Wil hier graag even aan toevoegen dat dat op de man spelen zoals het nu gaat niet gewenst is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Topics gemerged, discussie kan zo makkelijker worden vervolgd.
jij misschien niet maar er zijn ook nog andere mensen zoals jou die anders leven en dingen anders ervaren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:52 schreef Copycat het volgende:
Ik heb geeneens een auto. En ook geen eigen huis.
Boeit me echt niet. En wat een ander van me zou kunnen denken, is toch echt niet mijn probleem.
Dat heeft dan toch echt alles te maken met hun onzekerheid en misschien zelfs afgunst.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:19 schreef antibilderberg het volgende:
jij misschien niet maar er zijn ook nog andere mensen zoals jou die anders leven en dingen anders ervaren.
Wat hebben al die algemeenheden nu weer te maken met wat ik postte...quote:
De vrijmetselarij stelt geen reet voor joh. Bij de plaatselijke rotary afdeling worden meer dealtjes gesloten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:46 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Al wel eens bij vrijmetselaars loge geweest? Bekijk eens wie daar naar binnen en buiten lopen. Dat verklaar ook waarom er vrijmetselaars symbolen in projecten van de gemeente zitten.
Ja hoor. Ook vaak zijn mensen lid van beide clubs. Old boys enzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
De vrijmetselarij stelt geen reet voor joh. Bij de plaatselijke rotary afdeling worden meer dealtjes gesloten.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
De vrijmetselarij stelt geen reet voor joh. Bij de plaatselijke rotary afdeling worden meer dealtjes gesloten.
En, ben je al begonnen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:42 schreef antibilderberg het volgende:
Een test met positieve en negatieve energie.
1. Kook wat rijst en vul glazen potten (met deksel voor de stank) tot de helft met rijst.
2. Schrijf op een blaadje een positieve text zoals ik hou van jou en plak het met positieve liefde volle manier op de glazen pot met rijst.
3. Schrijf op het andere blaadje een text zoals ik haat je en plak het blaadje er met veel agressie en haat erop.
4. wacht 2 weken en je begint al snel het verschil te zien dat de glazen pot met haat sneller aan het beschimmelen is als de pot met liefde.
Natuurlijk kun je snel zeggen dat het toeval is, maar als je dit met meerdere tegelijk doet zie je duidelijk dat de pot met haat sneller beschimmelt.
Beste is gewoon met rijst dan is het duidelijk te zienquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:48 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Kan het trouwens ook met macaroni? Ik heb geen rijst meer, en geen zin om het te halen!
Oh heel fijn omdat jouw moeder zichzelf COPD aanrookt moet de rest van Nederland maar in de regen op de bus wachten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:03 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet ik laat alleen een voorbeeld van mijn eigen levens ervaring zien.
en wat is criminaliteit? een regering die alle plat bezuinigd iedereen hun centen afpakt en kort waardoor er een hoop mensen in de knoei zitten.
Glazen bushokjes plaatsen die iedere week ingetrapt worden en telkens maar weer glazen bushokjes neer zetten. en wij het volk moeten maar op onze eten en ziekte kosten bezuinigen?
Of een weg elke x openbreken om het te verander dat schiet wel op wil je zeggen.
Privé reizen op onze belasting centen.
Wat doe je als een kleine je geld afpakt dan pak je het toch terug?
maar wat als een sterke beer je geld af pakt? ik weet niet wat jij doet maar ik pak het gewoon terug. alleen is het eigenlijk niet meer voor de centen te doen ^^
Waar praat jij over? Waarom verdraai je mijn worden? Ik heb nooit gezegd dat ik geen bushokje wil! Ik wil alleen geen bushokje die iedere week vervangen moet worden omdat de jeugd weer aan het kloten is geweest. Zet er dan op mijn beurt een betonnen bus hokje neer die ze er helemaal niet uit kunnen trappen. en laat de regering daar op bezuinigen in plaats van gezonheid zorg!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh heel fijn omdat jouw moeder zichzelf COPD aanrookt moet de rest van Nederland maar in de regen op de bus wachten?
En hard plastic bushokje dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:09 schreef arjan1212 het volgende:
die betonnen bushokjes zoals die in de jaren 70/80 er nog stonden.. whaha
Ik weet trouwens niet in wat voor buurt jij woont maar hier heb ik nog nooit een gesneuveld bushokje gezien btw... Maar misschien zijn het wel je bedrijfleegrovende vriendjes die zich zo afzetten tegen 'ze'.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:48 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Waar praat jij over? Waarom verdraai je mijn worden? Ik heb nooit gezegd dat ik geen bushokje wil! Ik wil alleen geen bushokje die iedere week vervangen moet worden omdat de jeugd weer aan het kloten is geweest. Zet er dan op mijn beurt een betonnen bus hokje neer die ze er helemaal niet uit kunnen trappen. en laat de regering daar op bezuinigen in plaats van gezonheid zorg!
Bedrijfleegrovende vriendjes? Overigens zijn rokers goedkoop voor de samenleving. De pest zit hem in het doorgeschoten individualisme, waardoor we stelen van elkaar en elkaar de schuld geven van onze eigen ontevredenheid.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet in wat voor buurt jij woont maar hier heb ik nog nooit een gesneuveld bushokje gezien btw... Maar misschien zijn het wel je bedrijfleegrovende vriendjes die zich zo afzetten tegen 'ze'.
Maar alsnog een paar glazen bushokjes vallen in het niet vergeleken bij de zorg die je moeder nodig heeft omdat ze zich zelf zo nodig COPD aan moest roken.
Mwah, als baldadige jeugd voor de zoveelste keer een bushokje vernielt kunnen we daar alleen hén de schuld van geven en mogen 'we' daar best ontevreden over zijn. Of nijdig .quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Bedrijfleegrovende vriendjes? Overigens zijn rokers goedkoop voor de samenleving. De pest zit hem in het doorgeschoten individualisme, waardoor we stelen van elkaar en elkaar de schuld geven van onze eigen ontevredenheid.
Maar goed, dat is slechts mijn mening.
Natuurlijk! En natuurlijk moet vandalisme worden aangepakt. Alleen hier worden wat dingen door elkaar gehaald. Privatisering van de gezondheidszorg heeft niets met vandalisme te maken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah, als baldadige jeugd voor de zoveelste keer een bushokje vernielt kunnen we daar alleen hén de schuld van geven en mogen 'we' daar best ontevreden over zijn. Of nijdig .
Heeft niets met van elkaar stelen te maken. Eerder dat deze jeugd medereizigers een nat pak bezorgt door hun gesloop.
En betonnen bushokjes, goed idee. Knappe die dat stuk krijgt.
Volgens onze cokevriend zonder neusschot is die bushokjesaffaire nu juist een exemplarisch voorbeeld van een corrupte elite die het volk uitknijpt. Volgens hem is er een direct lijntje tussen dat getyfte bushokje en de vrijmetselaars.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Natuurlijk! En natuurlijk moet vandalisme worden aangepakt. Alleen hier worden wat dingen door elkaar gehaald. Privatisering van de gezondheidszorg heeft niets met vandalisme te maken.
Edit: wat ik bedoelde was dat we tegenwoordig elkaar zo makkelijk de schuld geven van alle maatschappelike ellende, of in ieder geval de hoge belastingen waar je bitter weinig van terugziet, terwijl we de werkelijke oorzaak uit het oog verliezen.
Dat de publieke zaak geprivatiseerd werd, met alle desatreuze gevolgen van dien en dat dit land kapot is bezuinigd komt niet door vernielde bushokjes of iemands oma die een longaandoening heeft. Dat komt omdat we uitgeknepen worden door een corrupte regering die met de rug naar de bevolking staat.
En jij bent een satanist en jij wil mijn neer zetten of ik een of andere verslaafde ben zodat mensen mij niet meer gaan volgen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:59 schreef Terecht het volgende:
[..]
Volgens onze cokevriend zonder neusschot is die bushokjesaffaire nu juist een exemplarisch voorbeeld van een corrupte elite die het volk uitknijpt. Volgens hem is er een direct lijntje tussen dat getyfte bushokje en de vrijmetselaars.
Ik volg je sowieso niet zowel Letterlijk als figuurlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:17 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
En jij bent een satanist en jij wil mijn neer zetten of ik een of andere verslaafde ben zodat mensen mij niet meer gaan volgen.
je hebt anders altijd wel cometaar en dit is mijn 2e post na weken waar je vervolgens 10 min later op reageertquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik volg je sowieso niet zowel Letterlijk als figuurlijk.
mochten er anderen jou willen volgen moeten die dan achter je aan lopen en je schoenen kussen en zo ?oh Heil antibilderberg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |