Beetje vertrouwen he.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie het nu al enorm misgaan
(en ik zie het hier letterlijk, want zie net een mug in m'n slaapkamer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man is not old until regrets take the place of dreams.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:56 schreef habitue het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen he.
Ik zeg enkel dat je verwachtingspatroon wat hoog isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat lijkt maar zoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat je verwachtingspatroon wat hoog is
Da's juist leuk tochquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:15 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zoEerlijk gezegd hebben we elkaar nou nog niet super lang gesproken. Ze heeft wel leuk vriendelijk gezicht. Maar ze is niet heel erg goed in Engels zegt ze (al schrijft ze het prima) en ik kan bijna geen Duits. Wordt nog wat.
Ja het heeft ook wel wat. Net als op vakantiequote:
Ah vakantieliefdes..niet verder komen dan "Quelle heure est il?". Gelukkig had hij een horlogequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:20 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja het heeft ook wel wat. Net als op vakantie
voulez vous coucher avec moi se soirquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah vakantieliefdes..niet verder komen dan "Quelle heure est il?". Gelukkig had hij een horloge
Allez allez, te snel héquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:28 schreef habitue het volgende:
[..]
voulez vous coucher avec moi se soir
Was het enige wat ik kende uit dat liedje. Had weinig succes overigens
Een meisje uit Hardenberg was me nog wel gelukt in Frankrijk. Spreekt toch wat minder tot de verbeelding.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Allez allez, te snel hé
Die kan wel in het versierblunder topic
Dat lijkt mij dus ook lastig. Wel eens iemand gedate, maar dat was jaren en jaren terug, kwam toen al helemaal niet echt uit m'n woorden (engels). Nu gaat dat sowieso al stukken beter, maar ik zou het zeker wel lastig vinden om alles goed onder woorden te brengen qua gevoelens, of wat kleine nuanceringen etc.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:21 schreef HaerdenC het volgende:
Desondanks werkte dat niet voor mij. Fijngevoelige dingen heb je gewoon geen ervaring mee in een vreemde taal
Eerder daten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:31 schreef Deezertje het volgende:
Al even tijdje niks gepost hier.
Op de 'achtergrond' wel bezig geweest met datingsites.
Heb/had heel leuk contact met een dame die wel van erg lang mailen hield (ik ook).
Maar nu is ze al 3x online geweest en mijn bericht gelezen en ik heb nog steeds niks terug.
Wordt dit dan wéér nummertje zoveel die gewoon niks meer terugstuurt na zoveel tijd?
Ik check automatisch je fobo, maar helaas, kan geen oordeel hierover gevenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef Braddie het volgende:
Heb dus ooit een tijd terug iemand leren kennen via een datingsite.
Had me voor de grap ingeschreven zo van... het zal toch wel niks worden, maar als experiment is het leuk
Reageerde er iemand op die vond me wel een interessante jongen en wat ze op m`n profiel zag beviel d`r wel.
We hebben misschien 8 x gepraat in de 2/3 maanden dat we elkaar kennen, toen reageerde ze vanuit het niets *(Na 1 week geen gepraat)* " Ja... ik ben een gevoelsmens, en m`n ik heb geen klik met je, afspreken doe ik ook niet met je, want op je FB profiel foto lijk je me een enge gast "___________!
(Tot zover mijn ervaringen met een datingsite)
Hahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik check automatisch je fobo, maar helaas, kan geen oordeel hierover geven
Het moet wel spannend en uitdagend blijven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:31 schreef Deezertje het volgende:
Al even tijdje niks gepost hier.
Op de 'achtergrond' wel bezig geweest met datingsites.
Heb/had heel leuk contact met een dame die wel van erg lang mailen hield (ik ook).
Maar nu is ze al 3x online geweest en mijn bericht gelezen en ik heb nog steeds niks terug.
Wordt dit dan wéér nummertje zoveel die gewoon niks meer terugstuurt na zoveel tijd?
Als ik die foto's van jou hier zie, verbaast me dat neits.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef Braddie het volgende:
Heb dus ooit een tijd terug iemand leren kennen via een datingsite.
Had me voor de grap ingeschreven zo van... het zal toch wel niks worden, maar als experiment is het leuk
Reageerde er iemand op die vond me wel een interessante jongen en wat ze op m`n profiel zag beviel d`r wel.
We hebben misschien 8 x gepraat in de 2/3 maanden dat we elkaar kennen, toen reageerde ze vanuit het niets *(Na 1 week geen gepraat)* " Ja... ik ben een gevoelsmens, en m`n ik heb geen klik met je, afspreken doe ik ook niet met je, want op je FB profiel foto lijk je me een enge gast "___________!
(Tot zover mijn ervaringen met een datingsite)
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik die foto's van jou hier zie, verbaast me dat neits.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:29 schreef SilentChaos het volgende:
(ja dat was een meisje, heet het dan een tolkin ofzo? )
We mailen echt hele verhalen naar elkaar.quote:
Als het echt goed klikt kun je bij wijze van spreken de hele avond over gras praten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
We mailen echt hele verhalen naar elkaar.
Ben dan inderdaad bang dat het weer zo'n gevalletje is dat wanneer je echt tegenover elkaar zit je niks weet te zeggen, maar wie weet is het nu anders
"Uw gras heb de scheur mevrouw... scheurgras"quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:55 schreef habitue het volgende:
[..]
Als het echt goed klikt kun je bij wijze van spreken de hele avond over gras praten.
uhuquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef Braddie het volgende:
Had me voor de grap ingeschreven zo van...
Wilde kijken of het nou écht zo slecht met mij gesteld was qua uiterlijk als dat iedereen mij altijd maar aanpraatte. Dus dan maar op Singlesplace.nlquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:13 schreef HaerdenC het volgende:
Mijn date opnieuw berrichtje gestuurd ... ze wilde vanavond samen iets doen. Ik stelde voor Etentje -> nopes, Iets gaan drinken -> nopes, Cinema -> nopes ... dus ik zeg haar dat ze zelf iets mag voorstellen dan. Krijg ik terug dat ik bij haar thuis kan komen film kijken als haar ouders slapen zijn. Even voelde ik me terug 15.
Iets zegt me het 2e... anders zeg je niet "Als m`n ouders slapen zijn " Dan wil je écht niet alleen een filmpje kijken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze durft het huis niet uit? of wil ze gewoon seks?
Hoeft ze hem niet voor te stellen aan de oudersquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Iets zegt me het 2e... anders zeg je niet "Als m`n ouders slapen zijn " Dan wil je écht niet alleen een filmpje kijken.
Dat kan ook. Maar come on, daar bang voor zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft ze hem niet voor te stellen aan de ouders
Nouja bang.. ik zou het ook niet willen hoor..quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:19 schreef Braddie het volgende:
Dat kan ook. Maar come on, daar bang voor zijn
Op zo`n manier... nee ok, dan lijkt het me ook niks, maar dat moet je dus zien te voorkomenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja bang.. ik zou het ook niet willen hoor..
"Hoi mam, papa.. dit is.. uh.. ja hoe heet je eigenlijk? "
Vandaar de "als m'n ouders slapen"quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:22 schreef Braddie het volgende:
Op zo`n manier... nee ok, dan lijkt het me ook niks, maar dat moet je dus zien te voorkomen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaar de "als m'n ouders slapen"
Maargoed, ze wil wss gewoon seks
Ja precies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaar de "als m'n ouders slapen"
Maargoed, ze wil wss gewoon seks
Is ze vast ervaren genoeg voorquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja precies.
Maar dan moet je weer uitkijken dat de meid de ouders niet wakker kreunt![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:42 schreef HaerdenC het volgende:
Hmzzz
ze gelooft niet in seks de eerste 2 a 3 maanden als je samen bent dus dat zal het zeker niet zijn. Verder doe ik daar ook niet aan mee op 2de datesorry
Hmzzz
ik kom jullie droom al even doorprikken ... ze gelooft niet in seks de eerste 2 a 3 maanden als je samen bent dus dat zal het zeker niet zijn. Verder doe ik daar ook niet aan mee op 2de datesorry
ze is 25, maar heeft dus nog nooit alleen of samen gewoond altijd bij haar ouders
ze kent wel mijn naamdus dat is niet zo een probleem
Hmzzz
ik kom jullie droom al even doorprikken ... ze gelooft niet in seks de eerste 2 a 3 maanden als je samen bent dus dat zal het zeker niet zijn. Verder doe ik daar ook niet aan mee op 2de datesorry
ze is 25, maar heeft dus nog nooit alleen of samen gewoond altijd bij haar ouders
ze kent wel mijn naamdus dat is niet zo een probleem
Zeg zit er al vordering in die wachtrij. Of staat die voorlopig on hold?quote:
Dat is waar.. maar 3 maanden! pff..quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:03 schreef Andromache het volgende:
ik geef haar wel gelijk. er zijn te veel mannen die je de hemel beloven en je zo leuk vinden zijn, en na de eerste keer seks je niet meer hoeven. op alle leeftijden.
Er zit al vordering inquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Zeg zit er al vordering in die wachtrij. Of staat die voorlopig on hold?
Eerst date met Duitse afwachten. Mijn hersenen kunnen niet meerdere geplande dates tegelijk aan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Er zit al vordering inToch wel interesse? Haha
moet je haar sneller meenemen naar je vrienden en in het openbaar trots op haar zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef habitue het volgende:
Als een vrouw me 3 maand laat wachten door haar eigen onzekerheid ben ik ook weg.
Leukere mannen uitzoekenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:03 schreef Andromache het volgende:
ik geef haar wel gelijk. er zijn te veel mannen die je de hemel beloven en je zo leuk vinden zijn, en na de eerste keer seks je niet meer hoeven. op alle leeftijden.
Of ze gelooft me gewoon oprecht.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:13 schreef Andromache het volgende:
[..]
moet je haar sneller meenemen naar je vrienden en in het openbaar trots op haar zijn.
Andro toch! Zulke praat zijn we niet van je gewend!quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Andro toch! Zulke praat zijn we niet van je gewend!
echt waar?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leukere mannen uitzoeken
Gebeurt trouwens ook andersom(nee gelukkig geen ervaring mee
)
quote:
Je maat is inderdaad hoogst waarschijnlijk niet zo goed in bed. Dan wil geen enkele vrouw op herhaling. Maar mannen zijn meestal na de jacht gewoon uitgekeken en willen verder met de volgende of het nou goed was of niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:39 schreef habitue het volgende:
[..]![]()
Meerdere keren zien gebeuren bij een maat van me. Waar het precies aan ligt weet ik niet. Heb ook nooit met hem gevoetbald oid
Ongefundeerde generalisatiequote:Op woensdag 29 mei 2013 17:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je maat is inderdaad hoogst waarschijnlijk niet zo goed in bed. Dan wil geen enkele vrouw op herhaling. Maar mannen zijn meestal na de jacht gewoon uitgekeken en willen verder met de volgende of het nou goed was of niet.
Dat is toch wel heel kort door de bocht hoor ... sorry hoor maar iedere dame waar ik ooit lakens mee heb gedeeld, om het mooi uit te drukken, ben ik toch behoorlijke tijd bij geweest. (tussen 6 maanden en 8 jaar)quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je maat is inderdaad hoogst waarschijnlijk niet zo goed in bed. Dan wil geen enkele vrouw op herhaling. Maar mannen zijn meestal na de jacht gewoon uitgekeken en willen verder met de volgende of het nou goed was of niet.
Ik heb het niet over relaties, maar over korte contacten op basis van alleen seks (ONS onbedoeld of niet)quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:00 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Dat is toch wel heel kort door de bocht hoor ... sorry hoor maar iedere dame waar ik ooit lakens mee heb gedeeld, om het mooi uit te drukken, ben ik toch behoorlijke tijd bij geweest. (tussen 6 maanden en 8 jaar)
Stiekeme 'ik ben goed in bed post'quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:00 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Dat is toch wel heel kort door de bocht hoor ... sorry hoor maar iedere dame waar ik ooit lakens mee heb gedeeld, om het mooi uit te drukken, ben ik toch behoorlijke tijd bij geweest. (tussen 6 maanden en 8 jaar)
dat bedoelde ik niet ik bedoelde dat ik niet weg wandel na de jacht. Over bed ... wat is goed, wat is slecht? Totaal ander verhaal.quote:
Zie PI.. was niet zo serieusquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:03 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet ik bedoelde dat ik niet weg wandel na de jacht. Over bed ... wat is goed, wat is slecht? Totaal ander verhaal.
Sowieso; iedereen houdt van andere dingen (zie mijn vluggertjes postquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:03 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet ik bedoelde dat ik niet weg wandel na de jacht. Over bed ... wat is goed, wat is slecht? Totaal ander verhaal.
Een vrouw laat een vent die echt goed is in bed niet zomaar lopen. Maar is de seks niets, dan is het meestal direct exit met die vent. Bij mannen zie je veel vaker dat als ze een dame in bed hebben gehad dat ze de interesse kwijt zijn en dat heeft niets met de kwaliteit van de seks te maken, maar vooral omdat er niets nieuws meer aan is en de dame ze verder niet kan interesseren. Puur scoren dus. En ja dat is wel generalisatie maar hoezo ongefundeerd?quote:
Waar baseer je je op wanneer je spreekt over "mannen zijn meestal na de jacht uitgekeken op een vrouw"? Heb je een representatieve steekproef onder de mannelijke bevolking in Nederland gehouden?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Een vrouw laat een vent die echt goed is in bed niet zomaar lopen. Maar is de seks niets, dan is het meestal direct exit met die vent. Bij mannen zie je veel vaker dat als ze een dame in bed hebben gehad dat ze de interesse kwijt zijn en dat heeft niets met de kwaliteit van de seks te maken, maar vooral omdat er niets nieuws meer aan is en de dame ze verder niet kan interesseren. Puur scoren dus. En ja dat is wel generalisatie maar hoezo ongefundeerd?
of ze zeggen gewoon niet tegen je dat je er niks van kon.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Een vrouw laat een vent die echt goed is in bed niet zomaar lopen. Maar is de seks niets, dan is het meestal direct exit met die vent. Bij mannen zie je veel vaker dat als ze een dame in bed hebben gehad dat ze de interesse kwijt zijn en dat heeft niets met de kwaliteit van de seks te maken, maar vooral omdat er niets nieuws meer aan is en de dame ze verder niet kan interesseren. Puur scoren dus. En ja dat is wel generalisatie maar hoezo ongefundeerd?
Dat zeggen sowieso maar weinig mensen tegen de daadwerkelijke partner... Tegen vrienden daarentegenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:24 schreef dawg het volgende:
[..]
of ze zeggen gewoon niet tegen je dat je er niks van kon.
Nog niet meegemaakt dat ze na één keer zeiden, nee dank je. Wel omgekeerd dat ik een paar mannen netjes heb gezegd dat ze niet goed genoeg waren. Maar ik heb niets te klagen op dat gebied.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:24 schreef dawg het volgende:
[..]
of ze zeggen gewoon niet tegen je dat je er niks van kon.
nee duh.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nog niet meegemaakt dat ze na één keer zeiden, nee dank je. Wel omgekeerd dat ik een paar mannen netjes heb gezegd dat ze niet goed genoeg waren. Maar ik heb niets te klagen op dat gebied.
Beetje overrated toch wel hoor ...quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:38 schreef dawg het volgende:
[..]
nee duh.voor de meeste mannen is slechte seks beter dan geen seks.
AH het gaat nog steeds over seks lees ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is te smerig voor woorden, en daarom op het juiste moment goddelijk
nuchter vind ik het nooit zo lekker eigenlijk. als ik heb gedronken heb schrok ik zo'n bak in no time naar binnen alsof ik 3 weken niet gegeten heb.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is te smerig voor woorden, en daarom op het juiste moment goddelijk
Hebben we wel hoor. Bij Dana's ofzo sowieso.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:06 schreef Andromache het volgende:
die hebben we niet eens in Groningen, de kapsalon, lijkt me wel lekker
echt waar?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hebben we wel hoor. Bij Dana's ofzo sowieso.
Ow ja sorry, had niet zo gelet op datingplaatsquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:21 schreef Andromache het volgende:
ik weet waar Big Dana's staat. niet zo'n geschikte datelocatie, lijkt me trouwens, daar zat je toen je 13 was
eggg wel!quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:06 schreef Andromache het volgende:
die hebben we niet eens in Groningen, de kapsalon, lijkt me wel lekker
Nee hij doelt op een foto die ik net postte in een ander topicquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:52 schreef Andromache het volgende:
een leuk bandshirtje kan wel, maar niet zo'n vormeloos verwassen metalgeval. maar met Faxies koppie staat vast veel leuk.have fun!
Dat valt ook wel mee hoor. Er zijn genoeg vrouwen die elk weekend een andere vent in hun bed hebben en genoeg mannen die snel een emotionele band creëren. En er zijn ook genoeg mensen (mannen en vrouwen) die jagen tot ze erbij neervallen. Dat zijn allang niet meer de meesten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou ja vrouwen hebben toch eerder een meer emotionele band erbij dan mannen. Er is een verschil. Maar dat van de jacht enzo heeft toch meer betrekking op als je wat jonger bent en aantallen voor je gevoel nog uitmaken.. dat trekt bij de meeste mensen wel weg. Denk dat het beeld wat je ervan hebt (of dat je omgeving veel 'jaagt' en dan snel loslaat of meer voor relaties gaat) vooral te maken heeft per persoon met wie ze omgaan, leeftijd/levensfase e.d.
Dat hangt natuurlijk helemaal van jou als persoon af. Sommige mensen kunnen geen seks hebben met mensen waar ze geen gevoelens voor hebben.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:03 schreef Andromache het volgende:
is het trouwens verstandig om een fuckbuddy te hebben naast serieus daten? zodat je niet te snel gaat met de echt leuke man/vrouw omdat je al zo lang droog staat? wie heeft daar ervaring mee?
Ligt eraan wat je achterliggende gedachte is. Als je bezig bent met wat een potentiële (serieuze) date van je denkt is het niet de juiste reden mijns inziens want who cares hoe snel je het doet, als je het doet omdat je een gezonde seksdrive hebt en ook tussen de serieuze dates door ongecompliceerd wilt en kunt genieten van seks, why not?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:03 schreef Andromache het volgende:
is het trouwens verstandig om een fuckbuddy te hebben naast serieus daten? zodat je niet te snel gaat met de echt leuke man/vrouw omdat je al zo lang droog staat? wie heeft daar ervaring mee?
Dat valt best mee volgens mij, het is niet zo dat je dan opeens geen zin meer hebt in je serieuze date. Zolang je maar niet gaat vergelijken. Het is gewoon anders dan met een fb., vind ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:23 schreef Coco98 het volgende:
Daarbij streep je al gelijk een grote behoefte bij een potentiële kandidaat weg.
Niks mis met iemand willen ook vanwege seksuele behoefte.
Dat bedoel ik ook niet, maar je selecteert al minder op een behoefte naar seks, immers die wordt al voldaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat valt best mee volgens mij, het is niet zo dat je dan opeens geen zin meer hebt in je serieuze date. Zolang je maar niet gaat vergelijken. Het is gewoon anders dan met een fb., vind ik.
Ja klopt, dat vind ik zelf juist fijner zo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet, maar je selecteert al minder op een behoefte naar seks, immers die wordt al voldaan.
Waarom?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja klopt, dat vind ik zelf juist fijner zo.
Juist daarom zou je het wel moeten doen, een fb naast 'op zoek' wat dat ook moge zijn, naar een echte leukerd. volgens mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet, maar je selecteert al minder op een behoefte naar seks, immers die wordt al voldaan.
Qua uiterlijk niet hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Misschien leg ik het niet goed uit. Ik kan prima hebben dat ik er bij een serieuze date gelijk chemie is en dat ik dan de behoefte al snel heb om daar het bed mee te delen maar dat is niet mijn insteek voor het daten, dat is het verschil voor mij. Zin in seks is voor mij wat anders dan zin in de persoon zelf, omdat het in zijn geheel iemand is die ik bij mij vind passen. Voor die zin in seks heb ik een fuckbuddy.quote:
Geloof best dat de jeugd daar last van heeft. Maar de wat oudere generatie / of als ze ouder worden.. leren ze dat wel af. Wel zielig voor die meiden als ze het voor het eerst doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:40 schreef mr-green het volgende:
Laatst was er bij DWDD een item over hoe porno onze seks beïnvloed. Dat was best interessant. Tegenwoordig denken veel jongeren je als volgt seks moet hebben: beetje voorspel, pijpen, paar porno standjes neuken en klaarkomen (liefst in mond ander).
Is best geil maar haalt het niet bij seks met liefde
Seks met liefde kan ook best geile seks zijn toch? Denk dat we door porno vooral zelf minder creatief zijn geworden. Zolang je er achter staat wat je doet is het niet erg, het is meer dat ze hun seksuele voorlichting van het net halen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:40 schreef mr-green het volgende:
Laatst was er bij DWDD een item over hoe porno onze seks beïnvloed. Dat was best interessant. Tegenwoordig denken veel jongeren je als volgt seks moet hebben: beetje voorspel, pijpen, paar porno standjes neuken en klaarkomen (liefst in mond ander).
Is best geil maar haalt het niet bij seks met liefde
De zin in een partner is net zo goed een lichamelijke behoefte , als zin in seks, waarom zou je dat per se moeten scheiden dan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Misschien leg ik het niet goed uit. Ik kan prima hebben dat ik er bij een serieuze date gelijk chemie is en dat ik dan de behoefte al snel heb om daar het bed mee te delen maar dat is niet mijn insteek voor het daten, dat is het verschil voor mij. Zin in seks is voor mij wat anders dan zin in de persoon zelf, omdat het in zijn geheel iemand is die ik bij mij vind passen. Voor die zin in seks heb ik een fuckbuddy.
ja klopt ik bedoel ook niet te zeggen dat seks met liefde niet geil isquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Seks met liefde kan ook best geile seks zijn toch? Denk dat we door porno vooral zelf minder creatief zijn geworden. Zolang je er achter staat wat je doet is het niet erg, het is meer dat ze hun seksuele voorlichting van het net halen.
beste seks (na goedmaak seks)quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:44 schreef mr-green het volgende:
[..]
ja klopt ik bedoel ook niet te zeggen dat seks met liefde niet geil is
nee beste seks is gewoon alle ochtend seksquote:
Lazy sundayquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:45 schreef mr-green het volgende:
[..]
nee beste seks is gewoon alle ochtend seks(maar dan wel dat je daarna niet naar je werk hoeft)
Die gebruiken het argument van uit de bek meuren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:48 schreef SilentChaos het volgende:
Flink aangeschoten seks ook
Maar idd, ik snap niet dat er mensen zijn die niet van ochtendseks houden
Met zo'n ochtendadempje en slaapwalm?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:48 schreef SilentChaos het volgende:
Flink aangeschoten seks ook
Maar idd, ik snap niet dat er mensen zijn die niet van ochtendseks houden
Hihihi.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die gebruiken het argument van uit de bek meuren.
Precies, en dan ook veel snacks erbij, serie kijken,seks, sudoku, playstation, seks, tijdschrift, film, seks etc. etc.quote:
Vooral als je de dag ervoor Grieks hebt gegetenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met zo'n ochtendadempje en slaapwalm?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se te zoenen bij seks ~
Juist!!! gewoon dat moment dat je samen wakker wordt en elkaar met zon geile blik aankijkt en samen al weet wat de dag gaat brengen (zie hierbovenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Precies, en dan ook veel snacks erbij, serie kijken,seks, sudoku, playstation, seks, tijdschrift, film, seks etc. etc.
Waarom aankijken? .. gewoon lepeltje lepeltje beginnen.. simpel zatquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:54 schreef mr-green het volgende:
[..]
Juist!!! gewoon dat moment dat je samen wakker wordt en elkaar met zon geile blik aankijkt en samen al weet wat de dag gaat brengen (zie hierboven)
Sommige activiteiten kunnen ook gecombineerd wordenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:54 schreef mr-green het volgende:
[..]
Juist!!! gewoon dat moment dat je samen wakker wordt en elkaar met zon geile blik aankijkt en samen al weet wat de dag gaat brengen (zie hierboven)
Tenzij ze het ruw verstoort met "je mag me niet zien! ik ben niet opgemaaktquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:54 schreef mr-green het volgende:
[..]
Zij snapt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom aankijken? .. gewoon lepeltje lepeltje beginnen.. simpel zat
dat kan ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom aankijken? .. gewoon lepeltje lepeltje beginnen.. simpel zat
Dit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Seks zonder zoenen... ik vind het onlosmakelijk van elkaar eigenlijk en ben ook gewoon gek op zoenen
Ik vraag me af of er echt mensen zijn die dat lekker vindenquote:
Die zijn meestal gewoon onervaren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er echt mensen zijn die dat lekker vindenNooit begrepen
(en ben nog nooit iemand tegengekomen die het WEL lekker vindt...)
Dat die mensen nog niet weg geëvolueerd zijn snap ik niet....
Onervaren worden ze ook wel genoemdquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor teveel tand of een "tuttig" tongetje (noem ik het maar), ik snap het gewoon niet. Maar er valt genoeg te leren gelukkig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik welquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Onervaren worden ze ook wel genoemd![]()
Of heb jij weleens iemand boven de 20 gezoend die zo zoent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |