Wilde kijken of het nou écht zo slecht met mij gesteld was qua uiterlijk als dat iedereen mij altijd maar aanpraatte. Dus dan maar op Singlesplace.nlquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:13 schreef HaerdenC het volgende:
Mijn date opnieuw berrichtje gestuurd ... ze wilde vanavond samen iets doen. Ik stelde voor Etentje -> nopes, Iets gaan drinken -> nopes, Cinema -> nopes ... dus ik zeg haar dat ze zelf iets mag voorstellen dan. Krijg ik terug dat ik bij haar thuis kan komen film kijken als haar ouders slapen zijn. Even voelde ik me terug 15.
Iets zegt me het 2e... anders zeg je niet "Als m`n ouders slapen zijn " Dan wil je écht niet alleen een filmpje kijken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze durft het huis niet uit? of wil ze gewoon seks?
Hoeft ze hem niet voor te stellen aan de oudersquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Iets zegt me het 2e... anders zeg je niet "Als m`n ouders slapen zijn " Dan wil je écht niet alleen een filmpje kijken.
Dat kan ook. Maar come on, daar bang voor zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft ze hem niet voor te stellen aan de ouders
Nouja bang.. ik zou het ook niet willen hoor..quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:19 schreef Braddie het volgende:
Dat kan ook. Maar come on, daar bang voor zijn
Op zo`n manier... nee ok, dan lijkt het me ook niks, maar dat moet je dus zien te voorkomenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja bang.. ik zou het ook niet willen hoor..
"Hoi mam, papa.. dit is.. uh.. ja hoe heet je eigenlijk? "
Vandaar de "als m'n ouders slapen"quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:22 schreef Braddie het volgende:
Op zo`n manier... nee ok, dan lijkt het me ook niks, maar dat moet je dus zien te voorkomen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaar de "als m'n ouders slapen"
Maargoed, ze wil wss gewoon seks
Ja precies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaar de "als m'n ouders slapen"
Maargoed, ze wil wss gewoon seks
Is ze vast ervaren genoeg voorquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja precies.
Maar dan moet je weer uitkijken dat de meid de ouders niet wakker kreunt![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:42 schreef HaerdenC het volgende:
Hmzzz
ze gelooft niet in seks de eerste 2 a 3 maanden als je samen bent dus dat zal het zeker niet zijn. Verder doe ik daar ook niet aan mee op 2de datesorry
Hmzzz
ik kom jullie droom al even doorprikken ... ze gelooft niet in seks de eerste 2 a 3 maanden als je samen bent dus dat zal het zeker niet zijn. Verder doe ik daar ook niet aan mee op 2de datesorry
ze is 25, maar heeft dus nog nooit alleen of samen gewoond altijd bij haar ouders
ze kent wel mijn naamdus dat is niet zo een probleem
Hmzzz
ik kom jullie droom al even doorprikken ... ze gelooft niet in seks de eerste 2 a 3 maanden als je samen bent dus dat zal het zeker niet zijn. Verder doe ik daar ook niet aan mee op 2de datesorry
ze is 25, maar heeft dus nog nooit alleen of samen gewoond altijd bij haar ouders
ze kent wel mijn naamdus dat is niet zo een probleem
Zeg zit er al vordering in die wachtrij. Of staat die voorlopig on hold?quote:
Dat is waar.. maar 3 maanden! pff..quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:03 schreef Andromache het volgende:
ik geef haar wel gelijk. er zijn te veel mannen die je de hemel beloven en je zo leuk vinden zijn, en na de eerste keer seks je niet meer hoeven. op alle leeftijden.
Er zit al vordering inquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Zeg zit er al vordering in die wachtrij. Of staat die voorlopig on hold?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |