abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 juli 2013 @ 14:35:19 #1
407797 antibilderberg
Delite de elite
pi_129006268
Beste mensen, ik wil jullie waarschuwen over een paar groepen elite criminelen die gemene plannen met ons hebben. Er zijn al anti groeperingen die bestaan uit Politie agenten, Brandweer, Artsen, Militairen, Drug dealers, Pastoors die voor een betere wereld gaan. De grootste voorbeeld ervan is de KILLUMINATI! Dus als u mij voor gek verklaard dan zijn die politie agenten en artsen ook net zo gek als ik, en ik ga u dan vertellen dat u een luie schaap bent die zijn onderzoek niet goed uitvoert!
Dus ik reageer alleen op mensen die goed met hun hersens werken en die eerst research doen voor ze reageren en met goede argumenten komen!

Om te beginnen wil ik iets over me zelf vertellen. Waarom? zodat we onze ervaringen en meningen kunnen vergelijken.
Ik ben 26 jaar oud en heb last van dislectie en woede is mijn enige handicap. 100%NL
Ik had een mooie baan als elektricien ik deed voornamelijk brandmeld, beveiliging en data monteren.
Ik verloor mijn baan tijdens de crises en kon geen andere kant meer op als bij een uitzendbureau aan de slag te gaan. Het geld wat binnen kwam was niet genoeg ik kwam elke maand 35 euro tekort.Ik moest keuzes gaan maken en zat eraan te denken om meer te gaan werken. (meer als 52 uur wat ik al deed. De crisis werd erger en ook mijn chronisch zieken moeder die de ziekte COPD heeft werd op alle kanten fors bezuinigd. gevolg ervan was tekortkoming voor verzorging.
Mijn kijk erop was alsof ze mijn moeder voor dood achterlaten en mens zoek het zelf maar uit.

Ik was woest, ik zag mijn moeder huilen en huilen en huilen. om dat moment ben ik het vertrouwen en het geloof in de mens kwijt geraakt en ik zocht naar overleving met de vragen waarom. Ik stopte met werken en al snel rolde ik het criminele milieu in. dat was vrij gemakkelijk voor mij omdat een paar van mijn goede vrienden boeven zijn. Ik kwam voor een grote man te werken die bijna heel zijn leven samen met Joop Gottmers gewerkt heeft. Ik noem alleen zijn naam omdat hij zijn verhaal zelf bij de media vertelt heeft. Het interesse van de media was er omdat hij bevelen van Klaas Bruinsma opvolgde. Ik deed voornamelijk klusje zoals illegale deurwaarder, drugs en beveiliging. De man waarvoor ik werkte werd koelbloedig vermoord en al snel werd zijn organisatie overgenomen. De manier waarop hoe precies kan ik niet uitleggen omdat ik maar 20% ervan snap en er zijn zo veel senarios gegeven dat de waarheid ergens in het midden licht. Maar waar ik zeker van wist dat het heel erg smerig spel was.
Ik zette mijn werk voort voor de nieuwe man. al snel kwam ik erachter dat hij maar ook echt alles voor elkaar kon krijgen. Ik moest mee voor beveiliging van een groot cocaïne transport via Schiphol wat allemaal via achter deur naar binnen kwam bij een 100% controle (Vlucht Curasou). Ik had militairen kleren aan met een valse pas en automatisch wapen met nog 9 anderen. Ik kreeg meer vragen over het leven en was benieuwd naar mijn opdrachtgever zijn suc6.
Die man was heel kill en hij vertelde me dat hij een vrijmetselaar was. en zei dat ik er prima bij zou passen omdat de vragen over het leven mij bezighielden. Ik mocht met hem mee naar een open vrijmetselaars bijeenkomst. Ik besloot toen om mij bij het mannen clubje te voegen.
paar weken gingen voorbij en ineens werd ik opgehaald en ze vertelde me dat dit mijn dag zou zijn voor een nieuwe kijk en beleving op het leven. Wat mij opviel van het mannen clubje is dat ze allemaal een hoge positie in het leven hebben. Denken aan suc6volle bedrijven en zelfs Officier van justitie en rechters. WTF d8 ik bij me zelf wat doet een boef als ik hier tussen? Ben ik erin geluisd? WTF is dit? zo veel vragen die ik kreeg en werd stiekem wel een beetje doodsbenauwd.
Na wat gezang en gepraat waar ik niks van snapte was het tijd voor mijn vrijmetselaars leven. Ik moest mijn ogen sluiten en het geen beleven wat ik voelde. ik voelde binnen in me zelf wat verander wat ik nog steeds niet kan verklaren. een soort van enorme innerlijke spiritueel kracht.
Als laatst moest ik een contract onderteken dat ik niet kon lezen met me eigen bloed en als laatst een slok van een drank nemen wat ik niet kende. Ik vertelde hun toen dat ik meer wilde ervaren en dat ik tijd nodig had.

En zo begon mijn zoektocht. Ik begon me in dingen te verdiepen zoals de world trede-center aanslagen. ik ging op zoektermen zoeken zoals Illuminati world trede-center. en zag een filmpje dat als je een 20 dollar biljet in een driehoek vouwde (symbool van de vrijmetselaar) dat daar 2 rokende torens op afgebeeld stonden. Ik zag beschrijving over de datum 11-9-2001 met het alarm nummer 911 in verband gebracht ook zag ik op het dollar biljet met het oog als je daar de joden ster in tekent dat er mason komt te staan. Freemason ook wel in Nederland genoemd vrijmetselaar. Nu kun je denken dat die 911 gewoon toeval is en het filmpje nep is maar toen ik die dollar biljet zelf bij de bank bestelde en deed dit na en kon ik er sterk uit concluderen dat het filmpje niet nep was. toen ik verder ging zoeken kwam ik allemaal op vieze onverklaarbare reden van oorlog uit. In het stripboek Mortadello (1993) waarvan de eigenaar vrijmetselaar/freemasons is staan 2 rokende torens afgebeeld. de game Supermario bross uit 1993 staan exact weer die zelfde torens afgebeeld. en het is niet nep stripboek en de game heb ik hier liggen.
Ik ben toen in Nederland wat zaken gaan onderzoeken zoals de vuurwerkramp in Enschede. Het was geen vuurwerk wat die enorme schade heeft aangericht maar landmijnen. en weer zijn de vrijmetselaars tekens gebruikt.

Mijn zoektocht: Onderzoek -> Analyseer -> Concludeer -> Reageer

Er is een elite groep genaamd de Bilderberg Daarvan zijn voornaamste de rijkste en machtigste mensen lid van. zelfs onze eigen ex koning Beatrix. had het koningshuis toevallig niet goede banden met Israël? Laten die nu net de zelfde tekens als de vrijmetselaars gebruiken hand gebaren als 666 / bok met de hoorns en weer die zelfde piramide met het al zien oog.
Ik leerde hun code taal en las afgrijselijke berichten in muziek boodschappen / strips / games van directeuren die allemaal vrijmetselaars/freemasons zijn. (al die tekens staan ook voor de duivel afgebeeld)

Ook iedereen die uit de Bilderberg en vrijmetselarij/freemasons zijn gestapt hebben allemaal 1 ding gemeen ze zitten op 1 lijn en ze zeggen alles behalve positieven gebeuren van de bilderbergers.

Ook wereld artiesten zijn hier mee verbonden en hebben ons tamelijk gewaarschuwd voor hun afgrijselijke plannen, zoals Michael jackson, Tupac Shakur, Dmx, Britney Spears, en nog vele meer. Al die wereld artiesten hebben ook vaak 1 ding gemeen vaak kunnen ze niet live zinnen en gebruiken ze allemaal vrijmetselaars/freemason symbolen of handgebaren.

Andere politieke partijen die niet men hen verbonden zijn zeggen alles behalve positieve dingen over hen. te denken aan Abram lincon, Jorge F Kennedy, Gadaffi.
O ja om nog een mooi voorbeeld te stellen is met Gadaffi (Gebeuren Libanon) ze zeggen dat hij zijn eigen volk heeft laten dood schieten na hij vertelde dat met Saddam Husein allemaal nep was en dat hij daar niet van getolereerd is. Als ik de achtergrond van Gadaffi ga uitzoeken blijkt zijn volk veel respect voor hem te hebben. Hij rijd in auto met open dak met het volk erachteraan gerent zonder beveiliging. iets wat ik in Nederland en de rest van de westerse landen niet zie gebeuren. En dat met Saddam Hussein hij is opgehangen? We hebben alleen maar beelden van een wazig mobieltje waarbij die strop toch echt scheef zit. en was het niet in die cultuur dat men daar publiekelijk zien lijden? waarom is dat niet gebeurd dan? een publiekelijke ophanging.

De wereld populatie groeit. grondstoffen raken leeg en overal zijn er files. denkt u echt dat die mensen er niet zijn die hier iets aan doen?
Van wie heeft u die mening laat me raden de media? daar is 95% gelogen whaha STOM ZWAK schaap volg de rest maar. Ik reageer alleen op een eigen mening of eigen ondervindingen of eigen ervaring. schapen hoeven niet te reageren.

Het sterkste argument van mensen die zeggen dat dit niet waar kan zijn is omdat er voorspelling zijn gedaan die niet uitgekomen zijn.

Waarop mijn antwoord is. Ik heb zelf met drugs gewerkt en om een partij rotzooi naar Nederland te laten komen is geld en mensen voor nodig. helaas lekken deze dingen wel eens uit als er te veel mensen een weet van hebben. word er gepraat en komen het ook bij mensen zoals politie terecht. dan is het dus wel heel stom om dan de transport die week door te laten gaan. en wat zouden de bilderbergers doen denk je?

Ze vergiftigen ons via ons eten en drinken om een voorbeeld te stellen Coca-Cola. Ben me in ingediend gaan verdiepen. en kwam snel achter het bestaan van aspartaam in Coca-Cola wat ook door hun erkend is als puren rotzooi. want ga zelf eens roest verwijderen met Coca-Cola dat kan toch niet goed zijn? Waarom waarschuwt onze regering ons hier niet voor net zoals met roken een stikker erop te zetten? alleen wat me wel opvalt is dat het een beetje in de media weggemoffeld is. Eindelijk mijn vraag beantwoord waar komen nu al die ziektes vandaan zoals kanker want was er nog steeds niet overtuigd dat die door de natuur gemaakt worden en of aangewaaid kwamen.

In Coca-Cola zitten er lusjes met 666 erin weer een vrijmetselaar teken oftewel duivels teken. als je die lusjes eraf haalt en je haalt Coca-Cola in de spiegel zie je in het Arabisch No Mohammed No mekka staan. Reden voor mij om in het geloof te gaan verdiepen. wat me opviel is dat de christenen, moslims , bhoedisme allemaal de zelfde boodschappen hebben, heb uw mede mens lief, vergeef elkaar, geniet met elkaar, want kan hier nou verkeerd aan zijn?
Wat mij ook opviel is dat de geloven op een bepaald punt van elkaar afwijken. moslims denken te gaan moorden in de naam van allah/god en de katholieken die denken dat ze kruistochten moeten gaan houden om ander gelovige mensen te doden. en precies op die momenten komen er eens symbolen als het pyramide met het oog en andere vrijmetselaars tekens in het geloof. zijn dan de bijbel en de koran niet herschreven door hen?

Waarom word er bijvoorbeeld niet erkent over geesten en andere spirituele gebeuren. waarom is voodoo in oosterse landen verboden? Zijn die mensen dom om daar in te geloven?
Glaasje draaien om zo geesten op te roepen werkt en na 1x kun je niet oordelen want dat is het zelfde als iemand 1 spijker ergens in slaat en zegt dat hij kan timmeren.
Gaat het mis en je komt bij een psychiater en hij zal je uitlachen. nee gaat het mis dan zal een pastoor of inham je helpen.
psychiater is dat geen onderdeel van de regering? er is veel meer over spiritueel gebeuren neem dat maar van mij aan.

Ik ben gaan beseffen dat de mensen gewoon kudde dieren zijn die aan het lijntje gehouden worden en gehersenspoeld worden. geen kijk in de wereld wat er nou echt speelt. en dat met de gemakzucht van de media. alles onder controle houden.

En vergelijk ik het zelf met een jonge die geboren word bij een gezin dat huurmoorden doet. hij weet niet beter omdat het hem zo geleerd is. wij zijn hier geboren. en met deze inkijk kan ik de mens vergeven van wat ze mijn moeder aandoen want men weet gewoon simpel weg niet beter.

Ik ben weer in de mens gaan geloven en mijn duistere ik is grotendeels wel verdwenen. Ik vergeef de mensen om mij heen en ik hoop ook dat god mij kan vergeven. Ben Katholiek en ik zal nooit meer afdwalen van de strijd tussen goed en slecht zoals al eeuwen in de bijbel staat geschreven.
De bijbel en koran vertellen alle 2 iets over de illuminati en niets positiefs.

Ken de strijd die gaande is tussen goed en slecht. al het slechte Illuminati, bilderberg , Freemasons/Vrijmetselaars, Joden en nog meer van die satanistische groepen.
KEN DE WAARHEID FREE YOUR MIND!
Mijn 4 stappen plan. 1. onderzoek 2. Analyseer 3. Concludeer 4. Reageer
pi_129006326
:')

Über racistisch topic.
U MAD?
  dinsdag 16 juli 2013 @ 14:42:53 #3
395200 deadprez
One more rail
pi_129006491
wat is deze dan :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_129006494
Paar draadjes los bij TS.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_129006534
Ik ben erg onder de indruk van uw systematische aanpak: 1. onderzoek 2. Analyseer 3. Concludeer 4. Reageer, dit komt ook duidelijk terug in uw post. wat raadt u mij (verontruste burger, 100%nl) aan om hier tegen te vechten?
  dinsdag 16 juli 2013 @ 14:46:33 #6
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129006613
Ik heb gelachen. Thanks TS.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129006629
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 14:35 schreef antibilderberg het volgende:
Er zijn al anti groeperingen die bestaan uit Politie agenten, Brandweer, Artsen, Militairen, Drug dealers, Pastoors die voor een betere wereld gaan. De grootste voorbeeld ervan is de KILLUMINATI! Dus als u mij voor gek verklaard dan zijn die politie agenten en artsen ook net zo gek als ik, en ik ga u dan vertellen dat u een luie schaap bent die zijn onderzoek niet goed uitvoert!
Oja, jij bepaalt hier even dat een arts gelijk staat aan een aluhoedjesfiguur en dat iedereen die dat tegenspreekt een lui schaap is :')
  dinsdag 16 juli 2013 @ 14:48:50 #8
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129006692
Ik ben toen in Nederland wat zaken gaan onderzoeken zoals de vuurwerkramp in Enschede. Het was geen vuurwerk wat die enorme schade heeft aangericht maar landmijnen. en weer zijn de vrijmetselaars tekens gebruikt.

Heb je hier bewijs van?
Ik heb namelijk het volledige rapport thuis liggen, en hier is geen sprake van in het rapport.
en aangezien ik zelf betrokken was ben ik zeer benieuwd over wat je me hierover verder kan vertellen. :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 16 juli 2013 @ 14:56:31 #9
407797 antibilderberg
Delite de elite
pi_129006964
Plantagehouder
Doet het voor de koelies!
400x208x130x-24x1pi_129006534
Ik ben erg onder de indruk van uw systematische aanpak: 1. onderzoek 2. Analyseer 3. Concludeer 4. Reageer, dit komt ook duidelijk terug in uw post. wat raadt u mij (verontruste burger, 100%nl) aan om hier tegen te vechten?

Ik zie een toekomst van ellende dat is 1 ding wat ik zeker weet. Wat je kan doen kan ik niet beantwoorden ik zelf heb anti groepen opgezocht 1 van de bekendste Killuminati. wij zoeken steun bij elkaar en proberen hun boodschappen zo veel mogelijk dwars te bomen en mensen wakker te schudden. Je kunt ze vinden en lid worden als je betekenis van het leven heb gevonden en met egoïsme en haat zul je het niet vinden.

Mijn ervaring is wel als je mensen wakker schud dat ze het pas echt geloven als ze zelf ellende mee maken want dan komen er problemen die opgelost moeten worden en daarvoor zijn weer vragen nodig.
pi_129007026
Als je zoveel vertrouwen hebt in artsen zou ik dit eens met een goede psychiater bespreken TS!

1
2
3
    ^
  / o \
 /.....\

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2013 14:59:01 ]
  dinsdag 16 juli 2013 @ 14:59:34 #11
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_129007070

Fukkin vet! :D
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:01:40 #12
407797 antibilderberg
Delite de elite
pi_129007155
de_boswachter / deadprez / DroogDok / Faux / Tja..1986 willen jullie A.U.B in het kleuter topic posten en mijn forum niet bevuilen en dit is ook de laatste aandacht die ik aan kleuters geef.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:02:44 #13
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129007199
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:01 schreef antibilderberg het volgende:
de_boswachter / deadprez / DroogDok / Faux / Tja..1986 willen jullie A.U.B in het kleuter topic posten en mijn forum niet bevuilen en dit is ook de laatste aandacht die ik aan kleuters geef.
"mijn forum" :'( _O-
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:03:55 #14
33189 RM-rf
1/998001
pi_129007235
quote:
Ook wereld artiesten zijn hier mee verbonden en hebben ons tamelijk gewaarschuwd voor hun afgrijselijke plannen, zoals Michael jackson, Tupac Shakur, Dmx, Britney Spears, en nog vele meer.
_O_ :D
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:04:21 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129007245
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:01 schreef antibilderberg het volgende:
de_boswachter / deadprez / DroogDok / Faux / Tja..1986 willen jullie A.U.B in het kleuter topic posten en mijn forum aan gemaakte topic niet bevuilen en dit is ook de laatste aandacht die ik aan kleuters geef.
fixt
enne
zie mijn vraag hier stukkie boven, over enschede, care to tell me more plz :)
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:05:36 #16
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129007287
Maar TS, wat is nou eigenlijk het probleem dat je wilt aankaarten?
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:09:34 #17
407797 antibilderberg
Delite de elite
pi_129007430
[qoute]Ik ben toen in Nederland wat zaken gaan onderzoeken zoals de vuurwerkramp in Enschede. Het was geen vuurwerk wat die enorme schade heeft aangericht maar landmijnen. en weer zijn de vrijmetselaars tekens gebruikt.

Heb je hier bewijs van?
Ik heb namelijk het volledige rapport thuis liggen, en hier is geen sprake van in het rapport.
en aangezien ik zelf betrokken was ben ik zeer benieuwd over wat je me hierover verder kan vertellen. :)[/quote]

Het is best lastig voor mij om alle punten in een te zetten aangezien mijn stoornis dyslectie.
Ik ga dit ook doen maar het kost even zijn tijd. Wat je zelf al kunt doen is wat bekende/oud politicussein opzoeken die het over landmijnen hebben. want voor minutie is er natuurlijk een opslag plaats voor nodig. ik denk dat u onder die termen sneller heeft gevonden dan dat ik hier mijn bevindingen moet gaan typen.
pi_129007674
👹🙀👹
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:19:31 #19
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_129007766
TS komt een beetje over als een gekkie. Maar toch zit er wel een kern van waarheid in.

quote:
In 2005 schreef onderzoeksjournalist Alexander Nijeboer in de Nieuwe Revu dat twee militaire experts, die kort na de explosie op het rampterrein arriveerden, ontstekingsmechanismen (vermoedelijk van landmijnen) zouden hebben gezien. SP-Kamerlid Krista van Velzen stelde naar aanleiding van de publicatie schriftelijke vragen aan Staatssecretaris van Defensie Cees van der Knaap. Deze antwoordde dat er uit het rapport blijkt dat er geen enkele aanwijzing gevonden is voor de aanwezigheid van militair materiaal of bedreiging van hulpverleners. Er is voor zover bekend ook geen aangifte gedaan wegens bedreiging.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vuurwerkramp_Enschede
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:20:48 #20
407797 antibilderberg
Delite de elite
pi_129007807
theguyver
veni vedi foetsie
400x208x130x-24x1pi_129006692

Heb je hier bewijs van?
en aangezien ik zelf betrokken was ben ik zeer benieuwd over wat je me hierover verder kan vertellen. :)

Het is best lastig voor mij om alle punten in een te zetten aangezien mijn stoornis dyslectie.
Ik ga dit ook doen maar het kost even zijn tijd. Wat je zelf al kunt doen is wat bekende/oud politicussein opzoeken die het over landmijnen hebben. want voor minutie is er natuurlijk een opslag plaats voor nodig. ik denk dat u onder die termen sneller heeft gevonden dan dat ik hier mijn bevindingen moet gaan typen.

Mijn zoek toch begon toen ik het nummer van lange frans en baas b beluisterde die wat over Enschede had te vertellen. het nummer heet van hun kamer vragen.
misschien helpt het ook jou zoektocht naar de waarheid en in rapporten van de regering geloof ik niet meer :(
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:22:14 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129007850
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:09 schreef antibilderberg het volgende:
[qoute]Ik ben toen in Nederland wat zaken gaan onderzoeken zoals de vuurwerkramp in Enschede. Het was geen vuurwerk wat die enorme schade heeft aangericht maar landmijnen. en weer zijn de vrijmetselaars tekens gebruikt.

Heb je hier bewijs van?
[/quote]
een theorie is vaak aangegeven, nou kende ik een aantal mensen die daar geregeld bij SE fireworks, zaken deden of wat spullen ophaalden weg brachten.
Maar Niemand kon mij dit aantonen, wel dat er veels te veel vuurwerk lag opgeslagen.
nou maak je me gewoon ontzettend nieuwsgierig aangezien jij me meer kan vertellen dan mensen die er persoonlijk bij de lokatie in kwestie aanwezig waren.
Ik hang aan je lippen, vertel hoe ben jij er zo zeker van :)
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:29:54 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129008172
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:19 schreef _GdR_ het volgende:
TS komt een beetje over als een gekkie. Maar toch zit er wel een kern van waarheid in.

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vuurwerkramp_Enschede
Dat staat ook in het rapport.
Maar ben benieuwd of hij meer weet dan,
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:42:10 #23
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_129008631
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat staat ook in het rapport.
Maar ben benieuwd of hij meer weet dan,
[ afbeelding ]
Ow heb me er nooit in verdiept. Maar ontsteking mechanismen voor mijnen in een vuurwerk fabriek. Dat klopt niet echt :)
  dinsdag 16 juli 2013 @ 16:22:54 #24
407797 antibilderberg
Delite de elite
pi_129010030
Tja..1986 [Tja..1986 heeft geen premium account]
pi_129006629

quote:
Er zijn al anti groeperingen die bestaan uit Politie agenten, Brandweer, Artsen, Militairen, Drug dealers, Pastoors die voor een betere wereld gaan. De grootste voorbeeld ervan is de KILLUMINATI! Dus als u mij voor gek verklaard dan zijn die politie agenten en artsen ook net zo gek als ik, en ik ga u dan vertellen dat u een luie schaap bent die zijn onderzoek niet goed uitvoert!

Oja, jij bepaalt hier even dat een arts gelijk staat aan een aluhoedjesfiguur en dat iedereen die dat tegenspreekt een lui schaap is :')

Nee met dat bericht duid ik aan dat iedereen gelijk is of je nou een politie agent bent of een crimineel. ze hebben alle 2 een ding gemeen moeten alle 2 weten en alle 2 strijden ze naar een beter leven. in de killuminati zitten mensen die ervan af weten wat er speelt in de wereld en kan je ook beamen dat daar ook politie mensen tussen zitten.

nee de mensen die mij tegen spreken hebben nooit geen antwoorden en daar wil ik mijn tijd niet aan verdoen. Vragen die ik toegooi als van waarom bestaat het niet terwijl er zo veel tekens zijn die wat anders zeggen. en als ik me zelf ga afvragen is er geen een bevolking in de wereld dat oorlog wil en waarom doen onze regerings-leiders dat dan wel? Waarom word er bezuinigd op bejaarden? die hebben tenslotte Nederland helpen opbouwen. waarom bezuiniging op zorg en chronisch zieken? waarom Toch weer zo veel miljard geld naar Griekenland (had Mark rutte daar geen belofte overgedaan tijdens de verkiezingen dat het niet meer zou gebeuren?)

Waarom gebeuren die en al die andere dingen dan wel? Beantwoord mij die vraag ook dan. nee dat doe je dus niet zoals al die andere die beweren dat het niet waar is. en al die ex bilderbergers hadden die dit niet voorspeld? toeval of niet.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 16:23:56 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129010062
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:42 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

Ow heb me er nooit in verdiept. Maar ontsteking mechanismen voor mijnen in een vuurwerk fabriek. Dat klopt niet echt :)
Het was ook een uit de lucht gegrepen bedenksel van een journalist.
En de betrokkenen hebben alles ontkend, en zoals ik al hierboven heb aangegeven.
Kwam dit mede door de kracht van de explosie, er werden gelijk geruchten de wereld in geholpen dat zo'n grote explosie niet mogelijk was door alleen vuurwerk.
behalve deze geruchten en dit geschreven stuk, is er nooit iets van bewijs gevonden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')