Daar kwam het anders wel op neerquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef moneyball het volgende:
[..]
Je kan niet luisteren, dat zei hij niet.
Kwartfinale:quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
John van den Brom gaat Brussel onderzeiken
Vervang AC Milan met Dinamo Zagrebquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kwartfinale:
Anderlecht - Real Madrid 3-0 , 1-0
Bayer munchen - PSV 0-1, 0-0
SV Zulte Waregem - Manchester united 0-2, 3-0
AC Milan - Ajax 0-2, 0-0
[u]Halve finale :[/u]
Anderlecht - PSV 3-0, 2-3
Ajax - SV Zulte Waregem 1-0, 0-0
Finale:
Anderlecht - Ajax 2-1
Nicolien Sauerbreij mag je wat mij betreft wel in het lijstje meenemenquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:59 schreef Nober het volgende:
Voor TS
Sven Kramer, Michael van Gerwen, Alistair Overeem, Jeffrey Herlings, Henk Grol, Dorian van Rijsselberghe, Giedo van der Garde, Epke Zonderland, Robin Frijns.
Ireen Wüst, Marianne Vos, Ranomi Kromowidjojo, Anky van Grunsven, Marit Bouwmeester, Kim Polling.
En zo zijn er nog wel een paar die ik vergeet.
Van Gerwen bedrijft geen topsportquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:59 schreef Nober het volgende:
Voor TS
Sven Kramer, Michael van Gerwen, Alistair Overeem, Jeffrey Herlings, Henk Grol, Dorian van Rijsselberghe, Giedo van der Garde, Epke Zonderland, Robin Frijns.
Ireen Wüst, Marianne Vos, Ranomi Kromowidjojo, Anky van Grunsven, Marit Bouwmeester, Kim Polling.
En zo zijn er nog wel een paar die ik vergeet.
Of Robin Frijns. Als je een snelle auto hebt win je. Klaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Gerwen bedrijft geen topsport
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |