Gesink...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:10 schreef Spies het volgende:
[..]Volgens mij heeft Gesink veel meer gewonnen dan Haase.
Ik heb het over z'n hele carriere, niet over 2013. En het lijkt me ook makkelijker om te winnen van 1 tegenstander dan van 200.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:00 schreef XL het volgende:
[..]
Gesink...
2013
3rd Trofeo Serra de Tramuntana
4th Vuelta a Murcia
6th Overall Volta a Catalunya
Niks gewonnen
Haase...
2013
beat Marinko Matosevic (AUS) W 6-1, 6-4
beat John Isner (USA) W 6-4, 1-6, 7-5
beat Adam Sanjurjo Hermida (ESP) W 6-1, 6-3
beat Michael Llodra (FRA) W 6-2, 3-6, 6-3
beat Alexandr Dolgopolov (UKR) W 6-3, 6-7(6), 6-2
beat Joao Barra (POR) N/A W 6-0, 6-2
beat John Peers (AUS) W 3-6, 6-3, 6-2
beat Henri Laaksonen (SUI) W 6-3, 6-2
beat Pablo Andujar (ESP) W 4-6, 6-2, 6-3
beat Roberto Bautista Agut (ESP) W 6-3, 2-6, 7-5
beat Kenny De Schepper (FRA) W 6-2, 6-7(2), 6-3
beat Antonio Veic (CRO) W 2-6, 6-3, 6-3
beat Martin Klizan (SVK) W 6-2, 4-6, 6-4
beat Philipp Petzschner (GER) W 6-4, 3-6, 6-0
beat Yuki Bhambri (IND) W 7-5, 6-3
15 x gewonnen
![]()
Koning! en dat is alleen maar enkelspel
Conclusie: Gesink is een faler die nooit wint.
Zijn allemaal goede jongens hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:34 schreef Spies het volgende:
[..]
Ik heb het over z'n hele carriere, niet over 2013. En het lijkt me ook makkelijker om te winnen van 1 tegenstander dan van 200.
quote:
Je interesseren in poolenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:26 schreef Faxie het volgende:
Het is al nieuws als hij een keer de eerste ronde doorkomt. Het is ook al nieuws als hij in de eerste ronde verliest overigens![]()
Nee kitesurfen en poolen dan. Daar domineren Nederlanders al jaren, wereldkampioenen, Europees kampioenen enz, lees je bijna nooit wat over.
Selectieve journalistiek....
Het is Roland Garros, vergelijk het met het wk voetbal, maar dan voor tennis op gravel.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen aandacht? Ik probeer het niet te volgen want het interesseert me helemaal niks, maar toch ben ik altijd volledig op de hoogte. Is gewoon geen ontkomen aan
Wimbledon is waar het om draait bij de tennissersquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is Roland Garros, vergelijk het met het wk voetbal, maar dan voor tennis op gravel.
Concentratiesport, denksport en fijne motorieke sport. Net als snooker en biljarten. En op topniveau helpt het wel om enigszins fit te zijn.quote:
Wimbeldon is op grasquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wimbledon is waar het om draait bij de tennissers
Om te kijken is er geen kut aan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Concentratiesport, denksport en fijne motorieke sport. Net als snooker en biljarten. En op topniveau helpt het wel om enigszins fit te zijn.
Het is niet zoals in de cafe's waar je 100 keer mist voordat de tafel eindelijk leeg is
Dat is bij geen enkele sport als je het niet snapt/geen interesse hebt.quote:
Bij voetbal/hockey gebeurt nog wat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is bij geen enkele sport als je het niet snapt/geen interesse hebt.
Beetje tegen een bal trappen
Beetje balletje heen en weer slaan
Wie fietst het hardste?
Wie springt het hoogste?
Wie zwemt het snelste?
Wie gooit de meeste pijltjes in de goede vakjes?
Beetje rondjes racen
Enz
Geesink is al een tijdje dood en was een aardig judoka, Gesink is wielrennerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet wat er treuriger is.
Geesink, of alle zogenaamde kenners die denken dat Geesink een goede ronde gaat rijden.
WOAR IS GEESINK?
Wat gebeurt er dan? Want voor een leek is het gewoon het rondtrappen/slaan van een bal met een hoop drama erbij.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bij voetbal/hockey gebeurt nog wat.
Poolen is te rustig, een beetje zoals gewichtheffen.
Anderlecht wint de CLquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Robert Gesink een flop noemen? Nee want Gesink wordt de komende Tour 2de op 4 minuten van de eerste Jurgen Van den broeck
Je kan niet luisteren, dat zei hij niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Haase is echt een zielige gast .
Zegt doodleuk na zijn gewonnen partij dat zijn tegenstander er niks van kan maar zelf verliest die sukkel ook bijna alles
Ja van Ajaxquote:
John van den Brom gaat Brussel onderzeikenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja van Ajax
Die dan weer Zulte Waregem wist uit te schakelen in de halve finale![]()
Anderlecht versloeg PSV in de Halve finale
Daar kwam het anders wel op neerquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef moneyball het volgende:
[..]
Je kan niet luisteren, dat zei hij niet.
Kwartfinale:quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
John van den Brom gaat Brussel onderzeiken
Vervang AC Milan met Dinamo Zagrebquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kwartfinale:
Anderlecht - Real Madrid 3-0 , 1-0
Bayer munchen - PSV 0-1, 0-0
SV Zulte Waregem - Manchester united 0-2, 3-0
AC Milan - Ajax 0-2, 0-0
[u]Halve finale :[/u]
Anderlecht - PSV 3-0, 2-3
Ajax - SV Zulte Waregem 1-0, 0-0
Finale:
Anderlecht - Ajax 2-1
Nicolien Sauerbreij mag je wat mij betreft wel in het lijstje meenemenquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:59 schreef Nober het volgende:
Voor TS
Sven Kramer, Michael van Gerwen, Alistair Overeem, Jeffrey Herlings, Henk Grol, Dorian van Rijsselberghe, Giedo van der Garde, Epke Zonderland, Robin Frijns.
Ireen Wüst, Marianne Vos, Ranomi Kromowidjojo, Anky van Grunsven, Marit Bouwmeester, Kim Polling.
En zo zijn er nog wel een paar die ik vergeet.
Van Gerwen bedrijft geen topsportquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:59 schreef Nober het volgende:
Voor TS
Sven Kramer, Michael van Gerwen, Alistair Overeem, Jeffrey Herlings, Henk Grol, Dorian van Rijsselberghe, Giedo van der Garde, Epke Zonderland, Robin Frijns.
Ireen Wüst, Marianne Vos, Ranomi Kromowidjojo, Anky van Grunsven, Marit Bouwmeester, Kim Polling.
En zo zijn er nog wel een paar die ik vergeet.
Of Robin Frijns. Als je een snelle auto hebt win je. Klaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Gerwen bedrijft geen topsport
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |