vrouw-vrouwquote:
kon geen man-man voor je vindenquote:
AND NO ONE HERE EVEN MENTIONS YOUR NAMEquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
BUT YOU'RE IN LA AND I'M OUT AT JERMAINES.
Missblackmagickquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
AND NO ONE HERE EVEN MENTIONS YOUR NAME
Ik begin jou steeds meer te mogen.
als dat geen scharen wordtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:
Jij weet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:
Sonja Bakker is stom. Ik ben persoonlijk voor gewoon sporten tot je scheel ziet en verder gezond maar voldoende eten. Werkt voor mij altijd heel goed, weer 4 kilo afgevallen sinds ik weer in Nederland benquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:47 schreef Ambipur het volgende:
Cristina, wat is jouw mening over Sonja Bakker. Dat dieet van mij gaat te traag.
Jij bent degene waar ik verreweg het vaakst om moet lachen in deze SC.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze moet jij standaard gaan gebruiken, oké?
Oké.
Dit lezende terwijl ik 2 hamburgers naar binnen werk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sonja Bakker is stom. Ik ben persoonlijk voor gewoon sporten tot je scheel ziet en verder gezond maar voldoende eten. Werkt voor mij altijd heel goed, weer 4 kilo afgevallen sinds ik weer in Nederland ben
Hoeveel wil je afvallen en wanneer enzo, wat zijn je doelen?
Ik moet een richtlijn hebben.. Ik eet vnml Turks en dat is best zwaarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sonja Bakker is stom. Ik ben persoonlijk voor gewoon sporten tot je scheel ziet en verder gezond maar voldoende eten. Werkt voor mij altijd heel goed, weer 4 kilo afgevallen sinds ik weer in Nederland ben
Hoeveel wil je afvallen en wanneer enzo, wat zijn je doelen?
Dit tikkende, terwijl ik taart van mijn collega afwijs.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Dit lezende terwijl ik 2 hamburgers naar binnen werk.
Jeetje. Laatst ook al Gorgonzolie die zei dat ik de grappigste vrouw ben van de SC. Dit ga ik zo hard in mijn dagboek schrijven vanavond.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij bent degene waar ik verreweg het vaakst om moet lachen in deze SC.
Ik noemde je gisteren vals + bitch, staat dat er al in?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jeetje. Laatst ook al Gorgonzolie die zei dat ik de grappigste vrouw ben van de SC. Dit ga ik zo hard in mijn dagboek schrijven vanavond.
SB dieet heeft toch iets van 1200kcl per dag had?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik moet een richtlijn hebben.. Ik eet vnml Turks en dat is best zwaarIk zal iig nooit minder eten dan 1500 kcl, want ik vertik het mijn lichaam geweld aan te doen.
Weet niet echt hoeveel ik moet afvallen, tot ik het weer mooi vind, dus 10kilo? Tijd maakt niet uit, als er maar wat afgaat en sporten doe ik 3 x per week en 4 x per week wandel ik met mijn matties @ werk![]()
Maar SB is gezond toch? Geen hongerdieet ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |