Ondefinieerbare dingetjes op schaatljes.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:19 schreef Karina het volgende:
Mannen en gezellige dingen op een schaaltje? Ik geloof er niks van.
Echt?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:18 schreef Tem het volgende:
* Iedere nacht verdrinken er in het Amsterdam-Rijn kanaal reeën en hertjes die nergens schuld aan hebben
ja oliebol die zit ook in dat filmpje, op het eind. Carlton maar dan oud.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:34 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan wel leuk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:39 schreef Karina het volgende:
Ik ken het niet, maar is het zoiets als dit:
http://www.rtl.nl/reality/mannenvaneenzekereleeftijd/home/ ?
Ja, dat begreep ik ook.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:40 schreef Specularium het volgende:
Om even op Wittevrouwen terug te komen.
Dat is een prima buurt voor opgroeiende kinderen. Alles zit dichtbij.
Dan moet je met een handdoek over je erecte penis door het huis wandelen ofzo?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:44 schreef Karina het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het vandaag towelday is?
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan moet je met een handdoek over je erecte penis door het huis wandelen ofzo?
Er mist een l.quote:
Ja, dat heet spookje spelen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan moet je met een handdoek over je erecte penis door het huis wandelen ofzo?
Heel klein zakdoekje zeker?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat heet spookje spelen.
Kan ook met een zakdoek.
Niet handig nee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:10 schreef Specularium het volgende:
Reactie weggehaald van mij in FB, blijkbaar mag ik Saviour geen goeie pedo noemen.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In het verleden hebben dergelijke beschuldigingen wel eens tot problemen geleid. Dat een fokker politie op de dak kreeg enzo.
De tragiek van vrij inzichtelijke fora.quote:
Ja maar ja, daar ben je zelf bij.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:14 schreef Voorschrift het volgende:
Of mensen die ontslagen zijn nadat ze functie, lokatie, beroep en beklag online smeten op FOK.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:10 schreef Specularium het volgende:
Reactie weggehaald van mij in FB, blijkbaar mag ik Saviour geen goeie pedo noemen.
Daar let ik altijd wel op, ALS ik iets post over waar ik werk zet ik het meestal in een spoiler of in ABO, daar ziet niemand het. Tenminste, ik DENK dat ik redelijk oplet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:14 schreef Voorschrift het volgende:
Of mensen die ontslagen zijn nadat ze functie, lokatie, beroep en beklag online smeten op FOK.
Kom nou, jij met je grote ego, stiekem ben je trots dat je die award hebt gewonnen, spillepoot.quote:
Touché.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:21 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig kon ik er niet over meebeslissen.
Kun je geen ander woord meer bedenken? Speculaaslul.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:43 schreef Specularium het volgende:
Ja? Ga je een nieuwe carriere tegemoet als greppelkut?
Ik weet nog wel het verhaal van een helpdeskmedewerker die het verhaal van een klant hier op fok! online gooide.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:14 schreef Voorschrift het volgende:
Ghehe dat is ook wel heel stom.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel het verhaal van een helpdeskmedewerker die het verhaal van een klant hier op fok! online gooide.
Dat verhaal werd door die klant herkend en die heeft hem laten ontslaan.
Heb ik met veel plezier gelezen.
Lolquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
Mijn moeder zei vroeger: moet je zien dat je pa wordtWoest werd ik dan.
Yep wedstrijd begint nu net op NED 3.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
CL = Champions League?
Omg ik leer nog eens wat over voetbal
Ook leuk. Ik kan zelf ook nog wel iets gebruiken, maar omdat het steeds rotweer is was het nog niet nodig wat zomers spul te kopen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik weet het Karina, de vriend is aan het kijken. Ondertussen ga ik even online shoppen
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Ondertussen ga ik even online shoppen
Koop jij alles in de winkel? Hoeft niet per se kleding te zijn he? Je kunt ook mannenzooi online kopen.quote:
Zucht, hij deed daarnet een trucje met een waterbak. Kwam er als een verzopen kat weer uit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
Ik zat al te zappen maar Paul zit in een of ander arm land.
Verbaast me niksquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, ik shop ook online. Trutje.
Meestal tech spul.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
Weet ik wat jullie kopen, games en zo of scheerschuim
Ja maar in POL-SC zijn we verder geëvolueerd. Hier lopen jullie nog rond met stenen en houten knuppels.quote:
4x ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:08 schreef robin007bond het volgende:
Eens kijken mensen.
Even een peiling houden om te kijken wat voor mensen zich hier bevinden.
1) Zijn er hier mensen geïnteresseerd in IT?
2) Zijn er hier mensen geïnteresseerd in games?
3) Zijn er hier mensen geïnteresseerd in maatschappelijke vraagstukken?
4) Vinden jullie psychologie ook zo'n pseudo-wetenschap?
Waarom ga je dan niet gewoon daarheen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja maar in POL-SC zijn we verder geëvolueerd. Hier lopen jullie nog rond met stenen en houten knuppels.
Het scheelt dat protectoraten een vrij normale zaak waren in de feodale middeleeuwen.quote:
5) Zijn er hier mensen geinteresseerd in hele slechte vragen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:08 schreef robin007bond het volgende:
Eens kijken mensen.
Even een peiling houden om te kijken wat voor mensen zich hier bevinden.
1) Zijn er hier mensen geïnteresseerd in IT?
2) Zijn er hier mensen geïnteresseerd in games?
3) Zijn er hier mensen geïnteresseerd in maatschappelijke vraagstukken?
4) Vinden jullie psychologie ook zo'n pseudo-wetenschap?
Dat vind ik ook veel leuker hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja maar in POL-SC zijn we verder geëvolueerd. Hier lopen jullie nog rond met stenen en houten knuppels.
Ik hoorde dat iemand remlof wilde bannen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
Wij zijn geinteresseerd in alles. En wat is deze overval?
Wie?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:09 schreef waht het volgende:
[..]
Ik hoorde dat iemand remlof wilde bannen.
Willen en kunnen zijn 2 dingen he? Ik wil zoveel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:09 schreef waht het volgende:
[..]
Gaaf, gaat hij dan ook in een ton met zoutzuur zoals bij Breaking Bad.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:09 schreef waht het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg, aldus mijn voorspelbare reactie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Willen en kunnen zijn 2 dingen he? Ik wil zoveel.
De OUD'ers.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:11 schreef poepa het volgende:
Mensen hebben in POL geen leven. Maar wie hebben dat wel dan?
Clichés ik houd ervanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:11 schreef waht het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg, aldus mijn voorspelbare reactie.
Logisch, kinderen zijn de deur uit (als ze kinderen hebben) dus huppekee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:12 schreef Drugshond het volgende:
40+ schijnen een leven te hebben. Tenminste in dat subform.
Die stap slaan we dus over.... altijd huppekee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Logisch, kinderen zijn de deur uit (als ze kinderen hebben) dus huppekee.
Ja die stap heb ik ook overgeslagen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die stap slaan we dus over.... altijd huppekee.
Dat is toch die gast die denkt dat hij Robbert Dijkgraaf is?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:16 schreef Tem het volgende:
Reya is nogal een oud wijf, misschien kan hij dat ook even linken.
Dat was wel hilarisch ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:09 schreef waht het volgende:
[..]
Ik post hier nog niet zo heel lang, maar nog geen meet voorbij zien komen in ieder geval. Te eng zeker.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:17 schreef Drugshond het volgende:
Doen jullie aan meets, die van ons (POL-SC) krijgen we nooit fatsoenlijk in de planning. Te reaktionair..
Ik wou het eigenlijk nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
Willekeurige namen droppen dan komen ze vanzelf hiernaartoe, mocht je dat willen.
Bij een NWS-meet krijg je allemaal Assad-aanhangers vrees ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:17 schreef Drugshond het volgende:
Doen jullie aan meets, die van ons (POL-SC) krijgen we nooit fatsoenlijk in de planning. Te reaktionair..
Komt door sp3c, die krikt het gemiddelde ernstig omhoog.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:19 schreef robin007bond het volgende:
Waarom lijkt het alsof hier het gemiddelde IQ hoger ligt dan in de topics van NWS zelf?
Geen idee, ik post amper in NWS topics alleen hierquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:19 schreef robin007bond het volgende:
Waarom lijkt het alsof hier het gemiddelde IQ hoger ligt dan in de topics van NWS zelf?
Wat dat betreft is POL - NWS net als ONZ - KLB, een fatsoenlijke KLB-meet is er nog nooit van gekomen, terwijl we ONZ-meets met 70(!) FOK!kers hebben gehad.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:17 schreef Drugshond het volgende:
De POL-meet die ik heb bijgewoond vond ik best geslaagd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat dat betreft is POL - NWS net als ONZ - KLB, een fatsoenlijke KLB-meet is er nog nooit van gekomen, terwijl we ONZ-meets met 70(!) FOK!kers hebben gehad.
Kom je naar de volgende? POL / [POLMeet] Utrecht, 15 juniquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De POL-meet die ik heb bijgewoond vond ik best geslaagd.
Ik wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom je naar de volgende? POL / [POLMeet] Utrecht, 15 juni
Bloedheet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wel.
Kijken of VS echt zo'n hete boy is.
Mijn sig slaat dan ook totaal niet op VS.quote:
Gingen jullie nou nog een terrasje pakken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, de opkomst valt me wel een beetje tegen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom je naar de volgende? POL / [POLMeet] Utrecht, 15 juni
Vandaar mijn hint... combi met NWS.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh, de opkomst valt me wel een beetje tegen.
Hmmm
Deze vrouw weet.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gingen jullie nou nog een terrasje pakken?Ja dat was wel de bedoeling, probleem mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt door allerlei provincialen.quote:
Voor jou ja. Alsof het 100 km ver is. Aansteller. En wel leuker, vooral de mensenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:27 schreef Specularium het volgende:
Amsterdam is helemaal niet leuker, ligt nog uit de buurt ook.
Dacht dat de bombelmeet pas in juni was.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe niet die meetquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dacht dat de bombelmeet pas in juni was.
GC / Surinamers op FOK! #11 Kakastong, troefcall en bombelmeet in juni!
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:28 schreef Tem het volgende:
[..]Kapotschoppen, Herman Berkien is wel een baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is nou immigratie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar goed...zijn we nu gekraakt door POL?
Ze doen een poging.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar goed...zijn we nu gekraakt door POL?
Welke?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:31 schreef Tem het volgende:
Ik zat gisteren in een kroeg bij de Twijnstraat, dat was wel oke.
Flinke sneer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komen jouw grappen van Tijl Beckand?
Heel plat Utregs vind ik lelijker dan heel plat Amsterdams. Mits echt, niet dat namaak accent wat men zo graag nadoet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Het jouwe wel, maar beweer nu niet dat Utrechts accent erger is dan Amsterdams accent.
Goede naam ook. De eerste 9 letters van een aardig gerenommeerd adviesbureau.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:31 schreef Tem het volgende:
Ik zat gisteren in een kroeg bij de Twijnstraat, dat was wel oke.
Ledig Erf waarschijnlijk, op die hoek.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Op een terras, weet de naam niet eigenlijk. Vlak bij een bushalte.
Waarom weet ik ditquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goede naam ook. De eerste 9 letters van een aardig gerenommeerd adviesbureau.
Algemene kennis?quote:
Hm. In welke sector werk je?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt algemeen bekend eigenlijk.
Jezus zeg, doe even tof.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
ICT. Of eigenlijk meer ICT consultancy.
Mwah, echt weten hoef je het niet, maar consultants zijn nogal gevoelig voor andere consultancy-kantoren.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik niet, maar dat komt misschien omdat Utrechts net wat saksischer is dan Amsterdams.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel plat Utregs vind ik lelijker dan heel plat Amsterdams. Mits echt, niet dat namaak accent wat men zo graag nadoet.
Kan iemand mij even opvegen, dames en heren.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hoeft me geen Jezus te noemen hoor, nergens voor nodig
Of omdat je het een meer gewend bent dan het ander.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ik niet, maar dat komt misschien omdat Utrechts net wat saksischer is dan Amsterdams.
Ik pak mijn stoffer en blik even.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Kan iemand mij even opvegen, dames en heren.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel plat Utregs vind ik lelijker dan heel plat Amsterdams.
Dat komt op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Of omdat je het een meer gewend bent dan het ander.
De Heer zij geprezen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso spreken er maar weinig mensen HEEL plat Utregs of Amsterdams.
Dat kan die mafketel makkelijk onder controle houden met z'n exorbitante inkomen.quote:
quote:
Anders quote je even iets van een uur geleden, idioot.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:40 schreef waht het volgende:
[..]
Dat kan die mafketel makkelijk onder controle houden met z'n exorbitante inkomen.
Anders quote je jezelf evenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:41 schreef waht het volgende:
[..]
Anders quote je even iets van een uur geleden, idioot.
Aha, u is hommo?quote:
Hij heeft een flinke cup A.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:42 schreef Specularium het volgende:
Humberto weer met zijn goeie adviezen.
[ afbeelding ]
VS is een mannetjeshomo.quote:
Ik wist niet eens dat het kwam.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
VS is een mannetjeshomo.
Die kijkt wel de finale van de Champions League.
Drugshond in z'n blote reet die vage gerechtjes aan het in elkaar flansen is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zoek maar op mijn postings in KPD toen deze net op was.
Oe even zoekenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Drugshond in z'n blote reet die vage gerechtjes aan het in elkaar flansen is.
Bij de hilarische kwis. Lig al de hele tijd op de grond.quote:
Op je rug of op je buik?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef hexje het volgende:
[..]
Bij de hilarische kwis. Lig al de hele tijd op de grond.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:46 schreef Tem het volgende:
Drugshond in z'n blote reet die vage gerechtjes aan het in elkaar flansen is.
Wauke.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
Wouke vond volgens mij het Oklahoma grapje niet zo leuk.
Waardeloze club.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goede naam ook. De eerste 9 letters van een aardig gerenommeerd adviesbureau.
Oh? Vertelquote:
Daar wil je toch niet gevonden worden?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:57 schreef GSbrder het volgende:
De Toppers zijn vanavond. De eckte hommo's gaan daarheen.
De 'onderzoeken' die ik van ze gezien heb waren stuk voor stuk waardeloos en wel erg dik betaald.quote:
Dus daar is VS.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:57 schreef GSbrder het volgende:
De Toppers zijn vanavond. De eckte hommo's gaan daarheen.
ERP-systemen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Van alles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heb je van de projectmanagement-bureau's wel hoog zitten?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De 'onderzoeken' die ik van ze gezien heb waren stuk voor stuk waardeloos en wel erg dik betaald.
Mandzukic ?quote:
Blijf je eigenwijs doen?quote:
Een goede karaktertrek als mod.quote:
Tja, dat is wel een goede vraagquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie heb je van de projectmanagement-bureau's wel hoog zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |