Het zijn gewoon aandachtshoeren die op tv willen en geen donder geven om het wielrennen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:00 schreef mincemeat het volgende:
Goeie actie van die agent. Ik snap zoiezo niet waarom alle toeschouwers zo dom moeten mee rennen en de bewegingsvrijheid van een renner afnemen.
Die ja, wat een baas.quote:
Eens met alles. Ik vond Nibali's winst van vandaag ook helemaal niet zo ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het een Giro waarbij elke vorm van spanning ontbrak.
Eindwinst was nauwelijks spannend. Massasprints waren vrij eentonig (gelukkig schoof Mezgec eens onderuit). Als er een groepje vooruit bleef, was het bijna altijd de eerste die demarreerde die simpel won. Ook in de bergen heeft er vrijwel niemand ook maar een serieuze poging gedaan om een ander uit te dagen.
En blijkbaar moet het nog saaier, want iedereen die ook maar een millimeter van zo'n generieke optocht afwijkt is "geloofwaardig
"
Goeie post.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eindwinst was nauwelijks spannend. Massasprints waren vrij eentonig (gelukkig schoof Mezgec eens onderuit). Als er een groepje vooruit bleef, was het bijna altijd de eerste die demarreerde die simpel won. Ook in de bergen heeft er vrijwel niemand ook maar een serieuze poging gedaan om een ander uit te dagen.
En blijkbaar moet het nog saaier, want iedereen die ook maar een millimeter van zo'n generieke optocht afwijkt is "geloofwaardig
"
Nederlanders... blijven Nederlanderstwitter:mtjallingii twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 20:21:09Those were the longest 3 race km's ever. Happily going home tomorrow, time to cut the grass I heard. #ilovegardening #onehellofagiro reageer retweet
Gezelligtwitter:MicheleScarponi twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 20:24:43Bastardo!!!!!! @DarioCataldo reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:33 schreef Burner82 het volgende:
Nederlanders... blijven Nederlanderstwitter:mtjallingii twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 20:21:09Those were the longest 3 race km's ever. Happily going home tomorrow, time to cut the grass I heard. #ilovegardening #onehellofagiro reageer retweet
Ben ik het grotendeels mee eens. Al vond ik de eerste week nog wel leuk, door de afwisseling.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
"
Ging toch over deze foto die cataldo postte:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:42 schreef Marcoss het volgende:
Gezelligtwitter:MicheleScarponi twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 20:24:43Bastardo!!!!!! @DarioCataldo reageer retweet
Sanshez valt me überhaupt tegenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niemand nog eenuitgedeeld aan Euskaltel? Hele dag op kop voor een 21e plaats van Sanchez. Dat is toch wel redelijk bedroevend.
Ik denk dat de weersomstandigheden hem ook wat tegen zitten. Bij de (klim)tijdrit deze week dan weer was hij wél de enige die nog een beetje in de buurt van Nibali kon blijven. Maar wellicht zijn omstandigheden als vandaag toch gewoon te siberisch voor hem ...quote:
tja, maar ook in finales waar de favorieten nog even eruit knalden op het laatste bergje was hij zelden te zien. Ook bij redelijk weer. Dat zouden toch ook etappes voor hem moeten zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik denk dat de weersomstandigheden hem ook wat tegen zitten. Bij de (klim)tijdrit deze week dan weer was hij wél de enige die nog een beetje in de buurt van Nibali kon blijven. Maar wellicht zijn omstandigheden als vandaag toch gewoon te siberisch voor hem ...
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nog ergens de laatste kilometers terug te zien? 58 sec van de nos....
bij de eerste beste aanval van di luca zei ik zoiets inderdaadquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |