Ondefinieerbare dingetjes op schaatljes.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:19 schreef Karina het volgende:
Mannen en gezellige dingen op een schaaltje? Ik geloof er niks van.
Echt?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:18 schreef Tem het volgende:
* Iedere nacht verdrinken er in het Amsterdam-Rijn kanaal reeën en hertjes die nergens schuld aan hebben
ja oliebol die zit ook in dat filmpje, op het eind. Carlton maar dan oud.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:34 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan wel leuk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:39 schreef Karina het volgende:
Ik ken het niet, maar is het zoiets als dit:
http://www.rtl.nl/reality/mannenvaneenzekereleeftijd/home/ ?
Ja, dat begreep ik ook.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:40 schreef Specularium het volgende:
Om even op Wittevrouwen terug te komen.
Dat is een prima buurt voor opgroeiende kinderen. Alles zit dichtbij.
Dan moet je met een handdoek over je erecte penis door het huis wandelen ofzo?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:44 schreef Karina het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het vandaag towelday is?
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan moet je met een handdoek over je erecte penis door het huis wandelen ofzo?
Er mist een l.quote:
Ja, dat heet spookje spelen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan moet je met een handdoek over je erecte penis door het huis wandelen ofzo?
Heel klein zakdoekje zeker?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat heet spookje spelen.
Kan ook met een zakdoek.
Niet handig nee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:10 schreef Specularium het volgende:
Reactie weggehaald van mij in FB, blijkbaar mag ik Saviour geen goeie pedo noemen.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In het verleden hebben dergelijke beschuldigingen wel eens tot problemen geleid. Dat een fokker politie op de dak kreeg enzo.
De tragiek van vrij inzichtelijke fora.quote:
Ja maar ja, daar ben je zelf bij.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:14 schreef Voorschrift het volgende:
Of mensen die ontslagen zijn nadat ze functie, lokatie, beroep en beklag online smeten op FOK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |