Mooi ding, nog niet "vertaxied" of wel?quote:Op maandag 17 juni 2013 09:39 schreef Roellie80 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nah, hij heeft 185.000 gelopen. Ik heb m overgekocht van m'n schoonvader. Hij is jarenlang monteur geweest bij Mercedes, dit was echt z'n kindje. Het ding zit bomvol met opties, compleet Bilstein sportpakket erop, I'm lovin'itquote:Op maandag 17 juni 2013 09:56 schreef penny-wise het volgende:
Mooi ding, nog niet "vertaxied" of wel?
Zo kan ie er ook uitzien:quote:Op maandag 17 juni 2013 09:39 schreef Roellie80 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:
Oeh. Die stond ook hoog op mijn lijstje.. Tis alleen iets heel anders geworden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:46 schreef CecilBDemented het volgende:
Mitsubishi Galant 2.0 GLXI
[ afbeelding ]
Haha en ik twijfelde tussen de galant en de volvo.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:37 schreef minmex het volgende:
[..]
Oeh. Die stond ook hoog op mijn lijstje.. Tis alleen iets heel anders geworden.
Volvo v50 2.0 uit 2007
[ afbeelding ]
Grappig! Had hiervoor een Opel Corsa, daarna een Astra H station vanwege de ruimte. Zocht nu een station die net een stapje (paar) hoger is dan de Astra. Geen voorliefde dus. Alhoewel ik sinds een maand of wat best Volvo geil ben gewordenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:07 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
Haha en ik twijfelde tussen de galant en de volvo.
had ook in de volvo gereden, maar was slecht onderhouden.
de galant kon ik voor een mooie prijs overnemen, met heel weinig km.
ben dus voor de galant gegaan.
maarja ik hou van mitsubishi![]()
net iets meer dan van Volvo
Mooi, die ford motor die er in ligt heeft genoeg power!quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:37 schreef minmex het volgende:
[..]
Oeh. Die stond ook hoog op mijn lijstje.. Tis alleen iets heel anders geworden.
Volvo v50 2.0 uit 2007
[ afbeelding ]
ja, alleen moet je wel flink hoog in de toeren om ze los te krijgen!quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:17 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Mooi, die ford motor die er in ligt heeft genoeg power!
de motion, facelift, of avance bumper?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:12 schreef minmex het volgende:
[..]
Grappig! Had hiervoor een Opel Corsa, daarna een Astra H station vanwege de ruimte. Zocht nu een station die net een stapje (paar) hoger is dan de Astra. Geen voorliefde dus. Alhoewel ik sinds een maand of wat best Volvo geil ben geworden
De galant in het zilver vond ik gaaf vanwege de voorkant. Apart. Alleen voor mij inmiddels te oud om nog aan te schaffen.
Wat blijft dit toch een prachtige auto.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:39 schreef Roellie80 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En toen viel ik door de mand. Geen idee..quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:27 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
de motion, facelift, of avance bumper?
Mooie auto nog steeds. Hier staat altijd een blauwe Station V6quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:46 schreef CecilBDemented het volgende:
Mitsubishi Galant 2.0 GLXI
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |