Oja, jij bepaalt hier even dat een arts gelijk staat aan een aluhoedjesfiguur en dat iedereen die dat tegenspreekt een lui schaap isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:35 schreef antibilderberg het volgende:
Er zijn al anti groeperingen die bestaan uit Politie agenten, Brandweer, Artsen, Militairen, Drug dealers, Pastoors die voor een betere wereld gaan. De grootste voorbeeld ervan is de KILLUMINATI! Dus als u mij voor gek verklaard dan zijn die politie agenten en artsen ook net zo gek als ik, en ik ga u dan vertellen dat u een luie schaap bent die zijn onderzoek niet goed uitvoert!
1 2 3 | ^ / o \ /.....\ |
"mijn forum"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:01 schreef antibilderberg het volgende:
de_boswachter / deadprez / DroogDok / Faux / Tja..1986 willen jullie A.U.B in het kleuter topic posten en mijn forum niet bevuilen en dit is ook de laatste aandacht die ik aan kleuters geef.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:35 schreef antibilderberg het volgende:
Ook wereld artiesten zijn hier mee verbonden en hebben ons tamelijk gewaarschuwd voor hun afgrijselijke plannen, zoals Michael jackson, Tupac Shakur, Dmx, Britney Spears, en nog vele meer.
fixtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:01 schreef antibilderberg het volgende:
de_boswachter / deadprez / DroogDok / Faux / Tja..1986 willen jullie A.U.B in het kleuter topic posten en mijn forum aan gemaakte topic niet bevuilen en dit is ook de laatste aandacht die ik aan kleuters geef.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vuurwerkramp_Enschedequote:In 2005 schreef onderzoeksjournalist Alexander Nijeboer in de Nieuwe Revu dat twee militaire experts, die kort na de explosie op het rampterrein arriveerden, ontstekingsmechanismen (vermoedelijk van landmijnen) zouden hebben gezien. SP-Kamerlid Krista van Velzen stelde naar aanleiding van de publicatie schriftelijke vragen aan Staatssecretaris van Defensie Cees van der Knaap. Deze antwoordde dat er uit het rapport blijkt dat er geen enkele aanwijzing gevonden is voor de aanwezigheid van militair materiaal of bedreiging van hulpverleners. Er is voor zover bekend ook geen aangifte gedaan wegens bedreiging.
Het is best lastig voor mij om alle punten in een te zetten aangezien mijn stoornis dyslectie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:09 schreef antibilderberg het volgende:
[qoute]Ik ben toen in Nederland wat zaken gaan onderzoeken zoals de vuurwerkramp in Enschede. Het was geen vuurwerk wat die enorme schade heeft aangericht maar landmijnen. en weer zijn de vrijmetselaars tekens gebruikt.
Heb je hier bewijs van?
Ik heb namelijk het volledige rapport thuis liggen, en hier is geen sprake van in het rapport.
en aangezien ik zelf betrokken was ben ik zeer benieuwd over wat je me hierover verder kan vertellen.
Dat staat ook in het rapport.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:19 schreef _GdR_ het volgende:
TS komt een beetje over als een gekkie. Maar toch zit er wel een kern van waarheid in.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vuurwerkramp_Enschede
Ow heb me er nooit in verdiept. Maar ontsteking mechanismen voor mijnen in een vuurwerk fabriek. Dat klopt niet echtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat staat ook in het rapport.
Maar ben benieuwd of hij meer weet dan,
[ afbeelding ]
Het was ook een uit de lucht gegrepen bedenksel van een journalist.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:42 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Ow heb me er nooit in verdiept. Maar ontsteking mechanismen voor mijnen in een vuurwerk fabriek. Dat klopt niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |