Ik zou een erg goede mod zijn inderdaad.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of jij. Dan kan je dingen mee naar achteren nemen. ofzo.
Ja balenquote:Op maandag 27 mei 2013 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar dan moet ik mijn taalgebruik aanpassen + het feit dat ik dan op sommige momenten echt niet meer kan inloggen wat ik eerst wel deed.
Dat hoeft toch niet?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Littlerabbit, nee. Dan moet hij serieus gaan doen, en dat past niet bij hem
?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar dan moet ik mijn taalgebruik aanpassen + het feit dat ik dan op sommige momenten echt niet meer kan inloggen wat ik eerst wel deed.
Meh, dat was ik ook niet toch.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vanwege jou.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom noemt yvonne VBL 'niet het makkelijkste forum'? Wie denkt ze godverdomme wel niet dat ze is.
GGMM doet ook nooit serieusquote:Op maandag 27 mei 2013 00:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
is hij gelijk van zijn ban afquote:Op maandag 27 mei 2013 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet handig denk, zo'n mod die niet mag posten.
Ze had een rooie naam, dat betekent geloof ik dat ze ongesteld is.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zou een erg goede mod zijn inderdaad.
Waarom noemt yvonne VBL 'niet het makkelijkste forum'? Wie denkt ze godverdomme wel niet dat ze is.
quote:
Jawel, zeker wel. GGMM was een kuttroll, maar als het moest, dan was hij serieus.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, dat was ik ook niet toch.
[..]
Vanwege jou.
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze had een rooie naam, dat betekent geloof ik dat ze ongesteld is.
Uh, oke.quote:
Je wordt het niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan was, hij post gewoon nog hoor. Helaas.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Jawel, zeker wel. GGMM was een kuttroll, maar als het moest, dan was hij serieus.
Je moet daar 5 uur aanwezig zijn. Zou ik ook zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Guus heeft zich verslapen voor 'Wakker Nederland' van vanochtend, wat een loser
Rensiequote:Op maandag 27 mei 2013 00:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn wel mensen die het leuk zouden vinden en die dat niet sarcastisch bedoelde
Als mod was hij een kuttroll en soms serieus.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan was, hij post gewoon nog hoor. Helaas.
Pak van mijn hart.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik stel mij dan ook niet kandidaat.
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RensieLeider bij sigaarblogcom en bij Fok
Glansrijke carrière. Een groot slot op het Studio Voetbal topic
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hopelijk neemt zijn moeder het dan over na bedtijd.
Hiddink?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Guus heeft zich verslapen voor 'Wakker Nederland' van vanochtend, wat een loser
Hoe kut?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als mod was hij een kuttroll en soms serieus.
Als neger is hij een kuttroll.
Gelukkig maar, anders was je het zeker geworden.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik stel mij dan ook niet kandidaat.
Sowieso.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee jullie willen dat Stijn mod wordt
Noem jij mij nou een troll?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Jawel, zeker wel. GGMM was een kuttroll, maar als het moest, dan was hij serieus.
Mooi, hoef ik hem niet aan te zetten.quote:
BAM!quote:Op maandag 27 mei 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem jij mij nou een troll?Overigens stelt modereren niks voor. Het is aan de persoon zelf hoe serieus hij het neemt, maar sinds de komst van deze SC zijn de kankers ook redelijk gecentreerd.
Het is dat #TeamJohannes niet achter mijn aanstelling staat.
Ik ga hier maar niet teveel op inquote:Op maandag 27 mei 2013 00:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders was je het zeker geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |