Je bent pas kinderachtig als je alle opmerkingen over "nieuwe dingen proeven" die nu door m'n hoofd gaan gaat terug smsenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:24 schreef HaerdenC het volgende:
ze laat nu per sms weten als ze nieuwe dingen proeft hahaha. Denk dat ze toch gemerkt heeft dat ik het een beetje kinderachtig vond
Ze heeft nu tig nieuwe dingen geprobeerd?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:24 schreef HaerdenC het volgende:
ze laat nu per sms weten als ze nieuwe dingen proeft hahaha. Denk dat ze toch gemerkt heeft dat ik het een beetje kinderachtig vond
Ja blijkbaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze heeft nu tig nieuwe dingen geprobeerd?
Ze wil je!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:24 schreef HaerdenC het volgende:
goede vraag ;-) ben ik nog even over aan het nadenken.quote:
Mijn oma zei altijd, bij twijfel niet doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:25 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
goede vraag ;-) ben ik nog even over aan het nadenken.
Ik denk dat eens je paar langere relaties gehad hebt, je automatisch meer in overweging neemt alvorens je vlug vlug in een avontuur te gooien. Dat is nog altijd wat anders als twijfelen. Ik noem het liever ... rationeel afwegenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Mijn oma zei altijd, bij twijfel niet doen.
Maargoed jij bent mijn oma niet...
Hmm daar kan ik me totaal niet in vinden. Ik schakel mijn ratio uit en duik er vol in als ik een goede klik voel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:35 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Ik denk dat eens je paar langere relaties gehad hebt, je automatisch meer in overweging neemt alvorens je vlug vlug in een avontuur te gooien. Dat is nog altijd wat anders als twijfelen. Ik noem het liever ... rationeel afwegen
* HaerdenC 32quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:50 schreef habitue het volgende:
[..]
Hmm daar kan ik me totaal niet in vinden. Ik schakel mijn ratio uit en duik er vol in als ik een goede klik voel.
Maar zal ook wel veel leeftijdsding zijn ja
Ongetwijfeld, maar de soms geuite mening dat het via Fok zelfs makkelijker daten is dan langs andere wegen, kan ik dan weer niet delen...naar verhouding heb ik via datingsites nog altijd meer dates gehad dan via Fokquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je nagaan. Iedereen vind elkaar hier leuk
Niet per sé makkelijker om te fixen denk ik (alhoewel..) maar het dateverloop gaat op de een of andere manier wat relaxter. Al kan het zijn dat ik er altijd geluk mee heb gehad, ze waren stuk voor stuk geslaagd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar de soms geuite mening dat het via Fok zelfs makkelijker daten is dan langs andere wegen, kan ik dan weer niet delen...naar verhouding heb ik via datingsites nog altijd meer dates gehad dan via Fok
Die mening deel ik dan weer wel. De Fok-date was geslaagd. De rest nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niet per sé makkelijker om te fixen denk ik (alhoewel..) maar het dateverloop gaat op de een of andere manier wat relaxter. Al kan het zijn dat ik er altijd geluk mee heb gehad, ze waren stuk voor stuk geslaagd.
Via reguliere datingsites heb ik ook meer dates gehad (al begin ik te twijfelen nu), maar verhoudingsgewijs ook veel meer eens-maar-nooit-weer dates. Kortom, fok is tha shizzle.
Met een Duitse hoop ik dan toch welquote:
Ik zie het nu al enorm misgaanquote:
Oh ja kut.. Ff raam dicht doen...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie het nu al enorm misgaan
(en ik zie het hier letterlijk, want zie net een mug in m'n slaapkamer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |