Beetje vertrouwen he.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie het nu al enorm misgaan
(en ik zie het hier letterlijk, want zie net een mug in m'n slaapkamer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man is not old until regrets take the place of dreams.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:56 schreef habitue het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen he.
Ik zeg enkel dat je verwachtingspatroon wat hoog isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat lijkt maar zoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat je verwachtingspatroon wat hoog is
Da's juist leuk tochquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:15 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zoEerlijk gezegd hebben we elkaar nou nog niet super lang gesproken. Ze heeft wel leuk vriendelijk gezicht. Maar ze is niet heel erg goed in Engels zegt ze (al schrijft ze het prima) en ik kan bijna geen Duits. Wordt nog wat.
Ja het heeft ook wel wat. Net als op vakantiequote:
Ah vakantieliefdes..niet verder komen dan "Quelle heure est il?". Gelukkig had hij een horlogequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:20 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja het heeft ook wel wat. Net als op vakantie
voulez vous coucher avec moi se soirquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah vakantieliefdes..niet verder komen dan "Quelle heure est il?". Gelukkig had hij een horloge
Allez allez, te snel héquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:28 schreef habitue het volgende:
[..]
voulez vous coucher avec moi se soir
Was het enige wat ik kende uit dat liedje. Had weinig succes overigens
Een meisje uit Hardenberg was me nog wel gelukt in Frankrijk. Spreekt toch wat minder tot de verbeelding.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Allez allez, te snel hé
Die kan wel in het versierblunder topic
Dat lijkt mij dus ook lastig. Wel eens iemand gedate, maar dat was jaren en jaren terug, kwam toen al helemaal niet echt uit m'n woorden (engels). Nu gaat dat sowieso al stukken beter, maar ik zou het zeker wel lastig vinden om alles goed onder woorden te brengen qua gevoelens, of wat kleine nuanceringen etc.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:21 schreef HaerdenC het volgende:
Desondanks werkte dat niet voor mij. Fijngevoelige dingen heb je gewoon geen ervaring mee in een vreemde taal
Eerder daten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:31 schreef Deezertje het volgende:
Al even tijdje niks gepost hier.
Op de 'achtergrond' wel bezig geweest met datingsites.
Heb/had heel leuk contact met een dame die wel van erg lang mailen hield (ik ook).
Maar nu is ze al 3x online geweest en mijn bericht gelezen en ik heb nog steeds niks terug.
Wordt dit dan wéér nummertje zoveel die gewoon niks meer terugstuurt na zoveel tijd?
Ik check automatisch je fobo, maar helaas, kan geen oordeel hierover gevenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef Braddie het volgende:
Heb dus ooit een tijd terug iemand leren kennen via een datingsite.
Had me voor de grap ingeschreven zo van... het zal toch wel niks worden, maar als experiment is het leuk
Reageerde er iemand op die vond me wel een interessante jongen en wat ze op m`n profiel zag beviel d`r wel.
We hebben misschien 8 x gepraat in de 2/3 maanden dat we elkaar kennen, toen reageerde ze vanuit het niets *(Na 1 week geen gepraat)* " Ja... ik ben een gevoelsmens, en m`n ik heb geen klik met je, afspreken doe ik ook niet met je, want op je FB profiel foto lijk je me een enge gast "___________!
(Tot zover mijn ervaringen met een datingsite)
Hahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik check automatisch je fobo, maar helaas, kan geen oordeel hierover geven
Het moet wel spannend en uitdagend blijven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:31 schreef Deezertje het volgende:
Al even tijdje niks gepost hier.
Op de 'achtergrond' wel bezig geweest met datingsites.
Heb/had heel leuk contact met een dame die wel van erg lang mailen hield (ik ook).
Maar nu is ze al 3x online geweest en mijn bericht gelezen en ik heb nog steeds niks terug.
Wordt dit dan wéér nummertje zoveel die gewoon niks meer terugstuurt na zoveel tijd?
Als ik die foto's van jou hier zie, verbaast me dat neits.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef Braddie het volgende:
Heb dus ooit een tijd terug iemand leren kennen via een datingsite.
Had me voor de grap ingeschreven zo van... het zal toch wel niks worden, maar als experiment is het leuk
Reageerde er iemand op die vond me wel een interessante jongen en wat ze op m`n profiel zag beviel d`r wel.
We hebben misschien 8 x gepraat in de 2/3 maanden dat we elkaar kennen, toen reageerde ze vanuit het niets *(Na 1 week geen gepraat)* " Ja... ik ben een gevoelsmens, en m`n ik heb geen klik met je, afspreken doe ik ook niet met je, want op je FB profiel foto lijk je me een enge gast "___________!
(Tot zover mijn ervaringen met een datingsite)
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik die foto's van jou hier zie, verbaast me dat neits.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:29 schreef SilentChaos het volgende:
(ja dat was een meisje, heet het dan een tolkin ofzo? )
We mailen echt hele verhalen naar elkaar.quote:
Als het echt goed klikt kun je bij wijze van spreken de hele avond over gras praten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
We mailen echt hele verhalen naar elkaar.
Ben dan inderdaad bang dat het weer zo'n gevalletje is dat wanneer je echt tegenover elkaar zit je niks weet te zeggen, maar wie weet is het nu anders
"Uw gras heb de scheur mevrouw... scheurgras"quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:55 schreef habitue het volgende:
[..]
Als het echt goed klikt kun je bij wijze van spreken de hele avond over gras praten.
uhuquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef Braddie het volgende:
Had me voor de grap ingeschreven zo van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |