Bij aangekondigde werkzaamheden heb je grote kans dat ze daar moeilijk over gaan doen en je het niet terug gaat krijgen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:43 schreef Susteren het volgende:
Dat kaartje naar A'dam ga ik fijn het geld van terugvragen.
Dan wens ik je veel succes, de NS vergoedt de vertraging niet als het om werkzaamheden gaat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:43 schreef Susteren het volgende:
Ik wist dat er werkzaamheden zijn, normaal gaat dat altijd vloeiend (vrijwel meteen kun je de bus in). Nog nooit meer dan 15 min wachttijd meegemaakt, laat staan 1,5 uur.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:46 schreef cricket het volgende:
[..]
Bij aangekondigde werkzaamheden heb je grote kans dat ze daar moeilijk over gaan doen en je het niet terug gaat krijgen.
Jochie tochquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik wist dat er werkzaamheden zijn, normaal gaat dat altijd vloeiend (vrijwel meteen kun je de bus in). Nog nooit meer dan 15 min wachttijd meegemaakt, laat staan 1,5 uur.
Ja is een soort anabolen, alleen dan legaal. Ik ken iemand die het heeft gebruikt en hij zit nu in de gevangenis omdat hij in roid rage zijn vriendin heeft mishandeld.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is een soort anabolen, alleen dan legaal.
Gast, is gewoon een lichaamseigen stofquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is een soort anabolen, alleen dan legaal. Ik ken iemand die het heeft gebruikt en hij zit nu in de gevangenis omdat hij in roid rage zijn vriendin heeft mishandeld.
Jep, en als je het slikt maakt je lichaam het zelf niet meer aan waardoor je straks als je stopt met de sportschool (ooit heb je er geen tijd/energie meer voor) hangtieten en lubberarmen krijgt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gast, is gewoon een lichaamseigen stof
[ afbeelding ]
Whoppa
Testosteron is ook een lichaamseigen stof, net als groeihormonen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whoppa
Maar de hoeveelheid die je lichaam aanmaakt krijg je geen vierkant waterhoofd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whoppa
Zulke poedertjes zijn echt niet gewoon... Train gewoon natuurlijk zonder die creatine anabolen en al die shakies, op die manier kan ik ook wel zoals Arnold worden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whoppa
Shakes zijn juist goed, veel snelle eiwitten. Vooral voor mij als vegetariër belangrijk (whey). Creatine zitten echt amper nadelen/bijwerkingen aan hoor, en de vergelijking met hormonen is dan ook onterrecht.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:16 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zulke poedertjes zijn echt niet gewoon... Train gewoon natuurlijk zonder die creatine anabolen en al die shakies, op die manier kan ik ook wel zoals Arnold worden.
Shakes gebruiken is gewoon soort van valsspelen, zo kan iedereen wel spieren krijgen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:25 schreef Susteren het volgende:
[..]
Shakes zijn juist goed, veel snelle eiwitten. Vooral voor mij als vegetariër belangrijk (whey). Creatine zitten echt amper nadelen/bijwerkingen aan hoor, en de vergelijking met hormonen is dan ook onterrecht.
Acne kan gewoon een bijwerking zijn van veel eiwitten (whey). En een creatine shake voor- en wheyshake na de training is niet valsspelen, het gaat nog steeds gewoon om de training die je hebt gedaan. Door creatine kun je door extra uithoudingsvermogen in de anaerobe fase nét die laatste set afmaken, en icm whey verzorg je je spieren gewoon extra (gaat ook verzuring tegen). Het is echt geen magisch spul waar je spieren zomaar van groeien, het helpt het herstel gewoon.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:26 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Shakes gebruiken is gewoon soort van valsspelen, zo kan iedereen wel spieren krijgen.
Creatine zijn gewoon soort anabolen hoor, waarom denk je dan dat mensen acne op hun rug en haaruitval krijgen
Dan is een spuit in je kont zetten zeker ook geen valsspelen want het "gaat nog steeds om de laatste training die je hebt gedaan"?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:32 schreef Susteren het volgende:
[..]
Acne kan gewoon een bijwerking zijn van veel eiwitten (whey). En een creatine shake voor- en wheyshake na de training is niet valsspelen, het gaat nog steeds gewoon om de training die je hebt gedaan. Door creatine kun je door extra uithoudingsvermogen in de anaerobe fase nét die laatste set afmaken, en icm whey verzorg je je spieren gewoon extra (gaat ook verzuring tegen). Het is echt geen magisch spul waar je spieren zomaar van groeien, het helpt het herstel gewoon.
Anabolen verbloemen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:32 schreef Susteren het volgende:
[..]
Acne kan gewoon een bijwerking zijn van veel eiwitten (whey). En een creatine shake voor- en wheyshake na de training is niet valsspelen, het gaat nog steeds gewoon om de training die je hebt gedaan. Door creatine kun je door extra uithoudingsvermogen in de anaerobe fase nét die laatste set afmaken, en icm whey verzorg je je spieren gewoon extra (gaat ook verzuring tegen). Het is echt geen magisch spul waar je spieren zomaar van groeien, het helpt het herstel gewoon.
visolie kan best, is gewoon natuurlijke stof. Creatine is echt een nee, dat leeglopen van die spieren is ook waar ja. Gebruik je dit serieus TS?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ja precies, ik wilde ook creatine nemen maar zag gasten in de gym die het gebruiken. Teruglopende haarlijn, acne op hun rug en als ze stoppen met de creatinekuur lopen die spieren helemaal leeg.
Ik ben zelf natural, dus geen whey en visolie en ben groter dan die gasten als ze off cycle zijn.
Ik heb er genoeg slechte verhalen over gehoord....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:01 schreef unitedshoties het volgende:
Trolls of onwetenden die slecht praten over Whey
Dus als je geen diabetes hebt hoef je het niet te nemen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:04 schreef Susteren het volgende:
Whey:
"Eiwitpoeders zijn al jaren erg populair bij sporters, en dan met name bodybuilders en krachtsportbeoefenaars. Dit komt omdat de aminozuren in eiwitpoeders beschadigd spierweefsel herstellen en de aanmaak van nieuw spierweefsel stimuleren. Eiwitpoeders zijn echter niet alleen goed sporters, want ze versterken ook het immuunsysteem, vertragen de natuurlijke veroudering, stimuleren de vetverbranding en geven lekker veel energie. Bovendien stabiliseren eiwitpoeders de bloedsuikerspiegel, waardoor het een ideaal product is voor mensen die last hebben van een verhoogde bloedsuikerspiegel of diabetes type II."
Dit. In whey schijnen ook heel erg veel slechte suikers te zitten. Slecht voor je gebit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:04 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg slechte verhalen over gehoord....
Ja uiteindelijk moet hij het zelf weten. De een snuift elk weekend coke of zuipt zich lam en TS neemt whey en creatine.quote:
Je hebt naturel whey concentraat (of isolaat), dat is het beste. Is gewoon het spul wat ze afscheiden bij het maken van kaas. Je hebt goedkope B merken waar ze ongezonde suikers en andere rotzooi toevoegen om het een bepaalde smaak te geven, maar de A brands als Creapure uit Duitsland is gewoon no-nonsense eiwit zonder veel toevoegingen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dit. In whey schijnen ook heel erg veel slechte suikers te zitten. Slecht voor je gebit.
Wat hebben ratten en homocytsiene te maken met langer leven bij mensen? Jij hebt hier duidelijk geen verstand van.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:34 schreef Susteren het volgende:
[..]
Je hebt naturel whey concentraat (of isolaat), dat is het beste. Is gewoon het spul wat ze afscheiden bij het maken van kaas. Je hebt goedkope B merken waar ze ongezonde suikers en andere rotzooi toevoegen om het een bepaalde smaak te geven, maar de A brands als Creapure uit Duitsland is gewoon no-nonsense eiwit zonder veel toevoegingen.
Lees eens onafhankelijke onderzoeken over whey en creatine ipv onzinverhalen van vrienden. Creatine blijkt zelfs je leven te verlengen:
In dierproeven werkt creatine als een levensverlenger. Voedingswetenschappers van de University of Sao Paulo hebben in experimenten met ratten misschien ontdekt waarom. Het krachtsportsupplement verlaagt de aanmaak van het riskante aminozuur homocysteïne en beschermt cellen tegen beschadiging.
http://lifehealthstrategy(...)icle&id=53&Itemid=69quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:08 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wat hebben ratten en homocytsiene te maken met langer leven bij mensen? Jij hebt hier duidelijk geen verstand van.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:18 schreef Susteren het volgende:
[..]
http://lifehealthstrategy(...)icle&id=53&Itemid=69
Lees dit maar eens
quote:Creatine is een heus anabool, dat ook zorgt voor meer aanmaak van spiereiwitten.
Niet nemen die troep.... of wil je graag je haar verliezen en hangende tietjes krijgen?quote:Daarom wordt je spierweefsel tijdens een creatinekuurtje enkele kilo's zwaarder
Dat is gedeeltelijk waar; ze maken gebruik van zoetstoffen, die niet echt goed zijn voor je, maar dat overleef je wel en is gewoon nodig anders is het niet te zuipen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dit. In whey schijnen ook heel erg veel slechte suikers te zitten. Slecht voor je gebit.
Creatine ben ik persoonlijk wel bang voor om te gebruiken, dus daar zal ik niet veel over zeggen, maar Whey kan absoluut geen kwaad.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:51 schreef Awesome_ het volgende:
Pics van je huidige fysiek, TS? Ik zou echt alleen creatine en whey overwegen als ik m'n genetische plafond heb bereikt en zelfs dan waarschijnlijk nog niet.
Beide zijn een gevaarlijk chemisch goedje en ik vind het gewoon hetzelfde als naar de hoeren gaan - je kunt namelijk nooit meer zeggen dat je het niet hebt gedaan.
Naturel FTW.
lol tijd geleden wat dmt gerookt maar het voelde nou niet echt lichaamseigen. Lekker dromen terwijl je bij de realiteit bentquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:18 schreef Rawberry het volgende:
DMT is ook een lichaamseigen stof; try it
ja man, what is reality, u know?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:00 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
lol tijd geleden wat dmt gerookt maar het voelde nou niet echt lichaamseigen. Lekker dromen terwijl je bij de realiteit bent
hahaha, dat is wat jouw senses er van makenquote:
Creatine is erg goed als je vegetarisch bent (het zit namelijk eigenlijk alleen in vlees in kleine hoeveelheden). Als je veel gezond vlees eet merk je er vrij weinig van (bij sommige is het effect zelfs minimaal). Je kunt op m'n fobo kijkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:51 schreef Awesome_ het volgende:
Pics van je huidige fysiek, TS? Ik zou echt alleen creatine en whey overwegen als ik m'n genetische plafond heb bereikt en zelfs dan waarschijnlijk nog niet.
Beide zijn een gevaarlijk chemisch goedje en ik vind het gewoon hetzelfde als naar de hoeren gaan - je kunt namelijk nooit meer zeggen dat je het niet hebt gedaan.
Naturel FTW.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:42 schreef fathank het volgende:
Geen test-e en tren zetten.
Creatine, not even once.
is gwn natty want test heb je van naturequote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:42 schreef fathank het volgende:
Geen test-e en tren zetten.
Creatine, not even once.
Maar dan moet je wel vlees eten om het genoeg binnen te krijgen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:54 schreef Beach het volgende:
[..]
is gwn natty want test heb je van nature
Zo te zien werkt de creatine al.. Let vooral op de woorden "flink onder invloed"quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:02 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Was flink onder invloed, lang niet zo hard gelachen
Laat de userfoto content lekker in z'n subforum vriend, het is niet de bedoeling het naar klb te halen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:31 schreef Pastapipos het volgende:
Uit userfotos:
[..]
Zo te zien werkt de creatine al.. Let vooral op de woorden "flink onder invloed"
Was maar 12 euro, wilde eigenlijk die stuff van body & fit halen. Bij de tuinen zit erg veel suiker in (dextrose), maar dit bevorderd juist de opname van de creatine. Je blijkt meer creatine op te nemen in een schep met 75% dextrose dan 80% creatinequote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:56 schreef Ramkraker het volgende:
Waarom ga je creatine bij de tuinen halen dat is troep vriend
Hmm goede tip, thx! 1 ding: die die ik nu heb, fruit punch, is echt niet te drinken bijnaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:40 schreef GekkePoes het volgende:
Creatine met grapefruitsap. dan schijnt het sneller op te nemen.
Brosciencequote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:36 schreef Susteren het volgende:
[..]
Was maar 12 euro, wilde eigenlijk die stuff van body & fit halen. Bij de tuinen zit erg veel suiker in (dextrose), maar dit bevorderd juist de opname van de creatine. Je blijkt meer creatine op te nemen in een schep met 75% dextrose dan 80% creatine
Nee maar eerst schrok ik serieus van de hoeveelheid suiker, maar na het opgezocht te hebben ontdekte ik dat dit juist goed is die combinatiequote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee maar eerst schrok ik serieus van de hoeveelheid suiker, maar na het opgezocht te hebben ontdekte ik dat dit juist goed is die combinatie(wel alleen dextrose, geen fructose)
Want spiermassa equalt haarverlies.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:22 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet nemen die troep.... of wil je graag je haar verliezen en hangende tietjes krijgen?
Ja klopt, zoiets:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zou gewoon siliconen in je armen laten spuiten. Kost een stuk minder tijd. Succes met deze tip.
Dat zeg ik nergens. Het gebruik van creatine wel. Krijg je veel bijwerkingen vanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:36 schreef Veluwenaar het volgende:
[..]
Want spiermassa equalt haarverlies.
Als dit allemaal waar zou zijn zouden ze echt een gat in de markt hebben gevonden. Niet alleen meer spieren en betere anaerobe prestaties, maar ook nog eens een grotere lulquote:Op zondag 26 mei 2013 00:14 schreef MonteCristo het volgende:
"Nadelige effecten:
- Bij een man: remming van de zaadproductie (herstelt zich weer), verkleining van de zaadballen, vergroting van de penis(herstelt niet), langdurige erecties die pijnlijk kunnen zijn, vergroting van de prostaat, versterking van de geslachtsdrift of soms vermindering, agressie, borstvorming;
- Bij een vrouw kunnen ontstaan: mannelijke kenmerken, zoals verlaging van de stem, baardgroei en haaruitval. Verder vergroting van de clitoris, toename van de geslachtsdrift. Effecten op stem, clitoris en haaruitval zijn grotendeels onomkeerbaar;
- Verder: Versterking van de botten, verstoring van de zouthuishouding, verhoogde bloeddruk, ongunstige effecten op de bloedvetten (cholesterol), stoornissen in de leverfunctie, stoornissen in de bloedstolling.
De kans op het ontstaan van de hierboven beschreven bijwerkingen neemt toe bij verhoging van de dosis en naarmate het gebruik langer duurt. Op de lange termijn (jaren) ontstaat een versnelde aderverkalking (arteriosclerose).
Vooral de hoge doseringen die door sommigen op sportscholen worden gebruikt, geven risico’s voor de gezondheid. Dat te hoge doseringen worden gebruikt komt voort uit het misverstand dat de effecten op de spieren steeds verder toe zouden nemen bij verhoging van de dosering. De spierversterkende effecten nemen echter niet of nauwelijks toe wanneer wordt afgeweken van de op de door een apotheek verstrekte bijsluiter beschreven dosering. De kans op bijwerkingen wordt met het stijgen van de dosering wel steeds groter."
http://forum.dutchbodybui(...)ieve-effecten-17388/
Ach ja.... dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 26 mei 2013 07:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Als dit allemaal waar zou zijn zouden ze echt een gat in de markt hebben gevonden. Niet alleen meer spieren en betere anaerobe prestaties, maar ook nog eens een grotere lul![]()
Van zowat alles is wel een onderzoek dat uitwijst dat het schadelijk is, en een ander onderzoek zegt weer van niet. Zelf zou ik, wanneer ik nadelige bijwerkingen constateer, meteen stoppen met consumptie.
Sukkel, Shakes zijn chemisch en staan vaak vol van verboden proteïne en carbohydrates.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:25 schreef Susteren het volgende:
[..]
Shakes zijn juist goed, veel snelle eiwitten. Vooral voor mij als vegetariër belangrijk (whey). Creatine zitten echt amper nadelen/bijwerkingen aan hoor, en de vergelijking met hormonen is dan ook onterrecht.
En waar haal je deze info vandaan? Er is trouwens een gigantisch verschil tussen de chinese shakes (niet puur, veel slechte toevoegingen) en die uit bijv. duitsland (creapure).quote:Op zondag 26 mei 2013 09:56 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Sukkel, Shakes zijn chemisch en staan vaak vol van verboden proteïne en carbohydrates.
Gast dat is algemene kennis. iedereen weet dat, jij vuile drugs bodybuilder!quote:Op zondag 26 mei 2013 10:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
En waar haal je deze info vandaan? Er is trouwens een gigantisch verschil tussen de chinese shakes (niet puur, veel slechte toevoegingen) en die uit bijv. duitsland (creapure).
Algemene kennisquote:Op zondag 26 mei 2013 11:13 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Gast dat is algemene kennis. iedereen weet dat, jij vuile drugs bodybuilder!
Neem nog een snuif. Je ben het licht in mijn ogen niet waard vals speler.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Algemene kennis![]()
Vooral zo doorgaan joh
Dus je vergelijkt whey shakes met creatinequote:Op zondag 26 mei 2013 11:21 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Neem nog een snuif. Je ben het licht in mijn ogen niet waard vals speler.
[ afbeelding ]
1 pot nat. Vals spelen is vals spelen, welke kaart je ook uit je mouw schut, right!quote:Op zondag 26 mei 2013 11:24 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dus je vergelijkt whey shakes met creatine
quote:Op zondag 26 mei 2013 11:26 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
1 pot nat. Vals spelen is vals spelen, welke kaart je ook uit je mouw schut, right!
Only op FOK!quote:
Ik zou bijna zeggen dat paracetamol nog meer bijwerkingen heeftquote:The controversy around creatine comes from it’s possible side effects, particularly damage to the kidneys, as they deal with its waste product known as creatinine. While this is in theory a possibility, the well known guidelines on the maximum amount of creatine to use and how to take it are there for a reason. It is only doses taken well in excess of these that has produced a very small number of cases where creatine was suspected as being the cause, though this was never proven.
Creatine is actually one of the most tested supplements available, and more realistic possible side effects are stomach cramps, nausea, diarrhoea, muscle cramps, and weight gain. And even these are rare. Some of them come from simple dehydration as creatine takes water from other areas of the body, so drinking more fluids will prevent muscle cramps. While stomach cramps and diarrhoea can just be a reaction to a certain brand, especially one that has a carrier already mixed in. Simply trying a different brand can solve the problem.
Omdat het werktquote:Op zondag 26 mei 2013 12:46 schreef Pastapipos het volgende:
Dus nierschade ook nog.. En dit: "side effects are stomach cramps, nausea, diarrhoea, muscle cramps, and weight gain. "
Waarom neem je dit nog ts?
Snap niet dat TS geen ban krijgt voor zijn Drug promotie.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus, bottom line: gewoon niet nemen die troep, maar ouderwets squatten en crunchen voor je sixpackje.
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:12 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Snap niet dat TS geen ban krijgt voor zijn Drug promotie.
Als jullie ook maar een béétje research deden wisten jullie dat creatine volkomen legaal is. Whey heeft gewoon totaal niks met drugs te maken, whey is gewoon wei: het afscheidsel bij het maken van kaas.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus, bottom line: gewoon niet nemen die troep, maar ouderwets squatten en crunchen voor je sixpackje.
Wat lul je nou met je kaas. Kaas heeft niks met Anabolen te maken.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:25 schreef Susteren het volgende:
volkomen legaal is. Whey heeft gewoon totaal niks met drugs te maken, whey is gewoon wei: het afscheidsel bij het maken van kaas..blablabla.
Gast, je bent echt een troll hequote:Op zondag 26 mei 2013 13:32 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat lul je nou met je kaas. Kaas heeft niks met Anabolen te maken.
Whey geen anabool, google vind Ongeveer 1.600.000 resultaten .quote:Op zondag 26 mei 2013 13:36 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gast, je bent echt een troll he![]()
Whey is totaal geen anabool, het is gewoon wei (whey=wei in het Nederlands), het afscheidsel van melk wanneer kaas wordt gemaakt.
Als je intypt dat Anne Frank gay is vind je 24.000.000 resultaten, dat zegt echt niksquote:Op zondag 26 mei 2013 13:50 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Whey geen anabool, google vind Ongeveer 1.600.000 resultaten .
Een bijwerking is ook een effect ja, als je het zo wil zien. Veel plezier met het haar wat je gaat verliezen, je hangtietjes en je rug vol acnequote:
Racist, alsof alles uit China kut isquote:Op zondag 26 mei 2013 10:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
En waar haal je deze info vandaan? Er is trouwens een gigantisch verschil tussen de chinese shakes (niet puur, veel slechte toevoegingen) en die uit bijv. duitsland (creapure).
quote:think about your future..about having a family and kids..
stay safe OP
quote:Haven't you heard of the side effects? Don't use it brah, it's some kind of steroid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Anne Frank was Gay trouwens, die boom is eindelijk dood. En JIJ gebruikt verboden middeltjesquote:Op zondag 26 mei 2013 14:21 schreef Susteren het volgende:
[..]
Als je intypt dat Anne Frank gay is vind je 24.000.000 resultaten, dat zegt echt niks
Dit moet wel een troll zijn, whey en creatine verboden middeltjes noemenquote:Op maandag 27 mei 2013 05:57 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
En JIJ gebruikt verboden middeltjes
Onderwerp afgesloten.
Moreel verboden dan.quote:Op maandag 27 mei 2013 07:44 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dit moet wel een troll zijn, whey en creatine verboden middeltjes noemen
quote:
Echt typisch voor junks dit, altijd het misbruik goedpraten.quote:Op maandag 27 mei 2013 07:44 schreef Susteren het volgende:
[..]
Zo is dat.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:32 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat lul je nou met je kaas. Kaas heeft niks met Anabolen te maken.
Creatine zorgt bij 61% van de gebruikers voor tromboneklachten op latere leeftijd, dat spul is gewoon levensgevaarlijk en jij zou dat moeten weten.quote:Op maandag 27 mei 2013 07:44 schreef Susteren het volgende:
[..]
Een trombone is toch zo'n rare trompet?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Creatine zorgt bij 61% van de gebruikers voor tromboneklachten op latere leeftijd, dat spul is gewoon levensgevaarlijk en jij zou dat moeten weten.
hoe leg je een dergelijke corelatie?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Creatine zorgt bij 61% van de gebruikers voor tromboneklachten op latere leeftijd, dat spul is gewoon levensgevaarlijk en jij zou dat moeten weten.
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:57 schreef MrXian het volgende:
[..]
Een trombone is toch zo'n rare trompet?
Dubieus inderdaad.quote:
ging dat niet meer om het 'en dat zou jij wel moeten weten'?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:05 schreef kaasplankje het volgende:
Diverse onderzoeken hebben de dubieusiteit van creatine en whey supplementaties ook onderschreven.
Trollsciencequote:
Koop gewoon een auto TS, de trein is geen vervoersmiddel voor een blanke.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:43 schreef Susteren het volgende:
Hier in Den Bosch serieus 1,5 uur wachttijd op de NS bus naar Utrecht! En komt er maar een bus in 't kwartier ofzo
Heb ik me hier maar creatine gekocht, zit nu in trein naar Maasje. Ik ben toch niet gek, 1,5 uur wachten op een bus.
[ afbeelding ]
bron?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:05 schreef kaasplankje het volgende:
Diverse onderzoeken hebben de dubieusiteit van creatine en whey supplementaties ook onderschreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |