abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:19:21 #76
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_126997060
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Broscience O+
Nee maar eerst schrok ik serieus van de hoeveelheid suiker, maar na het opgezocht te hebben ontdekte ik dat dit juist goed is die combinatie ^O^ (wel alleen dextrose, geen fructose)
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_126998335
Het verhaal dat je een insulinepiek nodig hebt om creatine het beste op te kunnen nemen is achterhaald. Het zou tijdens de loadphase een erg kleine rol kunnen spelen, maar dat is echt te verwaarlozen.

De creatinetransporter is afhankelijk van natriumchloride, niet van insuline, als het al iets uit zou maken.

Maarja, gewoon goedkoopste monohydraat kopen (¤10 / 500gr) en met water nemen dus.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:58:43 #78
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_126998882
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:19 schreef Susteren het volgende:

[..]

Nee maar eerst schrok ik serieus van de hoeveelheid suiker, maar na het opgezocht te hebben ontdekte ik dat dit juist goed is die combinatie ^O^ (wel alleen dextrose, geen fructose)
:')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_127004527
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:22 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

[..]

[..]

Niet nemen die troep.... of wil je graag je haar verliezen en hangende tietjes krijgen?
Want spiermassa equalt haarverlies. :')
pi_127004566
dubbel
pi_127005666
Ik zou gewoon siliconen in je armen laten spuiten. Kost een stuk minder tijd. Succes met deze tip.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_127006089
je neem me crea met vruchtersap voor de opnamen gaat beter zo voel t ook egt in me spiere
  zaterdag 25 mei 2013 @ 23:08:40 #83
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_127006245
Gwn die synthol zette botjebilders hebbe ook alleen maar spiere met licht er in die zijn echt niet sterk ofzo O+
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_127006653
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zou gewoon siliconen in je armen laten spuiten. Kost een stuk minder tijd. Succes met deze tip.
Ja klopt, zoiets:

Ziek veel chicks krijg je daarmee man.
pi_127008169
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:36 schreef Veluwenaar het volgende:

[..]

Want spiermassa equalt haarverlies. :')

Dat zeg ik nergens. Het gebruik van creatine wel. Krijg je veel bijwerkingen van
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_127008890
"Nadelige effecten:

- Bij een man: remming van de zaadproductie (herstelt zich weer), verkleining van de zaadballen, vergroting van de penis(herstelt niet), langdurige erecties die pijnlijk kunnen zijn, vergroting van de prostaat, versterking van de geslachtsdrift of soms vermindering, agressie, borstvorming;
- Bij een vrouw kunnen ontstaan: mannelijke kenmerken, zoals verlaging van de stem, baardgroei en haaruitval. Verder vergroting van de clitoris, toename van de geslachtsdrift. Effecten op stem, clitoris en haaruitval zijn grotendeels onomkeerbaar;
- Verder: Versterking van de botten, verstoring van de zouthuishouding, verhoogde bloeddruk, ongunstige effecten op de bloedvetten (cholesterol), stoornissen in de leverfunctie, stoornissen in de bloedstolling.

De kans op het ontstaan van de hierboven beschreven bijwerkingen neemt toe bij verhoging van de dosis en naarmate het gebruik langer duurt. Op de lange termijn (jaren) ontstaat een versnelde aderverkalking (arteriosclerose).

Vooral de hoge doseringen die door sommigen op sportscholen worden gebruikt, geven risico’s voor de gezondheid. Dat te hoge doseringen worden gebruikt komt voort uit het misverstand dat de effecten op de spieren steeds verder toe zouden nemen bij verhoging van de dosering. De spierversterkende effecten nemen echter niet of nauwelijks toe wanneer wordt afgeweken van de op de door een apotheek verstrekte bijsluiter beschreven dosering. De kans op bijwerkingen wordt met het stijgen van de dosering wel steeds groter."

http://forum.dutchbodybui(...)ieve-effecten-17388/
pi_127008990
Zie je nou ts... Ik zeg het niet voor niks
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
  zondag 26 mei 2013 @ 07:49:31 #88
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_127014294
quote:
99s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:14 schreef MonteCristo het volgende:
"Nadelige effecten:

- Bij een man: remming van de zaadproductie (herstelt zich weer), verkleining van de zaadballen, vergroting van de penis(herstelt niet), langdurige erecties die pijnlijk kunnen zijn, vergroting van de prostaat, versterking van de geslachtsdrift of soms vermindering, agressie, borstvorming;
- Bij een vrouw kunnen ontstaan: mannelijke kenmerken, zoals verlaging van de stem, baardgroei en haaruitval. Verder vergroting van de clitoris, toename van de geslachtsdrift. Effecten op stem, clitoris en haaruitval zijn grotendeels onomkeerbaar;
- Verder: Versterking van de botten, verstoring van de zouthuishouding, verhoogde bloeddruk, ongunstige effecten op de bloedvetten (cholesterol), stoornissen in de leverfunctie, stoornissen in de bloedstolling.

De kans op het ontstaan van de hierboven beschreven bijwerkingen neemt toe bij verhoging van de dosis en naarmate het gebruik langer duurt. Op de lange termijn (jaren) ontstaat een versnelde aderverkalking (arteriosclerose).

Vooral de hoge doseringen die door sommigen op sportscholen worden gebruikt, geven risico’s voor de gezondheid. Dat te hoge doseringen worden gebruikt komt voort uit het misverstand dat de effecten op de spieren steeds verder toe zouden nemen bij verhoging van de dosering. De spierversterkende effecten nemen echter niet of nauwelijks toe wanneer wordt afgeweken van de op de door een apotheek verstrekte bijsluiter beschreven dosering. De kans op bijwerkingen wordt met het stijgen van de dosering wel steeds groter."

http://forum.dutchbodybui(...)ieve-effecten-17388/
Als dit allemaal waar zou zijn zouden ze echt een gat in de markt hebben gevonden. Niet alleen meer spieren en betere anaerobe prestaties, maar ook nog eens een grotere lul _O-

Van zowat alles is wel een onderzoek dat uitwijst dat het schadelijk is, en een ander onderzoek zegt weer van niet. Zelf zou ik, wanneer ik nadelige bijwerkingen constateer, meteen stoppen met consumptie.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
pi_127014344
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 07:49 schreef Susteren het volgende:

[..]

Als dit allemaal waar zou zijn zouden ze echt een gat in de markt hebben gevonden. Niet alleen meer spieren en betere anaerobe prestaties, maar ook nog eens een grotere lul _O-

Van zowat alles is wel een onderzoek dat uitwijst dat het schadelijk is, en een ander onderzoek zegt weer van niet. Zelf zou ik, wanneer ik nadelige bijwerkingen constateer, meteen stoppen met consumptie.
Ach ja.... dat is ook wel weer zo. :)
pi_127015106
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:25 schreef Susteren het volgende:

[..]

Shakes zijn juist goed, veel snelle eiwitten. Vooral voor mij als vegetariër belangrijk (whey). Creatine zitten echt amper nadelen/bijwerkingen aan hoor, en de vergelijking met hormonen is dan ook onterrecht.
Sukkel, Shakes zijn chemisch en staan vaak vol van verboden proteïne en carbohydrates.
  zondag 26 mei 2013 @ 10:57:10 #91
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_127015962
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 09:56 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Sukkel, Shakes zijn chemisch en staan vaak vol van verboden proteïne en carbohydrates.
En waar haal je deze info vandaan? Er is trouwens een gigantisch verschil tussen de chinese shakes (niet puur, veel slechte toevoegingen) en die uit bijv. duitsland (creapure).
pi_127016243
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 10:57 schreef Susteren het volgende:

[..]

En waar haal je deze info vandaan? Er is trouwens een gigantisch verschil tussen de chinese shakes (niet puur, veel slechte toevoegingen) en die uit bijv. duitsland (creapure).
Gast dat is algemene kennis. iedereen weet dat, jij vuile drugs bodybuilder!
  zondag 26 mei 2013 @ 11:19:40 #93
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_127016351
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 11:13 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Gast dat is algemene kennis. iedereen weet dat, jij vuile drugs bodybuilder!
Algemene kennis _O-

Vooral zo doorgaan joh ^O^
pi_127016386
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 11:19 schreef Susteren het volgende:

[..]

Algemene kennis _O-

Vooral zo doorgaan joh ^O^
Neem nog een snuif. Je ben het licht in mijn ogen niet waard vals speler.
  zondag 26 mei 2013 @ 11:24:14 #95
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_127016434
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 11:21 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Neem nog een snuif. Je ben het licht in mijn ogen niet waard vals speler.
[ afbeelding ]
Dus je vergelijkt whey shakes met creatine :?
pi_127016481
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 11:24 schreef Susteren het volgende:

[..]

Dus je vergelijkt whey shakes met creatine :?
1 pot nat. Vals spelen is vals spelen, welke kaart je ook uit je mouw schut, right!
  zondag 26 mei 2013 @ 11:26:53 #97
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_127016500
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 11:26 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

1 pot nat. Vals spelen is vals spelen, welke kaart je ook uit je mouw schut, right!
_O-

Vast een troll dit :')
  zondag 26 mei 2013 @ 11:52:28 #99
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127017063
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 11:26 schreef Susteren het volgende:

[..]

_O-

Vast een troll dit :')
Only op FOK! :')
Waar anabolen gebruiken de algemene consensus is en mensen die er voor waarschuwen trollen.
BEASTMODE
  zondag 26 mei 2013 @ 12:29:42 #100
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_127018096
quote:
The controversy around creatine comes from it’s possible side effects, particularly damage to the kidneys, as they deal with its waste product known as creatinine. While this is in theory a possibility, the well known guidelines on the maximum amount of creatine to use and how to take it are there for a reason. It is only doses taken well in excess of these that has produced a very small number of cases where creatine was suspected as being the cause, though this was never proven.

Creatine is actually one of the most tested supplements available, and more realistic possible side effects are stomach cramps, nausea, diarrhoea, muscle cramps, and weight gain. And even these are rare. Some of them come from simple dehydration as creatine takes water from other areas of the body, so drinking more fluids will prevent muscle cramps. While stomach cramps and diarrhoea can just be a reaction to a certain brand, especially one that has a carrier already mixed in. Simply trying a different brand can solve the problem.
Ik zou bijna zeggen dat paracetamol nog meer bijwerkingen heeft :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')