quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Renault Clio TCe 90
En van de andere die we hebben kan ik even geen foto vinden, maar Atosje dus weinig bijzonders
Ja fijn bakkie, nog even wat meer kilometers maken om echt te kunnen oordelen. Maar eerste indruk is prima.quote:
VW Corrado!quote:Op donderdag 5 september 2013 13:37 schreef Koveras het volgende:
Privé auto:
[ afbeelding ]
VW Corrado VR6
Mooie autoquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:11 schreef ClintOosthout het volgende:
Vrijdag tegen aan gelopen.moetzeggen rijd erg fijn![]()
[ afbeelding ]
en een foto van mezelf zoals het hoort, maar na 150km wel weer errug vies.![]()
[ afbeelding ]
Ehm...ik zie jou zelf er niet in staan. Of ik moet je reactie verkeerd hebben begrepen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:11 schreef ClintOosthout het volgende:
en een foto van mezelf zoals het hoort, maar na 150km wel weer errug vies.![]()
Thx hij rijd ook erg fijn.quote:
Waarom ik voor deze auto gekozen heb?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat dit merk steeds meer in het straatbeeld komt. Nooit zo begrepen waarom eigenlijk. Beetje het verhaal van bepaalde audi-modellen die na een bepaalde film/reclame ineens meer in de belangstelling komen te staan?
Is dit een grap ofzo? Of heb je echt geen idee van wat je koopt, net zo min als de verkoper benul heeft van wat hij verkoopt?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:14 schreef Beavis het volgende:
Leuk detail: ik had met de verkoper afgesproken dat hij er wel een nieuwe distributieriem op moest zetten. Belt hij mij net op: "er zit geen riem maar een ketting op. Vervanging is dus niet nodig. Ter compensatie krijg je vier nieuwe banden"
Blijkbaar bestaat de eerlijke verkoper
Snap dat het jou niet interesseert. Mijn boeit het ook vrij weinig of er nu een riem of een ketting inzit, maar dat de verkoper niet weet wat er onder de motorkap zit is wel enigszins kwalijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:12 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik verdiep mij niet in riem of ketting. Boeit mij niet. Bij aankoop vraag ik wel of het goed zit.
Een Swift van 2008 moest, volgens zijn navraag, na 90000km voorzien worden van een nieuwe riem. Deze heeft 98000km. Vandaar de afspraak.
Dat hij zich daar niet in heeft verdiept is zijn probleem en dat hij deze compensatie heeft aageboden vind ik wel enorm coulant en eerlijk.
Chapeau voor de verkoper!
Vaak is een autoverkoper ook maar een comercieel type met affiniteit voor auto's... Het zijn zelden technische mensen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:10 schreef DDriver het volgende:
[..]
Snap dat het jou niet interesseert. Mijn boeit het ook vrij weinig of er nu een riem of een ketting inzit, maar dat de verkoper niet weet wat er onder de motorkap zit is wel enigszins kwalijk.
Los daarvan is het natuurlijk wel netjes dat hij je dit verteld en het compenseert met nieuwe banden.
Ik snap dat je verkoopskills moet hebben, en zolang je deze hebt is je werkgever erg blij met je. Je moet toch weten wat je verkoopt, behalve het product wat voor het oog ligt? Dingen als een riem/ketting is het eerste waar een (enigszins) autokenner naar vraagt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:15 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Vaak is een autoverkoper ook maar een comercieel type met affiniteit voor auto's... Het zijn zelden technische mensen.
Laat je nog even.weten welke banden je.hebt gekregen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:12 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik verdiep mij niet in riem of ketting. Boeit mij niet. Bij aankoop vraag ik wel of het goed zit.
Een Swift van 2008 moest, volgens zijn navraag, na 90000km voorzien worden van een nieuwe riem. Deze heeft 98000km. Vandaar de afspraak.
Dat hij zich daar niet in heeft verdiept is zijn probleem en dat hij deze compensatie heeft aageboden vind ik wel enorm coulant en eerlijk.
Chapeau voor de verkoper!
Wat laat jij je makkelijk afschepen zeg. Als je van die Chinese meukbanden krijgt mag je ze er zelf weer onder vandaan gaan schroeven en fatsoenlijke kopen, dus hoezo service? Het is goedbedoeld, dat ongetwijfeld, maar ik zou het niet zomaar willen zonder overleg over het type band.quote:Op zondag 20 oktober 2013 08:35 schreef Beavis het volgende:
[..]
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.
De verkoper was niet verplicht mij dit aan te bieden. Dit is alleen maar extra service en daar ben ik blij mee. Goodrides of Michelin, het zijn nieuwe banden die langer meegaan dan wat er nu nog onder zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |