abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 juni 2013 @ 11:06:29 #26
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_127315926
Ah het maar hunnie doen het ook argument.
  zondag 2 juni 2013 @ 11:10:37 #27
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127315982
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 11:06 schreef Erasmo het volgende:
Ah het maar hunnie doen het ook argument.
Het staat in de verste verte niet gelijk met elkaar , waarom verdedigt iemand nog de MSM :?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 2 juni 2013 @ 11:12:29 #28
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_127316010
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 11:10 schreef Summers het volgende:

[..]

Het staat in de verste verte niet gelijk met elkaar , waarom verdedigt iemand nog de MSM :?
Anders stort hun wereldbeeld in elkaar.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 2 juni 2013 @ 11:57:38 #29
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127316783
pi_127316926
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 11:04 schreef Summers het volgende:

[..]

Jammer he maar als je nu denkt dat staatspropaganda aantrekkelijker word daardoor dan heb je het mis *O*
Maar de bronnen die jij gebruikt zijn bewezen onbetrouwbaar, en jij bent bewezen kritiekloos..
Hoe kun je dan over manipulatie van andere media beginnen? Het staat niet eens vast dat er meer aan de hand is dan de massamedia vermelden. Maak dat eerst eens hard, voordat je anderen onjuist beschuldigt, want dan sla je echt een flater.
  zondag 2 juni 2013 @ 12:09:00 #31
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127317014
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 12:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar de bronnen die jij gebruikt zijn bewezen onbetrouwbaar, en jij bent bewezen kritiekloos..
Hoe kun je dan over manipulatie van andere media beginnen? Het staat niet eens vast dat er meer aan de hand is dan de massamedia vermelden. Maak dat eerst eens hard, voordat je anderen onjuist beschuldigt, want dan sla je echt een flater.
:? Msm of social media zeggen toch beide dat er iets aan de hand is ? Er zijn doden gevallen , , meer dan 900 arrestaties , een heleboel gewonden , hoezo is er niks aan de hand :?
  zondag 2 juni 2013 @ 12:16:10 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127317191
quote:
De Landelijke Demonstratie op het Lange Voorhout zaterdagmiddag moest het grootste protest ever worden, een Nederlandse variant van Blockupy, maar dankzij de sociale media werd al gauw duidelijk dat het evenement op een totale deceptie was uitgelopen, met nog geen honderd man op het Haagse grind. 'Nou ik was aanwezig. Maar met zo weinig animo is het niet echt serieus te nemen. Hetgeen valt te verwijten aan de slordige en late organisatie'.

Zeg dat wel. Wie denkt Nederlanders op de been te krijgen met een paar al te makkelijke stellingen op Facebook of het web over bezuinigingen, zonder daarbij vakbeweging en andere belangengroepen te betrekken, moet niet raar opkijken dat er geen hond komt opdagen. En een video op tekst en muziek van Kamervragen van Lange Frans ('Volkert van der G. opgebekt door de M.E. Niet alleen maar schizofreen en gehersenspoeld') wekt al helemaal verkeerde verwachtingen. Zeker bij aluhoedjes, die weer eens een uitgelezen kans zagen voor de verkondiging van het evangelie: 'Ook kwam er nog een andere groep bij met totaal andere standpunten, die op mij nogal een zweverige indruk maakten. Daardoor haken velen af.'

Oftewel: Blockupy Nederland op voorhand kapot gecomplotterd. Onder het motto 'Nazi Nederland, Burnout Binnenhof' dreigden inderdaad flink wat gekkies uit Den Haag CS te rollen. Micha Kat drong zich deze week nog aan de organisatoren op in zijn gedroomde rol van de Nederlandse Beppe Grillo. 'Oh nee, niet de spugende biljartbal', moet een deel van het potentiële verzet gedacht hebben. Wel lukte het Prof. Drs. G.B.J. VanFrikschoten van AmsterdamPost het podium te beklimmen, om zijn nood te klagen over het feit dat hij sinds de invoering van de euro geen tandarts meer heeft gezien. Lekker relevant weer, Frik!

Het is niet de eerste keer dat een volksopstand wordt verprutst door complotters en andere excentriekelingen. Tijdens Volksopstand 2008 wist GroenLinks niet hoe snel ze haar kraam moest afbreken nadat ze waren aangesproken door mensen die zich ernstige zorgen maken over chemtrails en nulpuntsenergie. Dat was eens en nooit meer.

Dat het anders kan, bewezen een week geleden de demonstraties tegen de multinational Monsanto, die alleen al in Nederland duizenden mensen op de been bracht. Die vreesden dat de voedselketen in gevaar zou komen met de bestrijdingsmiddelen en de genetisch gemanipuleerde gewassen van de multinational. Gisteren al ging het bedrijf door de knieën.
http://barracudanls.blogspot.nl/

Was er eigenlijk iemand van hier aanwezig?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_127317239
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 12:09 schreef Summers het volgende:

[..]

:? Msm of social media zeggen toch beide dat er iets aan de hand is ? Er zijn doden gevallen , , meer dan 900 arrestaties , een heleboel gewonden , hoezo is er niks aan de hand :?
Nou moet je niet gaan draaien. Ik heb niet gezegd dat zij zeggen dat er niks aan de hand is. Jij zei zelf dat de massmedia niet veel vermeldden en het internet gesmoord werd.
  zondag 2 juni 2013 @ 13:39:08 #34
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127319221
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 12:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nou moet je niet gaan draaien. Ik heb niet gezegd dat zij zeggen dat er niks aan de hand is. Jij zei zelf dat de massmedia niet veel vermeldden en het internet gesmoord werd.
Voorbeeldje

quote:
Electronics shop in turkey.
CNN USA shows protests, CNN Turkey shows an animal program.

This is pretty much the opposite of what happened with occupy, western media largely ignored it whilst Russian and Iranian media covered it extensively.

Dat gebeurd standaard bij elk land bij elke opstand bij elke msm dus waarom dat zo gek klinkt ...
  zondag 2 juni 2013 @ 13:40:53 #35
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127319281
quote:
7s.gif Op zondag 2 juni 2013 11:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Anders stort hun wereldbeeld in elkaar.
Gelukkig stort die al in :Y
pi_127328563
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 13:39 schreef Summers het volgende:

[..]

Voorbeeldje

[..]

[ afbeelding ]

Dat gebeurd standaard bij elk land bij elke opstand bij elke msm dus waarom dat zo gek klinkt ...
Dus wat is het nu?
  maandag 3 juni 2013 @ 12:26:59 #37
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127354327
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 18:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dus wat is het nu?
Mooi voorbeeld waarom de MSM onbetrouwbaar is en mensen op internet het nieuws gaan lezen en 1 van de redenen waarom mensen boos zijn .
  maandag 3 juni 2013 @ 12:36:38 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127354697
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld waarom de MSM onbetrouwbaar is en mensen op internet het nieuws gaan lezen en 1 van de redenen waarom mensen boos zijn .
trukse media ( propaganda heet dat).. is niet de voledige algemene media zie foto hier boven..
btw anonymous heeft al wat regering sites plat gegooid.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_127354936
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Omdat je eerst zegt dat massamedia niet veel vermelden en vervolgens dat ze het nieuws wel brengen?
En hoe zit het met jouw bron dan? Een plaatje van een marathon verkopen als beeld van het protest is een beter alternatief voor de 'MSM'.
  maandag 3 juni 2013 @ 13:10:51 #40
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127355957
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Omdat je eerst zegt dat massamedia niet veel vermelden en vervolgens dat ze het nieuws wel brengen?
En hoe zit het met jouw bron dan? Een plaatje van een marathon verkopen als beeld van het protest is een beter alternatief voor de 'MSM'.
CNN Turkije niet , CNN in America weer wel , In dit geval is het belangrijk voor de burgers in Turkije maar krijgen het niet te zien , zo gaat het altijd . Alles is beter dan de MSM want dat is staatspropaganda om de status quo in stand te houden . NOOIT in het voordeel van de burger . We zijn niet spontaan in een wereld beland waar het leven op de tweede of de derde plaats is komen te staan , dat kost jarenlang staatspropaganda en samenwerking en 1 lijn trekken met elkaar en gezamenlijk hetzelfde uit het nieuws te houden . De wereldbevolking doet nu hetzelfde door samen te werken , kijk naar bijv demo monsanto

Ze gingen ook echt over de brug en dat ene plaatje heeft iemand ertussen gezet , big deal . Aangezien we met z'n allen de nieuwe media zijn is het geen kwestie van kiezen , de MSM heeft gewoon afgedaan en hoort bij het dinosaurus tijdperk om maar een vergelijking te geven van iets wat definitief achter je ligt .
pi_127359699
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:10 schreef Summers het volgende:

[..]

CNN Turkije niet , CNN in America weer wel , In dit geval is het belangrijk voor de burgers in Turkije maar krijgen het niet te zien , zo gaat het altijd . Alles is beter dan de MSM want dat is staatspropaganda om de status quo in stand te houden . NOOIT in het voordeel van de burger . We zijn niet spontaan in een wereld beland waar het leven op de tweede of de derde plaats is komen te staan , dat kost jarenlang staatspropaganda en samenwerking en 1 lijn trekken met elkaar en gezamenlijk hetzelfde uit het nieuws te houden . De wereldbevolking doet nu hetzelfde door samen te werken , kijk naar bijv demo monsanto

Ze gingen ook echt over de brug en dat ene plaatje heeft iemand ertussen gezet , big deal . Aangezien we met z'n allen de nieuwe media zijn is het geen kwestie van kiezen , de MSM heeft gewoon afgedaan en hoort bij het dinosaurus tijdperk om maar een vergelijking te geven van iets wat definitief achter je ligt .
Ah zo, dat begrijp ik wel. Dat ze ook over de brug gingen kan zijn, maar daar een plaatje van de marathon voor gebruiken, wrs. met opzet in een lage resolutie zodat je niet precies kunt zien waar het om gaat, blijft evenwel misleiding. Vooral als er bij die gelegenheid veel meer mensen op de brug waren.
Ik kan me wel voorstellen dat nieuws over rellen niet gelijk groots wordt gebracht. Het zou een aanzuigende werking kunnen hebben.
pi_127368918
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 7 juni 2013 @ 04:51:13 #43
pi_127508369
quote:
quote:
The problem of the Turkish protesters then becomes the problem of progressive forces globally: What is your alternative? It is a question that is starting to get serious. As the echoes of the Arab spring, Occupy and Indignados movements refuse to fade, the hope lingers that out of these spontaneous explosive uprisings and the new culture of courageous political participation can be ignited amongst what WikiLeaks founder Julian Assange calls the "internet educated" generation, a new political force could be emerging.

If this is to happen however, we need to offer these component movements more than just cheer-leading and loudly ringing moral support. One thing that can be offered by Western progressives, who have the time to spare from more pressing issues (like not getting shot for protesting), is the development of new models of organization, which can allow this "movement of movements", to borrow a term from the 90's "globalization" struggles, to mature into an enduring force and formulate a collective vision, without reverting to the same top down models used by the institutions and forces we seek to transform and defeat.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  Moderator vrijdag 7 juni 2013 @ 19:17:36 #44
249559 crew  Lavenderr
pi_127530458
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 04:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

Wat is jouw mening over de protesten in Turkije Papier?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 19:21:55 #45
pi_127530625
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat is jouw mening over de protesten in Turkije Papier?
Ik heb begrepen dat Turkije geen revolutie of verlichting heeft gehad zoals veel andere landen. Dus ik vind het hoog tijd dat de bevolking in opstand komt. Er is genoeg om tegen te demonstreren. Persvrijheid, politiegeweld.
  Moderator vrijdag 7 juni 2013 @ 19:22:53 #46
249559 crew  Lavenderr
pi_127530668
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat Turkije geen revolutie of verlichting heeft gehad zoals veel andere landen. Dus ik vind het hoog tijd dat de bevolking in opstand komt. Er is genoeg om tegen te demonstreren. Persvrijheid, politiegeweld.
Daar ben ik het mee eens. Dappere mensen.
pi_127532963
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Dappere mensen.
Eind jaren '70 was er ook een revolutie in Iran. Ik kan niet zeggen dat het er beter op is geworden.

Dit is meer om aan te geven dat een revolutie niet altijd bereikt waar een volk voor vecht/op hoopt.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  Moderator vrijdag 7 juni 2013 @ 20:30:20 #48
249559 crew  Lavenderr
pi_127533025
quote:
4s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 20:28 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Eind jaren '70 was er ook een revolutie in Iran. Ik kan niet zeggen dat het er beter op is geworden.
Nee, dat is op een ramp uitgedraaid. Terug naar de middeleeuwen. Onder de Sjah hadden iig de vrouwen het een stuk beter.
pi_127533271
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 20:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat is op een ramp uitgedraaid. Terug naar de middeleeuwen. Onder de Sjah hadden iig de vrouwen het een stuk beter.
Yup...

Ik voel me niet zo lekker met al die 'lente revoluties'. In sommige gevallen is een absolute heerser beter voor de vrijheid dan een religieus-politieke ideologie (naar mijn mening (en laten we het niet over extremen als NK hebben)).

Dichterbij hebben we het nog gezien met Tito. Die man was een despoot, maar heeft wel tot zijn dood een genocide tegengehouden.

[ Bericht 1% gewijzigd door ChungLingSoo op 07-06-2013 20:43:12 ]
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  Moderator vrijdag 7 juni 2013 @ 20:44:39 #50
249559 crew  Lavenderr
pi_127533588
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 20:36 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Yup...

Ik voel me niet zo lekker met al die 'lente revoluties'. In sommige gevallen is een absolute heerser beter voor de vrijheid dan een religieus-politieke ideologie (naar mijn mening (en laten we het niet over extremen als NK hebben)).

Dichterbij hebben we het nog gezien met Tito. Die man was een despoot, maar heeft wel tot zijn dood een genocide tegengehouden.
Helemaal waar.
Je ziet wat de Arabische Lente gebracht heeft. Nog nooit zoveel geweld geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')