Ik zou een erg goede mod zijn inderdaad.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of jij. Dan kan je dingen mee naar achteren nemen. ofzo.
Ja balenquote:Op maandag 27 mei 2013 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar dan moet ik mijn taalgebruik aanpassen + het feit dat ik dan op sommige momenten echt niet meer kan inloggen wat ik eerst wel deed.
Dat hoeft toch niet?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Littlerabbit, nee. Dan moet hij serieus gaan doen, en dat past niet bij hem
?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar dan moet ik mijn taalgebruik aanpassen + het feit dat ik dan op sommige momenten echt niet meer kan inloggen wat ik eerst wel deed.
Meh, dat was ik ook niet toch.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vanwege jou.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom noemt yvonne VBL 'niet het makkelijkste forum'? Wie denkt ze godverdomme wel niet dat ze is.
GGMM doet ook nooit serieusquote:Op maandag 27 mei 2013 00:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
is hij gelijk van zijn ban afquote:Op maandag 27 mei 2013 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet handig denk, zo'n mod die niet mag posten.
Ze had een rooie naam, dat betekent geloof ik dat ze ongesteld is.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zou een erg goede mod zijn inderdaad.
Waarom noemt yvonne VBL 'niet het makkelijkste forum'? Wie denkt ze godverdomme wel niet dat ze is.
quote:
Jawel, zeker wel. GGMM was een kuttroll, maar als het moest, dan was hij serieus.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, dat was ik ook niet toch.
[..]
Vanwege jou.
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze had een rooie naam, dat betekent geloof ik dat ze ongesteld is.
Uh, oke.quote:
Je wordt het niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan was, hij post gewoon nog hoor. Helaas.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Jawel, zeker wel. GGMM was een kuttroll, maar als het moest, dan was hij serieus.
Je moet daar 5 uur aanwezig zijn. Zou ik ook zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Guus heeft zich verslapen voor 'Wakker Nederland' van vanochtend, wat een loser
Rensiequote:Op maandag 27 mei 2013 00:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn wel mensen die het leuk zouden vinden en die dat niet sarcastisch bedoelde
Als mod was hij een kuttroll en soms serieus.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan was, hij post gewoon nog hoor. Helaas.
Pak van mijn hart.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik stel mij dan ook niet kandidaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |