denk ik ookquote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef GGMM het volgende:
Stylo zou wel een goede mod zijn denk ik. Trouwens.
Oh eerst wel?quote:
Of jij. Dan kan je dingen mee naar achteren nemen. ofzo.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Rens moet mod worden, die heeft tenminst natuurlijk overwicht en straalt gezag uit.
Leuke band. Maar hadden maar 1 leuke liedje. /tongquote:
quote:
Kan niet meer zo goed vertellen, maar stevenmac deed dom op FB tegen haar.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef GGMM het volgende:
Eensquote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef GGMM het volgende:
Davy heeft ook natuurlijk overgewicht al twijfel ik een beetje aan de gezagskwestie.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Rens moet mod worden, die heeft tenminst natuurlijk overwicht en straalt gezag uit.
Zijn wel mensen die het leuk zouden vinden en die dat niet sarcastisch bedoeldequote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Als hij het wilt worden, dan wordt hij het ook gewoon.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Davy heeft ook natuurlijk overgewicht al twijfel ik een beetje aan de gezagskwestie.
En hij is expert op het gebied van relletjes, die weet hij dus ook zo te beëindigen.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik zou het leuk vindenquote:Op maandag 27 mei 2013 00:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn wel mensen die het leuk zouden vinden en die dat niet sarcastisch bedoelde
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:45 schreef Tjacka het volgende:
Als Stylo mod wordt, dan ga ik echt huilen van geluk.
Littlerabbit. Al zie ik hem het niet echt willen.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als hij het wilt worden, dan wordt hij het ook gewoon.Zie naast Stylo weinig anderen eigenlijk...
Kanjerquote:Op maandag 27 mei 2013 00:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Davy heeft ook natuurlijk overgewicht al twijfel ik een beetje aan de gezagskwestie.
zei die toen ook over mij hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuke band. Maar hadden maar 1 leuke liedje. /tong
[..]
[..]
Kan niet meer zo goed vertellen, maar stevenmac deed dom op FB tegen haar.
[..]
Oké Lucky Lukequote:Op maandag 27 mei 2013 00:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan moet ik mijn taalgebruik aanpassen + het feit dat ik dan op sommige momenten echt niet meer kan inloggen wat ik eerst wel deed.quote:
Littlerabbit, nee. Dan moet hij serieus gaan doen, en dat past niet bij hemquote:Op maandag 27 mei 2013 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Littlerabbit. Al zie ik hem het niet echt willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |