De prestaties van Martin Verkerk niet erkennenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:59 schreef BasEnAad het volgende:
Soberzo die aandacht voor tennis. Nederland heeft al 15 jaar niks gepresteerd.
1 keer de finale verliezen van één van de 100 toernooien in een jaar. Nou nou...quote:Op maandag 27 mei 2013 16:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
De prestaties van Martin Verkerk niet erkennen
Dat was slechts een van Zijn nevenactiviteiten.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
1 keer de finale verliezen van één van de 100 toernooien in een jaar. Nou nou...
Verkerk verliest alleen met opzet om andere tennissers ook een kans te geven.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
1 keer de finale verliezen van één van de 100 toernooien in een jaar. Nou nou...
Haten op robbenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:10 schreef JenHermes het volgende:
In de TT had overigens Arjen Robben ook kunnen staan. Godgodgod, wat voelde hij zich zaterdag de man na het scoren van het doelpunt. MAG JE GODVERDOMME EEN KEER SCOREN NADAT JE AL 4 FINALES OPRIJ NIET SCOORT![]()
Bij deze mag Arjen Foppen ook in de TT
En Esther Vergeer dan, die heeft 14 jaar onafgebroken op 1 gestaan op de wereldranglijst totdat ze een paar maanden geleden stopte.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:59 schreef BasEnAad het volgende:
Soberzo die aandacht voor tennis. Nederland heeft al 15 jaar niks gepresteerd.
Robben is gewoon een pannenkoek, overschatten voetballer en veels te duur betaalde voetballerquote:
Hij kon nooit zijn top 1 slagen laten zien.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat was slechts een van Zijn nevenactiviteiten.
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:13 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Robben is gewoon een pannenkoek, overschatten voetballer en veels te duur betaalde voetballer
Ja en daar hoor je dan nauwelijks wat van, terwijl op de Frontpage echt dagelijks wordt vermeld dat kneuzen als Haase en dergelijke er weer eens in de eerste ronde uitliggen.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:13 schreef Sisko het volgende:
[..]
En Esther Vergeer dan, die heeft 14 jaar onafgebroken op 1 gestaan op de wereldranglijst totdat ze een paar maanden geleden stopte.
Vertel: wat vertellen ze aan de verslaggevers?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:58 schreef JenHermes het volgende:
en zijn potverdikkie niet in staat om de woorden waar te maken die ze wel vrolijk en olijk vertellen aan verslaggevers![]()
Gevolgen van een beenbreuk onder andere. En zo slecht is hij echt niet. Alleen als subtopper win je bij het wielrennen standaard niet al te veel.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb geen idee hoe het met Haase zit, maar Gesink lijkt bij alle wedstrijden wel te falen.
Zoiets heet sportcultuur. Hoewel goede resultaten wel helpen voor meer aandacht, betekent goede resultaten niet per se aandacht.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:26 schreef Faxie het volgende:
Het is al nieuws als hij een keer de eerste ronde doorkomt. Het is ook al nieuws als hij in de eerste ronde verliest overigens![]()
Nee kitesurfen en poolen dan. Daar domineren Nederlanders al jaren, wereldkampioenen, Europees kampioenen enz, lees je bijna nooit wat over.
Selectieve journalistiek....
Dat blijkt ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zoiets heet sportcultuur. Hoewel goede resultaten wel helpen voor meer aandacht, betekent goede resultaten niet per se aandacht.
Dat weet ik, maar ik kan het wel snappen. Voetbal en schaatsen zijn gewoon de volkssport :quote:Op maandag 27 mei 2013 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat blijkt ja.
Gaat overigens voor meer sporten op...
Geen aandacht? Ik probeer het niet te volgen want het interesseert me helemaal niks, maar toch ben ik altijd volledig op de hoogte. Is gewoon geen ontkomen aanquote:Op maandag 27 mei 2013 19:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik kan het wel snappen. Voetbal en schaatsen zijn gewoon de volkssport :
En Tennis krijgt niet eens overdreven veel aandacht en wielrennen wordt ook steeds minder.
Tennis is nauwelijk te zien bij de NOS. Eigenlijk alleen wat GS's en van wielrennen is bijvoorbeeld het eerste voorjaarsweekend geschrapt en de giro wordt niet gevolgd, terwijl het een van de grote rondes is.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen aandacht? Ik probeer het niet te volgen want het interesseert me helemaal niks, maar toch ben ik altijd volledig op de hoogte. Is gewoon geen ontkomen aan
Hij heeft wel een fameus record in handenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Robin Haase schaar ik nou niet bepaald onder de top in het tennis.
Allemaal goeie jongens op de tour hoor!quote:Op maandag 27 mei 2013 19:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Robin Haase schaar ik nou niet bepaald onder de top in het tennis.
Ik snap wel dat Frank in zijn hoofd de vergelijking maakt met Martin. Die slaat natuurlijk altijd top10 slagen. Verder zijn het natuurlijk allemaal goede jongens op de tour. Vooral Algerijnen moet je niet onderschatten.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Allemaal goeie jongens op de tour hoor!
Was natuurlijk wel de finale van het dubbelen hè. Maakt het niet minder geniaal van HaasLing, maar dubbelen krijgt nu eenmaal minder aandacht dan enkelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:19 schreef XL het volgende:
Mensen die denken dat Robin Haase geen wereldtop is
Mensen die niet weten dat Robin Haase dit jaar in de finale van de Australian Open stond
Mensen die niet weten dat Robin Haase al 2 jaar op rij een ATP toernooi heeft gewonnen
Mensen die denken dat Robin Haase dit jaar veel meer dan slechts 8 eerste rondes heeft verloren
De drogredenatie dat als iets minder aandacht krijgt het een mindere prestatie isquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Was natuurlijk wel de finale van het dubbelen hè. Maakt het niet minder geniaal van HaasLing, maar dubbelen krijgt nu eenmaal minder aandacht dan enkel
Niet kunnen lezenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De drogredenatie dat als iets minder aandacht krijgt het een mindere prestatie is
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:20 schreef XL het volgende:
Gesink is natuurlijk een lachertje, terecht klacht!
ze had een opgevoerde rolstoelquote:Op maandag 27 mei 2013 17:13 schreef Sisko het volgende:
[..]
En Esther Vergeer dan, die heeft 14 jaar onafgebroken op 1 gestaan op de wereldranglijst totdat ze een paar maanden geleden stopte.
Gesink...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:10 schreef Spies het volgende:
[..]Volgens mij heeft Gesink veel meer gewonnen dan Haase.
Ik heb het over z'n hele carriere, niet over 2013. En het lijkt me ook makkelijker om te winnen van 1 tegenstander dan van 200.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:00 schreef XL het volgende:
[..]
Gesink...
2013
3rd Trofeo Serra de Tramuntana
4th Vuelta a Murcia
6th Overall Volta a Catalunya
Niks gewonnen
Haase...
2013
beat Marinko Matosevic (AUS) W 6-1, 6-4
beat John Isner (USA) W 6-4, 1-6, 7-5
beat Adam Sanjurjo Hermida (ESP) W 6-1, 6-3
beat Michael Llodra (FRA) W 6-2, 3-6, 6-3
beat Alexandr Dolgopolov (UKR) W 6-3, 6-7(6), 6-2
beat Joao Barra (POR) N/A W 6-0, 6-2
beat John Peers (AUS) W 3-6, 6-3, 6-2
beat Henri Laaksonen (SUI) W 6-3, 6-2
beat Pablo Andujar (ESP) W 4-6, 6-2, 6-3
beat Roberto Bautista Agut (ESP) W 6-3, 2-6, 7-5
beat Kenny De Schepper (FRA) W 6-2, 6-7(2), 6-3
beat Antonio Veic (CRO) W 2-6, 6-3, 6-3
beat Martin Klizan (SVK) W 6-2, 4-6, 6-4
beat Philipp Petzschner (GER) W 6-4, 3-6, 6-0
beat Yuki Bhambri (IND) W 7-5, 6-3
15 x gewonnen
![]()
Koning! en dat is alleen maar enkelspel
Conclusie: Gesink is een faler die nooit wint.
Zijn allemaal goede jongens hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:34 schreef Spies het volgende:
[..]
Ik heb het over z'n hele carriere, niet over 2013. En het lijkt me ook makkelijker om te winnen van 1 tegenstander dan van 200.
quote:
Je interesseren in poolenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:26 schreef Faxie het volgende:
Het is al nieuws als hij een keer de eerste ronde doorkomt. Het is ook al nieuws als hij in de eerste ronde verliest overigens![]()
Nee kitesurfen en poolen dan. Daar domineren Nederlanders al jaren, wereldkampioenen, Europees kampioenen enz, lees je bijna nooit wat over.
Selectieve journalistiek....
Het is Roland Garros, vergelijk het met het wk voetbal, maar dan voor tennis op gravel.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen aandacht? Ik probeer het niet te volgen want het interesseert me helemaal niks, maar toch ben ik altijd volledig op de hoogte. Is gewoon geen ontkomen aan
Wimbledon is waar het om draait bij de tennissersquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is Roland Garros, vergelijk het met het wk voetbal, maar dan voor tennis op gravel.
Concentratiesport, denksport en fijne motorieke sport. Net als snooker en biljarten. En op topniveau helpt het wel om enigszins fit te zijn.quote:
Wimbeldon is op grasquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wimbledon is waar het om draait bij de tennissers
Om te kijken is er geen kut aan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Concentratiesport, denksport en fijne motorieke sport. Net als snooker en biljarten. En op topniveau helpt het wel om enigszins fit te zijn.
Het is niet zoals in de cafe's waar je 100 keer mist voordat de tafel eindelijk leeg is
Dat is bij geen enkele sport als je het niet snapt/geen interesse hebt.quote:
Bij voetbal/hockey gebeurt nog wat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is bij geen enkele sport als je het niet snapt/geen interesse hebt.
Beetje tegen een bal trappen
Beetje balletje heen en weer slaan
Wie fietst het hardste?
Wie springt het hoogste?
Wie zwemt het snelste?
Wie gooit de meeste pijltjes in de goede vakjes?
Beetje rondjes racen
Enz
Geesink is al een tijdje dood en was een aardig judoka, Gesink is wielrennerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet wat er treuriger is.
Geesink, of alle zogenaamde kenners die denken dat Geesink een goede ronde gaat rijden.
WOAR IS GEESINK?
Wat gebeurt er dan? Want voor een leek is het gewoon het rondtrappen/slaan van een bal met een hoop drama erbij.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bij voetbal/hockey gebeurt nog wat.
Poolen is te rustig, een beetje zoals gewichtheffen.
Anderlecht wint de CLquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Robert Gesink een flop noemen? Nee want Gesink wordt de komende Tour 2de op 4 minuten van de eerste Jurgen Van den broeck
Je kan niet luisteren, dat zei hij niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Haase is echt een zielige gast .
Zegt doodleuk na zijn gewonnen partij dat zijn tegenstander er niks van kan maar zelf verliest die sukkel ook bijna alles
Ja van Ajaxquote:
John van den Brom gaat Brussel onderzeikenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja van Ajax
Die dan weer Zulte Waregem wist uit te schakelen in de halve finale![]()
Anderlecht versloeg PSV in de Halve finale
Daar kwam het anders wel op neerquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef moneyball het volgende:
[..]
Je kan niet luisteren, dat zei hij niet.
Kwartfinale:quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
John van den Brom gaat Brussel onderzeiken
Vervang AC Milan met Dinamo Zagrebquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kwartfinale:
Anderlecht - Real Madrid 3-0 , 1-0
Bayer munchen - PSV 0-1, 0-0
SV Zulte Waregem - Manchester united 0-2, 3-0
AC Milan - Ajax 0-2, 0-0
[u]Halve finale :[/u]
Anderlecht - PSV 3-0, 2-3
Ajax - SV Zulte Waregem 1-0, 0-0
Finale:
Anderlecht - Ajax 2-1
Nicolien Sauerbreij mag je wat mij betreft wel in het lijstje meenemenquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:59 schreef Nober het volgende:
Voor TS
Sven Kramer, Michael van Gerwen, Alistair Overeem, Jeffrey Herlings, Henk Grol, Dorian van Rijsselberghe, Giedo van der Garde, Epke Zonderland, Robin Frijns.
Ireen Wüst, Marianne Vos, Ranomi Kromowidjojo, Anky van Grunsven, Marit Bouwmeester, Kim Polling.
En zo zijn er nog wel een paar die ik vergeet.
Van Gerwen bedrijft geen topsportquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:59 schreef Nober het volgende:
Voor TS
Sven Kramer, Michael van Gerwen, Alistair Overeem, Jeffrey Herlings, Henk Grol, Dorian van Rijsselberghe, Giedo van der Garde, Epke Zonderland, Robin Frijns.
Ireen Wüst, Marianne Vos, Ranomi Kromowidjojo, Anky van Grunsven, Marit Bouwmeester, Kim Polling.
En zo zijn er nog wel een paar die ik vergeet.
Of Robin Frijns. Als je een snelle auto hebt win je. Klaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Gerwen bedrijft geen topsport
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |