quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, Di Luca heeft hem helemaal volgespoten
Volgens mij wel ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Pirazzi heeft die trui toch allang en breed binnen ook?
ik zie het niet gebeuren. ze hebben niet veel voorsprong en in het peloton gaat het zo nog wel knallen. zijn zoveel renners/ploegen die nog belangen hebben vandaag.quote:
Heb je al een nieuwe laptop?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weening gaat winnen. Als ie het niet doet is ie een faler
Als je goeie handschoenen hebt is dat niet nodig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:34 schreef Pedroso het volgende:
Bevroren handen gaan problemen opleveren.
Vettel heeft geen pole gepakt, en Di Luca ook niet gewonnen.quote:
De andere twee zien er sterker uit idd. Maar het steilste gedeelte is in het begin.quote:
Riccoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:37 schreef DeeBee het volgende:
Ricco reed hier nog gewoon buitenblad toch?
chapeau!!quote:
Staat in de berm klaar om te helpen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Ricco
Zou hij nu cocktails aan het shaken zijn?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:44 schreef DeeBee het volgende:
Eerbetoon aan die twee van Saunier - Duval op deze manier? Nu met twee van Astana!
quote:
Basso achtig, maar dan wel de Basso van 2006.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:44 schreef Eppie_NL het volgende:
Nibali...wat een grap. Dat aanvallen van roze heb ik vaker gezien en we weten waarom diegene dat deed....
Of aan Goerges en Di Lucaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:44 schreef DeeBee het volgende:
Eerbetoon aan die twee van Saunier - Duval op deze manier? Nu met twee van Astana!
Of lager.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:44 schreef F_JD het volgende:
Als Evans hier niet aanvalt gaat die echt heel erg kleurloos tweede worden.
Volgens mij kan die niet anders.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:47 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Rijdt gewoon een tandje te zwaar ook. Zonde.
Kan al niet wachten op de TDF. Porte, Froome, Contador. Wordt een feest. Binnen 35 minuten de Alpe d''Huez opquote:
quote:
is er iemand die überhaupt gelooft dat toppers clean zijn?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:47 schreef Knalerwtje het volgende:
Is er eigenlijk iemand hier die gelooft dat Nibali clean is?
Het is Santambrogio het niet meer zo goed doet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:47 schreef DeeBee het volgende:
Die Pellizotti en Scarponi gewoon in de achtervolging, comedy capers als ik dat elke keer weer zo zie...
Die laatste kilometers van deze klim zijn wel gruwelijk trouwens hoor.
Ze rijden minder hard dan vroeger.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er iemand die überhaupt gelooft dat toppers clean zijn?
Nibali geef ik meer krediet dan pakweg Scarponi of Pellizottiquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee, dat eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar als er iemand wint roept iedereen meteen dat kan alleen met doping gebeurd zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze rijden minder hard dan vroeger.
gesink is clean hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dan, met je rare vraagquote:
Astana heeft een schaatscoach i.p.v. een zwemcoach.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:50 schreef Drebbelman het volgende:
Nibali heeft gespioneerd bij Sky denk ik
Dat moet een keer fout gaan.quote:
idd, alsof hij een ander parcours rijdt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:52 schreef Ericr het volgende:
Iedereen hangen en wurgen en Nibali rolt omhoog alsof het vals plat is. Mooi.
Dat deden ze gisteren alquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:54 schreef superniger het volgende:
die drie gaan straks samen een lijntje snuiven
Knap dat je dat ziet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:55 schreef Eppie_NL het volgende:
Het lijkt mij dat Nibali hier meer dan 6w/kg haalt.
In de sneeuw dan ook nog eens.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:55 schreef Eppie_NL het volgende:
Het lijkt mij dat Nibali hier meer dan 6w/kg haalt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:55 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd of Kelderman nog enigszins de schade beperkt heeft.
Wel een epische rit idd.quote:
Ze hebben het liever in hun neus.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:56 schreef marcodej het volgende:
Wel opvallend dat die Colombianen goed rijden wanneer het witte spul uit de lucht valt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:56 schreef marcodej het volgende:
Wel opvallend dat die Colombianen goed rijden wanneer het witte spul uit de lucht valt.
Ik heb hem niks met zijn bil zien doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:00 schreef Drebbelman het volgende:
Kelderman deed een Mollemaatje met zijn bil op de streep
Zat ie met zijn kont op de streep ?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:00 schreef Drebbelman het volgende:
Kelderman deed een Mollemaatje met zijn bil op de streep
Iedereen heeft die gemistquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:01 schreef chufi het volgende:
Mooie etappe, jammer dat ik die van gisteren gemist heb
Dat is idd ook weer even duidelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Italië en Colombia hebben dus de beste doping.
Trololol.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
In de top 9 alleen Italianen en Colombianen...en dan zeuren wij dat schaatsen niet internationaal is.
Hap.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Iedereen heeft die gemistwas gecanceled
Louis van Gaal zou zeggen: Waarom zouden we naar Buren gaan als Buren ook naar ons zou kunnen komen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:02 schreef marcodej het volgende:
De Greef is binnen, we kunnen naar Buren.
Gelukkig hebben we Majka nog.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
In de top 9 alleen Italianen en Colombianen...en dan zeuren wij dat schaatsen niet internationaal is.
In de Tour zal er in de top 10 weinig te zien zijn van Italianen en Colombianen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Quintana wint de bollen en rijdt top 5.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
In de Tour zal er in de top 10 weinig te zien zijn van Italianen en Colombianen.
Had je iets anders verwachtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:04 schreef DeeBee het volgende:
Haha Di Luca het gebruik ook ontkennen, wat een mannetje.
Grote kans ja maar daar heb je het zo'n beetje wel mee gehad.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
]
[..]
Quintana wint de bollen en rijdt top 5.
[/gokje]
quote:
Dat was tof iddquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:53 schreef DeeBee het volgende:
Ze hadden die bazige politieagent die op de Angliru stond ooit moeten inhuren, die liep mee en knuppelde iedereen gewoon uit de weg.
Ach, Weening heeft een paar goede pogingen gedaan. WEet ook niet of er meer in zatquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Blanco heeft wel veel in beeld gereden, maar geen enkel resultaat.
Vraag me alleen af wat dat met Blanco te maken heeftquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:07 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ach, Weening heeft een paar goede pogingen gedaan. WEet ook niet of er meer in zat
Blanco --> Nederlands --> Weening.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vraag me alleen af wat dat met Blanco te maken heeft
want dan wordt hij weer spetterend 33e, beste nederlander en is ie weer de nationale heldquote:
Als de pogingen van Weening Banco's belangrijkste wapenfeiten waren was hun ronde wel erg teleurstellend.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:07 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ach, Weening heeft een paar goede pogingen gedaan. WEet ook niet of er meer in zat
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als de pogingen van Weening Banco's belangrijkste wapenfeiten waren was hun ronde wel erg teleurstellend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |