Je hebt naturel whey concentraat (of isolaat), dat is het beste. Is gewoon het spul wat ze afscheiden bij het maken van kaas. Je hebt goedkope B merken waar ze ongezonde suikers en andere rotzooi toevoegen om het een bepaalde smaak te geven, maar de A brands als Creapure uit Duitsland is gewoon no-nonsense eiwit zonder veel toevoegingen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dit. In whey schijnen ook heel erg veel slechte suikers te zitten. Slecht voor je gebit.
Wat hebben ratten en homocytsiene te maken met langer leven bij mensen? Jij hebt hier duidelijk geen verstand van.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:34 schreef Susteren het volgende:
[..]
Je hebt naturel whey concentraat (of isolaat), dat is het beste. Is gewoon het spul wat ze afscheiden bij het maken van kaas. Je hebt goedkope B merken waar ze ongezonde suikers en andere rotzooi toevoegen om het een bepaalde smaak te geven, maar de A brands als Creapure uit Duitsland is gewoon no-nonsense eiwit zonder veel toevoegingen.
Lees eens onafhankelijke onderzoeken over whey en creatine ipv onzinverhalen van vrienden. Creatine blijkt zelfs je leven te verlengen:
In dierproeven werkt creatine als een levensverlenger. Voedingswetenschappers van de University of Sao Paulo hebben in experimenten met ratten misschien ontdekt waarom. Het krachtsportsupplement verlaagt de aanmaak van het riskante aminozuur homocysteïne en beschermt cellen tegen beschadiging.
http://lifehealthstrategy(...)icle&id=53&Itemid=69quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:08 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wat hebben ratten en homocytsiene te maken met langer leven bij mensen? Jij hebt hier duidelijk geen verstand van.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:18 schreef Susteren het volgende:
[..]
http://lifehealthstrategy(...)icle&id=53&Itemid=69
Lees dit maar eens
quote:Creatine is een heus anabool, dat ook zorgt voor meer aanmaak van spiereiwitten.
Niet nemen die troep.... of wil je graag je haar verliezen en hangende tietjes krijgen?quote:Daarom wordt je spierweefsel tijdens een creatinekuurtje enkele kilo's zwaarder
Dat is gedeeltelijk waar; ze maken gebruik van zoetstoffen, die niet echt goed zijn voor je, maar dat overleef je wel en is gewoon nodig anders is het niet te zuipen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dit. In whey schijnen ook heel erg veel slechte suikers te zitten. Slecht voor je gebit.
Creatine ben ik persoonlijk wel bang voor om te gebruiken, dus daar zal ik niet veel over zeggen, maar Whey kan absoluut geen kwaad.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:51 schreef Awesome_ het volgende:
Pics van je huidige fysiek, TS? Ik zou echt alleen creatine en whey overwegen als ik m'n genetische plafond heb bereikt en zelfs dan waarschijnlijk nog niet.
Beide zijn een gevaarlijk chemisch goedje en ik vind het gewoon hetzelfde als naar de hoeren gaan - je kunt namelijk nooit meer zeggen dat je het niet hebt gedaan.
Naturel FTW.
lol tijd geleden wat dmt gerookt maar het voelde nou niet echt lichaamseigen. Lekker dromen terwijl je bij de realiteit bentquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:18 schreef Rawberry het volgende:
DMT is ook een lichaamseigen stof; try it
ja man, what is reality, u know?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:00 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
lol tijd geleden wat dmt gerookt maar het voelde nou niet echt lichaamseigen. Lekker dromen terwijl je bij de realiteit bent
hahaha, dat is wat jouw senses er van makenquote:
Creatine is erg goed als je vegetarisch bent (het zit namelijk eigenlijk alleen in vlees in kleine hoeveelheden). Als je veel gezond vlees eet merk je er vrij weinig van (bij sommige is het effect zelfs minimaal). Je kunt op m'n fobo kijkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:51 schreef Awesome_ het volgende:
Pics van je huidige fysiek, TS? Ik zou echt alleen creatine en whey overwegen als ik m'n genetische plafond heb bereikt en zelfs dan waarschijnlijk nog niet.
Beide zijn een gevaarlijk chemisch goedje en ik vind het gewoon hetzelfde als naar de hoeren gaan - je kunt namelijk nooit meer zeggen dat je het niet hebt gedaan.
Naturel FTW.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:42 schreef fathank het volgende:
Geen test-e en tren zetten.
Creatine, not even once.
is gwn natty want test heb je van naturequote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:42 schreef fathank het volgende:
Geen test-e en tren zetten.
Creatine, not even once.
Maar dan moet je wel vlees eten om het genoeg binnen te krijgen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:54 schreef Beach het volgende:
[..]
is gwn natty want test heb je van nature
Zo te zien werkt de creatine al.. Let vooral op de woorden "flink onder invloed"quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:02 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Was flink onder invloed, lang niet zo hard gelachen
Laat de userfoto content lekker in z'n subforum vriend, het is niet de bedoeling het naar klb te halen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:31 schreef Pastapipos het volgende:
Uit userfotos:
[..]
Zo te zien werkt de creatine al.. Let vooral op de woorden "flink onder invloed"
Was maar 12 euro, wilde eigenlijk die stuff van body & fit halen. Bij de tuinen zit erg veel suiker in (dextrose), maar dit bevorderd juist de opname van de creatine. Je blijkt meer creatine op te nemen in een schep met 75% dextrose dan 80% creatinequote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:56 schreef Ramkraker het volgende:
Waarom ga je creatine bij de tuinen halen dat is troep vriend
Hmm goede tip, thx! 1 ding: die die ik nu heb, fruit punch, is echt niet te drinken bijnaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:40 schreef GekkePoes het volgende:
Creatine met grapefruitsap. dan schijnt het sneller op te nemen.
Brosciencequote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:36 schreef Susteren het volgende:
[..]
Was maar 12 euro, wilde eigenlijk die stuff van body & fit halen. Bij de tuinen zit erg veel suiker in (dextrose), maar dit bevorderd juist de opname van de creatine. Je blijkt meer creatine op te nemen in een schep met 75% dextrose dan 80% creatine
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |