quote:
Niet veel slechter dan de Nederlanders, qua resultaat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:11 schreef debeterebob het volgende:
Gelukkig doen de Belgen het echt goed deze Giro
Fijn, hoeft echt niet hier.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
TV-tip: 20.45 Ned 3 Dortmund - Bayern
De Greefgodquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Greef is wel heel constant.
18e - 21e - 22e - 19e - 21e de laatste 5 jaar in het eindklassement.
En dat is?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
TV-tip: 20.45 Ned 3 Dortmund - Bayern
voetbalquote:
17e na het wegvallen van Gesink.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:13 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman 18e gebleven waarschijnlijk. Neem aan dat Henao geen 2 minuten op 'm heeft verloren.
Ik had verwacht dat Nederland Belgie spectaculair voorbij zou gaan op de WT-ranking na deze Giro (wegens zeer ambitieus <-> meedoen om de hoop groter te maken) want het verschil was erg klein, maar ik denk dat ze er niet eens voorbij gaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet veel slechter dan de Nederlanders, qua resultaat.
Die 18e plaats heeft ie ook maar te danken aan drie diskwalificaties, dus een 17e plek zit er ook nog wel inquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh ja, was ik even kwijt.quote:
Betancur is meer fan van koffiebonen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Doen Colombianen toch wel vaker, iets wits pakken?
De bolletjestrui winnen ze ook vaak.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Doen Colombianen toch wel vaker, iets wits pakken?
ik vertrouw eigenlijk niemand meer die hard een berg op fietstquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:17 schreef TLC het volgende:
Ik vertrouw Italianen die hard een berg op fietsen niet meer
Dat is enkel op weekdagen geloof ikquote:
Ik heb Nibali gisteren niet bezig gezien.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:24 schreef TLC het volgende:
Dat kan toch ook gewoon niet als je Nibali gisteren ook zo bezig zag in de tijdrit en nu dit
Hebben ze bij de NOS wel gekeken? Brutt was aan het begin van de klim al wegquote:Tijdens die slotklim reed Nibali onder barre winterse omstandigheden weg uit de favorietengroep. Hij passeerde onder anderen de zeer sterk rijdende Pieter Weening, overvleugelde op twee kilometer van de meet Pavel Broett uit Rusland, die als laatste was overgebleven van een vroege vlucht en soleerde naar de winst.
Cappechi, Brutt, één pot nat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:25 schreef Sautor het volgende:
[..]
Hebben ze bij de NOS wel gekeken? Brutt was aan het begin van de klim al weg
Natuurlijk niet, maar dit verhaaltje klinkt wel wat mooier.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:25 schreef Sautor het volgende:
[..]
Hebben ze bij de NOS wel gekeken? Brutt was aan het begin van de klim al weg
Maar wat heb je d'r aan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, niet iedereen kan 15 seconden wegrijden bij Duarte en 45 bij Aru, dat is bizar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:24 schreef TLC het volgende:
Dat kan toch ook gewoon niet als je Nibali gisteren ook zo bezig zag in de tijdrit en nu dit
Een gemotiveerde knecht voor Vandenbroeck die blij is dat hij in de Giro altijd zijn eigen ding mag doen? De tactiek van Lotto waarbij de Giro een speeltuin is voor helpers lijkt toch al jaren aan een stuk te werken.quote:
HA Sarcasme !quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen kan 15 seconden wegrijden bij Duarte en 45 bij Aru, dat is bizar.
[..]
Neem aan dat Lloyd het wel verstaat, heeft zo'n beetje in alle uithoeken van de wereld gefietst.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:14 schreef F_JD het volgende:
Die Britse interviewer moet zich toch totaal nutteloos voelen als hij waarschijnlijk niet eens het antwoord verstaat?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:53 schreef DeeBee het volgende:
Ze hadden die bazige politieagent die op de Angliru stond ooit moeten inhuren, die liep mee en knuppelde iedereen gewoon uit de weg.
quote:
Het zijn gewoon aandachtshoeren die op tv willen en geen donder geven om het wielrennen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:00 schreef mincemeat het volgende:
Goeie actie van die agent. Ik snap zoiezo niet waarom alle toeschouwers zo dom moeten mee rennen en de bewegingsvrijheid van een renner afnemen.
Die ja, wat een baas.quote:
Eens met alles. Ik vond Nibali's winst van vandaag ook helemaal niet zo ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het een Giro waarbij elke vorm van spanning ontbrak.
Eindwinst was nauwelijks spannend. Massasprints waren vrij eentonig (gelukkig schoof Mezgec eens onderuit). Als er een groepje vooruit bleef, was het bijna altijd de eerste die demarreerde die simpel won. Ook in de bergen heeft er vrijwel niemand ook maar een serieuze poging gedaan om een ander uit te dagen.
En blijkbaar moet het nog saaier, want iedereen die ook maar een millimeter van zo'n generieke optocht afwijkt is "geloofwaardig
"
Goeie post.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eindwinst was nauwelijks spannend. Massasprints waren vrij eentonig (gelukkig schoof Mezgec eens onderuit). Als er een groepje vooruit bleef, was het bijna altijd de eerste die demarreerde die simpel won. Ook in de bergen heeft er vrijwel niemand ook maar een serieuze poging gedaan om een ander uit te dagen.
En blijkbaar moet het nog saaier, want iedereen die ook maar een millimeter van zo'n generieke optocht afwijkt is "geloofwaardig
"
Nederlanders... blijven Nederlanderstwitter:mtjallingii twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 20:21:09Those were the longest 3 race km's ever. Happily going home tomorrow, time to cut the grass I heard. #ilovegardening #onehellofagiro reageer retweet
Gezelligtwitter:MicheleScarponi twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 20:24:43Bastardo!!!!!! @DarioCataldo reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:33 schreef Burner82 het volgende:
Nederlanders... blijven Nederlanderstwitter:mtjallingii twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 20:21:09Those were the longest 3 race km's ever. Happily going home tomorrow, time to cut the grass I heard. #ilovegardening #onehellofagiro reageer retweet
Ben ik het grotendeels mee eens. Al vond ik de eerste week nog wel leuk, door de afwisseling.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
"
Ging toch over deze foto die cataldo postte:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:42 schreef Marcoss het volgende:
Gezelligtwitter:MicheleScarponi twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 20:24:43Bastardo!!!!!! @DarioCataldo reageer retweet
Sanshez valt me überhaupt tegenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niemand nog eenuitgedeeld aan Euskaltel? Hele dag op kop voor een 21e plaats van Sanchez. Dat is toch wel redelijk bedroevend.
Ik denk dat de weersomstandigheden hem ook wat tegen zitten. Bij de (klim)tijdrit deze week dan weer was hij wél de enige die nog een beetje in de buurt van Nibali kon blijven. Maar wellicht zijn omstandigheden als vandaag toch gewoon te siberisch voor hem ...quote:
tja, maar ook in finales waar de favorieten nog even eruit knalden op het laatste bergje was hij zelden te zien. Ook bij redelijk weer. Dat zouden toch ook etappes voor hem moeten zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik denk dat de weersomstandigheden hem ook wat tegen zitten. Bij de (klim)tijdrit deze week dan weer was hij wél de enige die nog een beetje in de buurt van Nibali kon blijven. Maar wellicht zijn omstandigheden als vandaag toch gewoon te siberisch voor hem ...
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nog ergens de laatste kilometers terug te zien? 58 sec van de nos....
bij de eerste beste aanval van di luca zei ik zoiets inderdaadquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
"
Technische problemen bij z'n dokter zeker ...quote:Op zondag 26 mei 2013 00:45 schreef wimderon het volgende:
Evans heeft blijkbaar technische problemen gehad waardoor hij de laatste twee kilometer niet met de gewenste versnelling kon rijden.
Dat was net mijn punt. Als een andere renner was betrapt, dan had iemand anders dit kunnen posten, want van zowat elke renner die deze giro in beeld is geweest, heeft wel iemand iets geļnsinueerd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
bij de eerste beste aanval van di luca zei ik zoiets inderdaad
blijkbaar toch wel goed ingeschat
Daar was hij dan net weer niet goed genoeg voor.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vond ook jammer deze Giro dat Nibali niet gewoon op elke berg iedereen vernederde, zoals Basso dat ooit deed. Dat was nog wel genieten.
Klopt, ik had Georges al genoemd reed verdacht sterk.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat was net mijn punt. Als een andere renner was betrapt, dan had iemand anders dit kunnen posten, want van zowat elke renner die deze giro in beeld is geweest, heeft wel iemand iets geļnsinueerd.
Klopt, al had ik wel het idee dat hij behalve in de laatste twee etappes nooit écht voluit ging.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar was hij dan net weer niet goed genoeg voor.
Vond Weening minstens zo'n groot pluspunt als Kelderman, reed erg attractief. Voor zo'n ritzege heb je dan ook een beetje geluk nodig. Kelderman viel niet tegen, maar viel ook niet mee. Was op voorhand een van de grote favorieten voor wit, maar dat niveau had hij in ieder geval lang niet. Maar laten we inderdaad hopen dat dit eens een talent is dat zich wat langer blijft doorontwikkelenquote:Op zondag 26 mei 2013 14:53 schreef knep het volgende:
Op de eerste week na een kleurloze en saaie giro, ik vond er weinig aan.
Vooraf nog redelijk wat hoop op aardige Nederlandse prestaties wegens het relatief grote aantal maar eigenlijk reden ze allemaal maar kansloos mee.
Gesink is eigenlijk de enige de een reėle kans op een ritzege had, de rest kwam er niet eens in de buurt.
Enige pluspuntje: Kelderman, hopelijk blijft hij zich doorontwikkelen.
Weening viel op ja, maar was eigenlijk kansloos voor ritzeges.Ik vond trouwens vooraf Kelderman helemaal geen grote favoriet voor het wit, dat was overigens ook helemaal nergens op gebaseerd gezien zijn het feit dat dit zijn eerste GR was.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vond Weening minstens zo'n groot pluspunt als Kelderman, reed erg attractief. Voor zo'n ritzege heb je dan ook een beetje geluk nodig. Kelderman viel niet tegen, maar viel ook niet mee. Was op voorhand een van de grote favorieten voor wit, maar dat niveau had hij in ieder geval lang niet. Maar laten we inderdaad hopen dat dit eens een talent is dat zich wat langer blijft doorontwikkelen.
Die nu in het wit rijd is ook een wereldrennerquote:Op zondag 26 mei 2013 15:06 schreef knep het volgende:
[..]
Weening viel op ja, maar was eigenlijk kansloos voor ritzeges.
Ik vond trouwens vooraf Kelderman helemaal geen grote favoriet voor het wit, dat was overigens ook helemaal nergens op gebaseerd gezien zijn het feit dat dit zijn eerste GR was.
Als je dan top 20 rijdt en je hebt ook nog eens goed in beeld gereden en aangevallen dan heb je het imho prima gedaan.
Betancur en Majka waren de grote favorieten ja, daarachter kwam Kelderman en daarachter was het gat wel grootquote:Op zondag 26 mei 2013 15:06 schreef knep het volgende:
[..]
Weening viel op ja, maar was eigenlijk kansloos voor ritzeges.Ik vond trouwens vooraf Kelderman helemaal geen grote favoriet voor het wit, dat was overigens ook helemaal nergens op gebaseerd gezien zijn het feit dat dit zijn eerste GR was.
Als je dan top 20 rijdt en je hebt ook nog eens goed in beeld gereden en aangevallen dan heb je het imho prima gedaan.
twitter:andremeganck twitterde op zondag 26-05-2013 om 16:34:53#sporza #giro -Cavendish sprint in de verkeerde ronde voor de TGV punten - reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |