Weet ik nog niet... Heb mijn buren/glazenwassers etc nog niet kunnen begroetenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Valt altijd te proberen. Mooi exemplaar?
Dan zou ik daar eerst op wachtenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... Heb mijn buren/glazenwassers etc nog niet kunnen begroeten
Zo mag ik het horen, meid. Wat voor vetpercentage heb je ongeveer op dit moment?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee. Ben sowieso niet zo onzeker over m'n lichaam... eerder kritisch.
Ik vind het moeilijk te schatten, maar volgens een vriend van mij met wie ik vaak samen train zo'n 20%quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen, meid. Wat voor vetpercentage heb je ongeveer op dit moment?
Nice, en wat voor cijfer geef je je staartje?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te schatten, maar volgens een vriend van mij met wie ik vaak samen train zo'n 20%
Streef ook niet naar een heel laag vetpercentage, heb geen ambities op dat gebied en vind super droog niet mooi. Lichte definitie over het hele lichaam is prima en daar zit ik wel. Mag nog wat beter op sommige punten.
Over 2 uurtjes bezichtiging van mogelijk nieuw huis.quote:
Ok, nicequote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over 2 uurtjes bezichtiging van mogelijk nieuw huis.
En sta voorlopig ook op 1 bij een ander huis.
Moeilijke beslissingen
Daar ga ik straks kijken. Daar deden ze nogal lang over om de brief te versturen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, nice![]()
En dat ene huis dan? Gaat dat m niet (meer) worden?
Also:
Om jullie allemaal.. Wou je er aan doen danquote:
Oh okquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ga ik straks kijken. Daar deden ze nogal lang over om de brief te versturen.
mij is verteld dat wat ik wil niet ter zake doetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Om jullie allemaal.. Wou je er aan doen dan
Da is ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mij is verteld dat wat ik wil niet ter zake doet
Altijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh ok![]()
Ga ze maar eens even lekker in elkander rossen dan
Wtfquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd.
Een beetje 600 euro vragen voor zo'n kleine ruimte.
Wat is de beste manier om je vetpercentage betrouwbaar te meten? Ik ben wel benieuwd wat ik heb.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen, meid. Wat voor vetpercentage heb je ongeveer op dit moment?
Waarschijnlijk niet, nee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
WtfLijkt me dat je dat dan toch niet gaat doen of wel
Dat klinkt iig al beter, indeedquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, nee.
De ander heeft een fijnere locatie qua winkels etc en is ongeveer 100 goedkoper.
Menseneieren, hoop ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klinkt iig al beter, indeed
Tevens ga ik zo 85837384 eieren opeten
In zo'n watertank, dat is de meest betrouwbare manier. Maar de rest is niet echt betrouwbaar allemaal. Je hebt van die weegschalen, knijpers, etc, maar meestal geven die geen accurate estimates. Hangt ook veel van je lichaam af.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat is de beste manier om je vetpercentage betrouwbaar te meten? Ik ben wel benieuwd wat ik heb.
geen idee waar dit over gaat, maar:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:12 schreef CristinaYang het volgende:
Sorry dat ik ook een leven en les heb enzo. En niet lullen Panzer, jij bent gewoon erg hoekbaar, ligt aan jou, niet aan mij.
Anyhooooo. Ik weet niet hoeveel ik erover mag vertellen. Het had iig te maken met zwarte magie.
Ja, heb even op m'n eisprong gewachtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Menseneieren, hoop ik.
Ik eet Shanghainoten en spoel het weg met een Red Bull.
Hey! Hoe is het ermee?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee waar dit over gaat, maar:
Hay CY
goed goed. feestje gisteren dus een beetje moequote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, heb even op m'n eisprong gewacht
Eet smakelijk en proost
Even in koelen bloede iemand doodmartelen en vervolgens de nog warme lijken in stukken zagen met een elektrische zaag, dat is wat hier gebeurd is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:20 schreef wise het volgende:
Het lichaam van Severein werd in de buurt van Murcia gevonden in een vuilniszak. Zijn hoofd, armen en benen waren gescheiden van zijn romp.
Visser zou niet, of in mindere mate, het slachtoffer zijn geworden van martelingen. Wel werden ook haar ledematen en hoofd apart van het lichaam opgegraven. De daders zouden een elektrische zaag hebben gebruikt.
![]()
klinkt als dexter
Spaanse krant: Visser en Severein gemarteld
Die heb ik weggehaald want ik verander niet graag in een aapquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice, en wat voor cijfer geef je je staartje?
Right.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:12 schreef CristinaYang het volgende:
Sorry dat ik ook een leven en les heb enzo. En niet lullen Panzer, jij bent gewoon erg hoekbaar, ligt aan jou, niet aan mij.
Anyhooooo. Ik weet niet hoeveel ik erover mag vertellen. Het had iig te maken met zwarte magie.
met jouw krullen hoef je ook geen staartjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die heb ik weggehaald want ik verander niet graag in een aap
So so DBZ, deze postquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
quote:
Watwatwat?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Eet smakelijk.quote:
Just saiyanquote:
Hm ik zal die meetlint vanavond wel ff doen. Maar blijf dat een gekke manier vinden, kan nooit heel precies zijn? En plaatjes vergelijken op internet is helemaal lastig. Ik ben in ieder geval een stuk minder gespierd dan die gozer in dat filmpje, dus lastig te vergelijken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In zo'n watertank, dat is de meest betrouwbare manier. Maar de rest is niet echt betrouwbaar allemaal. Je hebt van die weegschalen, knijpers, etc, maar meestal geven die geen accurate estimates. Hangt ook veel van je lichaam af.
Beste vind ik de US Army Method (meetlint) in combinatie met foto's vergelijken op internet, dan krijg je wel een redelijk goede schatting.
Ik kom altijd op een procent of 10-11% uit afhankelijk van hoe ik die week gegeten/gedronken heb. Lager dan 9% heb ik nooit gezeten.
Dit is ook een goed referentiepunt, ook geen gekke belichting ofzo verder.
Leuk feestje wel? Ben lekker bezig op school, dus dat is fijn. Helaas beetje ziek, koorts, keelpijn en hoofdpijn. Maar is hopelijk morgen weer gewoon wegquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed goed. feestje gisteren dus een beetje moe
en met jou?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Leuk feestje wel? Ben lekker bezig op school, dus dat is fijn. Helaas beetje ziek, koorts, keelpijn en hoofdpijn. Maar is hopelijk morgen weer gewoon weg
Ja, vooral lastig om het verborgen te houden... Kon dan ook bijvoorbeeld niet uitgaan ofzo, moest echt een aantal dagen ver weg van alles. Heel vervelend.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was wel moeilijk met de volle maan enzo?
Ik hoop via zwarte magie ooit met jou in een auto te belanden terwijl Juicy J uit de speakers pomptquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hoop via zwarte magie ooit met jou in een auto te belanden terwijl Juicy J uit de speakers pompt.
Vertel eens meer, alleen 'zwarte magie' kunnen we niks mee tochquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen, ik heb het niet verzonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |