Mooie bak. Is al wel een beetje hard in geramd. En €65.000 voor een Nissan waar de kop al vanaf is vind ik overigens wel erg veel geld.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:30 schreef longasleep het volgende:
dan nog maar 1 op een andere plek.
anders geloven jullie het toch niet
[ afbeelding ]
rechts bestaat niet meer, links ziet er momenteel zo uit:(maar dan met kooi)quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:37 schreef bietelboer het volgende:
Oud en nieuw naast elkaar
[ afbeelding ]
Verwacht van jou hier binnenkort toch wel een update.quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:03 schreef bietelboer het volgende:
[..]
rechts bestaat niet meer, links ziet er momenteel zo uit:(maar dan met kooi)
[ afbeelding ]
Jij zit bij de maffia?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:40 schreef eXplorer1 het volgende:
S8 4.2 40V Facelift MY2000
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahahahaquote:
Hoeveel handdoekensetjes heb je al bijeen....?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:40 schreef eXplorer1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnx ben er blij mee.quote:
Hahaha, LPG dus verbruik boeit niet zoveelquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:41 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hoeveel handdoekensetjes heb je al bijeen....?
nice! volgens mij heb ik je weleens zien rijden, is in zuidoost toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:40 schreef eXplorer1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yesss, serieus? Waauuww ik ben er niet zo heel vaak maar werk er vlakbijquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:49 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
nice! volgens mij heb ik je weleens zien rijden, is in zuidoost toch?
Mooie auto!quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:40 schreef eXplorer1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thx!!quote:
Die velgenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:40 schreef eXplorer1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je ook nog iets gedaan om je kachel mee te regelen of staat die nu permanent op 1 stand? Ik ben eigenlijk ook benieuwd waarom je nog een headunit er onder hebt hangen terwijl je met software op die pc toch héél ver kan komen?quote:Op maandag 6 april 2015 23:41 schreef BadNews het volgende:
Aangezien ik graag wat vertier in mijn auto heb, heb ik samen met een vriend een carpc (ook wel een carputer) in gebouwd met touchscreen. (gps, navigatie, wifi, fm-antenne, achteruitrijcamera)
[ link | afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop