Is dat de naam van de auto of ben je een roman aan het schrijven? Wat een verhaal man!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:10 schreef Wicked-Game het volgende:
Audi A3 Sportback 1.4TFSI COD Ambition Proline S
Gelijk een enorme deuk in de motorkap.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]Dat doe je toch niet als je je auto wilt aanprijzen?
incl alu kap?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:23 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echte G6-R
Tja ik kan er ook weinig aan doen dat Audi dergelijke benamingen heeft. Het begint al met de auto zelf die Audi A3 Sportback heet, daar komt dan nog je pakket keuze naam bij Ambition Proline S in mijn geval. En dan heb je nog de motor... Ja dan krijg je een mond vol als benamingquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Is dat de naam van de auto of ben je een roman aan het schrijven? Wat een verhaal man!
Altijd de optie zonder motor- en type aanduiding aanvinkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:19 schreef JohnB52 het volgende:
Jij blij dat ze dat niet achterop je koffer plakken!
Mooie bak! En tijdloos model ook. 15 jaar oud?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 04:51 schreef Lorinser het volgende:
Rij alweer 2 jaar bijna met plezier in mijn v8 taxi. E430 that is.
[ afbeelding ]
natuurlijk!quote:
Ja ik weet wat het een echte R maakt, veel is de alu kap al vervangen doordat er ooit schade is gereden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:27 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
natuurlijk!
en incl rode gordels, etc etc,
Ik vind je kenteken ook briljant trouwens.. THNX!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:29 schreef Lorinser het volgende:
15 jaar oud inderdaad. Deze auto's hebben geen best imago, roest. Deze begint inmiddels ook her en der helaas. Maar qua betrouwbaarheid is een W210 toch echt goed. Dit is mijn tweede, hiervoor een E300 Turbodiesel gereden. Machtig ding.
Zo, mooie AMG velgjes eronder. Mooie auto man!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 04:51 schreef Lorinser het volgende:
Rij alweer 2 jaar bijna met plezier in mijn v8 taxi. E430 that is.
[ afbeelding ]
Daar ben ik het volledig met je eens. Zelf hebben ik en mijn vader altijd Mercedessen gehad. Heb nu een W221 en heb al een lange tijd last van ABS en ESP storingen waardoor mijn Distronic het niet doet, en af en toe weer wel. Moet opnieuw de ABR pomp laten vervangen. Maar de vorige Mercedessen waren 2 W214 E500 en een W203 C32 AMG en daar was nooit iets mis mee over storingen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:01 schreef Lorinser het volgende:
Heb rondgekeken voor het nieuwere type, W211. Maar nieuwere benzen zijn mij te storingsgevoelig.
Ben zelf ondernemer en repareer ook auto's, voornamelijk Mercedes. Daarnaast nog beheerder van een MB club. Heb al besloten wat er in de toekomst gaat komen.
Mijn 1.8 ongeveer anderhalve maand geleden verkocht! Was en is een heerlijke auto. Lijkt er sprekend op, alleen reed de mijne op lpg.quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:38 schreef dylanrr het volgende:
Heb sinds anderhalve maand een Astra H.
Vandaag de lichtmetalen wieldoppen voorzien van een nieuw laagje lak.
[ afbeelding ]
Mij bevalt hij opzich ook wel aardig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:28 schreef minmex het volgende:
[..]
Mijn 1.8 ongeveer anderhalve maand geleden verkocht! Was en is een heerlijke auto. Lijkt er sprekend op, alleen reed de mijne op lpg.
Is dat een trend nu dat iedereen deze 'zwarte'look heeft op de banden?quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:38 schreef dylanrr het volgende:
Heb sinds anderhalve maand een Astra H.
Vandaag de lichtmetalen wieldoppen voorzien van een nieuw laagje lak.
Welke zwarte look op de banden?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:18 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Is dat een trend nu dat iedereen deze 'zwarte'look heeft op de banden?
In mijn tijd was de wieldop en diens glans/grootte waar je mee pronkte
De wielen dus.. Heb mijn 17" wielen waar ik winterbanden op heb liggen ook zwart gespoten, eigenlijk meer als steek naar al die zwart staal rijders in de winterquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:39 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Welke zwarte look op de banden?
Ik vind dat m'n wielen nu aardig glanzen hoor, dus is niet anders toch?
Met "zwarte look"bedoel ik dus dat je geen glanzende wieldoppen ziet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:39 schreef dylanrr het volgende:
Welke zwarte look op de banden?
Ik vind dat m'n wielen nu aardig glanzen hoor, dus is niet anders toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |