Aa ok, ik doe ook SS, power clean vind ik echt een geweldige oefening, je pakt zowat je hele lichaam mee. De warming-up sets vind ik wel kut omdat je amper weerstand hebt door die lege barquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik deed SS, maar aangezien ik dus geblesseerd ben geraakt ben ik daar weer even mee gestopt omdat ik de belangrijkste oefeningen (squat, deadlift) niet mag doen. Doen nu een split-schema die ik van een vriend heb gekregen. Geen idee of het een naam heeft maar ik vind hem heel chill.
Warming upsets zijn sowieso kut, je wilt natuurlijk gelijk pompen. Maar ben zo vaak geblesseerd geweest dat ik wel uitkijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:37 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Aa ok, ik doe ook SS, power clean vind ik echt een geweldige oefening, je pakt zowat je hele lichaam mee. De warming-up sets vind ik wel kut omdat je amper weerstand hebt door die lege bar
Kan het echt aanraden. Zal je eens wat progressie foto's sturen. Gisteren voor het eerst weet echt gesport sinds ik terug ben, en dat heerlijke compleet gesloopte gevoel dat aangeeft dat je helemaal tot je limit gegaan bent vind in echt heerlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zou ik dan eens moeten overleggen met de fysio.. Die heeft mij gewaarschuwd dat niet te doen juist ivm RSI
Ja klopt. Daarvoor ren ik nog altijd 8 minuten ofzo op loopband om warm te worden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Warming upsets zijn sowieso kut, je wilt natuurlijk gelijk pompen. Maar ben zo vaak geblesseerd geweest dat ik wel uitkijk
Adam en Eva belden, ze willen hun feiten terug.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:41 schreef Montelly het volgende:
Wow
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Naar aanleiding van zijn in Cannes vertoonde film 'Young & Beautiful' deelde regisseur François Ozon met de wereld dat het realiteit is dat de meeste vrouwen fantaseren over een avontuur als prostituee. "Ze willen gebruikt worden en zijn op zoek naar een zekere passiviteit", beweert hij.
he, pics van cy?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kan het echt aanraden. Zal je eens wat progressie foto's sturen. Gisteren voor het eerst weet echt gesport sinds ik terug ben, en dat heerlijke compleet gesloopte gevoel dat aangeeft dat je helemaal tot je limit gegaan bent vind in echt heerlijk
Ik doe altijd crosstrainer, 1000-1500 stappen. Dat is ongeveer 6-10 minuten werkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:42 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja klopt. Daarvoor ren ik nog altijd 8 minuten ofzo op loopband om warm te worden.
Heb je al een sixpackquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kan het echt aanraden. Zal je eens wat progressie foto's sturen. Gisteren voor het eerst weet echt gesport sinds ik terug ben, en dat heerlijke compleet gesloopte gevoel dat aangeeft dat je helemaal tot je limit gegaan bent vind in echt heerlijk
Maar ik mag bepaalde oefeneningen nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee. Sorry.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:41 schreef Montelly het volgende:
Wow
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Naar aanleiding van zijn in Cannes vertoonde film 'Young & Beautiful' deelde regisseur François Ozon met de wereld dat het realiteit is dat de meeste vrouwen fantaseren over een avontuur als prostituee. "Ze willen gebruikt worden en zijn op zoek naar een zekere passiviteit", beweert hij.
Oja dat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik doe altijd crosstrainer, 1000-1500 stappen. Dat is ongeveer 6-10 minuten werk. vind het voordeel daarvan dat je wat meer met je armen beweegt. Maar echt leuk vind ik het niet, wat cardio betreft vind ik het fijner om dat te doen doormiddel van andere sporten, bijv. voetbal.
Heb je een zwakke rug?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar ik mag bepaalde oefeneningen nietTillen etc is uit den boze.. Ben wel benieuwd naar pics.
Oh dat blijf ik wel doen, maar dat gaat automatisch omdat ik sporten gewoon leuk vindquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:52 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Oja dat.
Cardio doe ik niet, mijn conditie is ook achteruit gegaan
Binnenkrot maar eens cardio doen.
Oh damn, dat is lastig. Dan nog zou ik desnoods samen met je fysio naar een schema kijken. Je verbrand zoveel sneller dan met cardio. Zal als ik thuis ben zo even kijken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar ik mag bepaalde oefeneningen nietTillen etc is uit den boze.. Ben wel benieuwd naar pics.
Ja idd, ik heb wel gevoetbald maar doe nu niks aan conditie. Enige is dat ik wel eens naar station (hard fiets om de trein te halen) en de gym fiets enzquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh dat blijf ik wel doen, maar dat gaat automatisch omdat ik sporten gewoon leuk vind. En dat ik sterker wordt komt mijn skillz alleen maar ten goede
.
Nee, vind ik niet natuurlijk en onvrouwelijk. Heb wel zo'n lijn over het midden van m'n buik lopenquote:
goedzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet natuurlijk en onvrouwelijk. Heb wel zo'n lijn over het midden van m'n buik lopen
Ja, echt erg.. Boodschappentas is nu tilbaar, maar heb tijden gehad, dat dat een trigger was voor dagenlang pijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh damn, dat is lastig. Dan nog zou ik desnoods samen met je fysio naar een schema kijken. Je verbrand zoveel sneller dan met cardio. Zal als ik thuis ben zo even kijken.
Godver, dat moet wel heel erg klote zijn. In hoeverre is het te verhelpen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, echt erg.. Boodschappentas is nu tilbaar, maar heb tijden gehad, dat dat een trigger was voor dagenlang pijn
HOrizontaal of verticaal?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet natuurlijk en onvrouwelijk. Heb wel zo'n lijn over het midden van m'n buik lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |