SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
ja, ga dus maar ergens anders lopen spelenquote:
Natuurlijk is dat een raar verhaal, anders maak ik er geen topic van. Ik ben echt niet zo naief om geld te sturen of zoiets, maar ik ben benieuwd of er meer mensen deze ervaring delen, en of dit misschien strafbaar is wat ze doet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:40 schreef Lienekien het volgende:
Raar verhaal. Begon ze al snel over dat 'soulmates'? En jij vindt haar maar zo-zo?
het zijn van soulmates... of wat?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:46 schreef narja het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een raar verhaal, anders maak ik er geen topic van. Ik ben echt niet zo naief om geld te sturen of zoiets, maar ik ben benieuwd of er meer mensen deze ervaring delen, en of dit misschien strafbaar is wat ze doet.
Wat is er dan gebeurd wat strafbaar is?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:46 schreef narja het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een raar verhaal, anders maak ik er geen topic van. Ik ben echt niet zo naief om geld te sturen of zoiets, maar ik ben benieuwd of er meer mensen deze ervaring delen, en of dit misschien strafbaar is wat ze doet.
verdwaald raken in de ghetto van Johannesburg op zoek naar je soulmatequote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Wel een mooi land ZA, lekker op safari, boboti eten en een springbokkie nemen
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:51 schreef Re het volgende:
[..]
verdwaald raken in de ghetto van Johannesburg op zoek naar je soulmate
Ok. Laat jij je in de tussentijd maar voor de gek houden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:45 schreef Re het volgende:
[..]
ja, ga dus maar ergens anders lopen spelen
OT: waarom de achterdocht, gaat het allemaal wat snel?
Idd, vrees dat ie het daar wel moet gaan zoeken ergens in de townships. Soulmate zal vast niet in een villa aan de kust van Kaapstad zitten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:51 schreef Re het volgende:
[..]
verdwaald raken in de ghetto van Johannesburg op zoek naar je soulmate
Is dit een echt of fictief profiel?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:39 schreef Myraela het volgende:
Hoi, ik denk dat we soulmates zijn. Wil je verder praten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |