 10 brandweermannen voor mijn raam.Wauwz.
+1quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoezo? Veel vrouwen hebben die fantasie.
PS: ik zit bij de vrijwilligersbrandweer.
Gelukkig maar! Hoeveel weeg je bij welke lengte en hoeveel pullups kun je?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Stond je huis in brand?
Wat een mooie dagBen al naar de gym geweest en op de terugweg hoefde ik niet eens mijn jas aan
Terecht, vind dat maar een beetje een raar kereltje.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:12 schreef VeerEli het volgende:
Lol, durr die helemaal afgebrand wordt in US
Weet niet helemaal wat ik ervan moet denken. Hij doet het er natuurlijk gewoon om, maar toch..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:12 schreef VeerEli het volgende:
Lol, durr die helemaal afgebrand wordt in US
Ik vroeg bij z'n vorige flutfoto en achterlijke tekst al of hij nou gewoon aan het trollen was of dat het serieus was. Bleek serieus te zijn, toen had ik al zo'n triple-facepalm gevoel, en nu helemaalquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:14 schreef Panzermaus het volgende:
Terecht, vind dat maar een beetje een raar kereltje.
Dat betwijfel ik dus ten zeerste. Hij scheen 'vroeger' nogal een kneusje te zijn, een transformatie doorgemaakt en nu dus zo te zijn. Kan best dat hij er in doorgeschoten is en zichzelf echt zo geweldig vind. Ik bedoel, hij gaat wel elke keer met wijven op de fotoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:15 schreef Chloroform het volgende:
TRU / Word gevolgd..
[..]
Weet niet helemaal wat ik ervan moet denken. Hij doet het er natuurlijk gewoon om, maar toch..
Doorgeslagen compensatiedrang voor zijn geringe lichaamslengte, dat siert mensen niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik dus ten zeerste. Hij scheen 'vroeger' nogal een kneusje te zijn, een transformatie doorgemaakt en nu dus zo te zijn. Kan best dat hij er in doorgeschoten is en zichzelf echt zo geweldig vind. Ik bedoel, hij gaat wel elke keer met wijven op de fotoJe gaat mij niet wijsmaken dat hij daar allemaal bevriend mee is, bijvoorbeeld.
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik dus ten zeerste. Hij scheen 'vroeger' nogal een kneusje te zijn, een transformatie doorgemaakt en nu dus zo te zijn. Kan best dat hij er in doorgeschoten is en zichzelf echt zo geweldig vind. Ik bedoel, hij gaat wel elke keer met wijven op de fotoJe gaat mij niet wijsmaken dat hij daar allemaal bevriend mee is, bijvoorbeeld.
Weet niet of het om z'n lichaamslengte gaat. Maar waar het ook om gaat, triest blijft het sowiesoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doorgeslagen compensatiedrang voor zijn geringe lichaamslengte, dat siert mensen niet.
Lijkt me ook niet aannemelijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet niet of het om z'n lichaamslengte gaat. Maar waar het ook om gaat, triest blijft het sowiesoEn chicks lachen er alleen maar om. Je gaat mij niet vertellen dat een normale chick bij hem denkt van 'wauw, wat een coole gozer'
Webcamdurrrr?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:19 schreef CristinaYang het volgende:
Durrrr heeft mij verteld hoe hij aan zo veel chicks en geld komt, eng verhaal man (srs)
Op het soort feestjes waar hij komt zijn geen normale vrouwen. Alleen vrouwelijke equivalenten van hem.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet niet of het om z'n lichaamslengte gaat. Maar waar het ook om gaat, triest blijft het sowiesoEn chicks lachen er alleen maar om. Je gaat mij niet vertellen dat een normale chick bij hem denkt van 'wauw, wat een coole gozer'
Een vrouw naar haar gewicht vragenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Hoeveel weeg je bij welke lengte en hoeveel pullups kun je?
Spill it woman!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:19 schreef CristinaYang het volgende:
Durrrr heeft mij verteld hoe hij aan zo veel chicks en geld komt, eng verhaal man (srs)
Dit dus! Kan niet zomaar dit zeggen en vervolgens 10 min stil blijvenquote:
Nee, iets met buren geloof ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Stond je huis in brand?
Wat een mooie dagBen al naar de gym geweest en op de terugweg hoefde ik niet eens mijn jas aan
Lekker in je ondergoed langs het raam paraderen danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, iets met buren geloof ikWoon in een appartement en dacht ooooh haallloooo. Heb nml geen gordijnen nog
Ga ik de volgende keer doen bij de glazenwasserquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lekker in je ondergoed langs het raam paraderen dan
Dat doe ik vaker, altijd leuk om te schatten/horen/etc.quote:
Moet je eens bij haar proberen, dan hoekt ze je.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit dus! Kan niet zomaar dit zeggen en vervolgens 10 min stil blijven
En dan je raam op een kiertje houdenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga ik de volgende keer doen bij de glazenwasser
Dat hij binnen kan sneaken?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En dan je raam op een kiertje houden
Nee. Ben sowieso niet zo onzeker over m'n lichaam... eerder kritisch.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat doe ik vaker, altijd leuk om te schatten/horen/etc.Ben jij eigenlijk onzeker over je gewicht?
Valt altijd te proberen. Mooi exemplaar?quote:
Weet ik nog niet... Heb mijn buren/glazenwassers etc nog niet kunnen begroetenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Valt altijd te proberen. Mooi exemplaar?
Dan zou ik daar eerst op wachtenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... Heb mijn buren/glazenwassers etc nog niet kunnen begroeten
Zo mag ik het horen, meid. Wat voor vetpercentage heb je ongeveer op dit moment?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee. Ben sowieso niet zo onzeker over m'n lichaam... eerder kritisch.
Ik vind het moeilijk te schatten, maar volgens een vriend van mij met wie ik vaak samen train zo'n 20%quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen, meid. Wat voor vetpercentage heb je ongeveer op dit moment?
Nice, en wat voor cijfer geef je je staartje?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te schatten, maar volgens een vriend van mij met wie ik vaak samen train zo'n 20%
Streef ook niet naar een heel laag vetpercentage, heb geen ambities op dat gebied en vind super droog niet mooi. Lichte definitie over het hele lichaam is prima en daar zit ik wel. Mag nog wat beter op sommige punten.
Over 2 uurtjes bezichtiging van mogelijk nieuw huis.quote:
Ok, nicequote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over 2 uurtjes bezichtiging van mogelijk nieuw huis.
En sta voorlopig ook op 1 bij een ander huis.
Moeilijke beslissingen
Daar ga ik straks kijken. Daar deden ze nogal lang over om de brief te versturen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, nice![]()
En dat ene huis dan? Gaat dat m niet (meer) worden?
Also:
Om jullie allemaal.. Wou je er aan doen danquote:
Oh okquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ga ik straks kijken. Daar deden ze nogal lang over om de brief te versturen.
mij is verteld dat wat ik wil niet ter zake doetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Om jullie allemaal.. Wou je er aan doen dan
Da is ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mij is verteld dat wat ik wil niet ter zake doet
Altijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh ok![]()
Ga ze maar eens even lekker in elkander rossen dan
Wtfquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd.
Een beetje 600 euro vragen voor zo'n kleine ruimte.
Wat is de beste manier om je vetpercentage betrouwbaar te meten? Ik ben wel benieuwd wat ik heb.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen, meid. Wat voor vetpercentage heb je ongeveer op dit moment?
Waarschijnlijk niet, nee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
WtfLijkt me dat je dat dan toch niet gaat doen of wel
Dat klinkt iig al beter, indeedquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, nee.
De ander heeft een fijnere locatie qua winkels etc en is ongeveer 100 goedkoper.
Menseneieren, hoop ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klinkt iig al beter, indeed
Tevens ga ik zo 85837384 eieren opeten
In zo'n watertank, dat is de meest betrouwbare manier. Maar de rest is niet echt betrouwbaar allemaal. Je hebt van die weegschalen, knijpers, etc, maar meestal geven die geen accurate estimates. Hangt ook veel van je lichaam af.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat is de beste manier om je vetpercentage betrouwbaar te meten? Ik ben wel benieuwd wat ik heb.
geen idee waar dit over gaat, maar:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:12 schreef CristinaYang het volgende:
Sorry dat ik ook een leven en les heb enzo. En niet lullen Panzer, jij bent gewoon erg hoekbaar, ligt aan jou, niet aan mij.
Anyhooooo. Ik weet niet hoeveel ik erover mag vertellen. Het had iig te maken met zwarte magie.
Ja, heb even op m'n eisprong gewachtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Menseneieren, hoop ik.
Ik eet Shanghainoten en spoel het weg met een Red Bull.
Hey! Hoe is het ermee?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee waar dit over gaat, maar:
Hay CY
goed goed. feestje gisteren dus een beetje moequote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, heb even op m'n eisprong gewacht
Eet smakelijk en proost
Even in koelen bloede iemand doodmartelen en vervolgens de nog warme lijken in stukken zagen met een elektrische zaag, dat is wat hier gebeurd is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:20 schreef wise het volgende:
Het lichaam van Severein werd in de buurt van Murcia gevonden in een vuilniszak. Zijn hoofd, armen en benen waren gescheiden van zijn romp.
Visser zou niet, of in mindere mate, het slachtoffer zijn geworden van martelingen. Wel werden ook haar ledematen en hoofd apart van het lichaam opgegraven. De daders zouden een elektrische zaag hebben gebruikt.
![]()
klinkt als dexter
Spaanse krant: Visser en Severein gemarteld
Die heb ik weggehaald want ik verander niet graag in een aapquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice, en wat voor cijfer geef je je staartje?
Right.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:12 schreef CristinaYang het volgende:
Sorry dat ik ook een leven en les heb enzo. En niet lullen Panzer, jij bent gewoon erg hoekbaar, ligt aan jou, niet aan mij.
Anyhooooo. Ik weet niet hoeveel ik erover mag vertellen. Het had iig te maken met zwarte magie.
met jouw krullen hoef je ook geen staartjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die heb ik weggehaald want ik verander niet graag in een aap
So so DBZ, deze postquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
quote:
Watwatwat?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Eet smakelijk.quote:
Just saiyanquote:
Hm ik zal die meetlint vanavond wel ff doen. Maar blijf dat een gekke manier vinden, kan nooit heel precies zijn? En plaatjes vergelijken op internet is helemaal lastig. Ik ben in ieder geval een stuk minder gespierd dan die gozer in dat filmpje, dus lastig te vergelijken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In zo'n watertank, dat is de meest betrouwbare manier. Maar de rest is niet echt betrouwbaar allemaal. Je hebt van die weegschalen, knijpers, etc, maar meestal geven die geen accurate estimates. Hangt ook veel van je lichaam af.
Beste vind ik de US Army Method (meetlint) in combinatie met foto's vergelijken op internet, dan krijg je wel een redelijk goede schatting.
Ik kom altijd op een procent of 10-11% uit afhankelijk van hoe ik die week gegeten/gedronken heb. Lager dan 9% heb ik nooit gezeten.
Dit is ook een goed referentiepunt, ook geen gekke belichting ofzo verder.
Leuk feestje wel? Ben lekker bezig op school, dus dat is fijn. Helaas beetje ziek, koorts, keelpijn en hoofdpijn. Maar is hopelijk morgen weer gewoon wegquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed goed. feestje gisteren dus een beetje moe
en met jou?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Leuk feestje wel? Ben lekker bezig op school, dus dat is fijn. Helaas beetje ziek, koorts, keelpijn en hoofdpijn. Maar is hopelijk morgen weer gewoon weg
Ja, vooral lastig om het verborgen te houden... Kon dan ook bijvoorbeeld niet uitgaan ofzo, moest echt een aantal dagen ver weg van alles. Heel vervelend.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was wel moeilijk met de volle maan enzo?
Ik hoop via zwarte magie ooit met jou in een auto te belanden terwijl Juicy J uit de speakers pomptquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hoop via zwarte magie ooit met jou in een auto te belanden terwijl Juicy J uit de speakers pompt.
Vertel eens meer, alleen 'zwarte magie' kunnen we niks mee tochquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen, ik heb het niet verzonnen.
Mjaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zieke baas.
[ afbeelding ]
Tapdancen op het dak van je eigen Rolls Royce![]()
.
Tuurlijk jongen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mjagaat mij persoonlijk meer om muziek. Niet de personen er achter.
Wat wil jij nu weer?quote:
Die man is bijna 40, multimiljonair en leeft écht het partyleven elke dag. Geniale vent imoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mjagaat mij persoonlijk meer om muziek. Niet de personen er achter.
Ik ben bang weetje, straks spreekt ie een vloek over me uitquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vertel eens meer, alleen 'zwarte magie' kunnen we niks mee toch![]()
Ja hoor, goed verhaalquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben bang weetje, straks spreekt ie een vloek over me uitMaar het had iets met satanisme te maken
iets met je ziel verkopen enzo...
Justin bieber heeft ook veel fans. Zegt nietsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die man is bijna 40, multimiljonair en leeft écht het partyleven elke dag. Geniale vent imo.
Muziek moet je van houden inderdaad, maar hij heeft wel veel fans.
Jawel, dat je talent hebt en/of een heel breed publiek je muziek waardeert.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Justin bieber heeft ook veel fans. Zegt niets
Maar ieder zn ding man
Jammer genoeg is het grootste gedeelte op deze aardbol meeloper. Getuige weer dat soms de grootste bagger heel populair is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jawel, dat je talent hebt en/of een heel breed publiek je muziek waardeert.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben bang weetje, straks spreekt ie een vloek over me uitMaar het had iets met satanisme te maken
iets met je ziel verkopen enzo...
Waarom heb ik al enige tijd het gevoel alsof die kleine pinda een mannelijke kloon van Juminelle is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja hoor, goed verhaal. Hij heeft je gewoon getrolled hoogstwaarschijnlijk.
Vraag diegene die naast je zitquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
Kleine samenvatting van dit zwarte magie gezever? Snap er niks van
Voodoo.. Speldjes in je poppenlijf ditdat allesquote:
Zit wat in. Sowieso lijken er weer veel Jumi's te zijn op FOK!, ik noem geen namenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom heb ik al enige tijd het gevoel alsof die kleine pinda een mannelijke kloon van Juminelle is.
Wie..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zit wat in. Sowieso lijken er weer veel Jumi's te zijn op FOK!, ik noem geen namen.
Die heeft wel een puntje meer, jaquote:
Dat staartje.quote:
Same feel hier, het zijn Jumilicious tijden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zit wat in. Sowieso lijken er weer veel Jumi's te zijn op FOK!, ik noem geen namen.
Inderdaad, jij kunt überhaupt niet worden beticht van het hebben van een leven.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Zo heet ben ik niet en zo'n fake leven heb ik niet.
Hebben we toch iets gemeenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Inderdaad, jij kunt überhaupt niet worden beticht van het hebben van een leven.
We hebben allebei konthaarquote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:29 schreef Chloroform het volgende:
Goddomme jongens, heb zin in een feestje.
Tering, hardop.quote:
Laten we een feestje bouwen.quote:
Ik zeg "doen!"quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:29 schreef Chloroform het volgende:
Goddomme jongens, heb zin in een feestje.
Kan niet, moet morgen iets inleveren.quote:
Dingen inleveren met brakke harses kan ook gewoon hoor :$quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet, moet morgen iets inleveren.
Ja, kan wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dingen inleveren met brakke harses kan ook gewoon hoor :$
Nee ok, doe maar niet dan
Alles kan zolang je maar wiltquote:
Niet doen joh. Genieten gewoon .quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:36 schreef Robophatt het volgende:
Kut Nederland is het mooi weer ben ik godverdomme de enige in zomerkledingvoel me een mongool
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alles kan zolang je maar wilt
Ik kan vandaag niks dusGodspleuristyfusdag
Doe ik ook wel! Snap niet waarom sommige mensen zelfs een jas aan hebbenquote:
Misschien hebben zij het koud?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Doe ik ook wel! Snap niet waarom sommige mensen zelfs een jas aan hebbenin de zon is het gewoon echt warm.
Maar toch, waarom heeft niet iedereen zoiets van "lange broek kan morgen wel weer"
Omdat ik niet wil dusquote:
Ahw, popje toch. Zet lekkere muziek aan of ga lekker in de tuin zitten met je laptop. Bij mij helpt het soms ook om dan heel lang te gaan douchen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dus
PMS ofzoOf gewoon heel moe
En alles mislukt.. Zo van:
[ afbeelding ]
En hoe is het met jou vandaag, kuttekop
Niet alles mislukt, kijk maar in de spiegel...quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, popje toch. Zet lekkere muziek aan of ga lekker in de tuin zitten met je laptop. Bij mij helpt het soms ook om dan heel lang te gaan douchen.
Ja, prima wel. Word altijd zo vrolijk van lekker weer.
Is dit een hosselpoging, Gor? Of een dissquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Niet alles mislukt, kijk maar in de spiegel...
Als je die niet eens begrijpt steek je dat compliment maar in je kut.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is dit een hosselpoging, Gor? Of een dissIk ben een beetje out of touch met die shit vandaag
Sorry man, hier een leuk gifje voor je en binnenkort krijg je wel een likjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als je die niet eens begrijpt steek je dat compliment maar in je kut.
Oké, zelfs dat gifje doet het niet, het zit je écht niet mee vandaag.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry man, hier een leuk gifje voor je en binnenkort krijg je wel een likje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry man, hier een leuk gifje voor je en binnenkort krijg je wel een likje
[ afbeelding ]
.........quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké, zelfs dat gifje doet het niet, het zit je écht niet mee vandaag.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]Had jou meer klasse gegeven dan dat.. Meisje toch..
Moet je in haar gezicht zeggen en niet online, kijken wat er gebeurtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:50 schreef Ambipur het volgende:
Je moet me niet te hoog inschattenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:50 schreef Ambipur het volgende:
Zit jij nou weer te emogiffen? Je drijft me tot het uiterste, jijquote:
Smoel dicht.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Moet je in haar gezicht zeggen en niet online, kijken wat er gebeurt.
Doe eens lief.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zit jij nou weer te emogiffen? Je drijft me tot het uiterste, jij
Dit:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Moet je in haar gezicht zeggen en niet online, kijken wat er gebeurt.
quote:
Wat doe je nou weer negatief dan, ik bedoelde het alleraardigstquote:
True story welquote:
Jij en je vreemde fantasieen ;squote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:54 schreef Chloroform het volgende:
Wil Ambi en Dkut wel in een gevecht zien eigenlijk.
Nee. Ik ben niet fijn in een ruzie.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:54 schreef Chloroform het volgende:
Ja, een eckte.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij en je vreemde fantasieen ;s
Een eckte eckte bitchfight?
Wil nog steeds eens vechten met jou
Ook met de liefste bedoelingen uiteraard, want dat ben ik, ook al profileer jij me anders
Interessant wel :$quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, een eckte.
Jij wilt om heel andere redenen vechten met mij, niks liefste bedoelingen.
Vind je?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Interessant wel :$
Wat zijn dit nou weer voor walgelijke aantijgingenWat wil je nou beweren?
Goed gezien, fyah!quote:
Mijn beeld van Dqod is ook flink bijgesteld de laatste tijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind je?
Het liefst zou je m'n ogen uit mijn oogkassen krabben, geef maar toe.
Ik twijfel nogquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind je?
Het liefst zou je m'n ogen uit mijn oogkassen krabben, geef maar toe.
Wat? Waarom :$quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goed gezien, fyah!
[..]
Mijn beeld van Dqod is ook flink bijgesteld de laatste tijd.![]()
Just spill it, woman.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:12 schreef CristinaYang het volgende:
ambi zou winnen door alleen maar op dqod te zittenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:54 schreef Chloroform het volgende:
Ja, precies, daar heb je het al.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik twijfel nog
Nee, ik wil de angstige blik in je ogen zien, just sayin'
Zal eens op jou zitten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:08 schreef wise het volgende:
[..]
ambi zou winnen door alleen maar op dqod te zitten
dqod zou winnen door alleen maar dqod te zijn![]()
Mwehehehequote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:08 schreef wise het volgende:
[..]
ambi zou winnen door alleen maar op dqod te zitten
dqod zou winnen door alleen maar dqod te zijn![]()
Onzin, ben haske lief, altijd, overalquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
You're a predator posing as a housepet.
Vanilla, werkelijk? Ben jij de reden dat CY onder de schrammen zit?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Onzin, ben haske lief, altijd, overal
Vanillaseks is de beste
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vanilla, werkelijk? Ben jij de reden dat CY onder de schrammen zit?
i would wreck youquote:
ik twijfelquote:
over jouquote:
is geen diss hoor, niet gelijk zo miepenquote:
Je blijft een creatieve meid.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
BUT YOU'RE IN LA AND I'M OUT AT JERMAINES.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!!!!
Hardop gelachen wel
En voor zover ik weet is dat niet mijn schuld, nee
Nageltjes wel weer bij lopen vijlen zojuist
Ok.. Ik zal dit meenemen naar m'n werk, dank je :$quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Wat zijn ambies?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:28 schreef Montelly het volgende:
Sow allemaal tukinas buiten, ambies en fantasticks
uitlokken¿quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:28 schreef Montelly het volgende:
Sow allemaal tukinas buiten, ambies en fantasticks
vrouw-vrouwquote:
kon geen man-man voor je vindenquote:
AND NO ONE HERE EVEN MENTIONS YOUR NAMEquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Missblackmagickquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
AND NO ONE HERE EVEN MENTIONS YOUR NAME
Ik begin jou steeds meer te mogen.
als dat geen scharen wordtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:
Jij weet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:
Sonja Bakker is stom. Ik ben persoonlijk voor gewoon sporten tot je scheel ziet en verder gezond maar voldoende eten. Werkt voor mij altijd heel goed, weer 4 kilo afgevallen sinds ik weer in Nederland benquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:47 schreef Ambipur het volgende:
Cristina, wat is jouw mening over Sonja Bakker. Dat dieet van mij gaat te traag.
Jij bent degene waar ik verreweg het vaakst om moet lachen in deze SC.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze moet jij standaard gaan gebruiken, oké?
Oké.
Dit lezende terwijl ik 2 hamburgers naar binnen werk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sonja Bakker is stom. Ik ben persoonlijk voor gewoon sporten tot je scheel ziet en verder gezond maar voldoende eten. Werkt voor mij altijd heel goed, weer 4 kilo afgevallen sinds ik weer in Nederland ben
Hoeveel wil je afvallen en wanneer enzo, wat zijn je doelen?
Ik moet een richtlijn hebben.. Ik eet vnml Turks en dat is best zwaarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sonja Bakker is stom. Ik ben persoonlijk voor gewoon sporten tot je scheel ziet en verder gezond maar voldoende eten. Werkt voor mij altijd heel goed, weer 4 kilo afgevallen sinds ik weer in Nederland ben
Hoeveel wil je afvallen en wanneer enzo, wat zijn je doelen?
Dit tikkende, terwijl ik taart van mijn collega afwijs.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Dit lezende terwijl ik 2 hamburgers naar binnen werk.
Jeetje. Laatst ook al Gorgonzolie die zei dat ik de grappigste vrouw ben van de SC. Dit ga ik zo hard in mijn dagboek schrijven vanavond.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij bent degene waar ik verreweg het vaakst om moet lachen in deze SC.
Ik noemde je gisteren vals + bitch, staat dat er al in?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jeetje. Laatst ook al Gorgonzolie die zei dat ik de grappigste vrouw ben van de SC. Dit ga ik zo hard in mijn dagboek schrijven vanavond.
SB dieet heeft toch iets van 1200kcl per dag had?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik moet een richtlijn hebben.. Ik eet vnml Turks en dat is best zwaarIk zal iig nooit minder eten dan 1500 kcl, want ik vertik het mijn lichaam geweld aan te doen.
Weet niet echt hoeveel ik moet afvallen, tot ik het weer mooi vind, dus 10kilo? Tijd maakt niet uit, als er maar wat afgaat en sporten doe ik 3 x per week en 4 x per week wandel ik met mijn matties @ werk![]()
Maar SB is gezond toch? Geen hongerdieet ofzo?
Nee, dat hoor ik zo vaak.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik noemde je gisteren vals + bitch, staat dat er al in?
Ik moet een richtlijn hebben. Als dat mokkel cracker zegt, eet ik gewoon een volkoren snee, hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:57 schreef Chai het volgende:
[..]
SB dieet heeft toch iets van 1200kcl per dag had?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jeetje. Laatst ook al Gorgonzolie die zei dat ik de grappigste vrouw ben van de SC. Dit ga ik zo hard in mijn dagboek schrijven vanavond.
1800% done met jou aangezien je me verkeerd citeertquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
gelukkig morgen wat minderquote:
Sorry liefje, ik probeerde nog te zoeken naar je exacte quote, maar kon het niet vinden. Moet binnenkort maar eens CY style een .pdf gaan beginnen met egostrelende opmerkingen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
1800% done met jou aangezien je me verkeerd citeert.
Ik zei dat je de enige grappige vrouw in deze SC bent.
love itquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry liefje, ik probeerde nog te zoeken naar je exacte quote, maar kon het niet vinden. Moet binnenkort maar eens CY style een .pdf gaan beginnen met egostrelende opmerkingen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:16 schreef Gorzalka het volgende:
Chloro's zuurheid is haar asset, het maakt haar de enige grappige vrouw in deze SC.
Hoe sport je?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik moet een richtlijn hebben.. Ik eet vnml Turks en dat is best zwaarIk zal iig nooit minder eten dan 1500 kcl, want ik vertik het mijn lichaam geweld aan te doen.
Weet niet echt hoeveel ik moet afvallen, tot ik het weer mooi vind, dus 10kilo? Tijd maakt niet uit, als er maar wat afgaat en sporten doe ik 3 x per week en 4 x per week wandel ik met mijn matties @ werk![]()
Maar SB is gezond toch? Geen hongerdieet ofzo?
Ik ben bekend met het hoe het werkt, daarom wil ik geen crashdieet. Ik vind het eten zelf alleen erg lastig. Ik eet dagen niets, daarna prop ik me vol, dan weer de ochtend niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:00 schreef Panzermaus het volgende:
Ambi, 1 pound (~ 450 gram) is ~ 3500 kcal. Als je elke dag een tekort van 500 kcal creëert dan heb je op weekbasis 7x500=3500 kcal, dus een pond aan gewichtsverlies. Het tekort aan energie uit voedsel wordt immers opgevuld met energie uit verbrande vetmassa. (lipolyse)
Meer verliezen is mogelijk, minder ook. Aankomen werkt precies andersom, het is niet heel moeilijk allemaal. Ben je hier eigenlijk bekend mee?
Stel je voor, straks wennen we hier nog aanquote:
I now love you more than I already did.quote:
Hardlopen. 10 minuten rekken, versterkende oefeningen en zo ernaast.quote:
nicequote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hardlopen. 10 minuten rekken, versterkende oefeningen en zo ernaast.
4 x 40 minuten wandelen doordeweeks.
Je bent nu wel erg vrolijk alleen, waarschijnlijk gaat die vlieger alleen op bij slecht weerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I now love you more than I already did.
Yep, ik snap het heel goed. Zelf heb ik de meeste gains gemaakt toen ik letterlijk uitgestippeld had wat ik iedere dag naar binnen zou proppen. Dan heb je ook het gevoel dat je serieus bezig bent en heb ik minder last van "mehh nu geen zin om te eten".quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben bekend met het hoe het werkt, daarom wil ik geen crashdieet. Ik vind het eten zelf alleen erg lastig. Ik eet dagen niets, daarna prop ik me vol, dan weer de ochtend niet.
Ik eet dus wanneer ik zin heb, ipv eten wanneer ik moet eten. En dat patroon moet anders.
Snap je?
Ja, zon doet gekke dingen met me.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je bent nu wel erg vrolijk alleen, waarschijnlijk gaat die vlieger alleen op bij slecht weer.
Patroon moet inderdaad anders. Vooral niet eten icm daarna volproppen in het slechtste wat je kan doen als je van je vetjes af wilt. Maar dat is toch niet zo moeilijk te veranderen? Gewoon ontbijten, middageten, avondeten en klaar?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben bekend met het hoe het werkt, daarom wil ik geen crashdieet. Ik vind het eten zelf alleen erg lastig. Ik eet dagen niets, daarna prop ik me vol, dan weer de ochtend niet.
Ik eet dus wanneer ik zin heb, ipv eten wanneer ik moet eten. En dat patroon moet anders.
Snap je?
Maar hoe lang loop je hard? Wat voor afstanden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hardlopen. 10 minuten rekken, versterkende oefeningen en zo ernaast.
4 x 40 minuten wandelen doordeweeks.
Sinds ik het ben gaan bijhouden en serieuzer ben gaan fitnessen gaan mijn gains (in verhouding tot eerst) zo snelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep, ik snap het heel goed. Zelf heb ik de meeste gains gemaakt toen ik letterlijk uitgestippeld had wat ik iedere dag naar binnen zou proppen. Dan heb je ook het gevoel dat je serieus bezig bent en heb ik minder last van "mehh nu geen zin om te eten".
Het wordt gewoon concreter allemaal en daarom gemakkelijker aan te houden. Zeker als je dan een tijdje je daar goed aan houdt wordt het steeds minder aantrekkelijk om een dag te rotzooien, want je denkt dan "fuck ik ben net zo goed bezig" etc.Kan het je van harte aanraden.
Pfoei.... 42 minuten incl paar minuten lopen. Zal de volgende keer eens bijhouden hoeveel ik nu werkelijk ren.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Maar hoe lang loop je hard? Wat voor afstanden?
Mijn moeder zegt ook dat ze sport maar die rent hetzelfde stukje als wat ik bij mijn warming up doe. Daar val je niet van af.
Jij snapt mequote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep, ik snap het heel goed. Zelf heb ik de meeste gains gemaakt toen ik letterlijk uitgestippeld had wat ik iedere dag naar binnen zou proppen. Dan heb je ook het gevoel dat je serieus bezig bent en heb ik minder last van "mehh nu geen zin om te eten".
Het wordt gewoon concreter allemaal en daarom gemakkelijker aan te houden. Zeker als je dan een tijdje je daar goed aan houdt wordt het steeds minder aantrekkelijk om een dag te rotzooien, want je denkt dan "fuck ik ben net zo goed bezig" etc.Kan het je van harte aanraden.
Is het niet.. Ik doe soms mijn avondeten om 22.00 uurquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Patroon moet inderdaad anders. Vooral niet eten icm daarna volproppen in het slechtste wat je kan doen als je van je vetjes af wilt. Maar dat is toch niet zo moeilijk te veranderen? Gewoon ontbijten, middageten, avondeten en klaar?
Van hoeveel naar hoeveel kilo gewicht?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Sinds ik het ben gaan bijhouden en serieuzer ben gaan fitnessen gaan mijn gains (in verhouding tot eerst) zo snel. Deze week weer aangekomen. Nu in minder dan een maand 3,5 kilo zwaarder
.
Pics.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Sinds ik het ben gaan bijhouden en serieuzer ben gaan fitnessen gaan mijn gains (in verhouding tot eerst) zo snel. Deze week weer aangekomen. Nu in minder dan een maand 3,5 kilo zwaarder
.
Ik ben met 3 weken 8 kilo aangekomen. Stoppen met roken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
.
http://slank-en-sterk.nl/quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Pfoei.... 42 minuten incl paar minuten lopen. Zal de volgende keer eens bijhouden hoeveel ik nu werkelijk ren.
[..]
Jij snapt me
[..]
Is het niet.. Ik doe soms mijn avondeten om 22.00 uurDus zo'n Sonja Bakker ding als richtlijn is dan wel acceptabel toch?
Als nog weet hoe je gelopen hebt in die 42 minuten kun je het ook even nameten op google maps.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Pfoei.... 42 minuten incl paar minuten lopen. Zal de volgende keer eens bijhouden hoeveel ik nu werkelijk ren.
In totaal van 73 naar 77 nu. Sinds begin mei van 74,5 naar 77.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:11 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Van hoeveel naar hoeveel kilo gewicht?
Zou ik dan eens moeten overleggen met de fysio.. Die heeft mij gewaarschuwd dat niet te doen juist ivm RSIquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://slank-en-sterk.nl/
Een van de weinige Nederlandse sites op dit gebied die ik persoonlijk approve. No bullshit en erg geschikt voor vrouwen.
Sowieso aan krachttraining beginnen, pop. Daar gaat alles een stuk sneller van en het is nog leuker ook.
Bij mij is het alleen geen grammetje vet erbij, eerder er afquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben met 3 weken 8 kilo aangekomen. Stoppen met roken.
En eens 4 kilo afgevallen in 1 week, ivm medicijnen.
Ok chill, ik ben ook niet zo lang geleden begonnen met fitness. Was in 4 weken 9 kilo aangekomenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
In totaal van 73 naar 77 nu. Sinds begin mei van 74,5 naar 77.
Wo dat is heel nice. Dat lukt mij echt never denk ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:15 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ok chill, ik ben ook niet zo lang geleden begonnen met fitness. Was in 4 weken 9 kilo aangekomen
42 minuten is best aardigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[..]
Jij snapt me
[..]
Is het niet.. Ik doe soms mijn avondeten om 22.00 uurDus zo'n Sonja Bakker ding als richtlijn is dan wel acceptabel toch?
Ja ik at daarvoor ook weinig hoor, was vrij slank voor mijn lengte (70kg op 1.89, ik woog vanochtend 82.9 ofzo). Ik eet nog niet optimaal maar als ik een dag best goed eet merk ik dat vaak wel als ik trainquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wo dat is heel nice. Dat lukt mij echt never denk ik.
Misschien als ik binnenkort eindelijk weer mag squatten dat ik er veel gewicht bij krijg. Nu geblesseerd dus ik mag niet. Betekend wel dat die andere kilo's puur bovenlichaam zijn.
Dat soort cijfers (9 kg in 4 week) is puur vet- en glyogeen toenames. Behalve als je heel skinny bent (vel-over-been) zou ik daar niet op gaan zitten te wachten. Ik heb zelf lange tijd een steady 2 kg per maand gegaind en dat was grotendeels spiermassa. Veel meer zul je niet pakken, zeker niet als natural.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wo dat is heel nice. Dat lukt mij echt never denk ik.
Misschien als ik binnenkort eindelijk weer mag squatten dat ik er veel gewicht bij krijg. Nu geblesseerd dus ik mag niet. Betekend wel dat die andere kilo's puur bovenlichaam zijn.
Nee, voor afvallen juist je hartslag laag houden en dat lukt mij nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
42 minuten is best aardig. Je voor afvallen wel veel minuten maken, lang je hartslag hoog houden en dus niet rusten tussendoor.
En ik snap best dat je niet elke avond stipt om 6 uur aan het avondeten zit. Maar je werkt toch gewoon? Dan is het best makkelijk om voor werk --> lunchpauze --> als je thuiskomt te eten?
5.8 km ofzo. Tussendoor loop ik dan totaal 5 minuten. Maar...... Sinds vorige keer schenen vernaggeld. Dus even rust tot zaterdag en dan gaat mijn schema drastisch omlaag.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Als nog weet hoe je gelopen hebt in die 42 minuten kun je het ook even nameten op google maps.
Die ontwikkelt ook snel vettietjes.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat soort cijfers (9 kg in 4 week) is puur vet- en glyogeen toenames. Behalve als je heel skinny bent (vel-over-been) zou ik daar niet op gaan zitten te wachten. Ik heb zelf lange tijd een steady 2 kg per maand gegaind en dat was grotendeels spiermassa. Veel meer zul je niet pakken, zeker niet als natural.
Ga je dus niet toeleggen op zoveel mogelijk gewicht gainen, want die gewichtstoenames zijn dan gerust 80% vet en uiteindelijk wil je dat toch weer kwijt. Zonde van het eten en je gezondheid.
Deze heeft het verkeerd begrepen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat soort cijfers (9 kg in 4 week) is puur vet- en glyogeen toenames. Behalve als je heel skinny bent (vel-over-been) zou ik daar niet op gaan zitten te wachten. Ik heb zelf lange tijd een steady 2 kg per maand gegaind en dat was grotendeels spiermassa. Veel meer zul je niet pakken, zeker niet als natural.
Ga je dus niet toeleggen op zoveel mogelijk gewicht gainen, want die gewichtstoenames zijn dan gerust 80% vet en uiteindelijk wil je dat toch weer kwijt. Zonde van het eten en je gezondheid.
[ afbeelding ]
Ik at ook altijd veel te weinig en was 73kg op 1.93. Ook heel slank dus. Sowieso is door fitness mijn eetlust behoorlijk toegenomen. En ik prop er nu nog altijd net wat meer in dan daarvoor. En rijst met kipquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:20 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja ik at daarvoor ook weinig hoor, was vrij slank voor mijn lengte (70kg op 1.89, ik woog vanochtend 82.9 ofzo). Ik eet nog niet optimaal maar als ik een dag best goed eet merk ik dat vaak wel als ik train. Bij mij is het vooral op mijn bovenbenen aangekomen, heb een klein beetje striae daarvan.
O das vervelend ja waardoor blessure dan?
Ja klopt mn vetpercentage van 7% naar 12 gegaan. Mijn doel was eerst om 5kg aan te komen dus dat had ik gehaald.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I know, ben ook niet bezig met alleen maar zoveel mogelijk eten hoor. Let heel goed op wat ik eet, en train gewoon beter nu. Leer veel van bb topic, loop daar altijd te lurkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welk schema doe je?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
I know, ben ook niet bezig met alleen maar zoveel mogelijk eten hoor. Let heel goed op wat ik eet, en train gewoon beter nu. Leer veel van bb topic, loop daar altijd te lurken. Er is dan ook echt geen grammetje vet bijgekomen alleen maar spier. Mensen om me heen zeggen het ook dus dat is wel leuk om te horen
.
Ik deed SS, maar aangezien ik dus geblesseerd ben geraakt ben ik daar weer even mee gestopt omdat ik de belangrijkste oefeningen (squat, deadlift) niet mag doen. Doen nu een split-schema die ik van een vriend heb gekregen. Geen idee of het een naam heeft maar ik vind hem heel chill.quote:
mofquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik deed SS, maar aangezien ik dus geblesseerd ben geraakt ben ik daar weer even mee gestopt omdat ik de belangrijkste oefeningen (squat, deadlift) niet mag doen. Doen nu een split-schema die ik van een vriend heb gekregen. Geen idee of het een naam heeft maar ik vind hem heel chill.
Aa ok, ik doe ook SS, power clean vind ik echt een geweldige oefening, je pakt zowat je hele lichaam mee. De warming-up sets vind ik wel kut omdat je amper weerstand hebt door die lege barquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik deed SS, maar aangezien ik dus geblesseerd ben geraakt ben ik daar weer even mee gestopt omdat ik de belangrijkste oefeningen (squat, deadlift) niet mag doen. Doen nu een split-schema die ik van een vriend heb gekregen. Geen idee of het een naam heeft maar ik vind hem heel chill.
Warming upsets zijn sowieso kut, je wilt natuurlijk gelijk pompen. Maar ben zo vaak geblesseerd geweest dat ik wel uitkijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:37 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Aa ok, ik doe ook SS, power clean vind ik echt een geweldige oefening, je pakt zowat je hele lichaam mee. De warming-up sets vind ik wel kut omdat je amper weerstand hebt door die lege bar
Kan het echt aanraden. Zal je eens wat progressie foto's sturen. Gisteren voor het eerst weet echt gesport sinds ik terug ben, en dat heerlijke compleet gesloopte gevoel dat aangeeft dat je helemaal tot je limit gegaan bent vind in echt heerlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zou ik dan eens moeten overleggen met de fysio.. Die heeft mij gewaarschuwd dat niet te doen juist ivm RSI
Ja klopt. Daarvoor ren ik nog altijd 8 minuten ofzo op loopband om warm te worden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Warming upsets zijn sowieso kut, je wilt natuurlijk gelijk pompen. Maar ben zo vaak geblesseerd geweest dat ik wel uitkijk
Adam en Eva belden, ze willen hun feiten terug.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:41 schreef Montelly het volgende:
Wow
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Naar aanleiding van zijn in Cannes vertoonde film 'Young & Beautiful' deelde regisseur François Ozon met de wereld dat het realiteit is dat de meeste vrouwen fantaseren over een avontuur als prostituee. "Ze willen gebruikt worden en zijn op zoek naar een zekere passiviteit", beweert hij.
he, pics van cy?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kan het echt aanraden. Zal je eens wat progressie foto's sturen. Gisteren voor het eerst weet echt gesport sinds ik terug ben, en dat heerlijke compleet gesloopte gevoel dat aangeeft dat je helemaal tot je limit gegaan bent vind in echt heerlijk
Ik doe altijd crosstrainer, 1000-1500 stappen. Dat is ongeveer 6-10 minuten werkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:42 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja klopt. Daarvoor ren ik nog altijd 8 minuten ofzo op loopband om warm te worden.
Heb je al een sixpackquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kan het echt aanraden. Zal je eens wat progressie foto's sturen. Gisteren voor het eerst weet echt gesport sinds ik terug ben, en dat heerlijke compleet gesloopte gevoel dat aangeeft dat je helemaal tot je limit gegaan bent vind in echt heerlijk
Maar ik mag bepaalde oefeneningen nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee. Sorry.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:41 schreef Montelly het volgende:
Wow
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Naar aanleiding van zijn in Cannes vertoonde film 'Young & Beautiful' deelde regisseur François Ozon met de wereld dat het realiteit is dat de meeste vrouwen fantaseren over een avontuur als prostituee. "Ze willen gebruikt worden en zijn op zoek naar een zekere passiviteit", beweert hij.
Oja dat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik doe altijd crosstrainer, 1000-1500 stappen. Dat is ongeveer 6-10 minuten werk. vind het voordeel daarvan dat je wat meer met je armen beweegt. Maar echt leuk vind ik het niet, wat cardio betreft vind ik het fijner om dat te doen doormiddel van andere sporten, bijv. voetbal.
Heb je een zwakke rug?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar ik mag bepaalde oefeneningen nietTillen etc is uit den boze.. Ben wel benieuwd naar pics.
Oh dat blijf ik wel doen, maar dat gaat automatisch omdat ik sporten gewoon leuk vindquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:52 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Oja dat.
Cardio doe ik niet, mijn conditie is ook achteruit gegaan
Binnenkrot maar eens cardio doen.
Oh damn, dat is lastig. Dan nog zou ik desnoods samen met je fysio naar een schema kijken. Je verbrand zoveel sneller dan met cardio. Zal als ik thuis ben zo even kijken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar ik mag bepaalde oefeneningen nietTillen etc is uit den boze.. Ben wel benieuwd naar pics.
Ja idd, ik heb wel gevoetbald maar doe nu niks aan conditie. Enige is dat ik wel eens naar station (hard fiets om de trein te halen) en de gym fiets enzquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh dat blijf ik wel doen, maar dat gaat automatisch omdat ik sporten gewoon leuk vind. En dat ik sterker wordt komt mijn skillz alleen maar ten goede
.
Nee, vind ik niet natuurlijk en onvrouwelijk. Heb wel zo'n lijn over het midden van m'n buik lopenquote:
goedzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet natuurlijk en onvrouwelijk. Heb wel zo'n lijn over het midden van m'n buik lopen
Ja, echt erg.. Boodschappentas is nu tilbaar, maar heb tijden gehad, dat dat een trigger was voor dagenlang pijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh damn, dat is lastig. Dan nog zou ik desnoods samen met je fysio naar een schema kijken. Je verbrand zoveel sneller dan met cardio. Zal als ik thuis ben zo even kijken.
Godver, dat moet wel heel erg klote zijn. In hoeverre is het te verhelpen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, echt erg.. Boodschappentas is nu tilbaar, maar heb tijden gehad, dat dat een trigger was voor dagenlang pijn
HOrizontaal of verticaal?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet natuurlijk en onvrouwelijk. Heb wel zo'n lijn over het midden van m'n buik lopen
Zo'n goot ja, ik heb ook strepen horizontaal als ik ff voorover zit van de vetrollenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Verticaal, over m'n navel zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |