quote:
Niet veel slechter dan de Nederlanders, qua resultaat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:11 schreef debeterebob het volgende:
Gelukkig doen de Belgen het echt goed deze Giro
Fijn, hoeft echt niet hier.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
TV-tip: 20.45 Ned 3 Dortmund - Bayern
De Greefgodquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Greef is wel heel constant.
18e - 21e - 22e - 19e - 21e de laatste 5 jaar in het eindklassement.
En dat is?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
TV-tip: 20.45 Ned 3 Dortmund - Bayern
voetbalquote:
17e na het wegvallen van Gesink.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:13 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman 18e gebleven waarschijnlijk. Neem aan dat Henao geen 2 minuten op 'm heeft verloren.
Ik had verwacht dat Nederland Belgie spectaculair voorbij zou gaan op de WT-ranking na deze Giro (wegens zeer ambitieus <-> meedoen om de hoop groter te maken) want het verschil was erg klein, maar ik denk dat ze er niet eens voorbij gaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet veel slechter dan de Nederlanders, qua resultaat.
Die 18e plaats heeft ie ook maar te danken aan drie diskwalificaties, dus een 17e plek zit er ook nog wel inquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh ja, was ik even kwijt.quote:
Betancur is meer fan van koffiebonen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Doen Colombianen toch wel vaker, iets wits pakken?
De bolletjestrui winnen ze ook vaak.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Doen Colombianen toch wel vaker, iets wits pakken?
ik vertrouw eigenlijk niemand meer die hard een berg op fietstquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:17 schreef TLC het volgende:
Ik vertrouw Italianen die hard een berg op fietsen niet meer
Dat is enkel op weekdagen geloof ikquote:
Ik heb Nibali gisteren niet bezig gezien.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:24 schreef TLC het volgende:
Dat kan toch ook gewoon niet als je Nibali gisteren ook zo bezig zag in de tijdrit en nu dit
Hebben ze bij de NOS wel gekeken? Brutt was aan het begin van de klim al wegquote:Tijdens die slotklim reed Nibali onder barre winterse omstandigheden weg uit de favorietengroep. Hij passeerde onder anderen de zeer sterk rijdende Pieter Weening, overvleugelde op twee kilometer van de meet Pavel Broett uit Rusland, die als laatste was overgebleven van een vroege vlucht en soleerde naar de winst.
Cappechi, Brutt, één pot nat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:25 schreef Sautor het volgende:
[..]
Hebben ze bij de NOS wel gekeken? Brutt was aan het begin van de klim al weg
Natuurlijk niet, maar dit verhaaltje klinkt wel wat mooier.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:25 schreef Sautor het volgende:
[..]
Hebben ze bij de NOS wel gekeken? Brutt was aan het begin van de klim al weg
Maar wat heb je d'r aan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, niet iedereen kan 15 seconden wegrijden bij Duarte en 45 bij Aru, dat is bizar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:24 schreef TLC het volgende:
Dat kan toch ook gewoon niet als je Nibali gisteren ook zo bezig zag in de tijdrit en nu dit
Een gemotiveerde knecht voor Vandenbroeck die blij is dat hij in de Giro altijd zijn eigen ding mag doen? De tactiek van Lotto waarbij de Giro een speeltuin is voor helpers lijkt toch al jaren aan een stuk te werken.quote:
HA Sarcasme !quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen kan 15 seconden wegrijden bij Duarte en 45 bij Aru, dat is bizar.
[..]
Neem aan dat Lloyd het wel verstaat, heeft zo'n beetje in alle uithoeken van de wereld gefietst.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:14 schreef F_JD het volgende:
Die Britse interviewer moet zich toch totaal nutteloos voelen als hij waarschijnlijk niet eens het antwoord verstaat?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:53 schreef DeeBee het volgende:
Ze hadden die bazige politieagent die op de Angliru stond ooit moeten inhuren, die liep mee en knuppelde iedereen gewoon uit de weg.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |