quote:
Stiekem is dat niet waar en leest hij elke avond nog mee met Edgar.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch die gast die opeens een baan had?
juist niet actief dusquote:Op maandag 27 mei 2013 00:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Actief zijn is toch best belangrijk hoor. Zeker in VBL waar het zomaar uit het niks oorlog kan zijn.
Waarom post hij niet meer dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stiekem is dat niet waar en leest hij elke avond nog mee met Edgar.
Of opaatjesquote:Op maandag 27 mei 2013 00:41 schreef AFCNiels het volgende:
Als Littlerabbit het wordt, dan worden wel de Jessica Alba gifs vervangen door vrouwen die op cactussen zitten.
verwijdert.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
juist niet actief dus
vanmiddag wou ik even discussiëren over de opkomst in de arena, waar we het niet zo vaak over hebben, komt er weer zo'n teringlijer die zich wil laten gelden en alle posts verwijderd
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
juist niet actief dus
vanmiddag wou ik even discussiëren over de opkomst in de arena, waar we het niet zo vaak over hebben, komt er weer zo'n teringlijer die zich wil laten gelden en alle posts verwijderd
awwwwwquote:Op maandag 27 mei 2013 00:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stevenmac zei dat hij een toekomstige mod in mij zag, maar nu hij weg is kan ik nu niet meer een mod worden.
Je hebt inside mensen nodig. /davy.
Hij support Feyenoord anders ook met passie. Wel iets wat kinderlijk, maar dat kunnen.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Die baas komt eens in de twee weken online. Post dan in een wat dood topic dat opgeleukt wordt met gifjes 'kappen met offtopic gaan' en is dan weer pleite.
Ik kan die humor wel waarderen.
Jij kon zo goed opschieten met Stevenquote:Op maandag 27 mei 2013 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
awwwww
Zou je dat zo graag willen dan
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
juist niet actief dus
Is dit sarcastisch of echt?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij kon zo goed opschieten met Steven
Ik sluit niets uit.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
awwwww
Zou je dat zo graag willen dan
kon jaquote:Op maandag 27 mei 2013 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij kon zo goed opschieten met Steven
Sarcasme. Ben je Facebook-gate vergeten?quote:
/davy?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stevenmac zei dat hij een toekomstige mod in mij zag, maar nu hij weg is kan ik nu niet meer een mod worden.
Je hebt inside mensen nodig. /davy.
Wat is dat?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sarcasme. Ben je Facebook-gate vergeten?
Enlighten mequote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sarcasme. Ben je Facebook-gate vergeten?
denk ik ookquote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef GGMM het volgende:
Stylo zou wel een goede mod zijn denk ik. Trouwens.
Oh eerst wel?quote:
Of jij. Dan kan je dingen mee naar achteren nemen. ofzo.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Rens moet mod worden, die heeft tenminst natuurlijk overwicht en straalt gezag uit.
Leuke band. Maar hadden maar 1 leuke liedje. /tongquote:
quote:
Kan niet meer zo goed vertellen, maar stevenmac deed dom op FB tegen haar.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef GGMM het volgende:
Eensquote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef GGMM het volgende:
Davy heeft ook natuurlijk overgewicht al twijfel ik een beetje aan de gezagskwestie.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Rens moet mod worden, die heeft tenminst natuurlijk overwicht en straalt gezag uit.
Zijn wel mensen die het leuk zouden vinden en die dat niet sarcastisch bedoeldequote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Als hij het wilt worden, dan wordt hij het ook gewoon.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Davy heeft ook natuurlijk overgewicht al twijfel ik een beetje aan de gezagskwestie.
En hij is expert op het gebied van relletjes, die weet hij dus ook zo te beëindigen.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik zou het leuk vindenquote:Op maandag 27 mei 2013 00:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn wel mensen die het leuk zouden vinden en die dat niet sarcastisch bedoelde
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:45 schreef Tjacka het volgende:
Als Stylo mod wordt, dan ga ik echt huilen van geluk.
Littlerabbit. Al zie ik hem het niet echt willen.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als hij het wilt worden, dan wordt hij het ook gewoon.Zie naast Stylo weinig anderen eigenlijk...
Kanjerquote:Op maandag 27 mei 2013 00:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Davy heeft ook natuurlijk overgewicht al twijfel ik een beetje aan de gezagskwestie.
zei die toen ook over mij hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuke band. Maar hadden maar 1 leuke liedje. /tong
[..]
[..]
Kan niet meer zo goed vertellen, maar stevenmac deed dom op FB tegen haar.
[..]
Oké Lucky Lukequote:Op maandag 27 mei 2013 00:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan moet ik mijn taalgebruik aanpassen + het feit dat ik dan op sommige momenten echt niet meer kan inloggen wat ik eerst wel deed.quote:
Littlerabbit, nee. Dan moet hij serieus gaan doen, en dat past niet bij hemquote:Op maandag 27 mei 2013 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Littlerabbit. Al zie ik hem het niet echt willen.
Ik zou een erg goede mod zijn inderdaad.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of jij. Dan kan je dingen mee naar achteren nemen. ofzo.
Ja balenquote:Op maandag 27 mei 2013 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar dan moet ik mijn taalgebruik aanpassen + het feit dat ik dan op sommige momenten echt niet meer kan inloggen wat ik eerst wel deed.
Dat hoeft toch niet?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Littlerabbit, nee. Dan moet hij serieus gaan doen, en dat past niet bij hem
?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar dan moet ik mijn taalgebruik aanpassen + het feit dat ik dan op sommige momenten echt niet meer kan inloggen wat ik eerst wel deed.
Meh, dat was ik ook niet toch.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vanwege jou.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom noemt yvonne VBL 'niet het makkelijkste forum'? Wie denkt ze godverdomme wel niet dat ze is.
GGMM doet ook nooit serieusquote:Op maandag 27 mei 2013 00:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
is hij gelijk van zijn ban afquote:Op maandag 27 mei 2013 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet handig denk, zo'n mod die niet mag posten.
Ze had een rooie naam, dat betekent geloof ik dat ze ongesteld is.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zou een erg goede mod zijn inderdaad.
Waarom noemt yvonne VBL 'niet het makkelijkste forum'? Wie denkt ze godverdomme wel niet dat ze is.
quote:
Jawel, zeker wel. GGMM was een kuttroll, maar als het moest, dan was hij serieus.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, dat was ik ook niet toch.
[..]
Vanwege jou.
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze had een rooie naam, dat betekent geloof ik dat ze ongesteld is.
Uh, oke.quote:
Je wordt het niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan was, hij post gewoon nog hoor. Helaas.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Jawel, zeker wel. GGMM was een kuttroll, maar als het moest, dan was hij serieus.
Je moet daar 5 uur aanwezig zijn. Zou ik ook zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Guus heeft zich verslapen voor 'Wakker Nederland' van vanochtend, wat een loser
Rensiequote:Op maandag 27 mei 2013 00:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn wel mensen die het leuk zouden vinden en die dat niet sarcastisch bedoelde
Als mod was hij een kuttroll en soms serieus.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan was, hij post gewoon nog hoor. Helaas.
Pak van mijn hart.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik stel mij dan ook niet kandidaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |