SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
ja, ga dus maar ergens anders lopen spelenquote:
Natuurlijk is dat een raar verhaal, anders maak ik er geen topic van. Ik ben echt niet zo naief om geld te sturen of zoiets, maar ik ben benieuwd of er meer mensen deze ervaring delen, en of dit misschien strafbaar is wat ze doet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:40 schreef Lienekien het volgende:
Raar verhaal. Begon ze al snel over dat 'soulmates'? En jij vindt haar maar zo-zo?
het zijn van soulmates... of wat?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:46 schreef narja het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een raar verhaal, anders maak ik er geen topic van. Ik ben echt niet zo naief om geld te sturen of zoiets, maar ik ben benieuwd of er meer mensen deze ervaring delen, en of dit misschien strafbaar is wat ze doet.
Wat is er dan gebeurd wat strafbaar is?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:46 schreef narja het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een raar verhaal, anders maak ik er geen topic van. Ik ben echt niet zo naief om geld te sturen of zoiets, maar ik ben benieuwd of er meer mensen deze ervaring delen, en of dit misschien strafbaar is wat ze doet.
verdwaald raken in de ghetto van Johannesburg op zoek naar je soulmatequote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Wel een mooi land ZA, lekker op safari, boboti eten en een springbokkie nemen
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:51 schreef Re het volgende:
[..]
verdwaald raken in de ghetto van Johannesburg op zoek naar je soulmate
Ok. Laat jij je in de tussentijd maar voor de gek houden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:45 schreef Re het volgende:
[..]
ja, ga dus maar ergens anders lopen spelen
OT: waarom de achterdocht, gaat het allemaal wat snel?
Idd, vrees dat ie het daar wel moet gaan zoeken ergens in de townships. Soulmate zal vast niet in een villa aan de kust van Kaapstad zitten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:51 schreef Re het volgende:
[..]
verdwaald raken in de ghetto van Johannesburg op zoek naar je soulmate
Is dit een echt of fictief profiel?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:39 schreef Myraela het volgende:
Hoi, ik denk dat we soulmates zijn. Wil je verder praten?
Er was ergens zo'n documentaire op Nederlandse tv over een gast die keer op keer mailtjes kreeg van vrouwen uit Oekraine en Rusland, en daar continu weer intrapte ondanks dat hij wist dat hij de vorige keren was bedrogen. Zelfs toen hij de namen vond op websites die waarschuwen voor een scam ging hij er nog mee door. Onbegrijpelijk dat soort mensen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:51 schreef Silenus het volgende:
Blijf het zo wonderlijk vinden dat (mocht dit nou een troll zijn of niet) er altijd mensen zijn die hierin trappen.
Zelfs een vriend van mij, afgestudeerd op de universiteit, heeft ooit een fotocamera opgestuurd naar Nigeria omdat hij daadwerkelijk dacht dat die Nigeriaan op marktplaats 'm ging betalen.![]()
(Ja het geld staat op een andere bank, die houdt het nu vast, zodra de camera binnen is maakt die bank het geld over! .....Wat zal die knakker in dat jungledorpje raar hebben opgekeken toen hij daadwerkelijk een pakketje met die camera ontving from the Netherlands
)
Bedoel je de Vlaamse Johny?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:35 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Er was ergens zo'n documentaire op Nederlandse tv over een gast die keer op keer mailtjes kreeg van vrouwen uit Oekraine en Rusland, en daar continu weer intrapte ondanks dat hij wist dat hij de vorige keren was bedrogen. Zelfs toen hij de namen vond op websites die waarschuwen voor een scam ging hij er nog mee door. Onbegrijpelijk dat soort mensen.
Ik weet niet meer hoe het heet, maar vond het via Fok! dus er is vast wel iemand anders die dat linkje hier neer gaat zetten.
Yes!quote:
Is dat zo? Dat heb ik niet gezien. Wel Willy met z'n ladyboy uit Thailand.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:43 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Yes!
In diezelfde serie heb je ook een gast die z'n vrouw bestelt in de Filippijnen, en dan volgt dat programma 'm terwijl hij vrouwen gaat keuren. Fascinerende televisie.
Die ken ik dan weer niet, vanavond of morgen ook even kijken dan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:46 schreef Voszje het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat heb ik niet gezien. Wel Willy met z'n ladyboy uit Thailand.
Oh God, die documentaire heb ik inderdaad ook gezien.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:48 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet, vanavond of morgen ook even kijken dan.
Het was trouwens niet dezelfde serie zag ik net:
Kerel.... Iedereen heeft dit wel eens meegemaakt, niemand gaat er serieus op in. Je wist al vanaf het begin dat ze een oplichtster was. Laat het gewoon voor wat het is, kap het af.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:23 schreef narja het volgende:
Dit is absoluut geen grap. Ik speel het spelletje mee uit nieuwsgierigheid. Het verhaal is inmiddels een paar stappen verder, en ze had al besloten dat ze naar me toe wil komen volgende week. Helaas net niet genoeg geld voor een ticket. Dus had aangeboden om de tickets voor haar online te bestellen. Dit werd volgens haar om veiligheidsredenen afgeraden. Overmaken was ook geen optie, dus ze stelt nu voor om via Western Union geld over te sturen.
Ik ben nu aan het bedenken hoe ik haar ga vertellen dat ze gewoon een vuile oplichtster is. Suggesties?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:23 schreef narja het volgende:
Ik ben nu aan het bedenken hoe ik haar ga vertellen dat ze gewoon een vuile oplichtster is. Suggesties?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |