quote:
Basso achtig, maar dan wel de Basso van 2006.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:44 schreef Eppie_NL het volgende:
Nibali...wat een grap. Dat aanvallen van roze heb ik vaker gezien en we weten waarom diegene dat deed....
Of aan Goerges en Di Lucaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:44 schreef DeeBee het volgende:
Eerbetoon aan die twee van Saunier - Duval op deze manier? Nu met twee van Astana!
Of lager.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:44 schreef F_JD het volgende:
Als Evans hier niet aanvalt gaat die echt heel erg kleurloos tweede worden.
Volgens mij kan die niet anders.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:47 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Rijdt gewoon een tandje te zwaar ook. Zonde.
Kan al niet wachten op de TDF. Porte, Froome, Contador. Wordt een feest. Binnen 35 minuten de Alpe d''Huez opquote:
quote:
is er iemand die überhaupt gelooft dat toppers clean zijn?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:47 schreef Knalerwtje het volgende:
Is er eigenlijk iemand hier die gelooft dat Nibali clean is?
Het is Santambrogio het niet meer zo goed doet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:47 schreef DeeBee het volgende:
Die Pellizotti en Scarponi gewoon in de achtervolging, comedy capers als ik dat elke keer weer zo zie...
Die laatste kilometers van deze klim zijn wel gruwelijk trouwens hoor.
Ze rijden minder hard dan vroeger.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er iemand die überhaupt gelooft dat toppers clean zijn?
Nibali geef ik meer krediet dan pakweg Scarponi of Pellizottiquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er iemand die überhaupt gelooft dat toppers clean zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |