Zullen we een huidig probleem in onze samenleving selecteren en deze met een Occupy-georinteerde aanpak vergezellen? Dan kunnen we vervolgens daarover discussieren.quote:Op zondag 18 november 2012 14:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zullen we anders in het volgende topic wat concrete dingen aanhalen om tegen 'het systeem' aan te schoppen?
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
AMSTERDAM -
Op enkele plaatsen in het land waren zaterdag demonstraties tegen de Amerikaanse multinational Monsanto, die producten maakt voor de landbouw. De meeste mensen kwamen in Amsterdam en Wageningen opdagen.
In Wageningen zou het volgens de organisatoren om 3000 man gaan, de politie hield het op ongeveer 1000 mensen. In Amsterdam verzamelden zich ongeveer 1200 demonstranten. Daarnaast waren in Den Haag enkele honderden betogers op de been. Ook in Bergschenhoek, stond een bijeenkomst gepland, maar daarvan zijn geen bijzonderheden bekend.
Monsanto geniet vooral vooral onder tegenstanders van genetisch gemanipuleerde gewassen een slechte reputatie. Het concern, dat vestigingen heeft in Wageningen en Bergschenhoek, is ook in andere landen het mikpunt van demonstraties.
Tijdens de bijeenkomsten, die rond 14.00 uur in ons land begonnen, waren er toespraken en optredens. Sommige gingen gepaard met protestmarsen en duurden tot het eind van de middag. Volgens de betrokken politiekorpsen is alles rustig verlopen.
De actievoerders verwijten de multinational, die grote invloed wordt toegedicht op politiek en wetenschap, onder meer de voedselketen in gevaar te brengen met de bestrijdingsmiddelen en de genetische gemanipuleerde gewassen die het produceert.
Het van oorsprong chemische bedrijf is bekend als producent van het onkruidbestrijdingsmiddel Roundup en van genetisch gemanipuleerde gewassen als mas en soja.
Topman Hugh Grant van Monsanto verwijt tegenstanders elitair gedrag. Hij zette critici weg als mensen die het zich financieel kunnen veroorloven biologisch voedsel te kopen en ondertussen anderen meer betaalbare opties ontzeggen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)egen_Monsanto__.html
Daar heeft Hugh Grant (what's in a name) wel een beetje een punt.
Dat heb ik sowieso niet elke dag op mijn bord.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef Erasmo het volgende:
Iedereen kan biologisch eten als ie wilt alleen moet je dan afstappen van iedere dag biefstuk en kipfilet op je bord.
Hadden ze vroeger geen salmonella?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:31 schreef Erasmo het volgende:
Dan eten ze maar wat minder vlees. Het is pas een paar tiental jaar normaal om elke dag vlees te eten, vroeger hadden ze op zondag een kip per gezin en daar deden ze dan de rest van de week mee.
quote:Occupy Wall St.: "Imagine that Times Square is like a battlefield and there are no news. This is what happens in Turkey now."
The mainstream media is silent in Turkey, fearful of the government. Please SHARE what is coming through.
quote:‘Blockupy’ terug in Frankfurt
Zo'n 2500 activisten blokkeren vrijdag in Frankfurt de straten voor de Europese Centrale Bank. De betogers zijn het niet eens met de manier waarop de ECB de crisis aanpakt.
Onder de noemer ‘Blockupy’ proberen de demonstranten de medewerkers van de bank een dagje vrijaf te geven. Dat blijkt goed te werken: diverse banken riepen hun werknemers op om thuis te blijven. De ECB beweert wel gewoon operationeel te blijven vandaag.
De politie is bewapend met traangas en waterkannonen. Tot nu toe hoefden die niet ingezet te worden. Vorig jaar werden in Frankfurt tijdens soortgelijke protesten honderden mensen opgepakt. Voor morgen staan er demonstraties door heel Europa op het programma. Meer dan 15.000 extra betogers worden dan in de Duitse stad verwacht. Ook in Den Haag gaan mensen zaterdag de straat op wegens de bezuinigingen.
Bron: Telegraaf
Het protest in Istanbul ging toch over een stadspark met enkele honderden demonstranten? Gaat het om meer, dan, dat er in dat kader een regeringsgebouw in de hens is gezet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:41 schreef Summers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Istanbul a few minutes ago, a government building was set on fire.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat nu om de AK partij. Censuur, islamisering, vervolging van journalisten en activisten. Standaard Occupy/Arabische Lente gedoe.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het protest in Istanbul ging toch over een stadspark met enkele honderden demonstranten? Gaat het om meer, dan, dat er in dat kader een regeringsgebouw in de hens is gezet?
http://imgur.com/r/POLITIC/q3XfOFfquote:Istanbul police has started a war against their citizens. Many people are dead.
Ook raar als je vreedzame betogers gaat aanvallen , dat is meteen een boodschap aan de rest van de bevolking .quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het protest in Istanbul ging toch over een stadspark met enkele honderden demonstranten? Gaat het om meer, dan, dat er in dat kader een regeringsgebouw in de hens is gezet?
quote:Turkije: volksverzet grijpt om zich heen http://www.ravotr.nl/2013(...)grijpt-om-zich-heen/
De protesten in Turkije grijpen om zich heen. De grove politieaanvallen hebben mensen bozer gemaakt, de arrogante taal van premier Erdogan werkt als olie op het vuur. Wat begon als de protest tegen de sloop van een park ten behoeve van stadsvernieuwing in Istanbul. Occupy Gezi is de vlag, maar die dekt de steeds omvangrijker en explosieve lading allang niet meer. Intussen is er geweldig goed nieuws: het Taksim-plein is in handen van demonstranten, de politie trekt zich terug!
Het politiegeweld van 30 mei heeft zich 31 mei en vandaag voortgezet. “Ooggetuigen melden dat ze nog nooit zoveel traangas hebben gezien in Istanbul.” Twaalf mensen met zware verwondingen. Waterkanonnen spoten mensen omver. Een politicus van een pro-Koerdische oppositiepartij raakte gewond. Intussen zijn zeker 81 mensen gearresteerd. Maar de demonstranten bleven komen, ook vandaag weer 10.000 mensen. “Regering,treedt af” en “Verenigd tegen fascisme”, riepen mensen. Dat gaat flink wat verder dan: blijf van ons park af.
Kijk eens aan! ik vraag me alleen af wat ik me bij dat 'censuur' moet voorstellen. Het lijkt me niet te doen, nl.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef Summers het volgende:
[..]
Ook raar als je vreedzame betogers gaat aanvallen , dat is meteen een boodschap aan de rest van de bevolking .
[..]
twitter:OccupyWallStNYC twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 23:14:24#ReOccupy at Zuccotti Park still going strong! About 1K here. Great energy, with whole lot of support for #OccupyGezi http://t.co/FYKsZAMyRR reageer retweet
Main stream media zend de protesten niet uit enquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kijk eens aan! ik vraag me alleen af wat ik me bij dat 'censuur' moet voorstellen. Het lijkt me niet te doen, nl.
Als je er in de buurt woont, kun je zonder meer even gaan kijken en thuis je berichtjes op het internet zetten, lijkt me.
Ik denk eigenlijk dat de jammers ingezet zijn om te voorkomen dat demonstranten elkaar te hulp kunnen roepen per telefoon.
quote:A massive anti-government protest in Istanbul, prompted after days of unrest were sparked by plans to redevelop one of the last remaining central public parks, appears to have led to a throttling of social media both in the city and across Turkey. TechCrunch has independently verified via a number of sources that both Facebook and Twitter have been almost impossible to access from inside Istanbul, and other parts of Turkey. There are also anecdotal reports of authorities switching off access in a localised manner around Taksim Square where thousands of people are demonstrating
Apart, lijkt me weinig zinvol. Mensen die in de buurt wonen kunnen zonder meer via andere media berichten posten, of via anderen, via proxy's, eindje reizen en dan posten, whatever..quote:Op zondag 2 juni 2013 00:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Main stream media zend de protesten niet uit en
As Anti-Government Protests Erupt In Istanbul, Facebook And Twitter Appear Suddenly Throttled
[..]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:02 schreef Summers het volgende:
Vanochtend Istanbul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is de Eurasia marathonquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:02 schreef Summers het volgende:
Vanochtend Istanbul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh kijk eens! Wie manipuleert het nieuws hier? En de 'mainstream media' en de internet media houden hun klep omdat ze gesmoord worden? Of omdat er minder aan de hand is dan er wordt beweerd?quote:Op zondag 2 juni 2013 09:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[..]
Dit is de Eurasia marathonMaar blijf maar lekker klakkeloos dingen overnemen van de o zo betrouwbare nieuwe media
Straks volgen die plaatjes waarop allerlei nog levende mensen worden doodverklaard.quote:Op zondag 2 juni 2013 09:28 schreef Erasmo het volgende:
Dit is de Eurasia marathonMaar blijf maar lekker klakkeloos dingen overnemen van de o zo betrouwbare nieuwe media
Jammer he maar als je nu denkt dat staatspropaganda aantrekkelijker word daardoor dan heb je het misquote:Op zondag 2 juni 2013 09:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[..]
Het staat in de verste verte niet gelijk met elkaar , waarom verdedigt iemand nog de MSMquote:
Anders stort hun wereldbeeld in elkaar.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:10 schreef Summers het volgende:
[..]
Het staat in de verste verte niet gelijk met elkaar , waarom verdedigt iemand nog de MSM
Maar de bronnen die jij gebruikt zijn bewezen onbetrouwbaar, en jij bent bewezen kritiekloos..quote:Op zondag 2 juni 2013 11:04 schreef Summers het volgende:
[..]
Jammer he maar als je nu denkt dat staatspropaganda aantrekkelijker word daardoor dan heb je het mis
quote:Op zondag 2 juni 2013 12:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar de bronnen die jij gebruikt zijn bewezen onbetrouwbaar, en jij bent bewezen kritiekloos..
Hoe kun je dan over manipulatie van andere media beginnen? Het staat niet eens vast dat er meer aan de hand is dan de massamedia vermelden. Maak dat eerst eens hard, voordat je anderen onjuist beschuldigt, want dan sla je echt een flater.
http://barracudanls.blogspot.nl/quote:De Landelijke Demonstratie op het Lange Voorhout zaterdagmiddag moest het grootste protest ever worden, een Nederlandse variant van Blockupy, maar dankzij de sociale media werd al gauw duidelijk dat het evenement op een totale deceptie was uitgelopen, met nog geen honderd man op het Haagse grind. 'Nou ik was aanwezig. Maar met zo weinig animo is het niet echt serieus te nemen. Hetgeen valt te verwijten aan de slordige en late organisatie'.
Zeg dat wel. Wie denkt Nederlanders op de been te krijgen met een paar al te makkelijke stellingen op Facebook of het web over bezuinigingen, zonder daarbij vakbeweging en andere belangengroepen te betrekken, moet niet raar opkijken dat er geen hond komt opdagen. En een video op tekst en muziek van Kamervragen van Lange Frans ('Volkert van der G. opgebekt door de M.E. Niet alleen maar schizofreen en gehersenspoeld') wekt al helemaal verkeerde verwachtingen. Zeker bij aluhoedjes, die weer eens een uitgelezen kans zagen voor de verkondiging van het evangelie: 'Ook kwam er nog een andere groep bij met totaal andere standpunten, die op mij nogal een zweverige indruk maakten. Daardoor haken velen af.'
Oftewel: Blockupy Nederland op voorhand kapot gecomplotterd. Onder het motto 'Nazi Nederland, Burnout Binnenhof' dreigden inderdaad flink wat gekkies uit Den Haag CS te rollen. Micha Kat drong zich deze week nog aan de organisatoren op in zijn gedroomde rol van de Nederlandse Beppe Grillo. 'Oh nee, niet de spugende biljartbal', moet een deel van het potentile verzet gedacht hebben. Wel lukte het Prof. Drs. G.B.J. VanFrikschoten van AmsterdamPost het podium te beklimmen, om zijn nood te klagen over het feit dat hij sinds de invoering van de euro geen tandarts meer heeft gezien. Lekker relevant weer, Frik!
Het is niet de eerste keer dat een volksopstand wordt verprutst door complotters en andere excentriekelingen. Tijdens Volksopstand 2008 wist GroenLinks niet hoe snel ze haar kraam moest afbreken nadat ze waren aangesproken door mensen die zich ernstige zorgen maken over chemtrails en nulpuntsenergie. Dat was eens en nooit meer.
Dat het anders kan, bewezen een week geleden de demonstraties tegen de multinational Monsanto, die alleen al in Nederland duizenden mensen op de been bracht. Die vreesden dat de voedselketen in gevaar zou komen met de bestrijdingsmiddelen en de genetisch gemanipuleerde gewassen van de multinational. Gisteren al ging het bedrijf door de knien.
Nou moet je niet gaan draaien. Ik heb niet gezegd dat zij zeggen dat er niks aan de hand is. Jij zei zelf dat de massmedia niet veel vermeldden en het internet gesmoord werd.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:09 schreef Summers het volgende:
[..]Msm of social media zeggen toch beide dat er iets aan de hand is ? Er zijn doden gevallen , , meer dan 900 arrestaties , een heleboel gewonden , hoezo is er niks aan de hand
Voorbeeldjequote:Op zondag 2 juni 2013 12:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou moet je niet gaan draaien. Ik heb niet gezegd dat zij zeggen dat er niks aan de hand is. Jij zei zelf dat de massmedia niet veel vermeldden en het internet gesmoord werd.
quote:Electronics shop in turkey.
CNN USA shows protests, CNN Turkey shows an animal program.
This is pretty much the opposite of what happened with occupy, western media largely ignored it whilst Russian and Iranian media covered it extensively.
Gelukkig stort die al inquote:Op zondag 2 juni 2013 11:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Anders stort hun wereldbeeld in elkaar.
Dus wat is het nu?quote:Op zondag 2 juni 2013 13:39 schreef Summers het volgende:
[..]
Voorbeeldje
[..]
[ afbeelding ]
Dat gebeurd standaard bij elk land bij elke opstand bij elke msm dus waarom dat zo gek klinkt ...
Mooi voorbeeld waarom de MSM onbetrouwbaar is en mensen op internet het nieuws gaan lezen en 1 van de redenen waarom mensen boos zijn .quote:
trukse media ( propaganda heet dat).. is niet de voledige algemene media zie foto hier boven..quote:Op maandag 3 juni 2013 12:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld waarom de MSM onbetrouwbaar is en mensen op internet het nieuws gaan lezen en 1 van de redenen waarom mensen boos zijn .
Omdat je eerst zegt dat massamedia niet veel vermelden en vervolgens dat ze het nieuws wel brengen?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld waarom de MSM onbetrouwbaar is en mensen op internet het nieuws gaan lezen en 1 van de redenen waarom mensen boos zijn .
CNN Turkije niet , CNN in America weer wel , In dit geval is het belangrijk voor de burgers in Turkije maar krijgen het niet te zien , zo gaat het altijd . Alles is beter dan de MSM want dat is staatspropaganda om de status quo in stand te houden . NOOIT in het voordeel van de burger . We zijn niet spontaan in een wereld beland waar het leven op de tweede of de derde plaats is komen te staan , dat kost jarenlang staatspropaganda en samenwerking en 1 lijn trekken met elkaar en gezamenlijk hetzelfde uit het nieuws te houden . De wereldbevolking doet nu hetzelfde door samen te werken , kijk naar bijv demo monsantoquote:Op maandag 3 juni 2013 12:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Omdat je eerst zegt dat massamedia niet veel vermelden en vervolgens dat ze het nieuws wel brengen?
En hoe zit het met jouw bron dan? Een plaatje van een marathon verkopen als beeld van het protest is een beter alternatief voor de 'MSM'.
Ah zo, dat begrijp ik wel. Dat ze ook over de brug gingen kan zijn, maar daar een plaatje van de marathon voor gebruiken, wrs. met opzet in een lage resolutie zodat je niet precies kunt zien waar het om gaat, blijft evenwel misleiding. Vooral als er bij die gelegenheid veel meer mensen op de brug waren.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:10 schreef Summers het volgende:
[..]
CNN Turkije niet , CNN in America weer wel , In dit geval is het belangrijk voor de burgers in Turkije maar krijgen het niet te zien , zo gaat het altijd . Alles is beter dan de MSM want dat is staatspropaganda om de status quo in stand te houden . NOOIT in het voordeel van de burger . We zijn niet spontaan in een wereld beland waar het leven op de tweede of de derde plaats is komen te staan , dat kost jarenlang staatspropaganda en samenwerking en 1 lijn trekken met elkaar en gezamenlijk hetzelfde uit het nieuws te houden . De wereldbevolking doet nu hetzelfde door samen te werken , kijk naar bijv demo monsanto
Ze gingen ook echt over de brug en dat ene plaatje heeft iemand ertussen gezet , big deal . Aangezien we met z'n allen de nieuwe media zijn is het geen kwestie van kiezen , de MSM heeft gewoon afgedaan en hoort bij het dinosaurus tijdperk om maar een vergelijking te geven van iets wat definitief achter je ligt .
quote:
quote:The problem of the Turkish protesters then becomes the problem of progressive forces globally: What is your alternative? It is a question that is starting to get serious. As the echoes of the Arab spring, Occupy and Indignados movements refuse to fade, the hope lingers that out of these spontaneous explosive uprisings and the new culture of courageous political participation can be ignited amongst what WikiLeaks founder Julian Assange calls the "internet educated" generation, a new political force could be emerging.
If this is to happen however, we need to offer these component movements more than just cheer-leading and loudly ringing moral support. One thing that can be offered by Western progressives, who have the time to spare from more pressing issues (like not getting shot for protesting), is the development of new models of organization, which can allow this "movement of movements", to borrow a term from the 90's "globalization" struggles, to mature into an enduring force and formulate a collective vision, without reverting to the same top down models used by the institutions and forces we seek to transform and defeat.
Ik heb begrepen dat Turkije geen revolutie of verlichting heeft gehad zoals veel andere landen. Dus ik vind het hoog tijd dat de bevolking in opstand komt. Er is genoeg om tegen te demonstreren. Persvrijheid, politiegeweld.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over de protesten in Turkije Papier?
Daar ben ik het mee eens. Dappere mensen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Turkije geen revolutie of verlichting heeft gehad zoals veel andere landen. Dus ik vind het hoog tijd dat de bevolking in opstand komt. Er is genoeg om tegen te demonstreren. Persvrijheid, politiegeweld.
Eind jaren '70 was er ook een revolutie in Iran. Ik kan niet zeggen dat het er beter op is geworden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Dappere mensen.
Nee, dat is op een ramp uitgedraaid. Terug naar de middeleeuwen. Onder de Sjah hadden iig de vrouwen het een stuk beter.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:28 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Eind jaren '70 was er ook een revolutie in Iran. Ik kan niet zeggen dat het er beter op is geworden.
Yup...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat is op een ramp uitgedraaid. Terug naar de middeleeuwen. Onder de Sjah hadden iig de vrouwen het een stuk beter.
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:36 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Yup...
Ik voel me niet zo lekker met al die 'lente revoluties'. In sommige gevallen is een absolute heerser beter voor de vrijheid dan een religieus-politieke ideologie (naar mijn mening (en laten we het niet over extremen als NK hebben)).
Dichterbij hebben we het nog gezien met Tito. Die man was een despoot, maar heeft wel tot zijn dood een genocide tegengehouden.
Nou, vertel.... (in je post staat vrij weinig/ geen info over "de echte Occupy-protesten")quote:Wij willen jullie graag op de hoogte brengen van de echte Occupy-protesten in Nederland.
Wijze woorden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:52 schreef Occupy het volgende:
Bilderberg ik zie dat je zo veel te vertellen heb maar nauwelijks weet waar je moet beginnen.
Dat maakt alles erg onduidelijk.
Begin met 1 onderwerp tegelijk zodat alles te volgen is.
Im Anonymousquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:52 schreef Occupy het volgende:
Wij willen jullie graag op de hoogte brengen van de echte Occupy-protesten in Nederland.
Wat er in de media vertelt word zijn leugens en maar halve waarheden.
Om even wat op te helderen.
(we are 99%) betekent: dat we op de hoogtezijn dat er een elite is die 90% van de Wereld bevolking willen uitroeien en dat de elite maar uit 1% van de wereld bevolking bestaat.
Weer gaat er een Occupy actie gehouden worden en ik raad dan zelf eens aan om zelf langs te komen en te vragen waarom de mensen protesteren inplaats alles maar aan te nemen wat er in de media bericht word.
Ik wilde ook nog even mijn respect betuigen naar Antibilderberg.
Jammer eigenlijk dat een nieuw lid geen prive berichten kan sturen.
Beste anti-bilderberger we hebben je de laatste dagen erg goed onderzocht.
Heb gekeken naar je achtergrond en gezien dat je aardig veel problemen heb met justitie en rechters.
Jij durf teminste voluit te spreken en ook nog actie te ondernemen.
Daarom willen we je ook vragen om deel te nemen aan onze wereld organisatie Anonymous.
Iedereen is gelijk en er is geen leider.
Bilderberg ik zie dat je zo veel te vertellen heb maar nauwelijks weet waar je moet beginnen.
Dat maakt alles erg onduidelijk.
Begin met 1 onderwerp tegelijk zodat alles te volgen is. (De illuminati is eeuwen bezig geweest dit spel op te zetten dat kan je niet in een paar dagen afbreken onmogelijk)
Leg precies uit hoe je aan de informatie gekomen bent en wat jou beweeg reden daar voor zijn.
Mischien op op spiritueel manneer te beginnen met positieve en negatieve energie. De kracht van het kwade en het goede.
Zodat mensen het zelf kunnen ervaren en ontdekken.
Wilde nog even op een opmerking reageren.
Je kan wel degelijk anoniem surfen op het internet zonder dat ze je kunnen achterhalen.
Gebruik hier voor het Tor netwerk maar.
Als je dat combineerd met Artmoney en je weet het goed te gebruiken kan je veel doen met computers en alles annoniem.
Wie zijn anonymous?
Wil je ook lid worden of onze organisatie steunen? (Nee wij hoeven geen geld die pakken we wel af van de bankiers)
Tof. Ik vind het zonde van de rijst, dus ik laat het aan iemand anders over. Ik zou het op prijs stellen als diegene er foto's van maakt als bewijs.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:42 schreef antibilderberg het volgende:
Een test met positieve en negatieve energie.
1. Kook wat rijst en vul glazen potten (met deksel voor de stank) tot de helft met rijst.
2. Schrijf op een blaadje een positieve text zoals ik hou van jou en plak het met positieve liefde volle manier op de glazen pot met rijst.
3. Schrijf op het andere blaadje een text zoals ik haat je en plak het blaadje er met veel agressie en haat erop.
4. wacht 2 weken en je begint al snel het verschil te zien dat de glazen pot met haat sneller aan het beschimmelen is als de pot met liefde.
Natuurlijk kun je snel zeggen dat het toeval is, maar als je dit met meerdere tegelijk doet zie je duidelijk dat de pot met haat sneller beschimmelt.
Goeie vraagquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:56 schreef antibilderberg het volgende:
Undercover Nederland
Waarom moeten anonymous hackers dit doen en doen onze regeringen dat niet?
Waarom is er wel een Task- force (Speciale hennep eenheid van de politie) maar geen pedo force?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Fuck 'anonymous', jullie zijn exact wat de hele truth-movement voor schut zet, jullie zijn wannabe's en posers, er is geen 'anonymous' behalve het alqaeda concept, je roept dat je er bij hoort doch het er niet is enkel om interresant gevonden te worden.
En verder als een groep legkippen op straat zitten zal nooit wat veranderen, denk je echt dat alle volkeren ter wereld in opstand komen tegen de met tazers, magnetron kanonnen en drones bewapende zelfverklaarde leiders, enkel omdat jullie allemaal op een hoopje gaan staan en vervolgens je weer laten infiltreren en vervolgens wegjagen door de M.E. ?
Ik hoop -doe maar niet-dan kan ik er nog begrip voor hebben dat je zulke achterhaalde nonsens spammed (ipv in te gaan op wat ik zeg).quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:13 schreef antibilderberg het volgende:
-random crap-knip-
Im Anonymous
We are a ligion
We dont forgive
We dont forget
Expect us!
En dat maakt het ook een naamloze willloze huurling welk ingezet kan worden door derden, en dit is al meermaals gebeurd. Het is een blind paard dat voor een kar word gespannen.quote:anonymous does not exist. It is just an idea, a meme that can be appropriated by anyone, anytime to rally for a cause that's in anyones benefit.
Iedereen doet zen eigen ding of het nou hacken of protesteren met een bordje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:27 schreef BaajGuardian het volgende:
Ten eerste als je uberhaupt iets wilt veranderen moet je niet samenscholen onder een vergrootglas en tegelijkertijd ongeorganiseerd, onvoorbereid, zonder enige werkelijke eenzgezindheid jezelf laten infiltreren door zowel mafketels, oppertunisten en undercover figuren.
Daarmee ben je niks anders dan een groepje kinderen dat ramen ingooit bij het huis van een corrupte agent oid, waarna ze gewoon steeds meer cameras en beveiliging nemen.
Ten tweede is het eerste wat je over 'anonymous' dient te weten;
[ ... ]
En dat maakt het ook een naamloze willloze huurling welk ingezet kan worden door derden, en dit is al meermaals gebeurd. Het is een blind paard dat voor een kar word gespannen.
Juist ja, blind, compleet blind. Gezien het geen 'ORGANISATIE' betreft maar een verzameling opgehitste individuen.
Nee dat is jezelf een groot target op je voorhoofd verfen, en tegen mij hoef je niet over vrijheid te beginnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:04 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
en dat is echte vrijheid, vrijheid wat je niet gewent bent.
Klinkt als een eng clubje. Is NSA jullie grote voorbeeld?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:52 schreef Occupy het volgende:
Beste anti-bilderberger we hebben je de laatste dagen erg goed onderzocht.
Heb gekeken naar je achtergrond en gezien dat je aardig veel problemen heb met justitie en rechters.
Je zou voor de grap je eigen OP nog eens moeten lezen.quote:Bilderberg ik zie dat je zo veel te vertellen heb maar nauwelijks weet waar je moet beginnen.
Dat maakt alles erg onduidelijk. Begin met 1 onderwerp tegelijk zodat alles te volgen is.
Laat mij zijn wie ik wil zijn. laat mij niet perfect zijn. laat mij roepen wat ik wil roepen. wie ben jij om daar over te oordelen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik hoop -doe maar niet-dan kan ik er nog begrip voor hebben dat je zulke achterhaalde nonsens spammed (ipv in te gaan op wat ik zeg).
Of je bent een (slechte) troll, lijkt me waarschijnlijker gezien je nieteens legion kunt spellen.
Dat klopt maar als ik dan ga kijken waarom er oorlog is en vraag ook waar ter wereld of mensen oorlogen willen zeggen ze allemaal nee waarom doen onze regering leiders dan wel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:29 schreef upnx het volgende:
Dat je je niet aan overheden of bedrijven wilt onderwerpen is jouw goed recht. Maar vergeet niet dat deze instanties voortkomen uit de vrijheden van anderen. Deze instanties aanvallen is dus het aanvallen van de vrijheden van anderen. En daarmee doe je precies waar je deze instanties van beschuldigd: de vrijheden van anderen beperken om die van jezelf te vergroten.
Als je nou zou stellen dat de balans zoek is en daar wat aan gedaan moet worden dan kan ik me daar in vinden. Tot dusver past anonymous echter prima in het rijtje overheid, monsanto, bilderberg, maffia, etc.
Jij hebt hier a zo veel opgehelderd jij bent echt goed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:50 schreef Copycat het volgende:
Is TS een alterego van AntiBilderberg?
Het gekke is je weet precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:08 schreef Copycat het volgende:
Die preoccupatie (...) met mainstreamfilm The Matrix is ook altijd zo lachwekkend.
Sorry ik heb geen tijd voor gesprekken over koetjes en kalfjes. er zijn namelijk dingen in de wereld aan de hand waar ik me op wil focussen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:58 schreef Copycat het volgende:
Ja. Ik ben je enorm aan het volgen. En ja, jij bent precies zoals al die anderen die zichzelf o zo verlicht en wakker vinden. En daardoor enorm mainstream zijn.
Ik vind het fascinerend, dat dan weer wel.
En schrijf anders hier met ons mee, over de boeken die je leest: TTK / Wat lees je nu, deel 54
Dat deze post een reactie is op BaajGuardian, is echt hilarisch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:07 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Laat mij zijn wie ik wil zijn. laat mij niet perfect zijn. laat mij roepen wat ik wil roepen. wie ben jij om daar over te oordelen?
Volgens mij spoor jij niet helemaal. alles klakkeloos via de tv aan nemen en dan mensen en je zelf in bepaalde hokjes stoppen. en dan maar oordelen. wow jij bent goed zeg jij heb echt een eigen mening petje af.
jij vind mij mischien dom maar weet je wat ik van jou vind?
Een matrix Baby
[[ afbeelding ]
Ingeplugd in de matrix, voor geprogrammeerd op de basis school begint het, als jij maar goed leert.
De tijden die ze vertelde en dan ook de school bevestigen dat ze bijna nooit afwezig is geweest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:23 schreef Copycat het volgende:
Dat was zo'n slecht boek. Het enige lichtpuntje was dat het niet waar was.
En ja, regeringen kunnen liegen. Het zijn soms net mensen.
Ja en Nee het is hoe je het zelf bekijkt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:27 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Het probleem van alles is dat zodra er geen organisatie is, er ook geen sturing mogelijk is. Dat is de kracht maar ook de zwakte.
Heel veel informatie is deels waar, en deels ook erg opgeblazen, dat geeft het gelijk weer het karakter complot, en dat wil je juist niet. Choqueren werkt niet in die gradatie en zorgt alleen maar voor een backfire.
Tel daarbij op dat zeker 90 procent alleen maar het journaal en mainstream media volgt en dan snap je dat niemand er eigenlijk mee bezig is.
Je meent het ook nog he?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:45 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ja en Nee het is hoe je het zelf bekijkt.
Ik kan bijv een actie plannen om een bedrijf leeg te trekken.
Is mijn vrije keuze wie ik hier voor vraag om mee te helpen.
Wat heb je als eerst nodig om een bedrijf te pakken, informatie
Meeste hebben allemaal een eigen site daar kun je al veel van af halen.
Om dan even te kijken wanneer het bedrijf actief is Opening tijden werk tijden etc.
Meestal worden alleen de dingen beveiligd dat het bedrijf kan schade. zoals klanten contact gegevens (geld). Maar waar men niet op let is bijv. Wanneer de voorraad weer aan gevuld word. hoe laat en wanneer er vrachtwagen komen om aan te vullen.
Om deze gegevens te verzamelen heb je iemand nodig die veel trucjes met computer kan uithalen. en zal mijn eerste keuze een hacker zijn. of een insider job kan ook natuurlijk
Gewoon solliciteren daar en doen alsof je een nette werk nemer bent
Beetje vertellen wat ze willen horen en klaar
Iedereen doet zijn ding dus vind wel zeker dat het goed georganiseerd is
Niemand is perfect en ieder doet het op zijn of haar manier.
Een paar bedrijven raken zal de oplossing niet zijn natuurlijk. De werkelijke kern gaat veel verder dan een paar bedrijven. Het gaat meer om de algemene werkwijze van de maatschappij tegenwoordig. Een paar rotte appels tegenwerken resulteert verder alleen maar in betere beveiliging en andere routes van aanpak. Je kunt prima bv een wereld creren die ogenschijnlijk prima functioneert maar het resultaat zal zijn een diepere ondergronds netwerk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:45 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ja en Nee het is hoe je het zelf bekijkt.
Ik kan bijv een actie plannen om een bedrijf leeg te trekken.
Is mijn vrije keuze wie ik hier voor vraag om mee te helpen.
Wat heb je als eerst nodig om een bedrijf te pakken, informatie
Meeste hebben allemaal een eigen site daar kun je al veel van af halen.
Om dan even te kijken wanneer het bedrijf actief is Opening tijden werk tijden etc.
Meestal worden alleen de dingen beveiligd dat het bedrijf kan schade. zoals klanten contact gegevens (geld). Maar waar men niet op let is bijv. Wanneer de voorraad weer aan gevuld word. hoe laat en wanneer er vrachtwagen komen om aan te vullen.
Om deze gegevens te verzamelen heb je iemand nodig die veel trucjes met computer kan uithalen. en zal mijn eerste keuze een hacker zijn. of een insider job kan ook natuurlijk
Gewoon solliciteren daar en doen alsof je een nette werk nemer bent
Beetje vertellen wat ze willen horen en klaar
Iedereen doet zijn ding dus vind wel zeker dat het goed georganiseerd is
Niemand is perfect en ieder doet het op zijn of haar manier.
we are the 99% slogan.. was hilarisch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:05 schreef Resistor het volgende:
Anonymous is gewoon 'de andere 1%', 98% van de bevolking haalt gewoon zijn schouders op en gaat verder met zijn leven.
Nee dat doe ik niet ik laat alleen een voorbeeld van mijn eigen levens ervaring zien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:48 schreef Copycat het volgende:
Aanzetten tot criminaliteit, ja?
Staat je fraai. Ageren tegen een oneerlijke overheid en ondertussen zelf dit soort onfrisse zaken opperen.
Je kiest je voorbeelden niet zo handig. Dit zijn namelijk allemaal acties van democratische gekozen mensen. Met bushokjes van belasting geld is echt niks mis. Als je dat niet wilt stem je fijn op een partij die tegen glazen bushokjes is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:03 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet ik laat alleen een voorbeeld van mijn eigen levens ervaring zien.
en wat is criminaliteit? een regering die alle plat bezuinigd iedereen hun centen afpakt en kort waardoor er een hoop mensen in de knoei zitten.
Glazen bushokjes plaatsen die iedere week ingetrapt worden en telkens maar weer glazen bushokjes neer zetten. en wij het volk moeten maar op onze eten en ziekte kosten bezuinigen?
Of een weg elke x openbreken om het te verander dat schiet wel op wil je zeggen.
Priv reizen op onze belasting centen.
Wat doe je als een kleine je geld afpakt dan pak je het toch terug?
maar wat als een sterke beer je geld af pakt? ik weet niet wat jij doet maar ik pak het gewoon terug. alleen is het eigenlijk niet meer voor de centen te doen ^^
Ik ben niet afhankelijk van een werkgever en snap niet dat mensen afhankelijk van elkaar moeten zijn ^^ mij is toch alleen 1 ding geleerd wees afhankelijk van jezelfquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:10 schreef Copycat het volgende:
En die mensen zoals jij die voor hun dagelijks brood afhankelijk zijn van hun werkgever? Die naai je met dit soort valse acties ook mooi een oor aan.
Kwaad met kwaad vergelden, nee daar kom je ver mee.
Omdat een beschaving niet verder komt wanneer iedereen z'n eigen boontjes moet doppen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:36 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
snap niet dat mensen afhankelijk van elkaar moeten zijn
Dat glazen bushokje bij mij hier achter is iedere week wel kapot door de jeugd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:26 schreef upnx het volgende:
[..]
Je kiest je voorbeelden niet zo handig. Dit zijn namelijk allemaal acties van democratische gekozen mensen. Met bushokjes van belasting geld is echt niks mis. Als je dat niet wilt stem je fijn op een partij die tegen glazen bushokjes is.
Als je nou zou stellen (en kunnen bewijzen) dat die politicus die bushokjes van belastinggeld blijft neerzetten, niet omdat zijn kiezers dat willen maar omdat hij elke maand een bedrag ontvangt van het glasbedrijf, dan heb je een zaak.
Ik weet niet wat jij allemaal mee maakt maar ik zie toch dat de meeste mensen iedere maand tekort komen. en dat word alleen maar meer dus word je gedwongen om meer te gaan werken. terwijl er steeds meer werkelozen bij komen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:10 schreef Copycat het volgende:
En die mensen zoals jij die voor hun dagelijks brood afhankelijk zijn van hun werkgever? Die naai je met dit soort valse acties ook mooi een oor aan.
Kwaad met kwaad vergelden, nee daar kom je ver mee.
En ondertussen maar bozig afgeven op de rest die alleen aan zelfverrijking doet. Leuke spiegel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:07 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Dat is waar de wereld op draait. Welkom.
Het begin van veranderingen..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ondertussen maar bozig afgeven op de rest die alleen aan zelfverrijking doet. Leuke spiegel.
Daar geloof ik helemaal niets van. Ik geloof in de 10 geboden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat een beschaving niet verder komt wanneer iedereen z'n eigen boontjes moet doppen.
Nee, dat is niet waar en daar gaat het juist om, er is nu een systeem waarbij iedereen elkaar kan beschuldigen van hetzelfde, waarbij je net als met spiegelen hetzelfde in stand gaat houden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:15 schreef Copycat het volgende:
Het is imo gewoon enorm hypocriet. Ik betaal mijn belastingen ook niet juichend, maar zie wel in dat een groot deel daarvan voor ieders maatschappelijk belang is. Jullie fulmineren tegen de graaiende medemens, maar ondertussen naai je je andere medemens. Krom.
Eb die verbetering begint bij belasting ontduiken en bedrijven benadelen. Juist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:19 schreef Opnieuw-energie het volgende:
En natuurlijk is niet alles maar graaien anders zou het niet werken allemaal. Maar er kan zo veel verbeterd worden en dat zou het uitgangspunt moeten zijn, niet het beschuldigen van allerhande mensen en bedrijven.
Kortom, je probeert je persoonlijke frustraties samen te ballen in een overkoepelend complotverhaaltje dat uitlegt waarom de schuld bij De Ander ligt en je criminele gedrag goed te praten is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:17 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van. Ik geloof in de 10 geboden.
Wat is er mis mee om zelf een stukje grond te hebben en je eigen eten te verbouwen?
Waarom moet je als familie zijn, vaak ver van elkaar weg wonen?
Mijn buurvrouw kan lang niet altijd alles en ik zal haar altijd helpen.
niets mooiers om te zien dan die vriendelijke gemeende blik van dankbaarheid.
Ik verwacht nix van der terug. maar wat ze wel kan is goed koken en ze vraag bijna dagelijks of ik ook niet ene hapje mee eet.
Waarom kan het zo niet als we zo met elkaar leven.
Waarom moeten er auto's komen zodat je natuur beschadigd raakt en oogsten mislukken.
Waarom moet ik voor iemand werken die al rijk is maar veel rijker wil worden? en vervolgens me eruit schopt als ik niet meer nodig ben.
Waar zeg ik dat, of spreek je meer algemeen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eb die verbetering begint bij belasting ontduiken en bedrijven benadelen. Juist.
Mooi h?!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:22 schreef Terecht het volgende:
Kortom, je probeert je persoonlijke frustraties samen te ballen in een overkoepelend complotverhaaltje dat uitlegt waarom de schuld bij De Ander ligt en je criminele gedrag goed te praten is.
Ik spreek meer tegen Antibilderberger die jij gelijk lijkt te geven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:24 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Waar zeg ik dat, of spreek je meer algemeen?
Die wil ik niet naaien maar als zei zich door andere laten naaien moet ik daar maar de gevolgen van onder zien nou dat d8 ik dus niet!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:15 schreef Copycat het volgende:
Het is imo gewoon enorm hypocriet. Ik betaal mijn belastingen ook niet juichend, maar zie wel in dat een groot deel daarvan voor ieders maatschappelijk belang is. Jullie fulmineren tegen de graaiende medemens, maar ondertussen naai je je andere medemens. Krom.
Op bepaalde punten wel ja. Het is meer een manier van benaderen danwel een aanwijsbaar probleem.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik spreek meer tegen Antibilderberger die jij gelijk lijkt te geven.
Voor iemand die pro-vrijheid claimt te zijn ben je erg goed in het negeren van de vrijheden van anderen. Er zijn in jouw gemeente kennelijk voldoende mensen die bushokjes wel een prioriteit vinden. En zo gek is dat ook niet. Ik lever zelf graag een biefstukje in als dat betekend dat mijn oma en andere ouderen droog en uit de wind in een hokje kunnen zitten wachten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:44 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Dat glazen bushokje bij mij hier achter is iedere week wel kapot door de jeugd.
Ik geloof niet dat mensen dit iedere x voor de lol gaan vervangen. dat moet betaald worden en waar word dat dan van betaald? Want ik ga namelijk echt niet uit me eigen zak betalen ^^
Dit is gewoon onverantwoord met geld om gaan waarom doen ze daar niet op bezuinigen dan?
Waarom zou ik dat doen? de enigste waarom ik erop door ga is omdat jullie dat doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:22 schreef Terecht het volgende:
[..]
Kortom, je probeert je persoonlijke frustraties samen te ballen in een overkoepelend complotverhaaltje dat uitlegt waarom de schuld bij De Ander ligt en je criminele gedrag goed te praten is.
Houdt jezelf dat vooral voor, dat je een kruisvaarder bent die tegen het corrupte systeem vecht. Misgunnend mannetje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:29 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? de enigste waarom ik erop door ga is omdat jullie dat doen.
En vroeger deed ik alles voor geld ja maar die tijden zijn allang veranderd.
Nu doe ik alleen nog maar iets door het corrupte systeem niet sneller te laten groeien.
Ik vind het zelf ook wel een goed idee maar niet bushokjes die je elke week moet vervangen want dan zeg ik op mijn beurt knal er een stenen bushokje neer. en laat dat geld liggen voor activiteiten voor mijn oma en opaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:28 schreef upnx het volgende:
[..]
Voor iemand die pro-vrijheid claimt te zijn ben je erg goed in het negeren van de vrijheden van anderen. Er zijn in jouw gemeente kennelijk voldoende mensen die bushokjes wel een prioriteit vinden. En zo gek is dat ook niet. Ik lever zelf graag een biefstukje in als dat betekend dat mijn oma en andere ouderen droog en uit de wind in een hokje kunnen zitten wachten.
Boehoe, Het Systeem neukt je in je reet. Arme jij. Heb je de situatie al bij de politie en gemeente aan de kaak gesteld?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:34 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook wel een goed idee maar niet bushokjes die je elke week moet vervangen want dan zeg ik op mijn beurt knal er een stenen bushokje neer. en laat dat geld liggen voor activiteiten voor mijn oma en opa
somige zeggen dat ik dom ben en niet helemaal spoor als iemand die niet spoort dan dit kan bedenken waarom doen ze dat bij de gemeente dan niet?
Contracten met vriendjespolitiek, yo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:34 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook wel een goed idee maar niet bushokjes die je elke week moet vervangen want dan zeg ik op mijn beurt knal er een stenen bushokje neer. en laat dat geld liggen voor activiteiten voor mijn oma en opa
somige zeggen dat ik dom ben en niet helemaal spoor als iemand die niet spoort dan dit kan bedenken waarom doen ze dat bij de gemeente dan niet?
Ik zal mijn verleden niet ontkennen en heb ook heel veel gedaan waar ik ontzettend veel spijt van heb. Maar door mijn ervaringen in het leven heeft mij wel gemaakt tot wie ik nu ben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:31 schreef Terecht het volgende:
[..]
Houdt jezelf dat vooral voor, dat je een kruisvaarder bent die tegen het corrupte systeem vecht. Misgunnend mannetje.
Vroeger vaak gebeld naar de gemeente bijv om glas op te ruimen. maar mijn vader deed het uiteindelijk toch zelf. Kwam die thuis van ze werk kon die het plantsoen ook nog eens gaan vegen. (glas gevaarlijk voor kleine kinderen)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:36 schreef Terecht het volgende:
[..]
Boehoe, Het Systeem neukt je in je reet. Arme jij. Heb je de situatie al bij de politie en gemeente aan de kaak gesteld?
Hoe een getyft bushokje de schuld is van de vrijmetselarij, door antibilderberg. Dat boek mot ik lezen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:45 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Vroeger vaak gebeld naar de gemeente bijv om glas op te ruimen. maar mijn vader deed het uiteindelijk toch zelf. Kwam die thuis van ze werk kon die het plantsoen ook nog eens gaan vegen. (glas gevaarlijk voor kleine kinderen)
De dingen die gedaan moeten worden, worden juist niet gedaan en de dingen die niet gedaan moeten worden, worden juist wel gedaan. als je dat gaat uitzoeken waarom dat zo is kom je op een geheim clubje vrijmetselaars uit
Geen idee. Ik neem aan dat je ze het gevraagd hebt. Wat was het antwoord?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:34 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Stem je op een andere partij of verhuis je naar een andere gemeente. Dat zijn vrijheden die je hebt. Hier in de gemeente wordt alles vrij netjes bijgehouden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:45 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
De dingen die gedaan moeten worden, worden juist niet gedaan en de dingen die niet gedaan moeten worden, worden juist wel gedaan. als je dat gaat uitzoeken waarom dat zo is kom je op een geheim clubje vrijmetselaars uit
Hoi Tammemongeaulquote:
Hoi, nee ik heb geen komentaar. Ik moest alleen ffe ergens iets posten zodat ik PMS berichten kan beantwoorden. Sorryquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tammemongeaul
Heb je ook commentaar op het onderwerp of kom je alleen maar even langs met een vriendelijke smiley?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:03 schreef Terecht het volgende:
Deze draad is een kloontjesmagneet.
http://forum.fok.nl/user/history/409249
http://forum.fok.nl/user/history/407797
http://forum.fok.nl/user/history/407752
http://forum.fok.nl/user/history/399873
http://forum.fok.nl/user/history/403573
Nee maar het gaan over de mensen die daar besluiten in nemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:49 schreef Terecht het volgende:
[..]
Hoe een getyft bushokje de schuld is van de vrijmetselarij, door antibilderberg. Dat boek mot ik lezen.
Je weet duidelijk niet wie ik ben, mafketel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:07 schreef antibilderberg het volgende:
Volgens mij spoor jij niet helemaal. alles klakkeloos via de tv aan nemen en dan mensen en je zelf in bepaalde hokjes stoppen. en dan maar oordelen. wow jij bent goed zeg jij heb echt een eigen mening petje af.
Een matrix Baby
Ingeplugd in de matrix, voor geprogrammeerd op de basis school begint het, als jij maar goed leert.
Wat interesseert het mij wie je bent. JE BENT GELIJK NET ALS IK EN ALS IEDER ANDER!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet wie ik ben, mafketel.
Ik startte het hele BNW concept hier op fok, ik leidde een groep gelijk aan wikileaks voordat assange dat idee uberhaupt kreeg, ik zat tot helemaal in de VS wat de leden betrof.
En jij noemt mij een matrix baby die naar de tv kijkt? Jij bent zelf een matrix baby met je simplistische video gespam waar je waarschijnlijk zelf de inhoud nieteens van gezien hebt, want zou je dat objectief wel doen had je allang doorgehad dat het als een bijbels model de mosterd elders heeft gehaald. Daarnaast dringt het nogsteeds niet tot je door wat ik over anonymous heb uitgelegd, en dan denk jij dat jou soort mensen iedereen naar een betere wereld kan leiden. Laat me niet lachen, jij bent juist de schimmel aan de onderkant van de schoenen die deze wereld hardnekkig in stand houden, denk daar maar eens goed over na.
Zo'n gemeenteambtenaar wordt gesouffleerd door vrijmetselaars zeker. Ze zitten overal!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:10 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Nee maar het gaan over de mensen die daar besluiten in nemen.
Argumenten komen bij jou aan als een emmer zoet water in de zoute zee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:28 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Wat interesseert het mij wie je bent. JE BENT GELIJK NET ALS IK EN ALS IEDER ANDER!
Jij vind het nodig mij te beledigen dat is een feit. Wie bullets popt kan ze ook terug verwachten. Ja ik heb het zelf niet eens gezien daarom dat ik hier ook door ga op reacties.
Tops up nog meer van die briljanten argumenten?
Al wel eens bij vrijmetselaars loge geweest? Bekijk eens wie daar naar binnen en buiten lopen. Dat verklaar ook waarom er vrijmetselaars symbolen in projecten van de gemeente zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:38 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zo'n gemeenteambtenaar wordt gesouffleerd door vrijmetselaars zeker. Ze zitten overal!
Noem dan eens wat argumenten op ^^quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Argumenten komen bij jou aan als een emmer zoet water in de zoute zee.
p.s. stop met blowen, je negeert werkelijk alles wat ik zeg en focussed vervolgens op iets reactiefs, ik weet niet hoe oud je bent maar normaal gesproken doen enkel tieners en blowers dat.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:07 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Laat mij zijn wie ik wil zijn. laat mij niet perfect zijn. laat mij roepen wat ik wil roepen. wie ben jij om daar over te oordelen?
Een matrix Baby
[[ afbeelding ]
Als jullie nou beiden even kappen met op de man reageren, dan kan er wellicht een normale discussie tot stand worden gebracht. Dus hou op met dit kinderachtige gescheld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik startte het hele BNW concept hier op fok, ik leidde een groep gelijk aan wikileaks voordat assange dat idee uberhaupt kreeg, ik zat tot helemaal in de VS wat de leden betrof.
En jij noemt mij een matrix baby die naar de tv kijkt? Jij bent zelf een matrix baby met je simplistische video gespam waar je waarschijnlijk zelf de inhoud nieteens van gezien hebt, want zou je dat objectief wel doen had je allang doorgehad dat het als een bijbels model de mosterd elders heeft gehaald. Daarnaast dringt het nogsteeds niet tot je door wat ik over anonymous heb uitgelegd, en dan denk jij dat jou soort mensen iedereen naar een betere wereld kan leiden. Laat me niet lachen, jij bent juist de schimmel aan de onderkant van de schoenen die deze wereld hardnekkig in stand houden, denk daar maar eens goed over na.
Dit is duidelijk taal mensen in hokjes plaatsen. net of je meer bent als ieder ander kom op zeg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wil hier graag even aan toevoegen dat dat op de man spelen zoals het nu gaat niet gewenst is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Topics gemerged, discussie kan zo makkelijker worden vervolgd.
jij misschien niet maar er zijn ook nog andere mensen zoals jou die anders leven en dingen anders ervaren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:52 schreef Copycat het volgende:
Ik heb geeneens een auto. En ook geen eigen huis.
Boeit me echt niet. En wat een ander van me zou kunnen denken, is toch echt niet mijn probleem.
Dat heeft dan toch echt alles te maken met hun onzekerheid en misschien zelfs afgunst.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:19 schreef antibilderberg het volgende:
jij misschien niet maar er zijn ook nog andere mensen zoals jou die anders leven en dingen anders ervaren.
Wat hebben al die algemeenheden nu weer te maken met wat ik postte...quote:
De vrijmetselarij stelt geen reet voor joh. Bij de plaatselijke rotary afdeling worden meer dealtjes gesloten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:46 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Al wel eens bij vrijmetselaars loge geweest? Bekijk eens wie daar naar binnen en buiten lopen. Dat verklaar ook waarom er vrijmetselaars symbolen in projecten van de gemeente zitten.
Ja hoor. Ook vaak zijn mensen lid van beide clubs. Old boys enzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
De vrijmetselarij stelt geen reet voor joh. Bij de plaatselijke rotary afdeling worden meer dealtjes gesloten.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
De vrijmetselarij stelt geen reet voor joh. Bij de plaatselijke rotary afdeling worden meer dealtjes gesloten.
En, ben je al begonnen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:42 schreef antibilderberg het volgende:
Een test met positieve en negatieve energie.
1. Kook wat rijst en vul glazen potten (met deksel voor de stank) tot de helft met rijst.
2. Schrijf op een blaadje een positieve text zoals ik hou van jou en plak het met positieve liefde volle manier op de glazen pot met rijst.
3. Schrijf op het andere blaadje een text zoals ik haat je en plak het blaadje er met veel agressie en haat erop.
4. wacht 2 weken en je begint al snel het verschil te zien dat de glazen pot met haat sneller aan het beschimmelen is als de pot met liefde.
Natuurlijk kun je snel zeggen dat het toeval is, maar als je dit met meerdere tegelijk doet zie je duidelijk dat de pot met haat sneller beschimmelt.
Beste is gewoon met rijst dan is het duidelijk te zienquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:48 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Kan het trouwens ook met macaroni? Ik heb geen rijst meer, en geen zin om het te halen!
Oh heel fijn omdat jouw moeder zichzelf COPD aanrookt moet de rest van Nederland maar in de regen op de bus wachten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:03 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet ik laat alleen een voorbeeld van mijn eigen levens ervaring zien.
en wat is criminaliteit? een regering die alle plat bezuinigd iedereen hun centen afpakt en kort waardoor er een hoop mensen in de knoei zitten.
Glazen bushokjes plaatsen die iedere week ingetrapt worden en telkens maar weer glazen bushokjes neer zetten. en wij het volk moeten maar op onze eten en ziekte kosten bezuinigen?
Of een weg elke x openbreken om het te verander dat schiet wel op wil je zeggen.
Priv reizen op onze belasting centen.
Wat doe je als een kleine je geld afpakt dan pak je het toch terug?
maar wat als een sterke beer je geld af pakt? ik weet niet wat jij doet maar ik pak het gewoon terug. alleen is het eigenlijk niet meer voor de centen te doen ^^
Waar praat jij over? Waarom verdraai je mijn worden? Ik heb nooit gezegd dat ik geen bushokje wil! Ik wil alleen geen bushokje die iedere week vervangen moet worden omdat de jeugd weer aan het kloten is geweest. Zet er dan op mijn beurt een betonnen bus hokje neer die ze er helemaal niet uit kunnen trappen. en laat de regering daar op bezuinigen in plaats van gezonheid zorg!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh heel fijn omdat jouw moeder zichzelf COPD aanrookt moet de rest van Nederland maar in de regen op de bus wachten?
En hard plastic bushokje dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:09 schreef arjan1212 het volgende:
die betonnen bushokjes zoals die in de jaren 70/80 er nog stonden.. whaha
Ik weet trouwens niet in wat voor buurt jij woont maar hier heb ik nog nooit een gesneuveld bushokje gezien btw... Maar misschien zijn het wel je bedrijfleegrovende vriendjes die zich zo afzetten tegen 'ze'.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:48 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Waar praat jij over? Waarom verdraai je mijn worden? Ik heb nooit gezegd dat ik geen bushokje wil! Ik wil alleen geen bushokje die iedere week vervangen moet worden omdat de jeugd weer aan het kloten is geweest. Zet er dan op mijn beurt een betonnen bus hokje neer die ze er helemaal niet uit kunnen trappen. en laat de regering daar op bezuinigen in plaats van gezonheid zorg!
Bedrijfleegrovende vriendjes? Overigens zijn rokers goedkoop voor de samenleving. De pest zit hem in het doorgeschoten individualisme, waardoor we stelen van elkaar en elkaar de schuld geven van onze eigen ontevredenheid.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet in wat voor buurt jij woont maar hier heb ik nog nooit een gesneuveld bushokje gezien btw... Maar misschien zijn het wel je bedrijfleegrovende vriendjes die zich zo afzetten tegen 'ze'.
Maar alsnog een paar glazen bushokjes vallen in het niet vergeleken bij de zorg die je moeder nodig heeft omdat ze zich zelf zo nodig COPD aan moest roken.
Mwah, als baldadige jeugd voor de zoveelste keer een bushokje vernielt kunnen we daar alleen hn de schuld van geven en mogen 'we' daar best ontevreden over zijn. Of nijdig .quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Bedrijfleegrovende vriendjes? Overigens zijn rokers goedkoop voor de samenleving. De pest zit hem in het doorgeschoten individualisme, waardoor we stelen van elkaar en elkaar de schuld geven van onze eigen ontevredenheid.
Maar goed, dat is slechts mijn mening.
Natuurlijk! En natuurlijk moet vandalisme worden aangepakt. Alleen hier worden wat dingen door elkaar gehaald. Privatisering van de gezondheidszorg heeft niets met vandalisme te maken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah, als baldadige jeugd voor de zoveelste keer een bushokje vernielt kunnen we daar alleen hn de schuld van geven en mogen 'we' daar best ontevreden over zijn. Of nijdig .
Heeft niets met van elkaar stelen te maken. Eerder dat deze jeugd medereizigers een nat pak bezorgt door hun gesloop.
En betonnen bushokjes, goed idee. Knappe die dat stuk krijgt.
Volgens onze cokevriend zonder neusschot is die bushokjesaffaire nu juist een exemplarisch voorbeeld van een corrupte elite die het volk uitknijpt. Volgens hem is er een direct lijntje tussen dat getyfte bushokje en de vrijmetselaars.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Natuurlijk! En natuurlijk moet vandalisme worden aangepakt. Alleen hier worden wat dingen door elkaar gehaald. Privatisering van de gezondheidszorg heeft niets met vandalisme te maken.
Edit: wat ik bedoelde was dat we tegenwoordig elkaar zo makkelijk de schuld geven van alle maatschappelike ellende, of in ieder geval de hoge belastingen waar je bitter weinig van terugziet, terwijl we de werkelijke oorzaak uit het oog verliezen.
Dat de publieke zaak geprivatiseerd werd, met alle desatreuze gevolgen van dien en dat dit land kapot is bezuinigd komt niet door vernielde bushokjes of iemands oma die een longaandoening heeft. Dat komt omdat we uitgeknepen worden door een corrupte regering die met de rug naar de bevolking staat.
En jij bent een satanist en jij wil mijn neer zetten of ik een of andere verslaafde ben zodat mensen mij niet meer gaan volgen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:59 schreef Terecht het volgende:
[..]
Volgens onze cokevriend zonder neusschot is die bushokjesaffaire nu juist een exemplarisch voorbeeld van een corrupte elite die het volk uitknijpt. Volgens hem is er een direct lijntje tussen dat getyfte bushokje en de vrijmetselaars.
Ik volg je sowieso niet zowel Letterlijk als figuurlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:17 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
En jij bent een satanist en jij wil mijn neer zetten of ik een of andere verslaafde ben zodat mensen mij niet meer gaan volgen.
je hebt anders altijd wel cometaar en dit is mijn 2e post na weken waar je vervolgens 10 min later op reageertquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik volg je sowieso niet zowel Letterlijk als figuurlijk.
mochten er anderen jou willen volgen moeten die dan achter je aan lopen en je schoenen kussen en zo ?oh Heil antibilderberg
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:36 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
je hebt anders altijd wel cometaar en dit is mijn 2e post na weken waar je vervolgens 10 min later op reageert. Waarom mijn woorden verdraaien? Dat heb ik nooit gezegd!!!!! Het feit is als ik ergens zou lezen dat iemand zwaar verslaafd is of wat dan ook is het niet meer interessant is in wat hij in te brengen heeft. waardoor ik dus zijn beweringen niet na ga lopen. Ik vraag ook niemand om mij te volgen maar mijn beweringen na te lopen.
juistquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:17 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
En jij bent een satanist en jij wil mijn neer zetten of ik een of andere verslaafde ben zodat mensen mij niet meer gaan volgen.
Volgen in welke betekenis? jij maakt er van wat je wilt. ik leg gewoon iemand zijn streken uit en dat ik daar moe van begin te worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
juist
en of je nu verslaafd bent ja of nee, dat moet je allemaal zelf weten joh.![]()
wat is dat nou voor een domme opmerking?
Ik zei ook ik volg je niet zowel letterelijk ALS figuurlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:43 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Volgen in welke betekenis? jij maakt er van wat je wilt. ik leg gewoon iemand zijn streken uit en dat ik daar moe van begin te worden.
welke volgers welk groepje? ik snap je punt ook niet. wat is je punt?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zei ook ik volg je niet zowel letterelijk ALS figuurlijk. ( Ja daarom heb ik die tijd ook niet meer genomen om mijn bevinding met Enschede met jou te delen en aangezien jij ook maar de enigste was die er interesse voor toonde ga ik mijn tijd niet verspillen die het denkt te weten en nog genees zelf onderzoek doet)
En btw, je hebt al een aantal volgers + je wil dit groepje uitbreiden.
Zie je eigen bloemetjes campagne filmpjes die je eerder al plaatste in dit topic.
En als je moe word, moet je gewoon wat eerder naar bed
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:39 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
welke volgers welk groepje? ik snap je punt ook niet. wat is je punt?
Ja dat is te zien!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en waar gaat het in dit topic over. occupy toch?
. <-- daar is een punt.
Ik doe genoeg onderzoek, al jaren!
En ik zit al enige tijd langer op dit forum dan jij hier rond neust en post.
Dus ga mij niet beoordelen op wat ik wel of niet weet!
Dat je een ander topic aan dit topic toe gevoegd heb.quote:
Heel mooi allemaal ik loop met je te trollen als een malle en je pakt het veel te serieus op.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:23 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ja dat is te zien!
911 was het alarm nummer van Amerika en in de reclame spotjes kwam daar een driehoek met een piramide in voor wat ook op het dollar biljetten staat
(chek anders zelf even die reclame spotjes) 9+11=20 en als je dus vervolgens het dollarbiljet in een piramide vouwt zie je de aanslagen in het world Trade-center in afgebeeld. 11-9-2001 waren de aanslagen en komen weer die zelfde 911 erin. 11 dagen voor de aanslagen werd het world trede-center verkocht. en zoek eens uit voor de gein voor welk bedrag. Als je 911 dagen optelt na de world trede-center aanslagen begon de aanslag op de treinen in Madrid. En tussen de moord op Pim Fortuyn en Theo van Gogh zitten ook weer 911 dagen. Kort om ik kan hier boekwerken vol van schrijven over 911.
is goed ga je gang.. ik lees graag
Wat wil je beweren dat aanslagen nooit plaats gevonden hebben?
nee hoor in tegendeel lees al mijn berichten maar
Dat van die dollar biljet niet waar is? bestel hem bij de bank en vouw hem zelf in een driehoek.
done , en nu? bedoel als ik een propje er van maak heb ik een propje. en het dollar biljet bestaat al even dat de founding fathers vrijmetselaars waren is ook algemeen bekend, dus wat is het probleem?
Wil je dan vervolgens beweren dat het door terroristen is opgezet die we van de media kennen? Dan ben ik toch benieuwd waarom die driehoek in de reclame spotjes kwam en toevallig ook op de dollarbiljet staat.
OMG EEN DRIEHOEK!!!!!!!! en nu?
Of wil je gewoon beweren dat alles maar toeval is? sorry maar zo hard me eigen voor de gek houden dan kan ik niet want ik denk namelijk voor mezelf
toeval bestaat niet
Ik ben hier niet begonnen met posten. Onze Moderator Lavenderr die heeft wat naar dit topic toe gesleept en niet ik. en daar is mijn . <----- Punt
en je zit op de juiste plek, houden zo..
En misschien eens uit te zoeken wat te betekenis van occupy en anonymous is. Want met domme opmerking als volgen blijkt maar weer dat je er helemaal niets van snapt.<---- en daar dat is mijn 2e punt
Waarom zou ik dat alleen doen en ga je zelf ook niet onderzoek uit en deel je bevindingen met mij. want dan word je interessant. want van mij alles kris kras over nemen bewijst maar weer dat je een volger bent en niet een leider. en ik al het werk doen? wat denk je zelf? Die tekens zoals het piramide in het oog, worden gebruikt in het vrijmetselaar gebeuren. vrijmetselaar loges kun je zelf bezoeken en leer eens hun symbolen kennen. En dan zul je zien dat hun symbolen telkens bij ellende terug komt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heel mooi allemaal ik loop met je te trollen als een malle en je pakt het veel te serieus op.
als je een trol bericht ( duidelijk de eerste 2 antwoorden van mij )niet kan onderscheiden van een serieus antwoord.
dan heb ik erg meeleiden met je.
Ondertussen wacht ik nog steeds op aantwoord van een vraag uit een ander topic.
dat ging over die paar duizend doodskisten.
en over dat het filmpje uit 2008 is en de populatie van de VS en de rest van de wereld nog steeds aan het stijgen is.
nou... waar zijn ze, zijn ze al in gebruik en..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:13 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat alleen doen en ga je zelf ook niet onderzoek uit en deel je bevindingen met mij. want dan word je interessant. want van mij alles kris kras over nemen bewijst maar weer dat je een volger bent en niet een leider. en ik al het werk doen? wat denk je zelf? Die tekens zoals het piramide in het oog, worden gebruikt in het vrijmetselaar gebeuren. vrijmetselaar loges kun je zelf bezoeken en leer eens hun symbolen kennen. En dan zul je zien dat hun symbolen telkens bij ellende terug komt.
ja driehoekjes en zo, leuk hoor maar dat zijn dingen die je overal ziet als je er op let, niet relevant een symbool zorgt niet voor het instoreten van een gebouw.
en volger??? gast raap me ff op...
Zoals hun merk het getal 666 wat ook wel voor de duivel staat. Gokken brengt nix anders al problemen of laat iemand mij tegen spreken als het niet zo is. Halen even onder de loep het gok spel roulette. Roulette bedaagd de speel vakken rood en zwart. Die zelfde kleuren worden bij het vrijmetselarij gebruikt. dan bedraagt het gok veld 36 speelvakken. als ik vervolgens ga optellen net zoals ik op de manieren met 911 doe dan krijg je 1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12+13+14+16+16+17+18+19+20+21+22+23+24+25+26+27+28+29+30+31+32+33+34+35+36=666.
wow serieus, wat voor on relevante bullshit, en ja zo kan ik ook berekeningen maken 666 staat voor het nummer van het beest.
en de zoon van de duivel, ik dus. maar de duivel dult geen concurentie daarom ben ik dus maar naar het opervlakte gekomen om jou te jennen.
in coca cola heb je lusjes zitten. aan het eind van coca cola haal je de 3 lusjes (666) weg en houd coca cola dan eens in de spiegel. Dan staat er in het Arabisch No Mohammed No mekka. natuurlijk kunnen de meeste geen Arabisch en kan je het ook iemand die vragen die het wel kan. Maar let op voor je dit doet dit kan hem doen denken dat je zijn geloof beledigd. Dus mijn advies leg eerst eens goed en duidelijk uit wat je wil laten zien en wat je er mee wil bereiken voor je een klap in je smoel krijgt. en zo kan ik boekwerken door schrijven over hun symbool 666. je kan ook denken dat het toeval is maar weer ellende weer symbolen vanuit de vrijmetselarij. en zo kan ik boekwerken vol schrijven over het getal 666 alleen al.
ga je gang met schrijven ik houd je niet tegen hoor. maar en wat moet ik met al die onzin? ja ik noem het onzin want zo kan ik ook wel van alles aan elkaar koopellen zo is jou ip adres 112.1.67.14 en staat gelijk aan 666 als je wat op en aftrekt..
en wat is je vraag over doodskisten?
Relevant??? Ik leg toch duidelijk uit hoe vrijmetselaars werken? en dan de beweringen van de kerk over het vrijmetselarij en de illuminati begint dan toch te kloppen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou... waar zijn ze, zijn ze al in gebruik en..
hoe wil de gene die ze besteld heeft of van wie ze zijn niet een keer beginnen, bedoel duurt lang!
Ow en al deze zwaar onrelevante ... meuk horen in andere topics..
En heb ik al zo vaak voorbij zien komen, dus je hoeft me echt niet op te sommen wat je weet ..
Het boeit me niet wat je allemaal weet.
welke feiten?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:06 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Relevant??? Ik leg toch duidelijk uit hoe vrijmetselaars werken? en dan de beweringen van de kerk over het vrijmetselarij en de illuminati begint dan toch te kloppen.
De beweringen van John f Kennedy die daar tenslotte lid van was. en naar zijn openbaring om zeep werd geholpen. zelfde geld over Michael Jackson , John Lennon en al die andere wereld bekende politicussen en artiesten die zich uitspraken over de Freemasons / vrijmetselaars. het geheime clubje.
nog nergens iets daarover gelezen.. dat het maar iets... met elkaar te maken heeft, alleen wat jij ooit hier hebt getypt
Gokken brengt chaos mensen krijgen schulden gaan stelen en daar over moet weer geregeerd worden. dat is het werk van het vrijmetselarij. vervolgens 90% slecht op tv gezien zodat mensen in het slechte gaan geloven. een van die mensen was ik ooit.
tja dan was je gewoon niet snugger bezig, maar wat moet ik met die info
en wat heeft geld nou voor waarde? Het brengt alleen maar druk , stress en ellende met zich mee. Waarom zo veel geld naar Griekenland en waarom moeten mensen zoals jij en ik dat in onze portemonnee voelen? Waarom drukken ze geen geld en sturen ze dat op naar Griekenland of wil je zeggen dat die mensen dom zijn en niet voor hun zelf kunnen zorgen?
dom nee die lui doen geen flikker, juist slim van ze
Uhhm Rutte heeft weer een reden om ons burgers uit te kleden. want die ZEGT dat het naar Griekenland gaat en wat is daar van waar? Want die zegt zo veel. en hij belooft ook zo veel wat die nog nooit na gekomen is (Geen geld meer naar Griekenland als jullie op me stemmen). dan is het heel realistisch dat ik niets meer van die man aan neem. hij heeft mijn vertrouwen geschonden. En kijk een naar onze euro biljetten. 666 komt vanuit het satanisme waarom zo veel satanisme op onze euro biljet?
het nummer 666 is het nummer wat komt na 665 en word gevolgd na 667 verder is het gewoon maar een nummer
Burgers worden gedwongen om meer te gaan overwerken. dan gooien ze nog even de grens open zodat iedereen op zoek naar werk is en een baas zo makkelijker eisen kan stellen. Het weg nemen van vrijheid. Ik moet gvd week van te voren een vrije dag indienen en ook uitleggen waarom. wat is daar vrijheid aan? Als ik geen gehoor aan me baas geef heb je kans dat hij door een neukfoutje in de wet toch makkelijk op straat belangt. dus ik ben wel gedwongen naar zijn pijpen te dansen. een contract krijgen is tegenwoordig al helemaal niet te doen daar zijn uitzendbureaus voor. Mensen willen niet meer als loonslaaf dienen en zoeken zo de uitkering op of bedenken wel iets om geld te vangen van de staat. tot daar ook weer allemaal meer wetten en regels op komen. maar dat neem nog niet weg dat mensen genoeg geld overhouden. Andere gaan weer stelen en worden dan vervolgens neer gezet als de boos doeners. Zo ontstaat er chaos en daar is de politiek weer nodig om te regeren. en zo blijft het balletje rond gaan.
kerel neem van mij aan als je niet bevalt ga emigreren naar Noord Korea![]()
Dan kunnen types zoals jou mij wel wijs maken dat het allemaal toeval is maar de feiten spreken voor zich.
Het feit dat ik me in het bedrijfs-leven niet vrij voel. Als het erg druk is en er is veel overwerk weigert mij baas op personeel aan te nemen en moet ik maar overwerken. En mijn vrije dagen pakken als het hem uit komt. dat alleen maar door die klote geld! Ik moet mijn zorg verzekering betalen! Ik moet dit ik moet dat dus ik moet werken. wil je zeggen dat feiten over vrijheid niet klopt?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
welke feiten?
omdat jij het zegt?
ow en doe er wat aan als het je niet bevalt. stem op de piarten partij begin een eigen partij.
bedoel de 7 a 20 man aanhang heb je al..
zal voor je duimen![]()
ow maar mocht je een partij hebben, ik zal niet op je stemmen..
gewoon puur vanwege het feit, dat de helft wat je hier loopt te verkondigen simpelweg NIET op feiten is gebaseerd, maar op MENINGEN van anderen of van jezelf.
1. kies een andere baan zo te horen bevalt deze je niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:48 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Het feit dat ik me in het bedrijfs-leven niet vrij voel. Als het erg druk is en er is veel overwerk weigert mij baas op personeel aan te nemen en moet ik maar overwerken. En mijn vrije dagen pakken als het hem uit komt. dat alleen maar door die klote geld! Ik moet mijn zorg verzekering betalen! Ik moet dit ik moet dat dus ik moet werken. wil je zeggen dat feiten over vrijheid niet klopt?
Wij betalen de zorg verzekeraar en de gene die ons zorg verlenen worden weer betaalt door onze zorg verzekeraar. een nacht in een ziekenhuis bed zonder tv nog zonder hulp en 4 man op 1 kamer. ben je al 1000 euro aan kwijt. Als ik een hotel ga boeken heb ik een eigen kamer met een tv en een ontbijtje op bed voor 50 euro. als ik voor 200 een reiniger inhuur is dat kamer helemaal net zo schoon als het ziekenhuis. als je een pleister krijgt betaalt de zorgverzekeraar 40 euro voor. voor 2 euro heb ik een doosje pleisters. Dit kun je zelf na checken door alles op te vragen via een zorg verzekeraar.
Een partijen zijn allemaal het zelfde, ze werken niet voor het volk maar voor de banken. Het maakt niet uit of je geert wilders een Rutte of een jood aan het front heb staan.
Nee hoor ik controleer en constateer alleen dat die verhalen van artiesten en politicussein die daarna omgekomen zijn op waarheid berust is.
1. Ik heb geen baan meer. Weinig werk en overal is dat gouwe hoer het zelfde.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
1. kies een andere baan zo te horen bevalt deze je niet.
2. heb je de laatste tijd in ziekenhuis gelegen? ik wel zonder de zorg verzekering had me dit heeeeel veel geld gescheeld, dank je wel dat je wel maandelijks hebt betaald, dus jij hebt mee geholpen, aan mijn herstel.. dank u
3. als je een eigen partij opricht ja dat mag in nederland, en je krijgt een goeie aanhang met je ideeen dan ben je toch niet als elke andere partij... althans ik ga er vanuit..
4. inderdaad verhalen.. ja want iedereen gaat dood ze hebben geen eeuwig leven.
puntje 4. is wel iets wat inderdaad af en toe vreemd is, dood Tupac eens dat rare onopgeloste zaak is, dito voor sommige andere artiesten die helaas te vroeg zijn overleden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:05 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
1. Ik heb geen baan meer. Weinig werk en overal is dat gouwe hoer het zelfde.er is zat werk en ja dat is nu eenmaal hier, bevalt het je niet, kan je beter in een fabriek in china aan de slag toch
2. Ja moet dat geld dan niet bij die zorg verzekeraar blijven en niet zoveel naar het ziekenhuis? want een zorg verzekeraar moet onze zorg toch betalen? want dat heeft weer gevolgen voor ons dat we weer maandelijks meer moeten gaan betalen.leuk maar zo zit dat gewoon niet in elkaar
3. Anonymous wereld weid probeert al jaren partijen op te richten en in de media te komen maar tot heden is dat nog niet gebeurd. en dat is er niet omdat er maar 20 leden zijn. dat schiet niet op, meld je aan hebben ze er 21 + al die vriendjes van je kan je het zo opschroeven naar 30
Als er iets in de media komt word dat ver onderdrukt. Deze mensen die staan er voor vrijheid echte vrijheid en niet de zogenaamde illusie vrijheid waar we nu in leven. ook even voor jou net als Tribalwars als je het niet bevalt koop een vliegticket ga ff in een niet westers land kijken.. en als je het hier niet bevalt je hebt ZELF de keuze om te vertrekken iemand die op schiphol heeft gewerkt moet toch weten dat je zo weg kan.
4.Toevallig allemaal net naar hun openbaring over de machts-elite en hoe ze te werk gaan?dude wat een onzin.
Gelukkig dan maar dat we hier in Nederland een goed sociaal vangnet hebben waar we allemaal aan meebetalen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:05 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
1. Ik heb geen baan meer. Weinig werk en overal is dat gouwe hoer het zelfde.
2. Ja moet dat geld dan niet bij die zorg verzekeraar blijven en niet zoveel naar het ziekenhuis? want een zorg verzekeraar moet onze zorg toch betalen? want dat heeft weer gevolgen voor ons dat we weer maandelijks meer moeten gaan betalen.
3. Anonymous wereld weid probeert al jaren partijen op te richten en in de media te komen maar tot heden is dat nog niet gebeurd. en dat is er niet omdat er maar 20 leden zijn.
Als er iets in de media komt word dat ver onderdrukt. Deze mensen die staan er voor vrijheid echte vrijheid en niet de zogenaamde illusie vrijheid waar we nu in leven.
4.Toevallig allemaal net naar hun openbaring over de machts-elite en hoe ze te werk gaan?
Welk sociaal vangnet? Werk is bijna niet aan te komen. Ik heb niet lang genoeg achter elkaar gewerkt en heb geen recht op uitkering. Vervolgens kan ik een bijstands-uitkering krijgen wat niet eens 650 euro bedraagt. en dan moet ik er ook 35 uur in de week voor gaan werken. Van dat geld is mijn huur al weg want die worden ook steeds duurder. dan moet ik nog eten en heb ik nog andere sociale verplichtingen die betaald moet worden. Dan kan ik proberen een huur toeslag te krijgen en verzekering toeslag maar dan houd ik nog steeds geen geld over om te eten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat we hier in Nederland een goed sociaal vangnet hebben waar we allemaal aan meebetalen.
Wat jammer dan dat je je werk kwijt bent. Ben je uit jezelf gestopt?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:32 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Welk sociaal vangnet? Werk is bijna niet aan te komen. Ik heb niet lang genoeg achter elkaar gewerkt en heb geen recht op uitkering. Vervolgens kan ik een bijstands-uitkering krijgen wat niet eens 650 euro bedraagt. en dan moet ik er ook 35 uur in de week voor gaan werken. Van dat geld is mijn huur al weg want die worden ook steeds duurder. dan moet ik nog eten en heb ik nog andere sociale verplichtingen die betaald moet worden. Dan kan ik proberen een huur toeslag te krijgen en verzekering toeslag maar dan houd ik nog steeds geen geld over om te eten.
de laatste baan ben ik idd uit me zelf gestopt en heb dus geen recht op uitkering. kreeg te veel hoofdpijn van die baas. kreeg minimaal betaald moest alles maar doen en regelen. en toen ik hem vertelde dat dat mijn positie niet was en anders meer betaald wilde krijgen was ik brutaal. Ik heb me gewoon op de werkzaam heden gefocust wat ik moest doen en dat werd me geen dank afgenomen. heel hoop tegenwerkingen hoofdpijn en gezeur en uiteindelijk kreeg ik nog op me donder ook omdat de planning een zooitje was en ik daar niet op gelet had. En als ik dan adviezen gaf van hoe kan het zo zijn iemand die uit school kom planning moet maken terwijl iemand al jaren op de werkvloer staat die precies weet hoe het werkt dat werk dan niet krijgt. vaak zat mensen ervoor voorstel die dat goed aan konden. nee zo een puber die net van school afkomt moet de planning maken. krijgt nog meer betaald als mij ook en ik moet dan regelen dat alles op rolletjes verloopt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat jammer dan dat je je werk kwijt bent. Ben je uit jezelf gestopt?
Kom je niet in aanmerking voor allerlei toeslagen ?
Oh, nee dat was geen pretje voor je.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:48 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
de laatste baan ben ik idd uit me zelf gestopt en heb dus geen recht op uitkering. kreeg te veel hoofdpijn van die baas. kreeg minimaal betaald moest alles maar doen en regelen. en toen ik hem vertelde dat dat mijn positie niet was en anders meer betaald wilde krijgen was ik brutaal. Ik heb me gewoon op de werkzaam heden gefocust wat ik moest doen en dat werd me geen dank afgenomen. heel hoop tegenwerkingen hoofdpijn en gezeur en uiteindelijk kreeg ik nog op me donder ook omdat de planning een zooitje was en ik daar niet op gelet had. En als ik dan adviezen gaf van hoe kan het zo zijn iemand die uit school kom planning moet maken terwijl iemand al jaren op de werkvloer staat die precies weet hoe het werkt dat werk dan niet krijgt. vaak zat mensen ervoor voorstel die dat goed aan konden. nee zo een puber die net van school afkomt moet de planning maken. krijgt nog meer betaald als mij ook en ik moet dan regelen dat alles op rolletjes verloopt.
Er is ZAT werk, en ook van minimum loon valt rond te komen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:32 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Welk sociaal vangnet? Werk is bijna niet aan te komen. Ik heb niet lang genoeg achter elkaar gewerkt en heb geen recht op uitkering. Vervolgens kan ik een bijstands-uitkering krijgen wat niet eens 650 euro bedraagt. en dan moet ik er ook 35 uur in de week voor gaan werken. Van dat geld is mijn huur al weg want die worden ook steeds duurder. dan moet ik nog eten en heb ik nog andere sociale verplichtingen die betaald moet worden. Dan kan ik proberen een huur toeslag te krijgen en verzekering toeslag maar dan houd ik nog steeds geen geld over om te eten.
Als ik op handen en knien ga en onderdanig ben. en de mensen van me laat profiteren dan lukt het wel. Sociale dienst hebben ze zat werk maar dan krijg ik wel 650 en 38 uur werken. en dan al die hoofdpijn van het papierwerk elke maand invullen toeslagen en bullshit mijn niet gezien!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er is ZAT werk, en ook van minimum loon valt rond te komen.
En dan heb je het alsnog beter voor elkaar dan in buitland.
Maar je moet gewoon geen dure on nodige dingen in huis halen.
En ja stoppen, is ook niet handig in dat soort gevallen als je slim was geweest had je er voor gezorgd dat je chef je ontsloeg, veel moeite kost dat niet hoor.
gewoon niet op komen dagen, hem een knal voor zijn muil geven etc.
Kijk daar hou ik juist niet van heel die poppenkast mee te spelen!
ik weet niet wat voor werk het was maar dat is minder dan minimum uurloon tenzij je jonger bent dan 18..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:32 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Als ik op handen en knien ga en onderdanig ben. en de mensen van me profiteren dan lukt het wel. Sosiale dienst hebben ze zat werk maar dan krijg ik wel 650 en 38 uur werken. en dan al die hoofdpijn van het papierwerk elke maand invullen toeslagen en bullshit.
Nee dat is een nieuwe wet. werken voor je bijstands-uitkering.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor werk het was maar dat is minder dan minimum uurloon tenzij je jonger bent dan 18..
oke maar hoe oud ben je?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:35 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Nee dat is een nieuwe wet. werken voor je bijstands-uitkering.
661,77 jah das niet veel nog even wachten als je 27 bent gaat behoorlijk omhoog 1.016,38quote:
Ja, je moet er natuurlijk wel een beetje moeite voor doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:32 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Als ik op handen en knien ga en onderdanig ben. en de mensen van me laat profiteren dan lukt het wel. Sociale dienst hebben ze zat werk maar dan krijg ik wel 650 en 38 uur werken. en dan al die hoofdpijn van het papierwerk elke maand invullen toeslagen en bullshit mijn niet gezien!
Illegale handeltje is ook veel hoofdpijn. veel geld is even leuk maar dan ga je toch afvragen of dit nou vrijheid is. elke x achterom kijken voor concurrentie. en slaan werkt ook weer niet dan kom je bekend te staan als een geweld pleger dat ook invloed heeft op je toekomstige carrierequote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
661,77 jah das niet veel nog even wachten als je 27 bent gaat behoorlijk omhoog 1.016,38
ze gaan er denk ik vanuit dat de gemiddelde persoon nog op school zit of bij de ouders woont of zo, ik vind het namelijk een behoorlijk verschil.
je had beter je chef voor zijn muil kunnen meppen![]()
of gewoon in je illegale handeltje kunnen blijven zitten.
oke, nou mag ik je een suggestie geven?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:43 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Illegale handeltje is ook veel hoofdpijn. veel geld is even leuk maar dan ga je toch afvragen of dit nou vrijheid is. elke x achterom kijken voor concurrentie. en slaan werkt ook weer niet dan kom je bekend te staan als een geweld pleger dat ook invloed heeft op je toekomstige carriere
Ik wil wel aan de slag, maar als er sollicitaties zijn dan ben ik niet de enigste. En ik ga niet op me knien zitten en naar zijn pijpen dansen omdat er toch nog genoeg andere sollicitanten zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, je moet er natuurlijk wel een beetje moeite voor doen.
Sociale vangnet is bedoeld voor mensen die echt niet aan de slag kunnen.
Tja, het schort wel een beetje aan je houding hoor. Onderdanig hoef je niet te zijn maar je kunt wel gewoon je best doen om zo over te komen dat ze jou nemen ipv die andere sollicitanten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:46 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik wil wel aan de slag, maar als er sollicitaties zijn dan ben ik niet de enigste. En ik ga niet op me knien zitten en naar zijn pijpen dansen omdat er toch nog genoeg andere sollicitanten zijn.
Ik ben liever iemand die zelf bedrijven afgaat zonder email en telefoon gesprekken en toestanden. Waarom moet een uitzendbureau dat voor mij regelen? zodat zij ook weer kunnen verdienen en ik in mijn vrijheden beperkt word. een vast contract zit er niet meer bij het is paar weken werken en weer thuis zitten dan mag je weer een paar weken aan de slag en vervolgens weer thuis.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
oke, nou mag ik je een suggestie geven?
Een tip die ik al meerdere keren heb door gegeven en het werkt i shit you not!
Pak een lunchtrommel en een goeie kan koffie, extra overdrijven neem slaapzak en luchtbed mee.
men gaat naar een uitzend bureau je meld je aan en meld dat je niet eerder we gaat voor je werk hebt.
Parkeer je op een goeie stoel ga een boekje lezen, met koffie lunch etc.
als ze elke keer wat vragen, gelijk antwoorden met "heb je al wat gevonden."
Pak desnoods je tas beetje uit, laat beetje doorschemeren dat je serieus van plan bent te overnachten.
Werkt dit allemaal niet dan meld je als laatste redmiddel "ik meen dat dit een goed uitzendbureau was schijnbaar heb ik me vergist, ik zal mijn vrienden ook maar melden dat hier bij deze toko geen werk te vinden is, en pak langzaam in"
langste wat ik ooit heb moeten wachten was 50 minuten.
De kunst is zelf niet in de lach te schieten als je dit flikt, probeer zo serieus over te komen.
Dat, werkt nu ... voor geen meter.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:51 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik ben liever iemand die zelf bedrijven afgaat zonder email en telefoon gesprekken en toestanden. Waarom moet een uitzendbureau dat voor mij regelen? zodat zij ook weer kunnen verdienen en ik in mijn vrijheden beperkt word. een vast contract zit er niet meer bij het is paar weken werken en weer thuis zitten dan mag je weer een paar weken aan de slag en vervolgens weer thuis.
En ik daar als een idioot gaan zitten echt niet.
Doe je graag overwerken. Nee en dan zou ik ja moeten zeggen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, het schort wel een beetje aan je houding hoor. Onderdanig hoef je niet te zijn maar je kunt wel gewoon je best doen om zo over te komen dat ze jou nemen ipv die andere sollicitanten.
Dan zou het toch moeten lukken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:57 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Doe je graag overwerken. Nee en dan zou ik ja moeten zeggen.
en ga zo sollicitatie maar af. dan loop ik gewoon de boel te besodemieteren.
Ik ben heel vriendelijk ga stijlvol gekleed en draag geen petten of andere hoofddeksels. en mijn tattoe's zijn bedekt. Heb altijd interesse voor het bedrijf en stel altijd veel vragen.
zelf verzekerd, intresse in het product wat bedrijf produceerd onderzoek vooraf over het bedrijf.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:57 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Doe je graag overwerken. Nee en dan zou ik ja moeten zeggen.
en ga zo sollicitatie maar af. dan loop ik gewoon de boel te besodemieteren.
Ik ben heel vriendelijk ga stijlvol gekleed en draag geen petten of andere hoofddeksels. en mijn tattoe's zijn bedekt. Heb altijd interesse voor het bedrijf en stel altijd veel vragen.
die zitten ook de hele dag op hun reet en houden bordje omhoog omdat ze niet bij de macdonnalds willen werken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zou het toch moeten lukken.
En zullen we nu proberen om een bruggetje te maken naar Occupy?
Dat heb je uit de media de mensen daar zeggen toch heel wat anders! en trouwens ben zelf ook aangesloten bij occupy en ik zeg dat je gek bent. een ijverig type bent.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
die zitten ook de hele dag op hun reet en houden bordje omhoog omdat ze niet bij de macdonnalds willen werken.
tadaaa, de link
nee hoor, ik heb een van hun in enschede aangesproken en naar de mac donnalds gesleept hij wou er niet werken zijn hij..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:02 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Dat heb je uit de media de mensen daar zeggen toch heel wat anders!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
die zitten ook de hele dag op hun reet en houden bordje omhoog omdat ze niet bij de macdonnalds willen werken.
tadaaa, de link
Mooi filmpje zo zie ik het graagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb een van hun in enschede aangesproken en naar de mac donnalds gesleept hij wou er niet werken zijn hij..
3 maand later werkte hij er alsnogen maand later brande het pand af ....
![]()
stuk of wat winkels verwoest mensen op straat omdat ze geen werk meer hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:08 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Mooi filmpje zo zie ik het graag
hij stond bij het clubje occupyers voor las ponchos op plein waar alle occupyers stonden en hij hield een bordje omhoog wij zijn de 99%.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:08 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Mooi filmpje zo zie ik het graagen iedereen kan wel beweren dat die van occupy is.
Als het eigen zaken zijn die niet bij een grote zaak zijn aangesloten is dat erg ja. voor de rest mac Donalds weg gebrand een hele goeie zaak al die letterlijke kanker bende wat ze geven. Ach de regering zorgt zelf voor veel meer ontslagen en is dat kleine clubje niks waar je je druk over hoeft te maken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
stuk of wat winkels verwoest mensen op straat omdat ze geen werk meer hebben.
was er niet alleen de mac het, maar 5 winkels en de mac.
eerst zei je dat het er maar 1 occypyer in Enschede zit ... denk maar eens dat ik die discussie met jou ga staken want je maakt er gewoon je eigen verhaal vanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
hij stond bij het clubje occupyers voor las ponchos op plein waar alle occupyers stonden en hij hield een bordje omhoog wij zijn de 99%.
boven hem hing spandoek occupy enschede.
Nogal krasse uitspraken die je (weer) doet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:13 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Als het eigen zaken zijn die niet bij een grote zaak zijn aangesloten is dat erg ja. voor de rest mac Donalds weg gebrand een hele goeie zaak al die letterlijke kanker bende wat ze geven. Ach de regering zorgt zelf voor veel meer ontslagen en is dat kleine clubje niks waar je je druk over hoeft te maken.
nee hoor ga maar es ff opzoeken, er zaten in het begin iets van 10 of 20 op jou filmpje 1 of 2quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:16 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
eerst zei je dat het er maar 1 occypyer in Enschede zit ... denk maar eens dat ik die discussie met jou ga staken want je maakt er gewoon je eigen verhaal van
Als je van films houd is dit een echte aanrader om te kijken. Instinct heet de film.
Misschien dat dat een andere kijk geeft op je vrijheid en gewoon gaat beseffen dat dit een illusie is.
bovenste plaatje is nepquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:45 schreef antibilderberg het volgende:
[ afbeelding ]
Het is Hitler, Osama en islam smoesjes van Bush up, Obama push up Bullshit in de media! Het doel van de VN de NWO geheime agenda, Rutte en Balkelende, fucking bende, Nwo turbo toe gepast je word gebrainwasht, Hersens aan getast als je kijkt naar de tv kast. Poppenkast, weet het is fake gast, weet wat ik weet het is een focking last! Ultra Nk psychologische oorlogsvoering is allang aan de gang vraag het aan ziggo of herman goering, Dat verklaar de stemmen in je hoofd kerel, je bent niet gek we leven in een gekke wereld. Ik heb me ogen open alsof ik een dvdtje keek, van David Icke nu moet ik het eventjes kwijt, dus geef me die mic!
Ik heb het niet op de mensen die er werken maar de organisatie achter Mac Donalds. Want zonder hun product red een hoop levens. Het is niet de brand maar het product wat minder op de markt komt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nogal krasse uitspraken die je (weer) doet.
ronald macdonnalds kinder fonds?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:57 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik heb het niet op de mensen die er werken maar de organisatie achter Mac Donalds. Want zonder hun product red een hoop levens. Het is niet de brand maar het product wat minder op de markt komt.
Pak is een paar foto's van binladen zelf de afgelopen jaren en doe die eens verglijken....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
bovenste plaatje is nep
en in het mac donnalds voedsel zit geen kanker verwekkende stoffen.
ik ben geen photoshop expert maar bovenste van de 4 ziet er aardig digitaal uit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:58 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Pak is een paar foto's van binladen zelf de afgelopen jaren....
Dat hoef je me echt niet uit te leggen dat het bovenste stuk nep isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik ben geen photoshop expert maar bovenste van de 4 ziet er aardig digitaal uit.
Over Osama gedeelte, is maar een theorie die ik ook aardig serieus neem..
dat het misschien niet de zelfde persoon was
quote:Berliners' co-op aims to take over and run electricity grid of city | World news | The Guardian
Successful bid by Citizen Energy Berlin for Vattenfall network will boost renewables and plough back profits, says activists' group
Arwen Colell was cycling down a Berlin street one afternoon when a friend from her choir group called her and said: "We should buy the electrical grid." The idea was not out of the blue. Germany's energy transition, from nuclear and fossil fuels to renewables, has lined rooftops with solar panels. But it was another ambition to run Berlin's distribution network.
Colell did not hesitate. "We should definitely do it," she said. "Good idea."
Since that conversation in 2011, Colell and her friend, who are in their mid-20s, have built a movement aimed at putting the city grid under citizens' control when the system goes on sale next year. The grid is owned by the Swedish firm Vattenfall.
The co-operative founded by the two students, Citizen Energy Berlin, has recruited around 1,000 members, each paying a minimum of 500 (430) a share. It has raised 5.4m (4.6m).
The fundraising has some distance to go. A Berlin civic report valued the system at 800m; Vattenfall claimed it is worth 3bn. And the co-operative faces stiff competition from other bids, including one from Vattenfall.
The Berlin senate will make a decision next year, based on financial resources and capacity to manage the grid. The winner will run the system from 2015 to 2035.
Taking control of the grid is an idea whose time has come. Activists in Hamburg and other cities have launched similar campaigns to regain control of their local grid. In the Black Forest region, a residents' co-operative in Schnau has been running the grid since the 1990s. "Schnau is showing us the way," said Colell.
There is broad support in Germany for the goals of the energy transition, or energiewende: cutting coal usage and phasing out nuclear reactors by 2022, while reducing greenhouse gas emissions. The plan is to cut the country's emissions by 40% by the end of the decade, and by up to 95% by 2050.
Germany generates a quarter of its electricity from renewable energy. On one bright sunny day in June, wind and solar provided 60% of its power needs.
However, the transition is patchy – with some parts of the country still dependent on highly polluting brown coal – and Germans bear the cost with high electricity bills.
The Berlin grid, the country's largest, gets more than 90% of its electricity from coal. That is much too high if Germany is to meet its climate-change goals, or the renewable targets of its energy transition, Colell said.
"We need this element of strengthening the voice of citizens in the landscape of energy utilities. It is still very much divided up between the big energy companies. Citizens do not really have a strong voice."
She said big firms such as Vattenfall had failed to move fast enough on renewables or energy efficiency, and were unsuited to more decentralised generation of electricity from rooftop solar and small-scale wind projects.
About 40% of Germany's renewable energy is generated by small-scale producers. Farmers alone provide 11%, and there is a growing movement of energy-producing co-operatives – a four-fold rise since 2009 to 735 – most of which generate solar power.
But the big four energy companies between them produce just 6.5% of the country's renewable electricity.
If Berliners bought back their grid, Colell said, they could put profits back into the system and speed the take-up of renewables and deployment of smart metres.
The idea of control has strong attraction for some Berliners. For Annette Jensen, who recently moved into a new flat in Berlin, regaining local control of the grid was critical.
Jensen's was one of the first passive buildings in the city. Its four levels of insulation, triple-paned windows and array of solar panels on the roof means that residents could, on sunny days, be selling power to the grid.
"After the financial crisis, we wanted to put what small money we had into a flat, we didn't want to be dependent on some big energy company," Jensen said.
Bron: www.theguardian.com
Nee, je volgt wat vage websites zonder je ook maar in te lezen in hoe deze situatie ontstaan is.quote:
Viva la revolutie!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:41 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Nee, je volgt wat vage websites zonder je ook maar in te lezen in hoe deze situatie ontstaan is.
Leg eens uit dan?
En je wil rebellen. Wel lief hoor. Zo was ik ooit ook. Moet wel zeggen dat ik op mijn 25e, toen ik
mijn 2e huis verkocht had, daar weer een tijdje overheen was.
Nee ik wil verandering weg met de regering!
ik wil ook wel eens iets, dude ga serieus staken of zo , in de jaren 70 deden ze dat ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:50 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)f_t=event_mall_reply Viva la revolutie!
hey ik heeft ook een uitnodiging gehad.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Nou! Zal vast druk worden hoor!![]()
Dat plaatje ook!
[ afbeelding ]
'anounymos'
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Nou! Zal vast druk worden hoor!![]()
Dat plaatje ook!
[ afbeelding ]
'anounymos'
Je punt ?quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:44 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Je punt ?
Ik lach niet vaak dyslecten uit hoor (sterker nog, practisch nooit), maar dat ene plaatje is wel een pareltje hoor.
Ah, geen punt, dus.quote:
Geen zin om op die onzin te reageren dat mijn punt xDquote:
Kerel er is al genoeg onzin voor bijgekomen van jou kant, dus laat m ook even zijn dingetje zeggen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:38 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Geen zin om op die onzin te reageren dat mijn punt xD
Serieus?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kerel er is al genoeg onzin voor bijgekomen van jou kant, dus laat m ook even zijn dingetje zeggen.
Sommige dingen die jij er uit gooit keur ik ook niet altijd even goed.
En dat je niet regeert omdat iemand logisch na denkt, en jou groepje anonymous afkraakt.
Zo ben jij nog steeds in mijn ogen verantwoordelijk voor hacken en op straat gooien van de playstation gegevens, en daardoor deed mijn ps netwerk het een 2 maand niet.
yup anonymous deed dat.quote:
Tjezus. Daar hebben ze dan de verkeerde mensen mee, en niet de mensen die ze bedoelen. Lekker danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
yup anonymous deed dat.
zie oud FP bericht..
aangezien Antibildeberg met zoi'n masker rondloopt, houd ik hem ... alsnog verantwoordelijk, over 1 kam scheren maar dan andersom
Anonymous toch schuldig aan PSN-hack
jup reken maar, in een keer heel wat PS3 aanhang die behoorlijk pissig waren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tjezus. Daar hebben ze dan de verkeerde mensen mee, en niet de mensen die ze bedoelen. Lekker dan.
Kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup reken maar, in een keer heel wat PS3 aanhang die behoorlijk pissig waren.
daarnaast visa en andere betaal sites plat gooien, wie gebruiken die dingen ook erg veel Jongeren, ook aanhang die willen games kleding films muziek online kopen, tja..
ze hadden mijn respect door te strijden tegen kinderporno en andere zaken. maar dat van mij is behoorlijk... de stront in gezakt
als je dat al wat vind moet je eens opletten de maand september wat er plat gegooid gaat worden. en hou vooral goed de media in de gatenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
yup anonymous deed dat.
zie oud FP bericht..
aangezien Antibildeberg met zoi'n masker rondloopt, houd ik hem ... alsnog verantwoordelijk, over 1 kam scheren maar dan andersom
Anonymous toch schuldig aan PSN-hack
Klinkt spannend en een tikje dreigend.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:31 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
als je dat al wat vind moet je eens opletten de maand september wat er plat gegooid gaat worden. en hou vooral goed de media in de gatenThats all i say
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze komen gewoon aan kinderen geen woorden voor!!!!!!!!!!
[ Bericht 29% gewijzigd door Lavenderr op 29-08-2013 00:09:35 ]Mijn 4 stappen plan. 1. onderzoek 2. Analyseer 3. Concludeer 4. Reageer
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:03 schreef antibilderberg het volgende:
Dit kreeg ik net binnen van anonymous in syria.
Die zeggen duidelijk dat dit het werk is van hun overheid en Amerikaanse troepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze komen gewoon aan kinderen geen woorden voor!!!!!!!!!!
Mijn 4 stappen plan. 1. onderzoek 2. Analyseer 3. Concludeer 4. Reageer
leuk maar dat heeft obama nog geneens gezegd het is zijn regering dat het loopt te blaten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:34 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke media, en mocht gebeuren, ik houd jou verantwoordelijk..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:31 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
als je dat al wat vind moet je eens opletten de maand september wat er plat gegooid gaat worden. en hou vooral goed de media in de gatenThats all i say
Wat intreseert mij dat nou.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
welke media, en mocht gebeuren, ik houd jou verantwoordelijk..
je KAN als je er diep ingenesteld zit dit tegenhouden he.
en je bereikt er niks mee...
Nee, mr Smarty pants.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:48 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Wat intreseert mij dat nou.
Ik heb hier gvd 100 foto's binnen gehad vanuit syrie.
DODEN KINDEREN DODEN MENSEN. die is niet om aan te zien!
EN JIJ MAAKT JE DRUK OM DIT CORRUPTE KLOTE SYSTEEM.
DEZE OORLOG WAS ALLANG BESPROKEN TIJDENS BILDERBERG MEETING.
EN DIE HOER VAN EEN RUTTE DIE WEET ER ALLES VAN AF WANT DIE WAS OOK AANWEZIG! EN IRAN IS HIER NA DE VOLGENDE. DIT IS HET WERK VAN OBAMA EEN ***** ***** ****** **** . Heel Dat klote systeem van ons is eraan gekoppeld. EN OBAMA IS IN DIENST VAN DE BANKEN!!!!
Dan weet je nog steeds niet wat occupy is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee, mr Smarty pants.
Jij staat weer te schreeuwen in een verkeerd topic, deze gaat over
Global Occupy Movement #31 Met concrete casussen en constructies
syrie topic staat ergens anders.
Plus was jij bij de Bilderberg meeting? niet... hoe weet je dan dat dit afgesproken is daar?
dit is en blijft jou mening, dat het zo is.
plus Ja het is erg wat in syrie gebeurt, maar dat komt door de bevolking die de rest van de regio volgt de ene helft is voor de andere helft is tegen Assad en dan is er een grote kans op een burger oorlog en die zijn smerig, en de bevolking staat tussen de rebellen en overheid in en die zijn altijd het slachtoffer.
+ capslock is niet nodig.
[ afbeelding ]
Heb je een paar voorbeelden van artiesten en politici die Bilderberg 'verlaten' hebben? Ik wist trouwens niet dat er ook artiesten deel mochten nemen aan de Bilderbergvergaderingen? Tenzij je met artiesten politici bedoeltquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:08 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Dan weet je nog steeds niet wat occupy is.
De waarschuwingen van de mensen die de het clubje bilderberg verlaten hebben. (artiesten en politicussein)
De mensen die in syrie roepen dat het werk van Amerikanen zijn.
De vrijmetselaar symbolen die daar in verband mee worden gesteld.
Dat verklaart ook weer waarom Rutte ons steeds aan het voorliegen is!
En die caposlock is omdat ik woedend ben en tranen in me ogen heb door die grofe foto's
kerel, ik weet wat Occupy is maar dat hangt nauwelijks samen met wat jij nu allemaal op een hoop gooit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:08 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Dan weet je nog steeds niet wat occupy is.
De waarschuwingen van de mensen die de het clubje bilderberg verlaten hebben. (artiesten en politicussein)
De mensen die in syrie roepen dat het werk van Amerikanen zijn.
De vrijmetselaar symbolen die daar in verband mee worden gesteld.
Dat verklaart ook weer waarom Rutte ons steeds aan het voorliegen is!
En die caposlock is omdat ik woedend ben en tranen in me ogen heb door die grofe foto's
Mensen op straat aan spreken schiet niet echt op. het word wel beseft maar of veel te kleine schaal. De meeste acties die gedaan worden is om de interesse van de bevolking te wekken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:06 schreef theguyver het volgende:
+ ik had het over jou he, je weet wel Anonymous vriendjes die allerlei sites willen plat gooien en daarmee het nieuws willen halen.
Je bereikt er weinig mee je pakt alleen maar de mensen die van bepaalde diensten gebruik willen maken en die keren dan tegen jullie, zoals Ik, ik was altijd een voorstander van de Acties van Anonymous, maar pak dan gewoon een stichting Martijn of een Westboro Baptist Church of iets in die geest aan.
Maar ga niet mogelijke volgelingen pesten, en als jij een naonymous lid bent geef dit ff door aan je vriendjesDAT bedoel ik er mee.
Interesse wekken door dingen te molesteren, ja natuurlijk werkt dat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:14 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Mensen op straat aan spreken schiet niet echt op. het word wel beseft maar of veel te kleine schaal. De meeste acties die gedaan worden is om de interesse van de bevolking te wekken.
Door bijv ps3 eruit te gooien wil iedereen weten hoe dat kom en gaat dus op zoek naar de oorzaak. Intresse van mensen werken. van waarom word dit gedaan etc.
Nee je maakt juist mensen kwaad op jullie niet op de rest.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:14 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Mensen op straat aan spreken schiet niet echt op. het word wel beseft maar of veel te kleine schaal. De meeste acties die gedaan worden is om de interesse van de bevolking te wekken.
Door bijv ps3 eruit te gooien wil iedereen weten hoe dat kom en gaat dus op zoek naar de oorzaak. Intresse van mensen werken. van waarom word dit gedaan etc.
Even mijn excuses artiesten nemen niet deel aan de bilderberg maar aan de vrijmetselarij wat voor vrouwen rijmetselarij is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je een paar voorbeelden van artiesten en politici die Bilderberg 'verlaten' hebben? Ik wist trouwens niet dat er ook artiesten deel mochten nemen aan de Bilderbergvergaderingen? Tenzij je met artiesten politici bedoelt
Wat is dat nu weer?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:29 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Even mijn excuses artiesten nemen niet deel aan de bilderberg maar aan de vrijmetselarij wat voor vrouwen rijmetselarij is.
Ja die heb ik zeker ik zal even een lijst op stellen met wie wat is met behorende ex functie.
Dan is het zelf om even na te lopen of het ook daadwerkelijk gezegd is door die mensen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer?
Get your facts straight man.
Ben er mee bezig die lijst komt eraanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer?
Get your facts straight man.
twitter:Anon_Central twitterde op zondag 01-09-2013 om 20:25:02The only thing other then capitalism that operates on the basis of perpetual growth is cancer. And both eventually kill the host. reageer retweet
quote:
quote:An Occupy Wall Street spin-off group has bought up $14.7 million worth of Americans' personal medical debt and forgiven it over the last year as part of its Rolling Jubilee project, the group announced Monday.
The Rolling Jubilee project, organized by Occupy Wall Street's Strike Debt group, has so far spent $400,000 to buy the debt, in the process relieving 2,693 people of the money they owed for medical services Occupy thinks should be free.
"Think of it as a bailout of the 99 percent by the 99 percent," a post on the Rolling Jubilee project's website said.
The project, which launched on Nov. 15, 2012, raises money through small, individual contributions, and then uses that money to purchase distressed and defaulted debt from the lenders, who in this case are hospitals or medical groups.
The lenders are willing to sell it very cheaply, often for less than five cents on the dollar, because they think there is little chance they will be able to collect.
Andrew Ross, a member of Occupy's Strike Debt group and a professor at New York University, said the group was able to buy debt at a 50-to-1 ratio.
The group receives almost no information about the people whose debt they buy - only an address, Ross said. The group mails a letter to each address explaining the project and that the person's debt has been "canceled," Ross said.
The group does not work directly with debtors.
"One person wrote back and said that he had gone through periods of being homeless and he was trying to get back on his feet," Ross said, calling the elimination of debt a huge relief.
Ross said the group has $200,000 left to spend, and they hope to target student loan debt next.
quote:Occupy Central gives downtown Hong Kong gets a taste of disobedience
Campaigners want thousands to take over Hong Kong's financial district, as China signals disapproval of western-style democracy
As he lay on the tarmac of a central Hong Kong street, gazing up at the skyscrapers, Chan Kin-man came to a realisation. "I have been living a very comfortable life – up in an office, writing articles, encouraging people to negotiate. Suddenly, I have to prepare myself to go to jail.
"It was a very striking moment for me," said the 55-year-old academic later. "I have been too comfortable. And at some point, Hong Kong people have to sacrifice something to make people believe we are serious about democracy."
His epiphany came during a test run for Occupy Central, a pro-reform civil disobedience campaign that wants to see thousands take over Hong Kong's financial district – much to Beijing's alarm.
On Thursday, one of China's top leaders reportedly said that importing a western-style democratic system to the region could prove catastrophic. Zhang Dejiang, who heads the leading group on Hong Kong affairs, said that copying a foreign electoral system could "become a democracy trap … and possibly bring a disastrous result", Ma Fung-kwok, a delegate at Thursday's closed-door meeting, told Reuters.
Britain showed little interest in developing democracy in Hong Kong until the 1997 handover to China loomed. Then, under the "one country, two systems" framework, it negotiated greater freedoms for the region and a commitment to eventual universal suffrage.
Authorities agree votes for all should be adopted when the region has a new chief executive in 2017, but want to ensue there are no unwelcome candidates.
"It is obvious that the chief executive has to be a person who loves the country, loves Hong Kong and doesn't oppose the central government," the region's chief secretary for administration, Carrie Lam, has said.
Opponents complain that nominations will be channelled through a committee packed with Beijing loyalists, and want the public to gain the right to put candidates forward too.
Unless Beijing shifts by the end of the year, Occupy's organisers say they will risk their careers and freedom to press for change.
Chan and his co-founders – Benny Tai, another academic, and Baptist minister Chu Yiu-ming – hardly appear rabble rousers. Chan peppers conversation with references to the sociologist Jrgen Habermas. The full name of the movement is the hippy-ish Occupy Central with Love and Peace. Non-violent civil disobedience – modelled on the activism of Martin Luther King and Mahatma Gandhi – would be the last resort, after mass deliberative meetings that would form the basis for negotiations by the opposition pan-democratic parties that are backing Occupy.But opponents claim the campaign threatens chaos.
Robert Chow Young, a television host and a leader of the pro-business Silent Majority group, called the campaigners evil. He paints a graphic picture of a paralysed city and plunging stockmarket, with law and order breaking down.
"Let us not let some dreaming, wild-thinking person think they can be immortalised by doing something crazy. Why should we suffer for them? What do we stand to gain?" he asked. "Nothing. What do we stand to lose? Everything."
A poll by the non-partisan Hong Kong Transition Project (pdf) found that 54% were opposed to Occupy Central, and only 38% supported it – though were Beijing to warn against participation, campaigners would gain support.
The polling report concluded: "If the promise of direct, fair and free election of the chief executive, and of having a real choice of candidates, is broken, there will very likely be very strong reactions, [which] many fear will not be peaceful or without damage to Hong Kong's economy."
Public discontent appears to be fed by concern about the poor performance of the region's chief executives, living costs and the influx of mainland visitors, which some complain has raised property prices and eroded culture even as it increases the region's income.
People have come to expect more say and younger people are especially supportive of democracy.
Mass revolts have on occasion forced the authorities into climb-downs. In 2003 plans to implement article 23 of the Basic Law – requiring the region to pass laws banning acts of "treason, secession, sedition and subversion" – were dropped after half a million took to the streets. In 2012, proposals for compulsory "patriotic and national education" were scrapped after critics accused the government of trying to brainwash children, launching large-scale protests.
While Hong Kong residents will not accept Hobson's choice, an inherent tendency to conservatism would prevent them from electing someone prone to provoking or antagonising Beijing, argues Albert Ho, a veteran Democratic party legislator.
But he acknowledges that campaigners are pushing at "a very heavy door – because that door is democracy not only for Hong Kong but for the whole country, symbolically".
Beijing not only has to be willing to cede a degree of power, but also to risk the possibility that mainland citizens will draw inspiration from the region.
Many suspect the threat of Occupy Central stands a better chance of swaying Beijing towards a compromise than would an actual occupation. "We have a few bullets," said Ho. "We hope we don't have to fire the gun."
quote:
Het artikel gaat verder.quote:Here’s one inventive way to deal with the student debt problem. Late last week, Chilean police arrived at Santiago’s Centro Cultural Gabriela Mistral and removed a white bin of gray ash — allegedly all that remained of $500 million worth of student debt notes.
The case of the destroyed student debt traces back to a hastily shot home video, a half-smoked cigarette, and a disheveled artist named Papas Fritas. In the video, which went viral last week in Chile, Papas Fritas confessed he had recently stolen the documents from the for-profit Universidad del Mar. Then he set them ablaze in a defiant, brazen act of art.
“It’s over,” declared Papas Fritas, which means “french fries.” “It’s finished. You don’t have to pay another peso [of your student loan debt]. We have to lose our fear, our fear of being thought of as criminals because we’re poor. I am just like you, living a sh—y life, and I live it day by day.
quote:Podemos hopes to cement rise of citizen politics in Spain after election success
Barely 100 days old, party born from indignados movement now has five MEPs and determination to change political landscape
Until recently, it appeared that the Spanish indignados movement had fizzled out. But on Sunday evening, a fledgling party born from its ashes proved otherwise, winning five seats and 1.2 million votes in Spain's European elections.
Barely 100 days old, and lead by Pablo Iglesias, a 35-year-old political science professor with a ponytail, Podemos (We Can) emerged as the third largest political force in many Spanish regions, including Madrid.
The idea behind the party is simple, Iglesias told the Guardian on Tuesday. "It's citizens doing politics. If the citizens don't get involved in politics, others will. And that opens the door to them robbing you of democracy, your rights and your wallet."
The soft-spoken, former Communist Youth party member may have stunned analysts with his party's performance, but it was not enough for him. The ruling People's party (PP) had won the elections, meaning that high unemployment and home evictions would continue, he said. "We want to build a political majority that reflects the social majority of Spain."
Podemos' lofty list of election promises includes doing away with tax havens, establishing a guaranteed minimum income and lowering the retirement age to 60. The party ran its European elections campaign on a shoestring budget, using crowdfunding and Iglesias' ubiquitous presence as a talking head on Spanish television to build momentum.
Voted in by Spaniards tired with persistent unemployment, austerity measures and corruption scandals, Iglesias said Podemos MEPs would act accordingly. Rather than the standard salary of more than 8,000 (6,500) a month, "not one of our MEPs will earn more than 1,930, an amount that's three times the minimum wage in Spain". The remainder would either go to the party or a chosen cause.
"We're not going to travel to Brussels in business class. If any lobby group approaches us, we'll make that information public." One of his first items of business, Iglesias said, would be to propose that other MEPs do the same.
Podemos' success has had many in Spanish media asking questions about Spain's two dominant political parties. The PP and the Socialists together received less than 50% of the vote, a far cry from the 81% support they received in 2009. The top PP candidate, Miguel Arias Caete, celebrated his victory in the elections, but acknowledged the results were a "serious warning" from voters.
The Socialists went further their worst election result. Leader Alfredo Prez Rubalcaba announced on Monday he was stepping down, adding: "It's clear that we haven't regained voters' confidence." The party will hold a meeting in late July to choose new leadership.
The fertile ground for Podemos' rapid growth was laid by the indignados movement not the Socialists, said Iigo Errejn, the new party's 30-year-old campaign director. While the movement was incredibly expansive and impossible to fully capture in a political party, he said, "many of us were there, in the plazas and in the protests, we listened to what people were saying and we took notes. Without the changes that the movement brought about in the Spanish political scene, Podemos wouldn't be possible."
The challenge for Podemos now lies in finding a balance between a grassroots movement, whose agenda depends on hundreds of working groups across the country, and a functioning political party. It has no leadership which can inform on day-to-day decisions and no system in place to hold its MEPs to account. "We're a citizen force, made up of people who got together and ran an electoral campaign practically without any money," said Errejn.
Their model right now is more focused on what they don't want to be. "Many political parties are always looking inside, never outside," said Errejn. "We don't want to structure ourselves in the same closed off way." As an example, he pointed to the Podemos' primaries for the European elections, which were open to anyone who wanted to participate and attracted 33,000 voters.
The next few months will determine whether Podemos can translate their success into a genuine shift in the Spanish political landscape, said Errejn, and quell those who call them a populist movement or one fuelled by protest votes.
The ultimate goal, he said, is bigger than just winning seats. "We don't just want to be part of a political system that is decomposing. Spain isn't lacking political parties. But what's missing is citizens engaging in politics. And we want be a tool for that."
quote:The French are right: tear up public debt – most of it is illegitimate anyway
Debt audits show that austerity is politically motivated to favour social elites. Is a new working-class internationalism in the air?
Occupy Wall Street's debt buying strikes at the heart of capitalism
As history has shown, France is capable of the best and the worst, and often in short periods of time.
On the day following Marine Le Pen's Front National victory in the European elections, however, France made a decisive contribution to the reinvention of a radical politics for the 21st century. On that day, the committee for a citizen's audit on the public debt issued a 30-page report on French public debt, its origins and evolution in the past decades. The report was written by a group of experts in public finances under the coordination of Michel Husson, one of France's finest critical economists. Its conclusion is straightforward: 60% of French public debt is illegitimate.
Anyone who has read a newspaper in recent years knows how important debt is to contemporary politics. As David Graeber among others has shown, we live in debtocracies, not democracies. Debt, rather than popular will, is the governing principle of our societies, through the devastating austerity policies implemented in the name of debt reduction. Debt was also a triggering cause of the most innovative social movements in recent years, the Occupy movement.
If it were shown that public debts were somehow illegitimate, that citizens had a right to demand a moratorium – and even the cancellation of part of these debts – the political implications would be huge. It is hard to think of an event that would transform social life as profoundly and rapidly as the emancipation of societies from the constraints of debt. And yet this is precisely what the French report aims to do.
The audit is part of a wider movement of popular debt audits in more than 18 countries. Ecuador and Brazil have had theirs, the former at the initiative of Rafael Correa's government, the latter organised by civil society. European social movements have also put in place debt audits, especially in countries harder hit by the sovereign debt crisis, such as Greece and Spain. In Tunisia, the post-revolutionary government declared the debt taken out during Ben Ali's dictatorship an "odious" debt: one that served to enrich the clique in power, rather than improving the living conditions of the people.
The report on French debt contains several key findings. Primarily, the rise in the state's debt in the past decades cannot be explained by an increase in public spending. The neoliberal argument in favour of austerity policies claims that debt is due to unreasonable public spending levels; that societies in general, and popular classes in particular, live above their means.
This is plain false. In the past 30 years, from 1978 to 2012 more precisely, French public spending has in fact decreased by two GDP points. What, then, explains the rise in public debt? First, a fall in the tax revenues of the state. Massive tax reductions for the wealthy and big corporations have been carried out since 1980. In line with the neoliberal mantra, the purpose of these reductions was to favour investment and employment. Well, unemployment is at its highest today, whereas tax revenues have decreased by five points of GDP.
The second factor is the increase in interest rates, especially in the 1990s. This increase favoured creditors and speculators, to the detriment of debtors. Instead of borrowing on financial markets at prohibitive interest rates, had the state financed itself by appealing to household savings and banks, and borrowed at historically normal rates, the public debt would be inferior to current levels by 29 GDP points.
Tax reductions for the wealthy and interest rates increases are political decisions. What the audit shows is that public deficits do not just grow naturally out of the normal course of social life. They are deliberately inflicted on society by the dominant classes, to legitimise austerity policies that will allow the transfer of value from the working classes to the wealthy ones.
A stunning finding of the report is that no one actually knows who holds the French debt. To finance its debt, the French state, like any other state, issues bonds, which are bought by a set of authorised banks. These banks then sell the bonds on the global financial markets. Who owns these titles is one of the world's best kept secrets. The state pays interests to the holders, so technically it could know who owns them. Yet a legally organised ignorance forbids the disclosure of the identity of the bond holders.
This deliberate organisation of ignorance – agnotology – in neoliberal economies intentionally renders the state powerless, even when it could have the means to know and act. This is what permits tax evasion in its various forms – which last year cost about 50bn to European societies, and 17bn to France alone.
Hence, the audit on the debt concludes, some 60% of the French public debt is illegitimate.
An illegitimate debt is one that grew in the service of private interests, and not the wellbeing of the people. Therefore the French people have a right to demand a moratorium on the payment of the debt, and the cancellation of at least part of it. There is precedent for this: in 2008 Ecuador declared 70% of its debt illegitimate.
The nascent global movement for debt audits may well contain the seeds of a new internationalism – an internationalism for today – in the working classes throughout the world. This is, among other things, a consequence of financialisation. Thus debt audits might provide a fertile ground for renewed forms of international mobilisations and solidarity.
This new internationalism could start with three easy steps.
1) Debt audits in all countries
The crucial point is to demonstrate, as the French audit did, that debt is a political construction, that it doesn't just happen to societies when they supposedly live above their means. This is what justifies calling it illegitimate, and may lead to cancellation procedures. Audits on private debts are also possible, as the Chilean artist Francisco Tapia has recently shown by auditing student loans in an imaginative way.
2) The disclosure of the identity of debt holders
A directory of creditors at national and international levels could be assembled. Not only would such a directory help fight tax evasion, it would also reveal that while the living conditions of the majority are worsening, a small group of individuals and financial institutions has consistently taken advantage of high levels of public indebtedness. Hence, it would reveal the political nature of debt.
3) The socialisation of the banking system
The state should cease to borrow on financial markets, instead financing itself through households and banks at reasonable and controllable interest rates. The banks themselves should be put under the supervision of citizens' committees, hence rendering the audit on the debt permanent. In short, debt should be democratised. This, of course, is the harder part, where elements of socialism are introduced at the very core of the system. Yet, to counter the tyranny of debt on every aspect of our lives, there is no alternative.
• This article was amended on 10 June to say that Greece and Spain had been "harder hit" by the sovereign debt crisis, not "hardly hit".
quote:Court says Occupy Boise protesters can restore tent city in Idaho
A federal judge in Idaho agreed this week that officials have no right to keep protesters from demonstrating on the lawn of the state capitol building in Boise.
United States District Judge Lynn Winmill’s Wednesday decision declares that efforts in 2012 to remove protesters from a localized Occupy Wall Street offshoot were unconstitutional.
As that movement began to gain momentum across the US in late 2011, Idaho Gov. Butch Otter signed a law that enacted a handful of rules concerning Occupy Boise protesters wishing to protest on state property, including provisions that outlawed anything on the capitol property considered to be camping.
Judge Winmill wrote this week that a lawsuit filed on behalf of the protesters in 2012 is now moot since the laws were later rescinded, but he nevertheless agreed to make a decision requested by Occupy Boise that could open the door for future protests like the ones that were previously outlawed.
As part of the ruling, Winmill issued a permanent injunction that hereby blocks the state from removing protest tents because he said such conduct “targets political speech for suppression.”
“The defendants’ policy of enforcing I.C. 67-1613–1613A to remove symbolic and assembly tents on State grounds or to prevent protesters from staffing tent protests around the clock violates the First Amendment,” the judge ruled, meaning Idaho officials might be barred from going after demonstrators in the future engaged in politically-focused protests outside the capitol or other state property.
"This has been a long and costly battle over liberties that the State should treasure, not suppress," American Civil Liberties Union Legal Director Ritchie Eppink wrote in an official statement this week. "Let's hope this permanent injunction gets our elected officials to stop and think, and to start welcoming dissent, rather than trying to squelch it."
“They may restore the tent city. The point is, the court found Occupy Boise was exercising its legal right to protest on state property,” he told Reuters.
Judge Winmill’s ruling was announced the same week that officials in new York City agreed to pay almost a total of $600,000 to settle a lawsuit related to the wrongful arrests of 14 protesters at the original Occupy Wall Street encampment in Lower Manhattan.
quote:
Het artikel gaat verder.quote:China zal bij de verkiezingen in Hongkong in 2017 alleen kandidaten accepteren die loyaal aan Peking zijn. Volgens de Hongkongse radiozender RTHK werd een voorstel daartoe vandaag aangenomen door het Chinese Nationaal Volkscongres.
Het is de eerste keer dat de volksvertegenwoordiging zich specifiek uitspreekt over het politieke proces in Hongkong.
Mogelijk leidt het besluit tot een uitbarsting van de sluimerende spanningen tussen China-sympathisanten en het prodemocratische Occupy Central. Die beweging dreigde eerder met 10.000 mensen het zakendistrict van Hongkong te bezetten, wanneer China zich zou gaan bemoeien met het verkiezingsproces.
quote:Hong Kong activists vow to take over financial centre in election protest
Campaigners say city is entering 'era of civil disobedience' after China claims free leadership poll would lead to 'chaotic society'
Pro-democracy activists in Hong Kong have vowed to take over the city's financial heart in a civil disobedience campaign, after China ruled out allowing its residents to freely choose their next leader.
Beijing has long promised that the chief executive of the region would be elected by universal suffrage from 2017, prompting Occupy Central and pan-democrat lawmakers to battle for substantial electoral reforms.
But Beijing made it clear on Sunday it would control the nominating process, and the framework endorsed by the standing committee of the National People's Congress is particularly tough. It will allow only two or three candidates and require them to gain the backing of at least half the members of a nominating committee stacked with Beijing loyalists. That effectively rules out a democrat from standing.
Li Fei, the deputy secretary general of the NPC standing committee, told journalists that opening up nominations would create a "chaotic society" and that the chief executive needed to "love the country and love the party".
He added: "These rights come from laws, they don't come from the sky … Many Hong Kong people have wasted a lot of time discussing things that are not appropriate and aren't discussing things that are appropriate."
The Democratic party's founding chairman, Martin Lee, poured scorn on the idea that the two or three candidates would offer voters a meaningful choice, asking those at a Sunday night pro-democracy rally: "W's the difference between a rotten orange, rotten apple and a rotten banana? We want genuine universal suffrage, not democracy with Chinese characteristics."
Benny Tai, one of the leaders of the Occupy Central with Peace and Love movement, told the crowd of thousands that the city was entering an "era of civil disobedience".
The movement said in a statement: "We are very sorry to say that today all chances of dialogue have been exhausted and the occupation of Central will definitely happen." It will be preceded by other actions, such as a mass boycott of classes by students. Hong Kong enjoys considerably more freedoms than the mainland under the "one country two systems" framework established on the handover of the former British colony in 1997.
But Xi Jinping has tightened the party's grip on the mainland, with lawyers, activists and journalists under increased pressure since he came to power, and activists in Hong Kong fear their liberties will be eroded.
The decision passed by the standing committee of the National People's Congress, China's mostly rubber-stamp legislature, said: "Since the long-term prosperity and stability of Hong Kong and the sovereignty, security and development interests of the country are at stake, there is a need to proceed in a prudent and steady manner."
This weekend, state media quoted an unnamed Chinese foreign ministry official warning that some in Hong Kong were "colluding with foreign forces to cause trouble for the government", adding that their goal "was to turn the city into a bridgehead for subversion and infiltration against the country".
Pan-democrats have vowed to block the reforms in the legislative council vote required to pass them. If the changes fall, the electoral system will continue as present – with a committee of 1,200 people, selected by the region's generally pro-Beijing elites, picking the next chief executive.
Emily Lau, LegCo member and chairwoman of the Democratic party, said: "I am not disappointed, because I never had much expectation. I'm infuriated and very, very unhappy. Beijing has reneged on its promise.
"I guess they do not trust the Hong Kong people. The struggle will go on."
David Zweig, of the Hong Kong University of Science and Technology, said: "This leadership is tough, as we have seen for a long time. They are not making any concessions on this."
He noted that the government needed four or five LegCo members from the pan-democrat camp to switch for the decision to be adopted. The stakes are even higher because if universal suffrage is not introduced for the election of the chief executive, it will not be introduced for the subsequent election of LegCo members.
"If it falls there is no reform at all. That is their leverage – it is take it or leave it … It is progress in the eyes of the majority of people in Hong Kong. [But] would they have wanted more? Absolutely," he said.
He added that, on the pro-democracy side, "I don't think people will pack up and go away, even with the videos of troop carriers going down the streets of Hong Kong."
Earlier this week, People's Liberation Army armoured personnel carriers were seen in busy areas of the city. While some have speculated that Beijing hardened its line in response to the pro-democracy campaign, Occupy Central co-founder Chan Kin-man said that was just an excuse.
"Look at Macau. People are really soft and submissive and they don't even give them a choice of two candidates in the chief executive election. This is the result when people don't fight," he said.
Fernando Chui, the leader of the former Portugese colony – which is another special administrative region – was picked again on Sunday by a Beijing-supportive committee of just 400 people.
quote:China’s Hong Kong Mistake
In the summer of 1996, the Chinese Communist Party erected a giant digital clock, fifty feet tall and thirty feet long, beside Tiananmen Square, which counted down the seconds until, as it said in large characters across the top, “The Chinese Government Regains Sovereignty Over Hong Kong.” After a century and a half under British colonial rule, Hong Kong’s restoration, in 1997, was a hugely symbolic moment for China’s national identity, an end to a history of invasion in which, as the Chinese put it, their land was “cut up like a melon” by foreign powers.
Under a deal brokered with the British, China agreed not to alter Hong Kong’s internationalized way of life—including freedom of expression, freedom of assembly, and other political rights not permitted on the mainland—for half a century. The theory was that, as mainland China continued to climb out of the poverty and political instability of the past, its leaders would gradually allow more political openness on the mainland. After a half century, or so the thinking went, the gap between the mainland and its reunited territory would have narrowed so much that they could mesh without much difficulty.
But, after nearly two decades, things are turning out differently. On Sunday, the Beijing government rejected demands for free, open elections for Hong Kong’s next chief executive, in 2017, enraging protesters who had called for broad rights to nominate candidates. China’s National People’s Congress announced a plan by which nominees must be vetted and approved by more than fifty per cent of a committee that is likely to be stacked with those who heed Beijing’s wishes. If that plan comes to pass, opposition figures who favor more democracy have little chance of making it onto the ballot. (As Boss Tweed liked to say, “I don’t care who does the electing, so long as I get to do the nominating.”)
The crisis, which will likely grow, is proving to be a test not only of Hong Kong’s political culture but also of which political ethic will prevail across China in the years ahead: globalism or nationalism, two fundamentally different conceptions of how China will relate to the rest of the world. Hong Kong takes pride in its role as Asia’s original global city, a cultural and political mashup with a raucous, multilingual press corps and hot and noisy local politics—a largely borderless world of money, people, and ideas. Its courts rely on English common law, which is, in theory, free from political influence.
But, on the mainland, even as China’s economy has continued to grow and its population has become more integrated with the world, leaders have set new limits on political liberalization. They have concluded that greater democracy would threaten political stability and sovereignty, and they believe that China must instead adhere to its own centralized, one-party model. Last summer, as the scholar Sebastian Veg described, the Party circulated an internal directive to members that singled out seven “do not mention” topics: “democracy, universal values, civil society, market liberalism, media independence, criticizing errors in the history of the Party (‘historical nihilism’), and questioning the policy of opening up and reforms and the socialist nature of the regime.”
Hong Kong’s growing activist network, known as Occupy Central (named after the city’s downtown) has increasingly alarmed leaders in Beijing, and they now describe the activism as a brush fire that could sweep over the mainland. In a piece published on Saturday, the People’s Daily, the Communist Party mouthpiece, hinted about foreign agitators “attempting to turn Hong Kong into a bridgehead for subverting and infiltrating the Chinese mainland. This can absolutely not be permitted.”
In theory, China’s President, Xi Jinping, could have sought a middle road that would have opened up the nominating process enough to produce a competitive election. But, when the protests began earlier this year, Beijing worried that backing down would embolden further acts of resistance, not only in Hong Kong but also on the mainland. “If we yield because some people threaten to commence radical, illegal activities, it would only result in more, bigger illegal activities,” Li Fei, a mainland official, told Hong Kong lawmakers.
That is a strategy that points toward confrontation. Beijing chose the safer, short-term solution, but it left in place the ingredients for growing tension. Benny Tai, a law professor and opposition leader, said that the announcement opened a new “era of resistance.” “Today is not only the darkest day in the history of Hong Kong’s democratic development,” he told reporters. “Today is also the darkest day of one country, two systems,” a reference to the relationship between Hong Kong and the government in Beijing.
The most important questions are now up to the opposition: How far will pro-democracy activists go? Historically, Hong Kong’s political culture is loud and demonstrative, but not violent. The protesters have vowed to block Hong Kong’s financial district, in order to bring it to a standstill. But will it be a symbolic effort or a functional attempt to force a confrontation?
In turn, how will the Beijing-backed local government respond? Not long ago, it would have been unthinkable to imagine People’s Liberation Army vehicles on the streets of Hong Kong, but in the past quarter century the Party has shown that it is prepared to take whatever steps it deems necessary to tamp down public protests. On Sunday, hundreds of local police, and dozens of their vehicles, were arrayed around Hong Kong’s government headquarters. Last week, at least four P.L.A. armored personnel carriers were spotted in the streets.
Most important, if the confrontation becomes more acute, how will Hong Kong’s largely moderate middle class respond? So far, it has provided ambivalent support for the Occupy Central movement, fearing that unrest, even for popular ideas, could undermine the city’s business climate or invite harsher measures from Beijing. But how many of Hong Kong’s citizens will see a show of force as a reason to back down, and how many will see it as a reason to join the more radical pro-democracy camp?
The struggle over political values at the center of this crisis runs much deeper than the technical debate over Hong Kong’s elections. It is likely to get worse before it gets better. In a statement on Sunday, the Occupy Central activists described a sense of desperation, a belief that “all chances of dialogue have been exhausted and the occupation of Central will definitely happen.” It did not say when that occupation will begin.
twitter:OccupyWallStNYC twitterde op donderdag 04-09-2014 om 20:32:20"We stand with our citizens. We are with you," says @DetroitPolice Sergeant Woody to #FastFoodStrike'rs http://t.co/zZmm2ANFqq reageer retweet
[video]quote:
quote:NEW YORK (AP/WXYZ) - Hundreds of workers from McDonald's, Taco Bell, Wendy's and other fast-food chains are walking off their jobs Thursday, according to labor organizers of the latest national protest to push the companies to pay their employees at least $15 an hour.
This time, organizers said they plan to engage in nonviolent civil disobedience, which may lead to arrests and draw more attention to the cause. They also said home-care workers will join the protests, which are expected to take place at fast-food restaurants in 150 cities nationwide, including Detroit, Chicago and New York.
Here in Detroit, protestors blocked Mack Avenue on the city's east side, forcing police to crack down on the protest and take many of the protestors into custody. Reports from the scene indicated that officers were running out of handcuffs.
In many cases, police say, the protesters were given the option to be released from custody, if they would just stop blocking the street. However, police say some of the protesters refused to do so. In those cases, the protesters were arrested.
Detroit Police say about 25 people were arrested.
The "Fight for $15" campaign, which is backed financially by the Service Employees International Union and others, has gained national attention at a time when the wage gap between the poor and the rich has become a hot political issue. President Barack Obama mentioned the campaign at a Labor Day appearance in Milwaukee.
"There's a national movement going on made up of fast food workers organizing to lift wages so they can provide for their families with pride and dignity," Obama said, as he pushed Congress to raise the minimum wage. "If I were busting my butt in the service industry and wanted an honest day's pay for an honest day's work, I'd join a union," he added.
Many fast-food workers do not make much more than the federal minimum wage of $7.25 an hour, which adds up to about $15,000 a year for 40 hours a week.
The protests have been going on for about two years, but organizers have kept the campaign in the spotlight by switching their tactics every few months. In the past, supporters have showed up at a McDonald's shareholder meeting and held strikes. The idea of civil disobedience arose in July when 1,300 workers held a convention in Chicago.
Kendall Fells, an organizing director for Fast Food Forward, has declined to say what exactly is in store for the protests, other than workers in a couple of dozen cities were trained to peacefully engage in civil disobedience ahead of the planned protests. But workers involved in the movement recently cited sit-ins as an example of strategies they could use to intensify their push for higher pay and unionization.
Past protests have targeted a couple of restaurants in each city for a limited time, in many cases posing little disruption to operations.
The National Restaurant Association said in a statement that the protests are an attempt by unions to "boost their dwindling membership."
quote:
quote:In what will come as no surprise to anyone familiar with their father’s Birchite beliefs, a newly released audio recording of a mid-June speech delivered by top political strategist Richard Fink indicates that the billionaire libertarian Koch brothers still surround themselves with members of some of the fringiest corners of the libertarian right.
Released to the Huffington Post by the YouTube channel the Undercurrent, the recording features Richard Fink, a trained economist whom HuffPo describes as the Koch brothers’ “top political strategist,” explaining to a small, private audience how the Koch brothers plan to turn the American electorate away from “collectivization” and toward “liberty” by persuading a critical mass of voters to repeal most of the economic regulations of the 20th and 21st centuries.
Fink’s speech was lengthy, but amid the references to North Korea, Stalin, Hitler, Mao and radical Islam, the Kochs’ political guru shared an insight that is perhaps most revealing of his and their general worldview. The insight in question? The straightforward connection between raising — or even having — a minimum wage and how a liberal democracy can disintegrate into a fascistic dictatorship.
“Psychology shows that is the main recruiting ground for totalitarianism, for fascism, for conformism — when people feel like they’re victims,” the non-psychologist Fink can be heard to explain. “So the big danger of minimum wage isn’t the fact that some people are being paid more than their value-added; that’s not great. It’s not that it’s hard to stay in business —that’s not great, either. But it’s the 500,000 people that will not have a job because of minimum wage.”
Building off this initial, extremely tenuous connection, Fink continued, “We’re taking these 500,000 people that would’ve had a job, and putting them unemployed, making dependence part of government programs, and destroying their opportunity for earned success. And so we see this is a very big part of recruitment in Germany in the ’20s.”
Perhaps worried that his audience would fail to grasp how raising the federal minimum wage from $7.25 to $10.10 was just like the creators of the Weimar Republic’s attempt to build a liberal democracy on the still-smoldering ruins of a military dictatorship defeated in an apocalyptic world war, Fink added: “If you look at … the rise and fall of the Third Reich, you can see that. And what happens is a fascist comes in and offers [people] an opportunity, finds the victim — Jews or the West —and offers them meaning for their life, OK?”
Yet despite the specifically American context that inspired his talk, Fink warned listeners that turning into a genocidal totalitarian hellscape as a consequence of raising the minimum wage is a risk that traverses borders. “This is not just in Germany. It’s in Russia — in Lenin and Stalin Russia — and then Mao,” he said. “This is the recruitment ground for fascism, and it’s not just historical. It’s what goes on today … in the suicide bomber recruitment.” Evidently, the disguises of the worldwide collectivist menace are large in number.
You can listen to the ravings of a man who will help decide how to spend as much as $300 million to influence the 2014 elections below, via HuffPo and the Undercurrent:
quote:Op donderdag 4 september 2014 22:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]twitter:OccupyWallStNYC twitterde op donderdag 04-09-2014 om 20:32:20"We stand with our citizens. We are with you," says @DetroitPolice Sergeant Woody to #FastFoodStrike'rs http://t.co/zZmm2ANFqq reageer retweet
[video]
[..]
twitter:YourAnonNews twitterde op zondag 21-09-2014 om 18:00:33Confront the cause of the climate crisis. Stop Capital. Join us tomorrow to #FloodWallStreet #peoplesclimate http://t.co/Ia2CRc7y0z reageer retweet
quote:
quote:Join the flood on September 22 starting at 9 am. The economy of the 1% is destroying the planet, flooding our homes, and wrecking our communities. After the People’s Climate March, wearing blue, we will bring the crisis to its cause with a mass sit-in at the heart of capital.
Meen je dat serieus? Haters mis ik als kiespijn.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:48 schreef theguyver het volgende:
Ik mis http://forum.fok.nl/user/history/407797 antibilderberg in dit topic..
En deze van hem.... BNW / De wereld populatie neemt toe ze moeten van ons af!
wat zou er met hem gebeurt zijn?
quote:Op zondag 21 september 2014 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Haters mis ik als kiespijn.
quote:Climate protesters plan to risk arrest during Flood Wall Street sit-in
As many as 2,000 people expected in protest that organisers will ‘highlight the role of capitalism in fuelling the climate crisis’
Hundreds of protesters plan to risk arrest on Monday during an unsanctioned blockade in New York City’s financial district to call attention to what organisers say is Wall Street’s contribution to climate change.
The Flood Wall Street demonstration comes on the heels of Sunday’s international day of action that brought some 310,000 people to the streets of New York City in the largest single protest ever held on over climate change. There were no arrests or incidents in Sunday’s massive march, police said.
Flood Wall Street organisers said they wanted to use the momentum gained by Sunday’s march to “highlight the role of capitalism in fuelling the climate crisis.” As many as 2,000 participants will meet in lower Manhattan’s Battery Park before a planned noon march to Wall Street and the steps of the New York Stock Exchange for a sit-in and blockade without a police permit, event organisers said.
Some 200 people have said they will risk arrest by the New York City Police Department during the civil disobedience action, said spokeswoman Leah Hunt-Hendrix.
“This civil resistance, civil disobedience, shows a commitment to the cause,” said Hunt-Hendrix. “We are trying to escalate this as an urgent issue and show how Wall Street is profiting from the crisis.”
The event’s organisers have roots in the Occupy Wall Street movement that started in a downtown Manhattan park in 2011 to protest what it called unfair banking practices that serve the wealthiest one percent, leaving behind 99% of the world’s population.
Flood Wall Street said they hope Monday’s action will draw a link between economic policies and the environment, accusing top financial institutions of “exploiting frontline communities, workers and natural resources” for financial gain.
The event is part of Climate Week, which seeks to draw attention to carbon emissions and their link to global warming, and comes ahead of a 23 September United Nations Climate Summit.
twitter:1n5ur3c7 twitterde op maandag 22-09-2014 om 20:05:55#FloodWallStreet is still holding strong sitting down at the bull penned in by police. http://t.co/YHFcgji1sE reageer retweet
quote:Xian: the Chinese village that took on corruption and won
Villagers’ protests led to downfall of deputy mayor and end of intimidation campaign to drive them out of their homes
To find the villagers who toppled one of southern China’s most powerful men, start just east of the Canton tower, an LED-lit column twisting more than 500 metres into the cloud cover. Head north, past two blocks of luxury apartments, until you come to a high concrete wall. Behind its gates, you’ll find Xian village.
Xian is the size of about eight football pitches, but it feels much larger. Most of its 4,000 residents live three or four to a room, up filthy staircases in boxy concrete mid-rise blocks of flats. Its tangle of dark, narrow alleys winds in on itself like a labyrinth.
On a recent rainy night, about 300 villagers gathered in the Lu family ancestral hall, a centuries-old grey-brick building next to a dilapidated kindergarten, for a traditional Cantonese feast. Some performed a lion dance with a big, black papier-mache lion. Since 19 August 2009, the villagers have been waging an open protest against official corruption and every summer they gather to celebrate their progress. This year’s banquet was especially festive. Just the day before, after years of ignoring or censoring the revolt, state media syndicated a report applauding Xian village for uncovering an “iron triangle of corruption” among village officials, two local developers and the city’s deputy mayor, Cao Jianliao. Cao was placed under investigation in December. In July, he was sacked.
“Over the past year, our lives have got better; our hearts are calmer,” said Lu Jingfeng, 43, captain of the village football team, as he tucked into a plate of roasted pork belly. “But our demands have not yet been met. So we’ll keep on fighting.”
Xian village is one of 138 “urban villages” scattered throughout Guangzhou, a sprawling, 13 million-people metropolis at southern China’s economic core. Municipal authorities consider the villages at best an eyesore, and at worst, a slum-like breeding ground for social unrest. They announced plans in 2010 to redevelop every one within the decade.
“Guangzhou has seen a severe shortage of land for buildings,” one reconstruction official said. Yet most are still standing, as many of their residents refuse to leave.
Xian village was not always surrounded by a high, concrete wall – local authorities built it in 2011. Make conditions unbearable, the logic went, and the villagers would leave. A cabal of powerful developers – Jiayu Group, Nanya Property Development, Qiaoxin Real Estate, Poly Real Estate – were anxious to turn the prime patch of land into luxury apartments and office blocks.
Yet the wall, just like the beatings, arrests and forced demolitions before it, only amplified the steady drumbeat of marches and petitions. The villagers were recalcitrant. Even now, they live amid swaths of utter devastation. Parts of the village evoke recent images of Gaza and urban Syria. Weeds grow from mountains of rubble. Concrete apartment blocks sit half-demolished, their windows blown out, their exposed tangles of reinforcement bars splayed like severed nerves.
Similar scenarios are playing out across China, as Communist party authorities attempt to move 250 million rural people into cities by 2025. It may be the largest social engineering experiment in human history, and Xian village typifies the challenge. Under Chinese law, urban land is owned by the government and rural land is owned collectively by villagers. Yet the quickest, easiest way for local governments to fill their coffers is by requisitioning that land and flipping it to developers. The less they spend, the greater their profits. Often, they bribe village leaders to keep prices low, and the villagers themselves end up with meagre compensation packages for valuable land that they have owned for centuries.
“I can’t even count the number of demonstrations we’ve had,” said Ms Lu, 40, who calls defending the village her full-time job. Many villagers, when asked about the protests, will roll up a sleeve or trouser leg and point to where they have been hit by a fist or a policeman’s truncheon. During one protest, a man lost his leg to a falling concrete slab. Lu, who declined to give her full name for fear of reprisals, has a short bob haircut, a round face and soft, lilting voice that belies an undercurrent of outrage. In 2010, a police officer hit Lu hard in the calf as she ran from a fracas.
“We don’t leave the village for fear that they’ll come and destroy it,” she said. “If anything happens, we need to stay here and resist. We need to fight back when people attack us. We need to protect each other.”
Xian residents say that the authorities began to loosen their grip in late 2012, when Xi Jinping was installed as the top Communist party leader. Endemic corruption, Xi has said, poses an “existential threat” to party rule, and an effort to root it out has become a hallmark of his early tenure. Last summer, seven Xian village cadres were placed under investigation for taking bribes. This summer, they were tried. Hundreds of villagers packed into the Guangzhou intermediate people’s courthouse to witness the proceedings. At the judge’s behest, the defendants, one by one, vowed to return their payouts to the developers. With every promise, the villagers burst into laughter and jeers.
According to the state newswire Xinhua, the village cadre investigation helped anti-corruption authorities “trace the vine to the melon” and turn their focus on deputy mayor Cao. Developers had given Cao 6.7m to strip Xian villagers of their right to decide the future of their land, the report said. When he was placed under investigation in December, the developers’ intimidation campaign abruptly stopped – no more ID checks at the village gates, no more arbitrary beatings. The party mouthpiece People’s Daily accused Cao of being “morally degenerate” and having “long-term amours with 11 women”. He was expelled from the party on 11 July. That night, the villagers set off fireworks.
The villagers claim their resistance has no organisational structure or chain of command. Yet if it did, Lu Youfeng, the organiser of the celebratory banquet, would almost certainly be its spokesman. That afternoon, Lu, a diminutive but quietly charismatic father of two, wore plastic sandals and a blue polo shirt embroidered with the word “Ferrari”. Until the late 1990s, he explained, the village was a rural idyll. Its social structure was organised by family clan, and to this day, most local people have one of three surnames: Lu, Xian or Liang. “Our village has 800 years of history,” he said. For most of it, they lived in mud-brick homes and farmed cabbage.
In the late 90s the Guangzhou government announced plans for a new financial district, the Zhujiang New Town. The Zhujiang New Town at first tentatively crept around the village and then swallowed it whole. The villagers lost their farmland to developers, so they became landlords. They built spartan, concrete residential blocks on their remaining property, subdivided them into scores of tiny rooms and rented them out to migrant workers from the countryside. The migrants came in droves; the villagers kept building. Soon, the apartment blocks were packed so tightly that sunlight could not reach below their highest floors. Migrants now make up two-thirds of the village’s population. The men work on nearby construction sites, while the women spend their days in the dank, artificially lit alleys, stripping wire for copper and selling trinkets from closet-sized stalls.
Lu said the villagers understood the value of their property – nearby flats sell for up to 5,000 a square metre – and hoped to redevelop it themselves. Barring that, they hope to sell it at market value, and demand that the government return the land that it unfairly expropriated in the past.
“The smart thing they’re doing in Xian is that they’re not fighting for a specific amount of compensation, they’re fighting against official corruption,” said Chen Hong, an assistant professor at South China Normal University who studies urban villages. “That’s how they’ve been able to hold out for so long.”
Chen said the compensation process was fraught with traps and loopholes. Residents of another urban village, Liede, agreed to relocate into decent-looking high-rises, but on arrival, discovered that the buildings were in fact jerry-built, with “terrible construction materials and a lot of wasted space”. Village officials, she said, were given the best flats.
“I think so far, we’ve been successful,” said Ms Lu, the full-time village defender. “But the cost has been huge – so many people have been hurt.”
Although this year’s village-wide banquet lasted late into the night, no speeches were given. State newspapers did not cover the event and village officials did not attend. Villagers conceded that it might be one of their last – the stalemate couldn’t go on for ever. “Demolition should be a good thing,” a police officer shouted above the din, waving his arm towards the village’s rain-slicked streets and crumbling buildings. “They’ve just made a terrible mess of it. Development is inevitable.”
quote:
quote:Riot police in Hong Kong disperse and arrest protesters occupying the government headquarters on Saturday to protest China's refusal to allow genuine democratic reforms in the semi-autonomous region. Student groups have been spearheading a civil disobedience campaign this week in response to Beijing's announcement last month that it would choose who can stand for Hong Kong's top post of chief executive in elections in 2017
quote:
quote:Student groups have been spearheading a civil disobedience campaign this week in response to Beijing’s announcement last month that it would choose who can stand for Hong Kong’s top post of chief executive in elections in 2017.
Several people, including one police officer, were taken away on stretchers by medical personnel after about 150 students forced their way into government headquarters late on Friday night, some scaling a tall fence. Police responded with pepper spray to push them back.
Police said 12 men and a woman, aged 16 to 35, were arrested Friday night and Saturday morning, and at least 28 protesters and officers have been injured.
Protesters who remained in the complex on Saturday morning hoisted a sign saying “Hope lies with the people, change starts with resistance,” written in black letters on white cloth.
“This is an amazing turning point. Hong Kongers usually just lay there and do nothing. This time, we’re really making an impact,” said Suki Wong, a recent graduate who works as an accountant.
iig de naam:quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:54 schreef Erasmo het volgende:
Leuk maar wat heeft het met occupy te maken?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hong Kong’s growing activist network, known as Occupy Central (named after the city’s downtown) has increasingly alarmed leaders in Beijing, and they now describe the activism as a brush fire that could sweep over the mainland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |