Precies. Daarom: zelf maken van je eigen afval waar je onvermijdelijk mee opgezadeld raakt.quote:Op zondag 18 november 2012 13:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het is je eigen keuze om met die trend mee te doen, verbeter de wereld begin bij jezelf enzo...
Echter eenmalig een set kopen om je huis voor de komende 50+ jaar van stroom te kunnen voorzien valt daar niet onder vind ik.
Ojah dat was de initiële vraagquote:Op zondag 18 november 2012 13:48 schreef Gray het volgende:
[..]
Precies. Daarom: zelf maken van je eigen afval waar je onvermijdelijk mee opgezadeld raakt.
Een aantal onderdelen zijn prima te gebruiken.quote:Op zondag 18 november 2012 13:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ojah dat was de initiële vraagHoe denk je van een staafmixer een paneel te maken?
Daar zeg je wat.quote:Op zondag 18 november 2012 13:53 schreef Terecht het volgende:
Wat heeft dit eigenlijk met Occupy te maken? Als je autarkisch wilt leven trek je je toch uberhaupt niets aan van de maatschappij, jij redt je immers wel.
Dit is vermakelijk. Ik heb dat al eerder voorgesteld. Toen werd het halsstarrig ontweken omdat afstand doen van alle gemakken die onze samenleving bied geen optie was.quote:Op zondag 18 november 2012 13:53 schreef Terecht het volgende:
Wat heeft dit eigenlijk met Occupy te maken? Als je autarkisch wilt leven trek je je toch uberhaupt niets aan van de maatschappij, jij redt je immers wel.
Waarom zou je geen kritiek kunnen hebben op iets waar je gebruik van maakt?quote:Op zondag 18 november 2012 13:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dit is vermakelijk. Ik heb dat al eerder voorgesteld. Toen werd het halsstarrig ontweken omdat afstand doen van alle gemakken die onze samenleving bied geen optie was.
Dus een impasse en toch schreeuwen tegen datgene wat je niet op wilt geven.
Geef mijn portie maar aan fikkie.
Mhoah een staafmixer bestaat hoofdzakelijk uit een motor met wat condensatoren, wellicht dat je de motor als generator kan inzetten in een windmolen en nog wat koperen draden kan oogsten maar daar houdt het eigenlijk wel mee opquote:Op zondag 18 november 2012 13:56 schreef Gray het volgende:
[..]
Een aantal onderdelen zijn prima te gebruiken.
[..]
Daar zeg je wat.
Het gaat een klein beetje offtopic ja maar het is wel leuk om iets verder op elkaars beweegredenen in te gaan zonder een twee-urige documentaire te kijken op een duister Youtube kanaal of het kleutergedrag wat meestal de boventoon voert in dit topic.quote:Op zondag 18 november 2012 13:53 schreef Terecht het volgende:
Het is niet zomaar kritiek op een paar onderdelen. Het is kritiek op het hele systeem.quote:Op zondag 18 november 2012 14:05 schreef Terecht het volgende:
[..]
Waarom zou je geen kritiek kunnen hebben op iets waar je gebruik van maakt?
Het hoeft toch geen kwestie van of dit, of dat te zijn? Het is perfect zoals het is, maar het kan wel wat verbetering gebruiken.quote:Op zondag 18 november 2012 13:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dit is vermakelijk. Ik heb dat al eerder voorgesteld. Toen werd het halsstarrig ontweken omdat afstand doen van alle gemakken die onze samenleving bied geen optie was.
Dus een impasse en toch schreeuwen tegen datgene wat je niet op wilt geven.
Geef mijn portie maar aan fikkie.
Niet meer kankeren op de politie, de gemeenteambtenaar, de belastingdienst, uitkeringstrekkers, de linkse media, het linkse onderwijs, de linkse geschiedschrijving, de linkse kimaathoax, etc. Je hebt er immers voor gekozen om in Nederland te leven dus je moet het totaalpakket accepteren. Waarom ben je hier anders nog?quote:Op zondag 18 november 2012 14:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is niet zomaar kritiek op een paar onderdelen. Het is kritiek op het hele systeem.
Als je de godgansedag je vrouw afzeikt omdat je haar in het geheel niet aanstaat ben je nogal een waus erbij te blijven. Gelukkig in dat voorbeeld kan de vrouw dat ook voor je doen.
Komen we weer terug op de vraag die al zo vaak gesteld is: wat precies en hoe zie je de oplossing met doordachte gevolgen.quote:Op zondag 18 november 2012 14:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Het hoeft toch geen kwestie van of dit, of dat te zijn? Het is perfect zoals het is, maar het kan wel wat verbetering gebruiken.
Ik kanker ook nergens op. Er hoeft ook niets van tafel af. Bijschaven is noodzakelijk.quote:Op zondag 18 november 2012 14:08 schreef Terecht het volgende:
[..]
Niet meer kankeren op de politie, de gemeenteambtenaar, de belastingdienst, uitkeringstrekkers, de linkse media, het linkse onderwijs, de linkse geschiedschrijving, de linkse kimaathoax, etc. Je hebt er immers voor gekozen om in Nederland te leven dus je moet het totaalpakket accepteren. Waarom ben je hier anders nog?
Mijns inziens zijn de problemen te groot en te intrinsiek met elkaar verbonden om zo 1,2,3 even oplossingen aan te dragen vanuit mijn kleine persoontje. Bovendien zou dat heel subjectief gaan worden denk ik.quote:Op zondag 18 november 2012 14:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Komen we weer terug op de vraag die al zo vaak gesteld is: wat precies en hoe zie je de oplossing met doordachte gevolgen.
Aangezien dat dat uitblijft is het wel duidelijk dat onderbuik heerst.
Sja, dat had je je moeten bedenken voor je je in zulke discussies stort.quote:Op zondag 18 november 2012 14:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Mijns inziens zijn de problemen te groot en te intrinsiek met elkaar verbonden om zo 1,2,3 even oplossingen aan te dragen vanuit mijn kleine persoontje. Bovendien zou dat heel subjectief gaan worden denk ik.
quote:Op zondag 18 november 2012 14:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sja, dat had je je moeten bedenken voor je je in zulke discussies stort.
Nu geef je enkel toe af en toe een kreet los te laten en dan weer weg te rennen.
Om het vuur te doen oplaaien moet men soms wat gebakken lucht blazen.quote:Op zondag 18 november 2012 14:16 schreef 3-voud het volgende:
Het is je dus te doen om trollen.
En wel anderen note's geven als het niet gaat zoals je wilt... zoals je in verleden gretig deed.
Haha, nee jij kankert nergens op hoor.quote:Op zondag 18 november 2012 14:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik kanker ook nergens op. Er hoeft ook niets van tafel af. Bijschaven is noodzakelijk.
Wat occupy wil is peilers weghalen en hopen dat alles, hetgeen wat ze eigenlijk als eksters wel graag blijven nuttigen/consumeren, blijft staan.
Beetje mooie plaatjes kan nooit kwaad. Of zaten we net in de fase van afronding van het één of ander ?quote:Op zondag 18 november 2012 14:20 schreef Erasmo het volgende:
Ah ik zie dat we weer vervallen in het posten van plaatjes.
Nou, wat meer tekst voor discussie kan geen kwaad. Al kan ik me best voorstellen dat het klimaat daar niet toe uitnodigt.quote:Op zondag 18 november 2012 14:22 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Beetje mooie plaatjes kan nooit kwaad. Of zaten we net in de fase van afronding van het één of ander ?
Zullen we anders in het volgende topic wat concrete dingen aanhalen om tegen 'het systeem' aan te schoppen?quote:Op zondag 18 november 2012 14:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Nou, wat meer tekst voor discussie kan geen kwaad. Al kan ik me best voorstellen dat het klimaat daar niet toe uitnodigt.
Wat ik zo mooi vind, is dat niemand tevreden lijkt, maar wanneer iemand roept om verandering deze van alle kanten wordt aangevallen.
Ik snap dat ook niet eerlijk gezegd. Maar ja discussie, kom op, hoe leuk het ook lijkt dat gaat het ook niet worden. Het is leuk dat er af en toe wat nieuws is uit andere landen en er meestal een goeie vibe hangt hier.quote:Op zondag 18 november 2012 14:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Nou, wat meer tekst voor discussie kan geen kwaad. Al kan ik me best voorstellen dat het klimaat daar niet toe uitnodigt.
Wat ik zo mooi vind, is dat niemand tevreden lijkt, maar wanneer iemand roept om verandering deze van alle kanten wordt aangevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |