quote:
Stiekem is dat niet waar en leest hij elke avond nog mee met Edgar.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch die gast die opeens een baan had?
juist niet actief dusquote:Op maandag 27 mei 2013 00:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Actief zijn is toch best belangrijk hoor. Zeker in VBL waar het zomaar uit het niks oorlog kan zijn.
Waarom post hij niet meer dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stiekem is dat niet waar en leest hij elke avond nog mee met Edgar.
Of opaatjesquote:Op maandag 27 mei 2013 00:41 schreef AFCNiels het volgende:
Als Littlerabbit het wordt, dan worden wel de Jessica Alba gifs vervangen door vrouwen die op cactussen zitten.
verwijdert.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
juist niet actief dus
vanmiddag wou ik even discussiëren over de opkomst in de arena, waar we het niet zo vaak over hebben, komt er weer zo'n teringlijer die zich wil laten gelden en alle posts verwijderd
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
juist niet actief dus
vanmiddag wou ik even discussiëren over de opkomst in de arena, waar we het niet zo vaak over hebben, komt er weer zo'n teringlijer die zich wil laten gelden en alle posts verwijderd
awwwwwquote:Op maandag 27 mei 2013 00:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stevenmac zei dat hij een toekomstige mod in mij zag, maar nu hij weg is kan ik nu niet meer een mod worden.
Je hebt inside mensen nodig. /davy.
Hij support Feyenoord anders ook met passie. Wel iets wat kinderlijk, maar dat kunnen.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Die baas komt eens in de twee weken online. Post dan in een wat dood topic dat opgeleukt wordt met gifjes 'kappen met offtopic gaan' en is dan weer pleite.
Ik kan die humor wel waarderen.
Jij kon zo goed opschieten met Stevenquote:Op maandag 27 mei 2013 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
awwwww
Zou je dat zo graag willen dan
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
juist niet actief dus
Is dit sarcastisch of echt?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij kon zo goed opschieten met Steven
Ik sluit niets uit.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
awwwww
Zou je dat zo graag willen dan
kon jaquote:Op maandag 27 mei 2013 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij kon zo goed opschieten met Steven
Sarcasme. Ben je Facebook-gate vergeten?quote:
/davy?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stevenmac zei dat hij een toekomstige mod in mij zag, maar nu hij weg is kan ik nu niet meer een mod worden.
Je hebt inside mensen nodig. /davy.
Wat is dat?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sarcasme. Ben je Facebook-gate vergeten?
Enlighten mequote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sarcasme. Ben je Facebook-gate vergeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |