Misschien dat de foto het een beetje vertekend, maar glimmen doet het als een gek.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Met "zwarte look"bedoel ik dus dat je geen glanzende wieldoppen ziet.
Is ie er tevreden mee? Ik bedoel zijn monteur...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:44 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Technisch gezien is het niet mijn auto, maar die van mijn eega, maar die post hem toch niet
Het is een Fiat Stilo Abarth 2.4 5M uit 2005 (handgeschakeld). Hij heeft trouwens inmiddels andere velgen.
Staan volgens mij gestald in een garage (is inderdaad 17")quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:21 schreef JohnB52 het volgende:
Mooie auto!
Wat heb je met deze velgen gedaan? (17" toch?)
Ik zie hem altijd gelukzalig optrekken, dus dat zit wel goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:37 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Is ie er tevreden mee? Ik bedoel zijn monteur...
Omdat ze allemaal kapot gaat bedoel je?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:37 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Is ie er tevreden mee? Ik bedoel zijn monteur...
De modellen voor 2003 staan er wel om bekend jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:13 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal kapot gaat bedoel je?
Dit is dan ook een foto van februari 2010quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:24 schreef JohnB52 het volgende:
Klopt!
Wist niet dat t alweer sneeuwde bij jullie? ;-)
Ja, vooral die Selespeed, wat een rampenbakquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:13 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal kapot gaat bedoel je?
ThanQ!!! Ook een fiesta rijder?quote:Op zondag 1 september 2013 02:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heerlijke auto... Mooie uitvoering ook
Yep.vorig jaar februari gekocht. Econetic. Inmiddels al 62.000km op de teller. Maar rijdt nog als nieuw.quote:
Dank en "Ja"ik ben A-technisch.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:55 schreef daNpy het volgende:
Die jongen weet echt niks van techniek
Hij bedoeld de velg, achter de wieldop (neem ik aan).
quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Renault Clio TCe 90
En van de andere die we hebben kan ik even geen foto vinden, maar Atosje dus weinig bijzonders
Ja fijn bakkie, nog even wat meer kilometers maken om echt te kunnen oordelen. Maar eerste indruk is prima.quote:
VW Corrado!quote:Op donderdag 5 september 2013 13:37 schreef Koveras het volgende:
Privé auto:
[ afbeelding ]
VW Corrado VR6
Mooie autoquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:11 schreef ClintOosthout het volgende:
Vrijdag tegen aan gelopen.moetzeggen rijd erg fijn![]()
[ afbeelding ]
en een foto van mezelf zoals het hoort, maar na 150km wel weer errug vies.![]()
[ afbeelding ]
Ehm...ik zie jou zelf er niet in staan. Of ik moet je reactie verkeerd hebben begrepen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:11 schreef ClintOosthout het volgende:
en een foto van mezelf zoals het hoort, maar na 150km wel weer errug vies.![]()
Thx hij rijd ook erg fijn.quote:
Waarom ik voor deze auto gekozen heb?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat dit merk steeds meer in het straatbeeld komt. Nooit zo begrepen waarom eigenlijk. Beetje het verhaal van bepaalde audi-modellen die na een bepaalde film/reclame ineens meer in de belangstelling komen te staan?
Is dit een grap ofzo? Of heb je echt geen idee van wat je koopt, net zo min als de verkoper benul heeft van wat hij verkoopt?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:14 schreef Beavis het volgende:
Leuk detail: ik had met de verkoper afgesproken dat hij er wel een nieuwe distributieriem op moest zetten. Belt hij mij net op: "er zit geen riem maar een ketting op. Vervanging is dus niet nodig. Ter compensatie krijg je vier nieuwe banden"
Blijkbaar bestaat de eerlijke verkoper
Snap dat het jou niet interesseert. Mijn boeit het ook vrij weinig of er nu een riem of een ketting inzit, maar dat de verkoper niet weet wat er onder de motorkap zit is wel enigszins kwalijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:12 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik verdiep mij niet in riem of ketting. Boeit mij niet. Bij aankoop vraag ik wel of het goed zit.
Een Swift van 2008 moest, volgens zijn navraag, na 90000km voorzien worden van een nieuwe riem. Deze heeft 98000km. Vandaar de afspraak.
Dat hij zich daar niet in heeft verdiept is zijn probleem en dat hij deze compensatie heeft aageboden vind ik wel enorm coulant en eerlijk.
Chapeau voor de verkoper!
Vaak is een autoverkoper ook maar een comercieel type met affiniteit voor auto's... Het zijn zelden technische mensen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:10 schreef DDriver het volgende:
[..]
Snap dat het jou niet interesseert. Mijn boeit het ook vrij weinig of er nu een riem of een ketting inzit, maar dat de verkoper niet weet wat er onder de motorkap zit is wel enigszins kwalijk.
Los daarvan is het natuurlijk wel netjes dat hij je dit verteld en het compenseert met nieuwe banden.
Ik snap dat je verkoopskills moet hebben, en zolang je deze hebt is je werkgever erg blij met je. Je moet toch weten wat je verkoopt, behalve het product wat voor het oog ligt? Dingen als een riem/ketting is het eerste waar een (enigszins) autokenner naar vraagt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:15 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Vaak is een autoverkoper ook maar een comercieel type met affiniteit voor auto's... Het zijn zelden technische mensen.
Laat je nog even.weten welke banden je.hebt gekregen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:12 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik verdiep mij niet in riem of ketting. Boeit mij niet. Bij aankoop vraag ik wel of het goed zit.
Een Swift van 2008 moest, volgens zijn navraag, na 90000km voorzien worden van een nieuwe riem. Deze heeft 98000km. Vandaar de afspraak.
Dat hij zich daar niet in heeft verdiept is zijn probleem en dat hij deze compensatie heeft aageboden vind ik wel enorm coulant en eerlijk.
Chapeau voor de verkoper!
Wat laat jij je makkelijk afschepen zeg. Als je van die Chinese meukbanden krijgt mag je ze er zelf weer onder vandaan gaan schroeven en fatsoenlijke kopen, dus hoezo service? Het is goedbedoeld, dat ongetwijfeld, maar ik zou het niet zomaar willen zonder overleg over het type band.quote:Op zondag 20 oktober 2013 08:35 schreef Beavis het volgende:
[..]
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.
De verkoper was niet verplicht mij dit aan te bieden. Dit is alleen maar extra service en daar ben ik blij mee. Goodrides of Michelin, het zijn nieuwe banden die langer meegaan dan wat er nu nog onder zit.
Volvo R velgjesquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:22 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, met die dikke velgen!
nice hoe je die circuit prepped E36 achter je laatquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:58 schreef DS4 het volgende:
U vraagt, wij draaien...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind mooi en ik is jaloers!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:53 schreef DS4 het volgende:
Letterlijk en figuurlijk een groene auto...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kill it with fire!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:53 schreef DS4 het volgende:
Letterlijk en figuurlijk een groene auto...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, vandaag niet in Utrecht geweest, laat staan in de Tesla.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:49 schreef dick_laurent het volgende:
edit: hoe toevallig! ik stond een uurtje geleden in Utrecht naast een Tesla model s te wachten bij het stoplicht. Was jij niet toevallig?
Nou nog een betere woonomgeving...quote:
Heb je ook een motor swap gedaan? Ik wil ook een E30 kopen en dan een V8 of grotere I6 erin, of een vanos.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:01 schreef rival het volgende:
De mijne, samen met wat soortgenoten.
Ik heb echt genoten de afgelopen weken met al die hitte en zon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn genomen in Doel (België).quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik vind die graffiti juist supervet. Waar is die foto genomen?
Als fotolocatie idd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:12 schreef dick_laurent het volgende:
Ik vind die graffiti juist supervet.
Die gebande was ik. Ja dat was zeker legitiem en interessant ook nog.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:34 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
Kloon of niet, dat was toch een prima legitiem praatje? Om dat allemaal nou weg te gaan halen....
zeggen ze allemaalquote:
Mooie bak. Is al wel een beetje hard in geramd. En ¤65.000 voor een Nissan waar de kop al vanaf is vind ik overigens wel erg veel geld.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:30 schreef longasleep het volgende:
dan nog maar 1 op een andere plek.
anders geloven jullie het toch niet
[ afbeelding ]
rechts bestaat niet meer, links ziet er momenteel zo uit:(maar dan met kooi)quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:37 schreef bietelboer het volgende:
Oud en nieuw naast elkaar
[ afbeelding ]
Verwacht van jou hier binnenkort toch wel een update.quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:03 schreef bietelboer het volgende:
[..]
rechts bestaat niet meer, links ziet er momenteel zo uit:(maar dan met kooi)
[ afbeelding ]
Jij zit bij de maffia?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:40 schreef eXplorer1 het volgende:
S8 4.2 40V Facelift MY2000
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel handdoekensetjes heb je al bijeen....?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:40 schreef eXplorer1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnx ben er blij mee.quote:
Hahaha, LPG dus verbruik boeit niet zoveelquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:41 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hoeveel handdoekensetjes heb je al bijeen....?
nice! volgens mij heb ik je weleens zien rijden, is in zuidoost toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:40 schreef eXplorer1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yesss, serieus? Waauuww ik ben er niet zo heel vaak maar werk er vlakbijquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:49 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
nice! volgens mij heb ik je weleens zien rijden, is in zuidoost toch?
Mooie auto!quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:40 schreef eXplorer1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die velgenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:40 schreef eXplorer1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je ook nog iets gedaan om je kachel mee te regelen of staat die nu permanent op 1 stand? Ik ben eigenlijk ook benieuwd waarom je nog een headunit er onder hebt hangen terwijl je met software op die pc toch héél ver kan komen?quote:Op maandag 6 april 2015 23:41 schreef BadNews het volgende:
Aangezien ik graag wat vertier in mijn auto heb, heb ik samen met een vriend een carpc (ook wel een carputer) in gebouwd met touchscreen. (gps, navigatie, wifi, fm-antenne, achteruitrijcamera)
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |