abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127933544
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:16 schreef DeParo het volgende:

[..]

Onzin, en houd jezelf niet voor de gek, het is ten eerste Samsom en ten tweede is het helemaal niet zo duidelijk of Samsom Joods is is zelfs een van de eerste keren dat ik dat hoor dus je hebt nu ook al vooroordelen waarschijnlijk wat hem betreft dat is natuurlijk ook weer treurig, erg jammer, dat je het nu weer hebt laten ontsporen.
Oh noeees, je gelooft me niet, mijn wereld, mijn reputatie, nooooo! N getypt ipv een M, de horrors van mijn posts worden steeds erger.

De mogelijkheid dat hij Joods is, wat Cohen overigens wel is heeft dus vrij weinig uitgemaakt in mijn stem, met name als het ging om Cohen. :')
pi_127933545
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:17 schreef DeParo het volgende:

[..]

De vorige discussie.

[..]

Dat plaatje inderdaad dat is het plaatje dat ik eerder bedoelde.
Wat is er antisemitisch aan mijn huidige avatar dan?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 02:22:46 #123
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_127933552
Zo de discussie hier is hier ook weer op een dieptepunt gekomen.

Landen moet je sowieso niet beoordelen naar wat ze de buitenkant aandoen, maar juist wat ze voor de eigen inwoners betekenen. Vergelijkingen met ziekten :')
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_127933574
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oh noeees, je gelooft me niet, mijn wereld, mijn reputatie, nooooo! N getypt ipv een M, de horrors van mijn posts worden steeds erger.

De mogelijkheid dat hij Joods is, wat Cohen overigens wel is heeft dus vrij weinig uitgemaakt in mijn stem, met name als het ging om Cohen. :')
Je doet voor iemand die het niets interesseert wel bijzonder veel je best om jezelf te verdedigen, zucht, kennelijk heb je toch het gevoel dat je te ver bent gegaan maar durf je het niet toe te geven.

quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat is er antisemitisch aan mijn huidige avatar dan?
Zeg jij het maar ik heb niet gezegd dat jouw avatar antisemitisch is ik zei alleen dat ik je met een andere avatar ook herken.
pi_127933581
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:22 schreef BlaZ het volgende:

Landen moet je sowieso niet beoordelen naar wat ze de buitenkant aandoen, maar juist wat ze voor de eigen inwoners betekenen. Vergelijkingen met ziekten :')
Ben ik het niet mee eens. Zowel buiten- als binnenkant zijn van belang.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_127933587
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:27 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je doet voor iemand die het niets interesseert wel bijzonder veel je best om jezelf te verdedigen, zucht, kennelijk heb je toch het gevoel dat je te ver bent gegaan maar durf je het niet toe te geven.

Je vergist je, ik probeer je te laten zien dat het niet zwart-wit is, ik zet Israel als staat weg als een kanker, doe ik nog steeds, blijf ik bij, Joden weer niet, heb je goede en slechte tussen zoals ieder ander volk. 'Israel' als naam is btw ook nog eens heilig in mijn cultuur.

quote:
Zeg jij het maar ik heb niet gezegd dat jouw avatar antisemitisch is ik zei alleen dat ik je met een andere avatar ook herken.
Verkeerd gelezen dan.
pi_127933590
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:28 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je hebt heel wat uit te leggen bij je volgende 'stem' :') :').

Echt he, al die bezuinigingen in het onderwijs en zorg, bizar.

quote:
Schaam je :') :').
Neuh.
pi_127933609
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:22 schreef BlaZ het volgende:

Dieptepunt?
Het leek even werkelijk over iets te gaan. Helaas, het verzandt weer.

Maar waarom moeten landen meer beoordeeld worden op hun binnenlandse politiek dan op hun buitenlandse politiek? Waarom is het binnenland belangrijker dan het buitenland?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_127933613
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:35 schreef Polacco het volgende:

[..]

Ik zou als ariër- homo, gehandicapte, communist (of andere politieke tegenstander), vrijmetselaar of Jehova getuige niet in nazi Duitsland willen leven.

Hoeveel eigen burgers zijn er vermoord ten tijden van de aktion T4? Hoeveel eigen burgers zijn er gedwongen gestiriliseerd? Met 'eigen' bedoel ik dus echt als geeigend door de Nazi's.
Dat waren groepen in Duitsland die door Nazi-Duitsland niet als eigen volk werden gezien he, een heel belangrijk detail daarin. Met 'eigen' bedoel ik dus echt geeigend door de Nazi's.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2013 02:39:22 ]
pi_127933622
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat waren groepen in Duitsland die door Nazi-Duitsland niet als eigen volk werden gezien he, een heel belangrijk detail daarin.
Het werd gezien als asociale elementen in de samenleving, die echter wel ariër konden zijn. De politieke tegenstanders die zijn geëlimineerd zijn nog wel het schrijnendste voorbeeld.

Daarbij is het dan mogelijk om je eigen volk te reduceren tot een hele kleine selecte groep mensen. Maakt het nog onzinniger om te beweren dat nazi Duitsland goed was voor "haar" burgers.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_127933624
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je vergist je, ik probeer je te laten zien dat het niet zwart-wit is, ik zet Israel als staat weg als een kanker, doe ik nog steeds, blijf ik bij, Joden weer niet, heb je goede en slechte tussen zoals ieder ander volk. 'Israel' als naam is btw ook nog eens heilig in mijn cultuur.
Onzin, je probeert je vuiligheid goed te praten, gaat je niet lukken.

[..]

quote:
Verkeerd gelezen dan.
Kennelijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Echt he, al die bezuinigingen in het onderwijs en zorg, bizar.
Je verdedigt weer antisemitisme, weer extremisme, en weer fascisme het houdt niet op met je.

[..]

quote:
Neuh.
Doe toch maar misschien kom je nog tot inkeer.
pi_127933633
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:38 schreef Polacco het volgende:

[..]

Het werd gezien als asociale elementen in de samenleving, die echter wel ariër konden zijn. De politieke tegenstanders die zijn geëlimineerd zijn nog wel het schrijnendste voorbeeld.

Daarbij is het dan mogelijk om je eigen volk te reduceren tot een hele kleine selecte groep mensen.
Je geeft het zelf ook al aan, enkel arier zijn was niet voldoende, het volk waar de nazi's voor stonden, zij hadden het echter wel goed, was dat voldoende?
pi_127933642
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:39 schreef DeParo het volgende:

[..]

Onzin, je probeert je vuiligheid goed te praten, gaat je niet lukken.

Ik praat niets goed, als Israel een kanker noemen vuiligheid is, so be it. Ik laat me echter niet door jou in een hokje plaatsen omdat je intellectueel bankroet bent door een semiet, antisemiet te noemen, terwijl ik zelf wel kan dromen van sommige Joodse chicks :D

quote:
Je verdedigt weer antisemitisme, weer extremisme, en weer fascisme het houdt niet op met je.
Je verwarT je toch echt met de mensen die solidair zijn met Israel.

quote:
Doe toch maar misschien kom je nog tot inkeer.
Als Zionisten capabel waren tot inkeer te komen, was Israel intern opgeheven.
pi_127933652
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik praat niets goed, als Israel een kanker noemen vuiligheid is, so be it. Ik laat me echter niet door jou in een hokje plaatsen omdat je intellectueel bankroet bent door een semiet, antisemiet te noemen, terwijl ik zelf wel kan dromen van sommige Joodse chicks :D
Onzin en schrijnend om te zien hoe je je probeert te ontworstelen aan deze situatie waarin je jezelf hebt vastgeworsteld opmerkelijk.

[..]

quote:
Je verwarT je toch echt met de mensen die solidair zijn met Israel.
Nee hoor wees maar niet bang ik vergis me niet voel je aangesproken, opmerkelijk, dat je nog blijft volhouden je hebt het er kennelijk maar lastig mee hoe om te gaan met zo'n situatie.

[..]

quote:
Als Zionisten capabel waren tot inkeer te komen, was Israel intern opgeheven.
Ze hebben niets om tot inkeer te moeten komen dus weer een onzinnige en domme uitspraak van je erg typerend.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 03:15:13 #135
56749 BlaZ
pi_127933762
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:35 schreef Kees22 het volgende:

Maar waarom moeten landen meer beoordeeld worden op hun binnenlandse politiek dan op hun buitenlandse politiek? Waarom is het binnenland belangrijker dan het buitenland?
Omdat dat de zaken zijn waarvoor de politiek er in eerste instantie zit.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 03:24:57 #136
56749 BlaZ
pi_127933777
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 03:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik denk dat we het aardig eens kunnen zijn over dat de Nazi's de Joden op z'n minst al in een vroeg stadium als 2erangs burgers zag, alvorens ze overgingen op een totale vervolging?
> Persoon behorende tot de bevolking die in een bepaald gebied woont.

Prosopografisch onderscheid valt wat mij betreft dus onder slechte behandeling van eigen inwoners.
pi_127933795
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 03:24 schreef BlaZ het volgende:

[..]

> Persoon behorende tot de bevolking die in een bepaald gebied woont.

Prosopografisch onderscheid valt wat mij betreft dus onder slechte behandeling van eigen inwoners.
Nazi Duitsland wist anders wel aardig hoe snel ze daar verandering in moesten brengen. Iaw: Waren ze volgens hen niet legitiem in Duitsland, hoorden ze er niet, sterker nog, hoorden ze niet eens ergens op de aarde, laat staan Duitsland. Daar mag je ieder definitie tegenover zetten, maar het is niet representatief voor wie volgens hen de eigen inwoners waren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2013 03:36:19 ]
  Moderator dinsdag 18 juni 2013 @ 04:37:21 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_127933859
wtf is hier nu weer aan de hand }:|

ik kijk het vanmiddag nog even na maar het is weer ff genoeg getroll mag ik hopen
discussies over nazi Duitsland kunnen naar C&H, tumoren naar LIF en genoeg fok!king plaatjes en recruteringsposters :{w
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_127933899
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 03:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Can Bonomo, Dana International, Sarah Silverman en Seinfeld vond ik anders wel aardig ok.
Kap maar.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 08:07:44 #140
176916 Karrs
2007-2017
pi_127934554
Geinig. Er zijn enkelen hier die Israël de kanker noemen in een verder gezond gebied... terwijl precies het omgekeerde het geval is.

Of je moet Libanon, Syrië, Irak en al dat soort landen 'gezond gebied' willen durven noemen ;)
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')